Misschien al voorbereiden op vertrek uit Witte Huis? Kan me niet voorstellen dat zij staatsgeheimen mededeelt op haar twitter-account, dat overigens wrs helemaal niet door haar beheerd wordt ook.quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:42 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Yup, na 2013 zijn er geen tweets meer.
Geen idee ben haar account nu door een history machine aan het halen maar ook daar zijn er geen tweets meer na 2013.quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Misschien al voorbereiden op vertrek uit Witte Huis? Kan me niet voorstellen dat zij staatsgeheimen mededeelt op haar twitter-account, dat overigens wrs helemaal niet door haar beheerd wordt ook.
Hahaha en dan geef je twitter als bron? Overduidelijk onbetrouwbare censurerende linksche media in de zak van de democrats!quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:46 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Barry, ik weet niet hoe ik dit moet zeggen.
Ze heeft een nieuwe account.
https://twitter.com/flotus
Dit is zo vermoeiend.
Nee, nee, nee...quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:19 schreef Ludachrist het volgende:
Nee, jij zegt dat er best wel gerespecteerde wetenschappers zijn die goede kanttekeningen stellen bij de vraag of mensen global warming veroorzaken.
quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:48 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Geen idee ben haar account nu door een history machine aan het halen maar ook daar zijn er geen tweets meer na 2013.
Wat op zich wel vreemd is maar heb me er persoonlijk ook niet mee bezig gehouden.
Of de history machine is ook aangepast of er waren daadwerkelijk geen tweets. Even afwachten er zijn altijd mensen die er iets van hebben opgeslagen.
En, ben je al een complot op het spoor?quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:48 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Geen idee ben haar account nu door een history machine aan het halen maar ook daar zijn er geen tweets meer na 2013.
Wat op zich wel vreemd is maar heb me er persoonlijk ook niet mee bezig gehouden.
Of de history machine is ook aangepast of er waren daadwerkelijk geen tweets. Even afwachten er zijn altijd mensen die er iets van hebben opgeslagen.
De newyork times wel een paar post hierboven.quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:52 schreef Gutmensch het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Trump hier al uitleg over gegeven?
Genoeg complotten uiteraard. Maar deze niet.quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En, ben je al een complot op het spoor?
url?quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:53 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
De newyork times wel een paar post hierboven.
Dat doet hij als de emails van HRC heeft.quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:52 schreef Gutmensch het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Trump hier al uitleg over gegeven?
Heb je nou echt niets beters te doen?quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:48 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Oh jawel hoor ik ben gewoon aan het werk. Maar zo af en toe links en rechts wat helpen is wel leuk.quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb je nou echt niets beters te doen?
Je leest een paar Wikileaks en denkt nu gelijk dat je Bernstein bent.
Geloof jij de MSM nog?quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:53 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
De newyork times wel een paar post hierboven.
Nu wel, hè. Net als polls, moet het niet geloven, tenzij je voorstaat.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:58 schreef OMG het volgende:
[..]
Nu wel, hè. Net als polls, moet het niet geloven, tenzij je voorstaat.
Wat zijn de CI's van deze (ongeveer) 3% of hoger?quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:59 schreef L3gend het volgende:
Clinton houdt (voorlopig) stand in de swing states
Georgia-Survey USA
Trump 49%
Clinton 42%
Maine CD2-Emerson
Clinton 44%
Trump 42%
Michigan-Mitchell
Clinton 47%
Trump 41%
New Hampshire-WMUR
Clinton 46%