quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:58 schreef OMG het volgende:
[..]
Nu wel, hè. Net als polls, moet het niet geloven, tenzij je voorstaat.
Wat zijn de CI's van deze (ongeveer) 3% of hoger?quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:59 schreef L3gend het volgende:
Clinton houdt (voorlopig) stand in de swing states
Georgia-Survey USA
Trump 49%
Clinton 42%
Maine CD2-Emerson
Clinton 44%
Trump 42%
Michigan-Mitchell
Clinton 47%
Trump 41%
New Hampshire-WMUR
Clinton 46%
Trump 39%
North Carolina-Elon
Clinton 42%
Trump 41%
Pennsylvania-F&M
Clinton 49%
Trump 38%
Virginia-Washington post
Clinton 48%
Trump 42%
Virginia-Emerson
Clinton 49%
Trump 45%
3a4, afhankelijk van de sample sizequote:Op dinsdag 1 november 2016 16:00 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Wat zijn de CI's van deze (ongeveer) 3% of hoger?
We zien nooit screenshots vanuit Gmail of AOL, maar altijd zogenaamde "uitdraaien" in Kladblok.quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:59 schreef Ryan3 het volgende:
Circus is het geworden, als mensen die Podestamails al gaan vervalsen, waar op zich al genoeg smeuiïgs in staat, dan geeft dit wel aan hoe diep men gezonken is in de VS. Als het wel waar is, blijft het even vreemd.
Ok dus de helft ongeveer substantieel verschil, de andere helft redelijke kans op ruis.quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:02 schreef L3gend het volgende:
[..]
3a4, afhankelijk van de sample size
Ik wil mensen overtuigen van de krankzinnige dingen die gezegd en beweerd worden in beide kampen. Dat kun je aan de hand van zo'n mailtje mooi doen, lijkt me.quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:04 schreef Belabor het volgende:
[..]
We zien nooit screenshots vanuit Gmail of AOL, maar altijd zogenaamde "uitdraaien" in Kladblok.
Niet dat ik wil zeggen dat het allemaal nep is, maar als je mensen wilt overtuigen dat dit de daadwerkelijke mails zijn dan zou je toch wat meer bewijs kunnen leveren, lijkt me? Een kopie van zowel verzender als ontvanger bijvoorbeeld.
Je weet hoe mails zijn opgeslagen over het algemeen? Dat zijn gewoon platte textfiles met daarin de rauwe mail. Als je een server hackt kun je zo /var/mail binnensleuren. Dan heb je de bestanden die op source tab op WikiLeaks staan.quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:04 schreef Belabor het volgende:
[..]
We zien nooit screenshots vanuit Gmail of AOL, maar altijd zogenaamde "uitdraaien" in Kladblok.
Niet dat ik wil zeggen dat het allemaal nep is, maar als je mensen wilt overtuigen dat dit de daadwerkelijke mails zijn dan zou je toch wat meer bewijs kunnen leveren, lijkt me? Een kopie van zowel verzender als ontvanger bijvoorbeeld.
Precies dit dus. Maar goed, verdere discussie hoort in het WikiLeaks topic.quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:07 schreef BarryOSeven het volgende:
Je zou op zich wel een nieuwe DKIM kunnen genereren nadat je hebt gewijzigd.
Niet helemaal want in dat geval had Clinton kunnen bewijzen dat de emails nep zijn door de originele mail te publiceren. Ook niet helemaal maar je begrijpt waar ik naar toe wil.quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:12 schreef Belabor het volgende:
[..]
Precies dit dus. Maar goed, verdere discussie hoort in het WikiLeaks topic.
Er lijkt in eerste instantie dus nog weinig verandering in de polls te zijn na afgelopen week.
Nogal moeilijk als je al die mails al verwijderd hebt en dus geen originelen meer hebt om mee te vergelijken.quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:19 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Niet helemaal want in dat geval had Clinton kunnen bewijzen dat de emails nep zijn door de originele mail te publiceren. Ook niet helemaal maar je begrijpt waar ik naar toe wil.
Clinton had heel makkelijk kunnen laten zien dat een van de partijen niet de waarheid spreekt door de echte mails te publiceren. Alleen daar is het nu te laat voor.
Omdat het bovenstaande eigenlijk hetzelfde werkt als PGP. De DKIM wordt ook gegenereerd aan de hand van het hele nieuwsbericht alleen dan wat minder complex omdat het bedoeld is voor anti-spam.quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:22 schreef tofastTG het volgende:
Zeg Barry als Clinton zo sluw is, waarom gebruikt ze dan geen PGP? Of denk je alleen kritisch daar waar het Trump betreft? Die zou volgens jou immers nooit gewone e-mail sturen, maar gebruik maken van tor om vervolgens () alsnog e-mails te sturen.
Of ga je deze post wederom negeren?
Ik ben het niet met 100% van zijn standpunten eens, maar ben er 100% zeker van dat ik hem verkies boven Clinton.quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:16 schreef Belabor het volgende:
[..]
Voor de volle honderd procent? Dat geloof ik niet.
De e-mails waren compleet onleesbaar als men gebruik had gemaakt van PGP. De key is immers noodzakelijk om berichten te ontsleutelen. Men noemt het niet voor niks PGP.quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:24 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Omdat het bovenstaande eigenlijk hetzelfde werkt als PGP. De DKIM wordt ook gegenereerd aan de hand van het hele nieuwsbericht alleen dan wat minder complex omdat het bedoeld is voor anti-spam.
Verder was PGP nu helemaal dodelijk geweest omdat PGP op zeker had bewezen dat de mails van in dit geval alleen Podesta geweest konden zijn geweest. Omdat alleen hij kan signen met de key.
Verder negeer ik alleen posts waar ik echt helemaal niets meer mee kan.
Maar inderdaad, verder ontopic.
Ja, en ook de Nederlandse televisie besteedt geen enkele aandacht aan de corruptie in de politiek daar en de bias van de verslaggeving, ze doen zelf er lustig aan mee. Weinig aandacht aan corruptie, weinig aandacht aan hoe ze de belangen van het volk negeren. Een voorbeeldje van een paar dagen geleden, het centrale campagnekantoor van HC weigerde een brief aan te nemen van een vertegenwoordiging van natives, ze gingen daar naartoe in de hoop iemand te kunnen spreken, zelfs het aannemen van een brief was teveel gevraagd. Zou de Nederlandse televisie inmiddels wat hebben laten zien van de tienduizenden mensen die protesteren in ND om hun drinkwater te redden?quote:Op dinsdag 1 november 2016 03:56 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Zekers.. en dat is dan ook het grote probleem hiervan
Ergste vind ik nog dat wij (Nederland) met geld aan deze Amerikaanse verkiezingen meedoen
Google in het vervolg North Dakota + NOS voordat je een bericht plaatst. Dan kun je in ieder geval een van je vragen beantwoorden.quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ja, en ook de Nederlandse televisie besteedt geen enkele aandacht aan de corruptie in de politiek daar en de bias van de verslaggeving, ze doen zelf er lustig aan mee. Weinig aandacht aan corruptie, weinig aandacht aan hoe ze de belangen van het volk negeren. Een voorbeeldje van een paar dagen geleden, het centrale campagnekantoor van HC weigerde een brief aan te nemen van een vertegenwoordiging van natives, ze gingen daar naartoe in de hoop iemand te kunnen spreken, zelfs het aannemen van een brief was teveel gevraagd. Zou de Nederlandse televisie inmiddels wat hebben laten zien van de tienduizenden mensen die protesteren in ND om hun drinkwater te redden?
Wat betreft corruptie, een paar jaar geleden had de VVD flink wat privaat geld gebruikt voor het campagnevoeren. Ze omzeilden de wetgeving door stichtingen op te richten die het geld aannamen en dit deden. Het toont aan dat corruptie overal voorkomt waar het systeem het toestaat, het is aan de burgers om af te dwingen dat het systeem dusdanig is dat het niet mogelijk is, of in ieder geval zo moeilijk mogelijk.
Oh heb ik PGP en GPG weer door elkaar gehaald. Huilen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:32 schreef tofastTG het volgende:
[..]
De e-mails waren compleet onleesbaar als men gebruik had gemaakt van PGP. De key is immers noodzakelijk om berichten te ontsleutelen. Men noemt het niet voor niks PGP.
Iets met klok en klepel, idem voor je berichten mbt Tor.
Die lees ik bij voorbaat al niet meer. Maakt niet uit bij welke Youtube livestream je kijkt, overal kom je dezelfde mentaal gestoorde figuren tegen.quote:
Het kost wat moeite om het mee te lezen, maar ik heb toch enkele 'Sieg Heil's langs zien komen. Apart volk, die YouTube-kindertjes.quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:49 schreef Infection het volgende:
[..]
Die lees ik bij voorbaat al niet meer. Maakt niet uit bij welke Youtube livestream je kijkt, overal kom je dezelfde mentaal gestoorde figuren tegen.
twitter:CBSNews twitterde op dinsdag 01-11-2016 om 16:51:21NOW: Mike Pence: "The latest polls have Donald Trump leading nationwide in the race for POTUS"… https://t.co/8uQYA1w6p0 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |