Hoe weet je dat? Wellicht waren er simpelweg bots actief die veelvuldig gebruik maakten van de hashtag, dan is het toch logisch dat twitter dit achteraf corrigeert?quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:44 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het is gewoon keiharde censuur. Dat is wel wat ja.
Heb je werkelijks niks meegekregen van al het censuur op Reddit?quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:44 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nou nou, bepaalde hashtags worden niet weergegeven op Twitter. Spannend allemaal.
Moet je eens nagaan als die vrouw daadwerkelijk aan de macht is daar, mevrouw Big Brother.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:44 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het is gewoon keiharde censuur. Dat is wel wat ja.
Comey maakt zich volstrekt belachelijk als dit waar is.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:45 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]twitter:CNBC twitterde op maandag 31-10-2016 om 20:34:55FBI's Comey opposed naming Russians, citing election timing: Source https://t.co/DELFvrfspj (via @EamonJavers) reageer retweet
Ik heb ook "normale" media zien berichten over de niet objectieve houding van twitter, maar met name facebook over het express verbergen van anti clinton, pro trump meldingen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:46 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Wellicht waren er simpelweg bots actief die veelvuldig gebruik maakten van de hashtag, dan is het toch logisch dat twitter dit achteraf corrigeert?
Ja, Clinton als CEO van twitter zou vreemd zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:47 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Moet je eens nagaan als die vrouw daadwerkelijk aan de macht is daar, mevrouw Big Brother.
Gelukkig zal Xa1pt het tot aan zijn graf eens zijn met Hillary. Dan kan ie leuk sarcastisch blijven doen over fascistische elementen in de westerse wereld. Allemaal zo geinig en niet belangrijk. Hi-hi.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:47 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Moet je eens nagaan als die vrouw daadwerkelijk aan de macht is daar, mevrouw Big Brother.
Ja met een correctiebot die 1000x spamt: "#HillaryForPrision was trending but not because of the reason Trump supporters think!"quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:46 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Wellicht waren er simpelweg bots actief die veelvuldig gebruik maakten van de hashtag, dan is het toch logisch dat twitter dit achteraf corrigeert?
Dat Twitter een omvangrijk medium is en een grote rol speelt in nieuws is geen verrassing geloof ik. Maar ik dacht even dat er belangrijke feiten of dito verhalen uit de media werden gehouden. Nu blijken bepaalde hashtags niet op Twitter te worden weergegeven. Dan is censuur roepen nogal overdreven lijkt me.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zie het belang van media als twitter aan de lopende band voorbij komen in allerlei politieke artikels, blogjes en kranten.
Dat klopt, op facebook heb je zogenaamde trending artikels. Die van Trump worden bewust niet trending gemaakt. Dat is aan de kant van facebook censuur, al zal het ongetwijfeld hun goedrecht zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat Twitter een omvangrijk medium is en een grote rol speelt in nieuws is geen verrassing geloof ik. Maar ik dacht even dat er belangrijke feiten of dito verhalen uit de media werden gehouden. Nu blijken bepaalde hashtags niet op Twitter te worden weergegeven. Dan is censuur roepen nogal overdreven lijkt me.
Dagelijkse kost op Reddit (/r/politics, /r/news, /r/worldnews, /r/Europe)quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Maar ik dacht even dat er belangrijke feiten of dito verhalen uit de media werden gehouden
Yep, vriendjes (zoek maar eens de naam van de oprichter van Facebook op op Wikileaks) en een hoop CTR hilbot-trollen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die censuur is te gênant voor woorden.
Helemaal voor een bedrijf die als het ware een monopoliepositie heeft in zijn markt.
Maar goed, facebook, twitter, reddit, allemaal een pot nat en duidelijk gekleurd.
De blauw gekleurde mod natuurlijk.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:48 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja met een correctiebot die 1000x spamt: "#HillaryForPrision was trending but not because of the reason Trump supporters think!"
Keiharde censuur en toevallig vlak nadat ik mijn post hier neer plempte. Wie is de NSB'er?
