Groningen is ook drama dit seizoenquote:Op woensdag 2 november 2016 20:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verder wel mee eens hoor. Intens treurig is het.
Daar komt het wel goed mee. Met Ado, zie ik het even niet meer zitten.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Groningen is ook drama dit seizoen
Ja toch, niets mis met die jongen.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:35 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind het heel leuk dat Fylax moderator is geworden
Heel FOK! zat al een paar jaar te wachten op dat moment
Leuk dat enthousiasme bij hemquote:Op woensdag 2 november 2016 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja toch, niets mis met die jongen.
Ik weet niet of yng nog iets wat 'nodig' is, maar ansich best lief.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nja, Fylax doet leuk zijn best.
wiequote:Op woensdag 2 november 2016 21:05 schreef Mortaxx het volgende:
Die collega van hem vind ik daarentegen maar een patjepeeer
Ken hem niet.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:05 schreef Mortaxx het volgende:
Die collega van hem vind ik daarentegen maar een patjepeeer
Kreeg zowat elke dag gebak op stagequote:Op donderdag 3 november 2016 20:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Taart is altijd leuk.
Hoe is het met je opso? Zit je bij onze oosterburen?
Toen ik stage liep was er ook altijd vet veel eten. Zeker rond sinterklaas toen een klant naar iedere afdeling een immens grote chocoladeletter stuurde en de afdelingen bij elkaar op de verdieping zatenquote:Op donderdag 3 november 2016 20:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kreeg zowat elke dag gebak op stage![]()
In februari pas, net mn eerste stage afgerond met een 8 () en daarna projectje op school. Hoe gaat het bij jou, nog bezig met de premaster ofnie?
Hast du ein Wahn oder was?quote:Op donderdag 3 november 2016 20:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Nein Schweinhund, du bist Schwul
jaa ben er ook blij mee. Op motivatie zelfs een 9 gehaaldquote:Op donderdag 3 november 2016 20:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Toen ik stage liep was er ook altijd vet veel eten. Zeker rond sinterklaas toen een klant naar iedere afdeling een immens grote chocoladeletter stuurde en de afdelingen bij elkaar op de verdieping zaten
vet mooi cijfer een 8Goed gedaan chickie.
Ik moet die premaster nog doen. Ergens volgend jaar
Du bist mein ein und allesquote:Hast du ein Wahn oder was?
Wow dat is inderdaad raar. En beetje oneerlijk.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
jaa ben er ook blij mee. Op motivatie zelfs een 9 gehaaldwel raar dat het een schaal van 1 tot 9 had ipv 10
.
Oeh, had ik maar stage tot sinterkerst&nieuw .... Ah, dacht dat je al was begonnen sawrry
[..]
Du bist mein ein und alles
Ja aber naturlich, das ist wirklich fantastischquote:Op donderdag 3 november 2016 21:18 schreef Opsonisatie het volgende:
An mich gedacht?vierhunderdfunfzig keer?
Oh mein Gottquote:Op donderdag 3 november 2016 21:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja aber naturlich, das ist wirklich fantastisch
Well, my German isn't thaaaat much bad huhquote:Op donderdag 3 november 2016 21:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ich denke das die deutsche Leuten vierhunderdundfunzig schreiben.
Ik wilde je alleen helpen.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Well, my German isn't thaaaat much bad huh
Dan ga je niet.quote:
Ik had hetzelfde gereageerd alleen nog met een dikke middelvinger erbij. Heerlijk lijkt mij dat.quote:
Zeker weten!quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ga je niet.
Je bent volwassen. Je kunt doen wat je wilt.
Ik had snel de bal gepakt om er nog wat bij te maken ipv bij een 3-1 achterstand mondjes willen snoeren.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde gereageerd alleen nog met een dikke middelvinger erbij. Heerlijk lijkt mij dat.
Scheelde niet veel of het werd nog 3-3.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had snel de bal gepakt om er nog wat bij te maken ipv bij een 3-1 achterstand mondjes willen snoeren.
Ik heb behoorlijk wat lopen vloeken bij die 3-2 en dat tijdrekken daarna, man man man.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Scheelde niet veel of het werd nog 3-3.
Belangrijk dat er in ieder geval 1 ploeg door is.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb behoorlijk wat lopen vloeken bij die 3-2 en dat tijdrekken daarna, man man man.
Gelukkig toch nog gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |