abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166334471
Dat persecutiecomplex is werk schattig.

Maar alles van Trump wordt gecensureerd. Daarom vind je ook niets op Twitter erover. En zie je al niets van Trump op Reddit.

Behalve dan al die zooi die trending is en bv al die zooi op /r/all .
pi_166334499
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 20:50 schreef OMG het volgende:
Ik denk dat Euribob hard op Twitter aan de gang is. Om Bram dwars te zitten. Allemaal betaald door Hillary. Morgen terug te vinden in een wikileak.

;(.
Straks wordt je post verwijderd. Het regime van een Hillary bot.
  maandag 31 oktober 2016 @ 20:53:08 #78
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166334500
quote:
10s.gif Op maandag 31 oktober 2016 20:51 schreef kipknots het volgende:
Dat persecutiecomplex is werk schattig.

Maar alles van Trump wordt gecensureerd. Daarom vind je ook niets op Twitter erover. En zie je al niets van Trump op Reddit.

Behalve dan al die zooi die trending is en bv al die zooi op /r/all .
Ja daar moeten we ook hard voor knokken. In tegenstelling tot die 3 Hillary supporters en Correct The Record die met serverracks tegelijk onderwerpen downvote en mods plaatsen om kritiek te bannen.

Ja joh persecutiecomplex.
pi_166334514
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 20:28 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Geen slimme taktiek. Het hele anti-Putin/Rusland sentiment dat ze de laatste jaren gevoed hebben draait ze met deze retoriek volledig de nek om.
Ja, het is nogal ongeloofwaardig.
Die Putin moet nu zoiets denken: "al die vermoorde journalisten daar hoor je die politici niet over maar nu we eens niets hebben gedaan schuiven ze het in onze schoenen om de aandacht af te leiden van hun eigen corruptie".
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_166334530
quote:
Ik denk dat Euribob hard op Twitter aan de gang is. Om Bram dwars te zitten. Allemaal betaald door Hillary. Morgen terug te vinden in een wikileak.

;(.
Door Hillary aangenomen censuurshills gebruiken vaak meerdere mediasites tegelijkertijd ja. Lijkt me wel zo efficiënt.

Aanrader; https://www.reddit.com/r/(...)_hillary_shill_from/

http://www.thepoliticalin(...)paid-hillary-trolls/
pi_166334583
Jaja, anti-Clinton boodschappen worden gecensureerd. Bijzonder dat deze reeks dan elke dag weer volstaat met dubieuze filmpjes waarin Hillary wordt weggezet als een kwaadaardige duivelsgebroed.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166334613
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 20:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Die Putin moet nu zoiets denken: "al die vermoorde journalisten daar hoor je die politici niet over maar nu we eens niets hebben gedaan schuiven ze het in onze schoenen om de aandacht af te leiden van hun eigen corruptie".
Het is, nogmaals, niet Clinton die dat beweert. Zij baseert zich op een verklaring van de gezamenlijke inlichtingendiensten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166334667
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 20:55 schreef KoosVogels het volgende:
Jaja, anti-Clinton boodschappen worden gecensureerd. Bijzonder dat deze reeks dan elke dag weer volstaat met dubieuze filmpjes waarin Hillary wordt weggezet als een kwaadaardige duivelsgebroed.
Gelukkig hebben we hier objectieve moderators.
pi_166334699
quote:
12s.gif Op maandag 31 oktober 2016 20:42 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Precies, en dat is echt hartstikke gebruikelijk. Wij willen toch met z'n allen dat de "Universele rechten van de mens" gerespecteerd worden. Daar is veel invloed voor noodzakelijk, immers in andere werelddelen zijn ze het nog niet zo eens met dat concept.
Op het moment dat je politici en hoge ambtenaren liquideert (of laat liquideren) en mensen plant als opvolger terwijl daar juist een democratie aan het ontstaan was en dit voor grondstoffen dan ga je wel heel erg ver. Heel dat verhaal van "vrede en democratie" brengen is propaganda, door de inlichtingendiensten bedacht om dit te verkopen.

quote:
Bijzonder mening, hoe denk je dan over SA/IS/China? Buitenlandse inmenging komt trouwens meestal niet uit de loop van een geweer.
Syrië, Calais, verdronken vluchtelingen: allemaal het gevolg van de invasie van Irak. De soldaten en officiers die hun baan verloren bouwden ISIS op, wat er nu in Syrié gebeurde is voor een belangrijk deel hier het gevolg van. Verder heeft het ook te maken met de locatie van Syrië, kijk maar eens tussen welke landen het ligt en waar ze graag olieleidingen willen aanleggen. Kennedy had het hier vorige week over. Zoek even de Jimmy Dore Show op waar hij het er over heeft, het is de laatste week geupload. Ik zou zelf even moeten zoeken, als je de hele context wil weten dan kan ik je later wel een linkje geven. Hierin wordt ook verwezen naar dat CIA-document.

Wil je vrede? Beloon landen die het goed doen, meer hoef je niet te doen. Belonen werkt veel beter dan straffen volgens de psychologen.
#NoDAPL
pi_166334748
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 20:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat, maar wat mij verbaasd is dat ze dit mag doen terwijl het anti-Putin sentiment jaren werk en propaganda heeft gekost. Het moet ze nu toch duidelijk zijn dat een enorm groot deel van de Amerikanen door alles wat ze zegt heen ziet. Ze riskeert hiermee dat 1. Men begint te doorzien dat het hele anti-Putin verhaal onzin is, maar ook dat 2. Men Putin kan gaan waarderen/omarmen.

Stel de stelling klopt dat Rusland de VS (en met name Hillary/DNC) hacked; het brengt toch op geen enkele manier een negatie aan van wat er mee naar buiten is gekomen? Het maakt alle schandalen daardoor toch niet minder relevant of waar? Het zou mij als Amerikaan Putin er niet meer of minder om doen waarderen; het zou voor mij enkel de hopeloosheid van Hillary ten toon stellen en vraagtekens laten doen opkomen aangaande de houding van haar clique (Obama, etc) t.o.v. Putin; 'Is dat ook een onderdeel van haar corruptie/manipulatieve retoriek..?'

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2016 21:03:09 ]
  maandag 31 oktober 2016 @ 21:02:21 #86
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_166334795
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 20:24 schreef hunter2011 het volgende:
Hillary gaat nu gas geven...

HillaryClinton twitterde op maandag 31-10-2016 om 19:51:43 U.S. intelligence has confirmed the Russian government is directing cyberattacks against the U.S. to influence the outcome of our election. reageer retweet
Dit begint een beetje wanhopig te klinken.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_166334802
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 20:58 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we hier objectieve moderators.
Het scheelt natuurlijk ook dat een moderator hier niet 24/7 aanwezig kan zijn. Ik durf er grof geld op in te zetten dat 1 bepaalde moderator hier niet is geweest sinds het openen van pagina 1 van deze draad. Anders was het merendeel van de reacties die er nu staat weggehaald.
#NoDAPL
pi_166334824
Zijn er hier mensen die nog steeds niet doorhebben dat CTR daadwerkelijk bestaat en daadwerkelijk invloed uitoefent op bijvoorbeeld reddit?
pi_166334829
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 21:00 schreef LelijKnap het volgende:
Stel de stelling klopt dat Rusland de VS (en met name Hillary/DNC) hacked; het brengt toch op geen enkele manier een negatie aan van wat er mee naar buiten is gekomen? Het maakt alle schandalen daardoor toch niet minder relevant of waar? Het zou mij als Amerikaan Putin er niet meer of minder om doen waarderen; het zou voor mij enkel de hopeloosheid van Hillary ten toon stellen en vraagtekens laten doen opkomen aangaande de houding van haar clique (Obama, etc) t.o.v. Putin.
Daar gaat het dan ook niet om, niet alles wordt naar buiten gebracht om de verkiezingen te beïnvloeden.
pi_166334840
quote:
Hij mag dan een fanboy zijn maar dat was hij al voordat CTR bestond. Zo'n grote complotdenker ben ik niet. ;)
#NoDAPL
pi_166334869
quote:
7s.gif Op maandag 31 oktober 2016 21:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Daar gaat het dan ook niet om, niet alles wordt naar buiten gebracht om de verkiezingen te beïnvloeden.
Zo zei hij, 8 dagen voor de laatste dag v.d. verkiezingen.
pi_166334910
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 21:03 schreef Refragmental het volgende:
Zijn er hier mensen die nog steeds niet doorhebben dat CTR daadwerkelijk bestaat en daadwerkelijk invloed uitoefent op bijvoorbeeld reddit?
Ik durf te wedden dat dat een fractie is ten opzichte van de reacties van mensen die simpelweg de pest hebben aan Trump en zijn aanhang. Geloof het of niet, veel mensen mogen die groep simpelweg niet.

Of denk je dat zo'n groep ellenlange discussies overkomt voert bij ieder onderwerp?
pi_166334918
quote:
10s.gif Op maandag 31 oktober 2016 21:05 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Zo zei hij, 8 dagen voor de laatste dag v.d. verkiezingen.
Dus is alles wat Trump en Clinton zeggen niet waar? Bijzondere redenering.
pi_166334938
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 21:06 schreef kipknots het volgende:

[..]

Ik durf te wedden dat dat een fractie is ten opzichte van de reacties van mensen die simpelweg de pest hebben aan Trump en zijn aanhang. Geloof het of niet, veel mensen mogen die groep simpelweg niet.
Dat is een leugen. Je bent of pro-Trump, of een shill voor de duivel zelf.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166334949
Ik zou eerder denken dat Putin gebaat is bij Clinton als president dan bij Trump als president.Liever het voorspelbare beleid Clinton in de derde termijn van Obama dan de onvoorspelbaarheid van Trump. Of denken we echt dat Putin en Trump samen voor wereldvrede gaan zorgen?
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_166334952
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 20:53 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Door Hillary aangenomen censuurshills gebruiken vaak meerdere mediasites tegelijkertijd ja. Lijkt me wel zo efficiënt.

Aanrader; https://www.reddit.com/r/(...)_hillary_shill_from/

http://www.thepoliticalin(...)paid-hillary-trolls/
Je kan wel als gevolg daarvan iedereen die HC verdedigt monddood maken door te suggereren dat die persoon voor CTR werkt. ;)
Dat werkt alleen niet meer als ze een moderator zijn geworden (Reddit).
#NoDAPL
pi_166334953
quote:
7s.gif Op maandag 31 oktober 2016 21:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dus is alles wat Trump en Clinton zeggen niet waar? Bijzondere redenering.
Dat is een bijzondere redenering afgeleid uit mijn stelling. Die mag je even in een stappenvolgorde klaarleggen...
pi_166334980
Meest accurate poll uit 2012 toont een grote upswing voor Trump
pi_166334983
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 21:07 schreef Terreros85 het volgende:
Ik zou eerder denken dat Putin gebaat is bij Clinton als president dan bij Trump als president.Liever het voorspelbare beleid Clinton in de derde termijn van Obama dan de onvoorspelbaarheid van Trump. Of denken we echt dat Putin en Trump samen voor wereldvrede gaan zorgen?
Ik denk dat het voor de vrede in andere landen geen snars uitmaakt wie van de twee de president wordt. Als we in de komende 4 jaar geen WOIII krijgen dan mogen we over 4 jaar opgelucht ademhalen.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')