Precies en dat is nu in elk geval door die malloten niet meer te ontkennen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat klopt, op facebook heb je zogenaamde trending artikels. Die van Trump worden bewust niet trending gemaakt. Dat is aan de kant van facebook censuur, al zal het ongetwijfeld hun goedrecht zijn.
Straks wordt je post verwijderd. Het regime van een Hillary bot.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:50 schreef OMG het volgende:
Ik denk dat Euribob hard op Twitter aan de gang is. Om Bram dwars te zitten. Allemaal betaald door Hillary. Morgen terug te vinden in een wikileak..
Ja daar moeten we ook hard voor knokken. In tegenstelling tot die 3 Hillary supporters en Correct The Record die met serverracks tegelijk onderwerpen downvote en mods plaatsen om kritiek te bannen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:51 schreef kipknots het volgende:
Dat persecutiecomplex is werk schattig.
Maar alles van Trump wordt gecensureerd. Daarom vind je ook niets op Twitter erover. En zie je al niets van Trump op Reddit.
Behalve dan al die zooi die trending is en bv al die zooi op /r/all .
Ja, het is nogal ongeloofwaardig.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Geen slimme taktiek. Het hele anti-Putin/Rusland sentiment dat ze de laatste jaren gevoed hebben draait ze met deze retoriek volledig de nek om.
Door Hillary aangenomen censuurshills gebruiken vaak meerdere mediasites tegelijkertijd ja. Lijkt me wel zo efficiënt.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:50 schreef OMG het volgende:
Ik denk dat Euribob hard op Twitter aan de gang is. Om Bram dwars te zitten. Allemaal betaald door Hillary. Morgen terug te vinden in een wikileak..
Het is, nogmaals, niet Clinton die dat beweert. Zij baseert zich op een verklaring van de gezamenlijke inlichtingendiensten.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ja, het is nogal ongeloofwaardig.
Die Putin moet nu zoiets denken: "al die vermoorde journalisten daar hoor je die politici niet over maar nu we eens niets hebben gedaan schuiven ze het in onze schoenen om de aandacht af te leiden van hun eigen corruptie".
Gelukkig hebben we hier objectieve moderators.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:55 schreef KoosVogels het volgende:
Jaja, anti-Clinton boodschappen worden gecensureerd. Bijzonder dat deze reeks dan elke dag weer volstaat met dubieuze filmpjes waarin Hillary wordt weggezet als een kwaadaardige duivelsgebroed.
Op het moment dat je politici en hoge ambtenaren liquideert (of laat liquideren) en mensen plant als opvolger terwijl daar juist een democratie aan het ontstaan was en dit voor grondstoffen dan ga je wel heel erg ver. Heel dat verhaal van "vrede en democratie" brengen is propaganda, door de inlichtingendiensten bedacht om dit te verkopen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:42 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Precies, en dat is echt hartstikke gebruikelijk. Wij willen toch met z'n allen dat de "Universele rechten van de mens" gerespecteerd worden. Daar is veel invloed voor noodzakelijk, immers in andere werelddelen zijn ze het nog niet zo eens met dat concept.
Syrië, Calais, verdronken vluchtelingen: allemaal het gevolg van de invasie van Irak. De soldaten en officiers die hun baan verloren bouwden ISIS op, wat er nu in Syrié gebeurde is voor een belangrijk deel hier het gevolg van. Verder heeft het ook te maken met de locatie van Syrië, kijk maar eens tussen welke landen het ligt en waar ze graag olieleidingen willen aanleggen. Kennedy had het hier vorige week over. Zoek even de Jimmy Dore Show op waar hij het er over heeft, het is de laatste week geupload. Ik zou zelf even moeten zoeken, als je de hele context wil weten dan kan ik je later wel een linkje geven. Hierin wordt ook verwezen naar dat CIA-document.quote:Bijzonder mening, hoe denk je dan over SA/IS/China? Buitenlandse inmenging komt trouwens meestal niet uit de loop van een geweer.
Dat, maar wat mij verbaasd is dat ze dit mag doen terwijl het anti-Putin sentiment jaren werk en propaganda heeft gekost. Het moet ze nu toch duidelijk zijn dat een enorm groot deel van de Amerikanen door alles wat ze zegt heen ziet. Ze riskeert hiermee dat 1. Men begint te doorzien dat het hele anti-Putin verhaal onzin is, maar ook dat 2. Men Putin kan gaan waarderen/omarmen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ja, het is nogal ongeloofwaardig.
Die Putin moet nu zoiets denken: "al die vermoorde journalisten daar hoor je die politici niet over maar nu we eens niets hebben gedaan schuiven ze het in onze schoenen om de aandacht af te leiden van hun eigen corruptie".
Dit begint een beetje wanhopig te klinken.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:24 schreef hunter2011 het volgende:
Hillary gaat nu gas geven...twitter:HillaryClinton twitterde op maandag 31-10-2016 om 19:51:43U.S. intelligence has confirmed the Russian government is directing cyberattacks against the U.S. to influence the outcome of our election. reageer retweet
Het scheelt natuurlijk ook dat een moderator hier niet 24/7 aanwezig kan zijn. Ik durf er grof geld op in te zetten dat 1 bepaalde moderator hier niet is geweest sinds het openen van pagina 1 van deze draad. Anders was het merendeel van de reacties die er nu staat weggehaald.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we hier objectieve moderators.
Daar gaat het dan ook niet om, niet alles wordt naar buiten gebracht om de verkiezingen te beïnvloeden.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:00 schreef LelijKnap het volgende:
Stel de stelling klopt dat Rusland de VS (en met name Hillary/DNC) hacked; het brengt toch op geen enkele manier een negatie aan van wat er mee naar buiten is gekomen? Het maakt alle schandalen daardoor toch niet minder relevant of waar? Het zou mij als Amerikaan Putin er niet meer of minder om doen waarderen; het zou voor mij enkel de hopeloosheid van Hillary ten toon stellen en vraagtekens laten doen opkomen aangaande de houding van haar clique (Obama, etc) t.o.v. Putin.
Hij mag dan een fanboy zijn maar dat was hij al voordat CTR bestond. Zo'n grote complotdenker ben ik niet.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:50 schreef OMG het volgende:
Ik denk dat Euribob hard op Twitter aan de gang is. Om Bram dwars te zitten. Allemaal betaald door Hillary. Morgen terug te vinden in een wikileak.
Zo zei hij, 8 dagen voor de laatste dag v.d. verkiezingen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Daar gaat het dan ook niet om, niet alles wordt naar buiten gebracht om de verkiezingen te beïnvloeden.
Ik durf te wedden dat dat een fractie is ten opzichte van de reacties van mensen die simpelweg de pest hebben aan Trump en zijn aanhang. Geloof het of niet, veel mensen mogen die groep simpelweg niet.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:03 schreef Refragmental het volgende:
Zijn er hier mensen die nog steeds niet doorhebben dat CTR daadwerkelijk bestaat en daadwerkelijk invloed uitoefent op bijvoorbeeld reddit?
Dus is alles wat Trump en Clinton zeggen niet waar? Bijzondere redenering.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:05 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zo zei hij, 8 dagen voor de laatste dag v.d. verkiezingen.
Dat is een leugen. Je bent of pro-Trump, of een shill voor de duivel zelf.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:06 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat dat een fractie is ten opzichte van de reacties van mensen die simpelweg de pest hebben aan Trump en zijn aanhang. Geloof het of niet, veel mensen mogen die groep simpelweg niet.
Je kan wel als gevolg daarvan iedereen die HC verdedigt monddood maken door te suggereren dat die persoon voor CTR werkt.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:53 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Door Hillary aangenomen censuurshills gebruiken vaak meerdere mediasites tegelijkertijd ja. Lijkt me wel zo efficiënt.
Aanrader; https://www.reddit.com/r/(...)_hillary_shill_from/
http://www.thepoliticalin(...)paid-hillary-trolls/
Dat is een bijzondere redenering afgeleid uit mijn stelling. Die mag je even in een stappenvolgorde klaarleggen...quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dus is alles wat Trump en Clinton zeggen niet waar? Bijzondere redenering.
Ik denk dat het voor de vrede in andere landen geen snars uitmaakt wie van de twee de president wordt. Als we in de komende 4 jaar geen WOIII krijgen dan mogen we over 4 jaar opgelucht ademhalen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:07 schreef Terreros85 het volgende:
Ik zou eerder denken dat Putin gebaat is bij Clinton als president dan bij Trump als president.Liever het voorspelbare beleid Clinton in de derde termijn van Obama dan de onvoorspelbaarheid van Trump. Of denken we echt dat Putin en Trump samen voor wereldvrede gaan zorgen?
Ja Putin is vast blij als iemand de troon bestijgt die al aan heeft gegeven agressiever te willen worden richting Rusland.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:07 schreef Terreros85 het volgende:
Ik zou eerder denken dat Putin gebaat is bij Clinton als president dan bij Trump als president.Liever het voorspelbare beleid Clinton in de derde termijn van Obama dan de onvoorspelbaarheid van Trump. Of denken we echt dat Putin en Trump samen voor wereldvrede gaan zorgen?
twitter:HillaryClinton twitterde op maandag 31-10-2016 om 20:00:49"With the election just 8 days away...Trump should immediately disclose all of his ties and connections to the Kremlin and its associates." reageer retweet
Wat?! LA times als meest accuraatquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:09 schreef Nintex het volgende:
Meest accurate poll uit 2012 toont een grote upswing voor Trump
[ afbeelding ]
Een handige smoes.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:42 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
#HillaryForPrison werd gecensureerd.
Users gebruikten toen
#HillaryForPrision
Dat ging een tijdje goed maar net, ik heb het zien gebeuren, verdwijnt de hashtag uit het linker menu en werd er een shitload aan "#HillaryForPrision was trending but not for reasons Trump supporters think!" 1000x gespammed door een bot.
Echt heel duidelijk dit heeft op zeker iemand op camera opgenomen.
Lachwekkend gewoonquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:10 schreef Wyand het volgende:
Iemand zit zonder munitie:twitter:HillaryClinton twitterde op maandag 31-10-2016 om 20:00:49"With the election just 8 days away...Trump should immediately disclose all of his ties and connections to the Kremlin and its associates." reageer retweet
Zouden er mensen voor vallen?quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:10 schreef Wyand het volgende:
Iemand zit zonder munitie:twitter:HillaryClinton twitterde op maandag 31-10-2016 om 20:00:49"With the election just 8 days away...Trump should immediately disclose all of his ties and connections to the Kremlin and its associates." reageer retweet
Ik denk dat het probleem niet zozeer in de kwantiteit ligt (veel mensen mogen Trump misschien niet, maar veel meer mensen mogen Hillary niet), maar in de machtsstructuren; anti-Trump/pro-Hillary supporters (betaald of niet) die bereid zijn zich schuldig te maken aan machtsmisbruik.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:06 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat dat een fractie is ten opzichte van de reacties van mensen die simpelweg de pest hebben aan Trump en zijn aanhang. Geloof het of niet, veel mensen mogen die groep simpelweg niet.
Of denk je dat zo'n groep ellenlange discussies overkomt voert bij ieder onderwerp?
Van alles is mogelijk, ze hebben alleen weinig geloofwaardigheid.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:46 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ik zou dat niet kunnen omdat het een onzinhouding is natuurlijk. Nog nooit heb ik iemand ervan beticht een (paid) shill te zijn in een discussie. Die beschuldiging bewaar ik voor mensen die selectieve censuur toepassen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Je kan wel als gevolg daarvan iedereen die HC verdedigt monddood maken door te suggereren dat die persoon voor CTR werkt.
Dat werkt alleen niet meer als ze een moderator zijn geworden (Reddit).
Dat is niet mogelijk. Als je corrigeert ga je niet zelf 1000x tweets lopen spammen met een tegenbericht. Dan haal je dat gewoon weg.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Van alles is mogelijk, ze hebben alleen weinig geloofwaardigheid.
De online aanwezigheid van Trump is enorm. Ik denk dat veel mensen dat zwaar onderschatten.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:06 schreef kipknots het volgende:
[..]
quote:
http://www.latimes.com/politics/la-na-pol-poll-faq-20161006-snap-story.htmlquote:Have you done this before?
Yes, the team of researchers at USC who conduct the poll used the same technique four years ago to forecast the 2012 election.
How’d that turn out?
The poll was one of the most accurate of the year. It predicted that President Obama would be reelected with a margin of victory of 3.32 percentage points. He won by 3.85 points. Most other polls underestimated Obama’s margin by more than that. The 2012 poll was done for the RAND Corp. RAND is doing its own, completely separate, poll this year that uses a somewhat different methodology.
twitter:AdamBennettKHOU twitterde op maandag 31-10-2016 om 20:56:13Sen. Ted Cruz outside Metropolitan Multiservices Center: "I voted straight ticket Republican." https://t.co/eLk2XeuF8W reageer retweet
Ja, dit komt nogal wanhopig over. Zoals ik zei: "pavlov-reactie". Of zoals iemand anders het zei: "!!!Rusland!!!".quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:10 schreef Wyand het volgende:
twitter:HillaryClinton twitterde op maandag 31-10-2016 om 20:00:49"With the election just 8 days away...Trump should immediately disclose all of his ties and connections to the Kremlin and its associates." reageer retweet
twitter:HillaryClinton twitterde op maandag 31-10-2016 om 19:58:20Why would Putin want Trump to win?The nice things he’s said about him?His promise to adopt pro-Kremlin policies?Or his business dealings? reageer retweet
twitter:HillaryClinton twitterde op maandag 31-10-2016 om 19:51:43U.S. intelligence has confirmed the Russian government is directing cyberattacks against the U.S. to influence the outcome of our election. reageer retweet
twitter:HillaryClinton twitterde op maandag 31-10-2016 om 21:02:18Incredible. https://t.co/zBqO2HTiP4 https://t.co/w7pkIVqd1p reageer retweet
Hillary 'Russia' Clintontwitter:CNBC twitterde op maandag 31-10-2016 om 20:34:55FBI's Comey opposed naming Russians, citing election timing: Source https://t.co/DELFvrfspj (via @EamonJavers) reageer retweet
In eerste instantiet niet maar de bevriende media (op Fox na, pretty much) gaan nu ook dit verhaal houden en na X dagen propaganda...quote:
Nervous Breakdownquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:10 schreef Wyand het volgende:
De meest accurate poll uit 2012 was toch IBD/TIPP?quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:09 schreef Nintex het volgende:
Meest accurate poll uit 2012 toont een grote upswing voor Trump
Een poll dat beinvloedt door een puberquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:14 schreef Nintex het volgende:
[..]
[..]
http://www.latimes.com/politics/la-na-pol-poll-faq-20161006-snap-story.html
Ted Cruz heeft inmiddels een stem uitgebracht voor Trump.twitter:AdamBennettKHOU twitterde op maandag 31-10-2016 om 20:56:13Sen. Ted Cruz outside Metropolitan Multiservices Center: "I voted straight ticket Republican." https://t.co/eLk2XeuF8W reageer retweet
Voilá, daar heb je nr. 1 al: CNBC. I told you so. Meer zullen de komende dagen volgen en ze gaan deze verhaallijn vasthouden tot aan de verkiezingen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:16 schreef Wyand het volgende:
twitter:HillaryClinton twitterde op maandag 31-10-2016 om 19:58:20Why would Putin want Trump to win?The nice things he’s said about him?His promise to adopt pro-Kremlin policies?Or his business dealings? reageer retweet
twitter:HillaryClinton twitterde op maandag 31-10-2016 om 19:51:43U.S. intelligence has confirmed the Russian government is directing cyberattacks against the U.S. to influence the outcome of our election. reageer retweet
twitter:HillaryClinton twitterde op maandag 31-10-2016 om 21:02:18Incredible. https://t.co/zBqO2HTiP4 https://t.co/w7pkIVqd1p reageer retweet
Hillary 'Russia' Clintontwitter:CNBC twitterde op maandag 31-10-2016 om 20:34:55FBI's Comey opposed naming Russians, citing election timing: Source https://t.co/DELFvrfspj (via @EamonJavers) reageer retweet
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |