Wow dat is inderdaad raar. En beetje oneerlijk.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
jaa ben er ook blij mee. Op motivatie zelfs een 9 gehaaldwel raar dat het een schaal van 1 tot 9 had ipv 10
.
Oeh, had ik maar stage tot sinterkerst&nieuw .... Ah, dacht dat je al was begonnen sawrry
[..]
Du bist mein ein und alles
Ja aber naturlich, das ist wirklich fantastischquote:Op donderdag 3 november 2016 21:18 schreef Opsonisatie het volgende:
An mich gedacht?vierhunderdfunfzig keer?
Oh mein Gottquote:Op donderdag 3 november 2016 21:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja aber naturlich, das ist wirklich fantastisch
Well, my German isn't thaaaat much bad huhquote:Op donderdag 3 november 2016 21:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ich denke das die deutsche Leuten vierhunderdundfunzig schreiben.
Ik wilde je alleen helpen.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Well, my German isn't thaaaat much bad huh
Dan ga je niet.quote:
Ik had hetzelfde gereageerd alleen nog met een dikke middelvinger erbij. Heerlijk lijkt mij dat.quote:
Zeker weten!quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ga je niet.
Je bent volwassen. Je kunt doen wat je wilt.
Ik had snel de bal gepakt om er nog wat bij te maken ipv bij een 3-1 achterstand mondjes willen snoeren.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde gereageerd alleen nog met een dikke middelvinger erbij. Heerlijk lijkt mij dat.
Scheelde niet veel of het werd nog 3-3.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had snel de bal gepakt om er nog wat bij te maken ipv bij een 3-1 achterstand mondjes willen snoeren.
Ik heb behoorlijk wat lopen vloeken bij die 3-2 en dat tijdrekken daarna, man man man.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Scheelde niet veel of het werd nog 3-3.
Belangrijk dat er in ieder geval 1 ploeg door is.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb behoorlijk wat lopen vloeken bij die 3-2 en dat tijdrekken daarna, man man man.
Gelukkig toch nog gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |