Bepaalde hashtags. ERMAHGERD ZHE ILLUMINATI!!!!quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ehm, dat wordt toch net gezegd?
Bepaalde hashtags dus.

#HillaryForPrison werd gecensureerd.quote:

Je krijgt een epileptische aanval?quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Bepaalde hashtags. ERMAHGERD ZHE ILLUMINATI!!!!

Het is allemaal wat.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:42 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
#HillaryForPrison werd gecensureerd.
Users gebruikten toen
#HillaryForPrision
Dat ging een tijdje goed maar net, ik heb het zien gebeuren, verdwijnt de hashtag uit het linker menu en werd er een shitload aan "#HillaryForPrision was trending but not for reasons Trump supporters think!" 1000x gespammed door een bot.
Echt heel duidelijk dit heeft op zeker iemand op camera opgenomen.

Nou nou, bepaalde hashtags worden niet weergegeven op Twitter. Spannend allemaal.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:44 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het is gewoon keiharde censuur. Dat is wel wat ja.

twitter:CNBC twitterde op maandag 31-10-2016 om 20:34:55FBI's Comey opposed naming Russians, citing election timing: Source https://t.co/DELFvrfspj (via @EamonJavers) reageer retweet

Kneus. Censuur is censuur. Fascisten waren daar ook goed in.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:44 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nou nou, bepaalde hashtags worden niet weergegeven op Twitter. Spannend allemaal.

Ik zie het belang van media als twitter aan de lopende band voorbij komen in allerlei politieke artikels, blogjes en kranten.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:44 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nou nou, bepaalde hashtags worden niet weergegeven op Twitter. Spannend allemaal.

Hoe weet je dat? Wellicht waren er simpelweg bots actief die veelvuldig gebruik maakten van de hashtag, dan is het toch logisch dat twitter dit achteraf corrigeert?quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:44 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]

Heb je werkelijks niks meegekregen van al het censuur op Reddit?quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:44 schreef Xa1pt het volgende:
[..]

Moet je eens nagaan als die vrouw daadwerkelijk aan de macht is daar, mevrouw Big Brother.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:44 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]

Comey maakt zich volstrekt belachelijk als dit waar is.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:45 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]twitter:CNBC twitterde op maandag 31-10-2016 om 20:34:55FBI's Comey opposed naming Russians, citing election timing: Source https://t.co/DELFvrfspj (via @EamonJavers) reageer retweet

Ik heb ook "normale" media zien berichten over de niet objectieve houding van twitter, maar met name facebook over het express verbergen van anti clinton, pro trump meldingen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:46 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Wellicht waren er simpelweg bots actief die veelvuldig gebruik maakten van de hashtag, dan is het toch logisch dat twitter dit achteraf corrigeert?

Ja, Clinton als CEO van twitter zou vreemd zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:47 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Moet je eens nagaan als die vrouw daadwerkelijk aan de macht is daar, mevrouw Big Brother.

Gelukkig zal Xa1pt het tot aan zijn graf eens zijn met Hillary. Dan kan ie leuk sarcastisch blijven doen over fascistische elementen in de westerse wereld. Allemaal zo geinig en niet belangrijk. Hi-hi.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:47 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Moet je eens nagaan als die vrouw daadwerkelijk aan de macht is daar, mevrouw Big Brother.

Ja met een correctiebot die 1000x spamt: "#HillaryForPrision was trending but not because of the reason Trump supporters think!"quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:46 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Wellicht waren er simpelweg bots actief die veelvuldig gebruik maakten van de hashtag, dan is het toch logisch dat twitter dit achteraf corrigeert?

Dat Twitter een omvangrijk medium is en een grote rol speelt in nieuws is geen verrassing geloof ik. Maar ik dacht even dat er belangrijke feiten of dito verhalen uit de media werden gehouden. Nu blijken bepaalde hashtags niet op Twitter te worden weergegeven. Dan is censuur roepen nogal overdreven lijkt me.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zie het belang van media als twitter aan de lopende band voorbij komen in allerlei politieke artikels, blogjes en kranten.

.
.

Dat klopt, op facebook heb je zogenaamde trending artikels. Die van Trump worden bewust niet trending gemaakt. Dat is aan de kant van facebook censuur, al zal het ongetwijfeld hun goedrecht zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat Twitter een omvangrijk medium is en een grote rol speelt in nieuws is geen verrassing geloof ik. Maar ik dacht even dat er belangrijke feiten of dito verhalen uit de media werden gehouden. Nu blijken bepaalde hashtags niet op Twitter te worden weergegeven. Dan is censuur roepen nogal overdreven lijkt me.

Dagelijkse kost op Reddit (/r/politics, /r/news, /r/worldnews, /r/Europe)quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Maar ik dacht even dat er belangrijke feiten of dito verhalen uit de media werden gehouden

Yep, vriendjes (zoek maar eens de naam van de oprichter van Facebook op op Wikileaks) en een hoop CTR hilbot-trollen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die censuur is te gênant voor woorden.
Helemaal voor een bedrijf die als het ware een monopoliepositie heeft in zijn markt.
Maar goed, facebook, twitter, reddit, allemaal een pot nat en duidelijk gekleurd.

De blauw gekleurde mod natuurlijk.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:48 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja met een correctiebot die 1000x spamt: "#HillaryForPrision was trending but not because of the reason Trump supporters think!"
Keiharde censuur en toevallig vlak nadat ik mijn post hier neer plempte. Wie is de NSB'er?

Precies en dat is nu in elk geval door die malloten niet meer te ontkennen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat klopt, op facebook heb je zogenaamde trending artikels. Die van Trump worden bewust niet trending gemaakt. Dat is aan de kant van facebook censuur, al zal het ongetwijfeld hun goedrecht zijn.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |