abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 oktober 2016 @ 23:02:53 #101
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_166317137
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 22:59 schreef truedestiny het volgende:
Waarom denken mensen dat Max er geen voordeel van heeft? Hij maakt een fout, als daar een muur had gestaan had die moeten remmen en was Vettel er voorbij gegaan. Hij heeft gewoon voordeel van het afsnijden, en zoals Ric al vertelde in zijn interview. Als je een racefout maakt moet er een consequentie voor zijn.
Wat was dan dat voordeel? De videobeelden maken namelijk duidelijk dat het verschil met Vettel gelijk bleef. Maar de RBR was sneller in de bochten dan de Ferrari (waardoor Max tijd had kunnen winnen daar) en de banden van Max waren na z'n fieldtrip vast ook niet zo geweldig meer. Vettel had hem daar toch nog niet kunnen inhalen dus wat is Verstappen er dan beter van geworden?
pi_166317142
Is dat overigens diezelfde Connely die er nu zat? Of is dat een andere? En als het diezelfde is, waarom zit die lul daar uberhaupt nog? Heeft iemand daar nog iets over gehoord over dat debacle van dattie op eigen houtje naar Mercedes ging om ze over te halen tot protest omdat de 4 stewards het niet eens waren met hem????

:@ :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_166317157
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:00 schreef Loekoe het volgende:

[..]

Ja en vroeger gooiden ze ook vrouwen die ervan verdacht heks te zijn met een steen aan het been in het water. Aja laten we dat nu ook doen he, is immers altijd zo geweest.
Nee, het is een feit dat de eerste bocht na de start anders beoordeeld wordt. Niet omdat het altijd zo gedaan werd maar omdat het zo werkt.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_166317158
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:02 schreef beantherio het volgende:

[..]

Wat was dan dat voordeel? De videobeelden maken namelijk duidelijk dat het verschil met Vettel gelijk bleef. Maar de RBR was sneller in de bochten dan de Ferrari en de banden van Max waren na z'n fieldtrip vast ook niet zo geweldig meer. Vettel had hem daar toch nog niet kunnen inhalen dus wat is Verstappen er dan beter van geworden?
Het voordeel was dat door het gras hij niet in het grind bleef steken of tegen een muur klapte...
pi_166317160
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 22:59 schreef truedestiny het volgende:
Waarom denken mensen dat Max er geen voordeel van heeft? Hij maakt een fout, als daar een muur had gestaan had die moeten remmen en was Vettel er voorbij gegaan. Hij heeft gewoon voordeel van het afsnijden, en zoals Ric al vertelde in zijn interview. Als je een racefout maakt moet er een consequentie voor zijn.
Evenveel voordeel dus als Hamilton, maar toch geen straf voor Hamilton :W
  Redactie Frontpage / Sport zondag 30 oktober 2016 @ 23:03:55 #106
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_166317166
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:00 schreef Red_85 het volgende:

Kvyat werd ook bestraft voor het verlaten van de baan.

Kvyat kreeg straf voor het naast de baan zetten van Alonso
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 30 oktober 2016 @ 23:04:07 #107
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_166317168
Was er dit jaar ook niet in Monaco iets? Iemand werd onder druk gezet en mist de chicane, maar hoeft de plek niet af te geven. Was het Vettel? Ik kan het me niet helemaal herinneren.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_166317170
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:02 schreef beantherio het volgende:

[..]

Wat was dan dat voordeel? De videobeelden maken namelijk duidelijk dat het verschil met Vettel gelijk bleef. Maar de RBR was sneller in de bochten dan de Ferrari en de banden van Max waren na z'n fieldtrip vast ook niet zo geweldig meer. Vettel had hem daar toch nog niet kunnen inhalen dus wat is Verstappen er dan beter van geworden?
Het voordeel is dat hij de 3e plek kan behouden door de baan af te snijden.
pi_166317177
Wat is dit nou voor onzin met 'geen positievoordeel met Hamilton in de eerste bocht'.

Dus voortaan rijdt gewoon iedereen keihard in de eerste bocht het grasveld in, want als je er als eerste bent, maakt het ook niet uit dat je het grasveld op rijdt. Want ja, je was er toch als eerste, dus geen positievoordeel na de afkorting over het gras :')
  zondag 30 oktober 2016 @ 23:04:38 #110
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_166317181
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:04 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Het voordeel is dat hij de 3e plek kan behouden door de baan af te snijden.
Zonder daarbij tijd te winnen. Sterker, hij verliest tijd.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_166317186
  Redactie Frontpage / Sport zondag 30 oktober 2016 @ 23:04:48 #112
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_166317191
quote:
7s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:04 schreef Fir3fly het volgende:
Was er dit jaar ook niet in Monaco iets? Iemand werd onder druk gezet en mist de chicane, maar hoeft de plek niet af te geven. Was het Vettel? Ik kan het me niet helemaal herinneren.
Dat was een Mercedes bij Ricciardo
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_166317192
quote:
2s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:03 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Kvyat kreeg straf voor het naast de baan zetten van Alonso
Dat was Sainz.
pi_166317195
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:04 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Het voordeel is dat hij de 3e plek kan behouden door de baan af te snijden.
Ja, en Hamilton houdt de eerste positie door de baan af te snijden.
"Maar tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren. En ook weemoedigheid, die des avonds komt, wanneer men slapen gaat."
pi_166317198
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:03 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Evenveel voordeel dus als Hamilton, maar toch geen straf voor Hamilton :W
Tja, maakt Max z'n actie niet minder fout. Laat alleen zien dat de stewards het niet snappen.
  zondag 30 oktober 2016 @ 23:05:19 #116
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_166317204
quote:
2s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:04 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dat was een Mercedes bij Ricciardo
Ja, dat dus. Exact dezelfde situatie.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_166317210
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:04 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Het voordeel is dat hij de 3e plek kan behouden door de baan af te snijden.
En hamilton behield ook zijn voordeel dat hij 1e kon blijven en die krijgt geen straf.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 30 oktober 2016 @ 23:05:47 #118
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_166317215
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:04 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Dat was Sainz.
hmm, dan heb ik dat niet goed onthouden. Deed vijf dingen tegelijk toen :')
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_166317225
quote:
7s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:03 schreef Geralt het volgende:
Is dat overigens diezelfde Connely die er nu zat? Of is dat een andere? En als het diezelfde is, waarom zit die lul daar uberhaupt nog? Heeft iemand daar nog iets over gehoord over dat debacle van dattie op eigen houtje naar Mercedes ging om ze over te halen tot protest omdat de 4 stewards het niet eens waren met hem????

:@ :@
Dat verhaal klopt ook niet. Paddy Lowe zou tegen hem gezegd hebben dat hij vond dat Verstappen straf had moeten krijgen en Connely zei toen dat hij dan maar een protest moest indienen.

Hij heeft Lowe niet overgehaald tot een protest omdat hij het zelf niet eens zou zijn met de andere stewards.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zondag 30 oktober 2016 @ 23:06:12 #120
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_166317227
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:04 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Het voordeel is dat hij de 3e plek kan behouden door de baan af te snijden.
Maar door niet af te snijden had ie die plek ook wel behouden. En je verremmen is van zichzelf nog geen overtreding.
  zondag 30 oktober 2016 @ 23:06:18 #121
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_166317229
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 22:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

De FIA weet ook dat ze hun geloofwaardigheid verliezen als Vettel geen straf krijgt.
dat boeit ze al jaren niet
  zondag 30 oktober 2016 @ 23:06:26 #122
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_166317234
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:04 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Het voordeel is dat hij de 3e plek kan behouden door de baan af te snijden.
Als Hamilton de bocht niet had afgesneden maar weer on track moest gaan, was hij +- 9e.
pi_166317235
quote:
14s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:05 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

hmm, dan heb ik dat niet goed onthouden. Deed vijf dingen tegelijk toen :')
Hoax, een man kan niet meer dan 1 ding tegelijk.
pi_166317239
Ja ik heb ook gezien dat Hamilton hetzelfde deed en niet bestraft werd. :')
  zondag 30 oktober 2016 @ 23:06:58 #125
168739 Red_85
'echt wel'
pi_166317250
quote:
2s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:03 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Kvyat kreeg straf voor het naast de baan zetten van Alonso
Owja. .. Wie was die andere dan met Grosjean bij 'stadion in rechtsaf'? 2 buiten de baan en die buitenom was gegaan?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_166317257
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:05 schreef Maver24 het volgende:

[..]

En hamilton behield ook zijn voordeel dat hij 1e kon blijven en die krijgt geen straf.
1ste bocht na de start. Niet te vergelijken. Anders kun je elke race wel een aantal coureurs bestraffen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Redactie Frontpage / Sport zondag 30 oktober 2016 @ 23:07:16 #127
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_166317259
quote:
16s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:06 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Hoax, een man kan niet meer dan 1 ding tegelijk.
dat dacht ik eerst ook, maar het lijkt soms wel te kunnen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_166317261
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:06 schreef beantherio het volgende:

[..]

Maar door niet af te snijden had ie die plek ook wel behouden. En je verremmen is van zichzelf nog geen overtreding.
Nee had die hem echt nooit behouden.
pi_166317265
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:05 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Tja, maakt Max z'n actie niet minder fout. Laat alleen zien dat de stewards het niet snappen.
er zijn dan ook niet heel veel mensen hier die roepen dat de actie van Verstappen wél terecht was? Het probleem zit hem in twee maten waarmee de stewards lijken te meten. En ook misschien wel in het feit dat de FIA zo weinig transparant is. Leuk zo'n straf: maar kunnen ze het ook goed beargumenteren?? Ik vind de verdediging interessant: misschien blijken ze wel een punt te hebben, namelijk. Nu houden ze het publiek dom en dat vind ik ergerlijk.
"Maar tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren. En ook weemoedigheid, die des avonds komt, wanneer men slapen gaat."
pi_166317269
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:04 schreef zoem het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk echt dat ze Verstappen te snel hebben gestraft. Wat voor straf moeten ze Vettel gaan geven.
pi_166317274
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:06 schreef beantherio het volgende:

[..]

Maar door niet af te snijden had ie die plek ook wel behouden. En je verremmen is van zichzelf nog geen overtreding.
Wat als voortaan iedereen die bocht door een 'foutje' af gaat snijden. Je snapt toch dat dat niet werkt zo.
  zondag 30 oktober 2016 @ 23:07:49 #132
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_166317275
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:07 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

1ste bocht na de start. Niet te vergelijken. Anders kun je elke race wel een aantal coureurs bestraffen.
Direct na een aftrap is buitenspel ook gewoon buitenspel.
pi_166317277
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:06 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Als Hamilton de bocht niet had afgesneden maar weer on track moest gaan, was hij +- 9e.
Dat probeer ik hier uit te leggen maar sommige hier begrijpen het niet of hebben een plaat voor hun kop. Bespaar je de moeite.
pi_166317278
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:06 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dat boeit ze al jaren niet
Ze verliezen ook al jaren kijkers (Nederland is daar als enige land zo'n beetje de uitzondering op) dus vroeg of laat zal het ze ooit een keer moeten gaan boeien. Of ze moeten natuurlijk de ambitie hebben om ooit de Formule Zeepkist te gaan organiseren, dan heb je die televisie-inkomsten niet nodig.
pi_166317280
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:06 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Owja. .. Wie was die andere dan met Grosjean bij 'stadion in rechtsaf'? 2 buiten de baan en die buitenom was gegaan?
Dat was Kvyat, Sainz duwde Alonso buiten de baan.
pi_166317286
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:06 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Owja. .. Wie was die andere dan met Grosjean bij 'stadion in rechtsaf'? 2 buiten de baan en die buitenom was gegaan?
Sainz duwde Alonso op het rechte stuk naast de baan. Kvyat haalde buiten de baan in.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_166317287
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:07 schreef Loekoe het volgende:

[..]

er zijn dan ook niet heel veel mensen hier die roepen dat de actie van Verstappen wél terecht was? Het probleem zit hem in twee maten waarmee de stewards lijken te meten. En ook misschien wel in het feit dat de FIA zo weinig transparant is. Leuk zo'n straf: maar kunnen ze het ook goed beargumenteren?? Ik vind de verdediging interessant: misschien blijken ze wel een punt te hebben, namelijk. Nu houden ze het publiek dom en dat vind ik ergerlijk.
Eens.
pi_166317290
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:07 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ik denk echt dat ze Verstappen te snel hebben gestraft. Wat voor straf moeten ze Vettel gaan geven.
Connely ging zeker uit z'n dak :') of werkt die al niet meer bij de FIA?
  zondag 30 oktober 2016 @ 23:08:44 #139
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_166317296
Die Sauber enigineer wat in zijn neus aan het dabben is terwijl ze tijdens Ted's Notebook aan het filmen zijn in de garage :D _O-
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_166317301
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:06 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Als Hamilton de bocht niet had afgesneden maar weer on track moest gaan, was hij +- 9e.
Ik snap niet dat sommigen dat niet inzien. In plaats van seconden te verliezen door die actie, wint hij seconden. En dan rekening ik het mogelijke tijdsverlies wat hij oploopt doordat hij weer een aantal auto's moet inhalen niet eens mee.
  zondag 30 oktober 2016 @ 23:08:52 #141
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_166317304
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:07 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Wat als voortaan iedereen die bocht door een 'foutje' af gaat snijden. Je snapt toch dat dat niet werkt zo.
Maar wat heeft dat voor zin als je er geen voordeel van hebt?
  zondag 30 oktober 2016 @ 23:08:58 #142
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_166317308
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:07 schreef Maver24 het volgende:

[..]

Dat probeer ik hier uit te leggen maar sommige hier begrijpen het niet of hebben een plaat voor hun kop. Bespaar je de moeite.
Het is bijna; Als ze niet kunnen weigeren is het geen verkrachting :')
  zondag 30 oktober 2016 @ 23:09:12 #143
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_166317311
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:00 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Geen positievoordeel en eerste bocht na de start. Twee redenen om geen straf te geven.
het gaat niet om positie voordeel, dat is de regel niet. de regel is het afsnijden van de baan.
en ham heeft er zeker tijdsvoordeel van.
  zondag 30 oktober 2016 @ 23:09:27 #144
168739 Red_85
'echt wel'
pi_166317318
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:08 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dat was Kvyat, Sainz duwde Alonso buiten de baan.
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:08 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Sainz duwde Alonso op het rechte stuk naast de baan. Kvyat haalde buiten de baan in.
Check.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_166317329
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:08 schreef beantherio het volgende:

[..]

Maar wat heeft dat voor zin als je er geen voordeel van hebt?
Ja, dat heb je dus wel :') Anders verlies je die plek toch.
pi_166317331
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:08 schreef beantherio het volgende:

[..]

Maar wat heeft dat voor zin als je er geen voordeel van hebt?
Maar die bocht afsnijden geeft juist wel voordeel, ook al kun je er niet zo hard. Dat was wel te zien aan het enorme gat dat Hamilton door het afsnijden eruit kon krijgen.
pi_166317332
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:07 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

1ste bocht na de start. Niet te vergelijken. Anders kun je elke race wel een aantal coureurs bestraffen.
Is het probleem dan Verstappen of eerdere de gebrekkige regelgeving? Jij geeft Verstappen nu als enige de schuld, maar het argument wat jij geeft wijst helemaal niet op de schuld van Verstappen, maar eerder op gebrekkige argumentatie van de FIA. Je past weer een drogreden toe. Je lijkt wel een FIA-vertegenwoordiger; niet als iemand die kritisch naar de keuzes van de FIA kijkt.

Overigens reageer je maar op de helft van de argumenten die hier gegeven worden en kies je geschikte reacties uit waarop je nog (een zwak tegenwoord kan geven.
"Maar tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren. En ook weemoedigheid, die des avonds komt, wanneer men slapen gaat."
pi_166317333
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:06 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dat verhaal klopt ook niet. Paddy Lowe zou tegen hem gezegd hebben dat hij vond dat Verstappen straf had moeten krijgen en Connely zei toen dat hij dan maar een protest moest indienen.

Hij heeft Lowe niet overgehaald tot een protest omdat hij het zelf niet eens zou zijn met de andere stewards.
Bron? :9
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 30 oktober 2016 @ 23:10:39 #149
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_166317342
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:02 schreef Gezicht het volgende:
(Nog) geen protest aangetekend door RB? 'Max' regel moet worden toegepast op VET.
dat zou ik echt zwak vinden.
pi_166317343
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:07 schreef Loekoe het volgende:

[..]

er zijn dan ook niet heel veel mensen hier die roepen dat de actie van Verstappen wél terecht was? Het probleem zit hem in twee maten waarmee de stewards lijken te meten. En ook misschien wel in het feit dat de FIA zo weinig transparant is. Leuk zo'n straf: maar kunnen ze het ook goed beargumenteren?? Ik vind de verdediging interessant: misschien blijken ze wel een punt te hebben, namelijk. Nu houden ze het publiek dom en dat vind ik ergerlijk.
Nee er wordt anders gekeken aar de eerste bocht naar de start dan de rest van de race. Daar zit het verschil in.

Heeft niets te maken met twee maten meten. Dan moet je het gaan vergelijken met gelijksoortige acties later in de race.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_166317347
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:07 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

1ste bocht na de start. Niet te vergelijken. Anders kun je elke race wel een aantal coureurs bestraffen.
Dat dus, 1e paar rondes mag er meer. of dat klopt tsja.
pi_166317350
quote:
7s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:09 schreef Geralt het volgende:

[..]

Bron? :9
Joe Saward.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_166317371
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:10 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Nee er wordt anders gekeken aar de eerste bocht naar de start dan de rest van de race. Daar zit het verschil in.

Heeft niets te maken met twee maten meten. Dan moet je het gaan vergelijken met gelijksoortige acties later in de race.
Prima natuurlijk, maar de actie van HAM is geen race incident waar je overheen kunt kijken (botsing in het gedrang, ROS/VES turn 1 bv).
  zondag 30 oktober 2016 @ 23:12:31 #154
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_166317375
quote:
14s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dat dus, 1e paar rondes mag er meer. of dat klopt tsja.
Dan moet iedere rijder zich nu bij elke 1e bocht verkeerd gaan remmen en gewoon de bocht afsnijden. Maar als ze dat doen...
  zondag 30 oktober 2016 @ 23:12:34 #155
131456 Klummie
Sterker door Strijd
  zondag 30 oktober 2016 @ 23:12:49 #156
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_166317380
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:09 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Maar die bocht afsnijden geeft juist wel voordeel, ook al kun je er niet zo hard. Dat was wel te zien aan het enorme gat dat Hamilton door het afsnijden eruit kon krijgen.
Hamilton had het voordeel dat het vlak na de start gebeurde toen de andere rijders dicht op elkaar met elkaar aan het strijden waren. Verstappen had dat voordeel niet en dat kun je ook op de videobeelden zien: het verschil voor en na de actie is nihil. In beide gevallen langen rijders die al voor lagen opnieuw voor.
  Moderator / Redactie Sport zondag 30 oktober 2016 @ 23:13:20 #157
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_166317388
Nogmaals!

Het gaat er vooral om dat VES een straf krijgt terwijl HAM (en in mindere mate ook ROS) deze niet krijgen.

Van VES ROS en HAM die alle drie hebben afgesneden heeft HAM er het meeste voordeel uit gehaald. Van 0.5 sec voorsprong naar 3+ sec voorsprong, terwijl als hij de bocht wel had proberen te maken hij misschien wel vijfde of zesde had gelegen.

VES reed 0.5 sec voor VET voor de bocht en nog minder na de bocht, inclusief afsnijden.

ROS kan zijn actie verdedigen door te zeggen dat VES hem geen ruimte geeft, prima, kan ik mee leven.

HAM had straf moeten krijgen, dan had niemand maar dan ook niemand geroepen dat straf van VES onterecht was.

Stewards hadden sowieso moeten wachten met straf uitdelen, even rustig beelden terugkijken, praten met coureurs etc.
pi_166317389
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:11 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Joe Saward.
Thanks, even lezen dan.

Had jij laatst niet die url met under investigations en protesten en beslissingen per GP van de FIA of F1 site? Ik kan die link niet meer vinden.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Redactie Frontpage / Sport zondag 30 oktober 2016 @ 23:13:25 #159
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_166317393
quote:
Max kaart het in Brazilië wel aan als de coureurs weer bij elkaar komen
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 30 oktober 2016 @ 23:13:26 #160
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_166317395
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:10 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Nee er wordt anders gekeken aar de eerste bocht naar de start dan de rest van de race. Daar zit het verschil in.

Heeft niets te maken met twee maten meten. Dan moet je het gaan vergelijken met gelijksoortige acties later in de race.
dom of koppig, zegt het maar?
pi_166317400
Ik krijg de indruk dat veel mensen hier nog maar heel kort F1 kijken. Acties zoals die van Hamilton in bocht 1 worden nooit bestraft. Er stond geen positie op het spel (hij lag ruim 1e) en je kunt een keer een bocht missen. Daar wordt pas een straf voor uitgedeeld als het structureel lijkt te zijn. Denk daarbij bijv aan de chicane in Monaco; daar werd in het verleden soms expliciet van aangegeven dat een keertje missen kan gebeuren, twee keer missen is een waarschuwing, de derde keer missen is een penalty.

De regel over het verlaten van de baan leidt over het algemeen alleen direct tot een straf als er een positie op het spel staat. Dat was bij Hamilton sowieso het geval niet. Bij Verstappen kun je daarover twisten.
  zondag 30 oktober 2016 @ 23:13:53 #162
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_166317403
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:09 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Ja, dat heb je dus wel :') Anders verlies je die plek toch.
Da's een aanname en niet een heel waarschijnlijke aanname: de RBR's waren sneller in het bochtige gedeelte en het lukte Vettel niet om Max te passeren voor dat stuk.
pi_166317404
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:12 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Dan moet iedere rijder zich nu bij elke 1e bocht verkeerd gaan remmen en gewoon de bocht afsnijden. Maar als ze dat doen...
Moeten ze circuit zo maken dat het niet kan.
  Moderator / Redactie Sport zondag 30 oktober 2016 @ 23:14:25 #164
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166317412
quote:
7s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:13 schreef k_man het volgende:
Ik krijg de indruk dat veel mensen hier nog maar heel kort F1 kijken. Acties zoals die van Hamilton in bocht 1 worden nooit bestraft. Er stond geen positie op het spel (hij lag ruim 1e) en je kunt een keer een bocht missen. Daar wordt pas een straf voor uitgedeeld als het structureel lijkt te zijn. Denk daarbij bijv aan de chicane in Monaco; daar werd in het verleden soms expliciet van aangegeven dat een keertje missen kan gebeuren, twee keer missen is een waarschuwing, de derde keer missen is een penalty.

De regel over het verlaten van de baan leidt over het algemeen alleen direct tot een straf als er een positie op het spel staat. Dat was bij Hamilton sowieso het geval niet. Bij Verstappen kun je daarover twisten.
Het punt is eigenlijk dat Hamilton terecht niet bestraft is, en dat Verstappen precies hetzelfde deed.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_166317413
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:10 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Nee er wordt anders gekeken aar de eerste bocht naar de start dan de rest van de race. Daar zit het verschil in.

Heeft niets te maken met twee maten meten. Dan moet je het gaan vergelijken met gelijksoortige acties later in de race.
Maar waarom wordt er eigenlijk anders gekeken? Behalve: 'dat je anders iedereen wel kan straffen', wat ik een enorm zwak argument vind omdat het, zoals ik hierboven zeg, eerder duidt op fouten in de regelgeving van de FIA dan wangedrag van Verstappen. Ik zie niet in waarom een actie later in de race strenger beoordeeld moet worden. De race kan namelijk in iedere fase 'gewonnen' worden. Zeker door de strategische keuzes die er deze race gemaakt werden, was juist de beginfase enorm belangrijk. Max op de supersoft namelijk, had enorm baat bij een hele goede eerste stint. Die is hem afgenomen doordat o.a. Hamilton en Rosberg discutabele acties maken.

Vettel, die later door 'zijn strategie' juist Verstappen kon pakken, liep tegen hetzelfde probleem aan als Verstappen in zijn eerste stint. Daarom wordt er gemeten met twee maten door de FIA: het moment in de race maakt geen drol uit.
"Maar tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren. En ook weemoedigheid, die des avonds komt, wanneer men slapen gaat."
  zondag 30 oktober 2016 @ 23:14:41 #166
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_166317416
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:13 schreef beantherio het volgende:

[..]

Da's een aanname en niet een heel waarschijnlijke aanname: de RBR's waren sneller in het bochtige gedeelte en het lukte Vettel niet om Max te passeren voor dat stuk.
Sowieso bizar, Vettel was ook al aan het remmen dus was er nooit en te nimmer voorbij gekomen.

Hele rare gedachtengang dat.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_166317419
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

VET - RIC is nog under investigation

En protest ingediend door RBR voor straf VES
Is in behandeling bij de stewards en coureurs moeten zich melden volgens de FIA site.
http://www.fia.com/events(...)iming-information-19
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_166317425
pi_166317428
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:09 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Maar die bocht afsnijden geeft juist wel voordeel, ook al kun je er niet zo hard. Dat was wel te zien aan het enorme gat dat Hamilton door het afsnijden eruit kon krijgen.
Ja? Kwam dat omdat Hamilton zo snel ging? Of omdat Rosberg en Verstappen zo langzaam gingen? Want daar was wel even de snelheid uit nadat ze elkaar geraakt hadden.
pi_166317439
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:12 schreef beantherio het volgende:

[..]

Hamilton had het voordeel dat het vlak na de start gebeurde toen de andere rijders dicht op elkaar met elkaar aan het strijden waren. Verstappen had dat voordeel niet en dat kun je ook op de videobeelden zien: het verschil voor en na de actie is nihil. In beide gevallen langen rijders die al voor lagen opnieuw voor.
Oke, dus wat als volgend jaar op dit circuit iedereen gewoon keihard die eerste bocht in gaat met de intentie om gewoon recht over dat grasveld heen te gaan. Ga je deze mensen dan ook niet straffen 'omdat het de eerste bocht is'?
pi_166317440
quote:
7s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:13 schreef k_man het volgende:
Ik krijg de indruk dat veel mensen hier nog maar heel kort F1 kijken. Acties zoals die van Hamilton in bocht 1 worden nooit bestraft. Er stond geen positie op het spel (hij lag ruim 1e) en je kunt een keer een bocht missen. Daar wordt pas een straf voor uitgedeeld als het structureel lijkt te zijn. Denk daarbij bijv aan de chicane in Monaco; daar werd in het verleden soms expliciet van aangegeven dat een keertje missen kan gebeuren, twee keer missen is een waarschuwing, de derde keer missen is een penalty.

De regel over het verlaten van de baan leidt over het algemeen alleen direct tot een straf als er een positie op het spel staat. Dat was bij Hamilton sowieso het geval niet. Bij Verstappen kun je daarover twisten.
En waarom stond de positie van hamilton niet op het spel? Ga mij dat dan eens zo uitleggen dat je waterdicht gelijk heb. Want dat heb je niet
pi_166317442
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:13 schreef beantherio het volgende:

[..]

Da's een aanname en niet een heel waarschijnlijke aanname: de RBR's waren sneller in het bochtige gedeelte en het lukte Vettel niet om Max te passeren voor dat stuk.
Vettel is op dat moment binnen 1 sec van Max. Max moet dan vol op de rem om de bocht te halen (en neemt heel weinig snelheid mee naar de volgende bocht). Max is dan kansloos.
  Moderator / Redactie Sport zondag 30 oktober 2016 @ 23:16:07 #173
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
  zondag 30 oktober 2016 @ 23:16:15 #174
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_166317446
quote:
schitterend
  zondag 30 oktober 2016 @ 23:16:20 #175
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_166317448
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:10 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dat zou ik echt zwak vinden.
Want? RB bestaat uit meer dan VES, en RIC heeft er in dit geval best flink nadeel van als VET geen straf zou krijgen.
  zondag 30 oktober 2016 @ 23:16:22 #176
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_166317450
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:16 schreef Kyran het volgende:
file:///D:/Downloads/30.10_-_stewards_decision_doc33_-_m.verstappen.pdf
HIER GAAT IETS MIS.
pi_166317455
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:14 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Is in behandeling bij de stewards en coureurs moeten zich melden volgens de FIA site.
http://www.fia.com/events(...)iming-information-19
Wordt een poldermodelletje.
pi_166317458
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het punt is eigenlijk dat Hamilton terecht niet bestraft is, en dat Verstappen precies hetzelfde deed.
Dat is een punt dat je inderdaad zou kunnen beargumenteren ja. Ik zie hier echter allerlei mensen roepen dat Hamilton een straf verdient.
  zondag 30 oktober 2016 @ 23:16:47 #179
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_166317462
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:11 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Joe Saward.
over een partijdige eikel gesproken :')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Moderator / Redactie Sport zondag 30 oktober 2016 @ 23:17:14 #180
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_166317473
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:16 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

HIER GAAT IETS MIS.
woops :P
  zondag 30 oktober 2016 @ 23:17:14 #181
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_166317474
quote:
7s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:13 schreef k_man het volgende:
Ik krijg de indruk dat veel mensen hier nog maar heel kort F1 kijken.
Slechts 36 jaar maar. Ik voel me ook nog echt heel jong. :@
  zondag 30 oktober 2016 @ 23:17:30 #182
168739 Red_85
'echt wel'
pi_166317479
quote:
_O-
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator zondag 30 oktober 2016 @ 23:17:40 #183
446930 crew  ESF1Gamer
pi_166317482
quote:
7s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:13 schreef k_man het volgende:
Ik krijg de indruk dat veel mensen hier nog maar heel kort F1 kijken. Acties zoals die van Hamilton in bocht 1 worden nooit bestraft. Er stond geen positie op het spel (hij lag ruim 1e) en je kunt een keer een bocht missen. Daar wordt pas een straf voor uitgedeeld als het structureel lijkt te zijn. Denk daarbij bijv aan de chicane in Monaco; daar werd in het verleden soms expliciet van aangegeven dat een keertje missen kan gebeuren, twee keer missen is een waarschuwing, de derde keer missen is een penalty.

De regel over het verlaten van de baan leidt over het algemeen alleen direct tot een straf als er een positie op het spel staat. Dat was bij Hamilton sowieso het geval niet. Bij Verstappen kun je daarover twisten.
Niet aan de track limits houden en het was geen avoiding collision voor Hamilton dus ook straf.
Dat Kreeg hij niet.
Nu is het met 2 maten meten. Max wel een straf en Lewis niet voor hetzelfde vergrijp
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 30 oktober 2016 @ 23:17:46 #184
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_166317486
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:16 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Vettel is op dat moment binnen 1 sec van Max. Max moet dan vol op de rem om de bocht te halen (en neemt heel weinig snelheid mee naar de volgende bocht). Max is dan kansloos.
als hij vol had geremd dan had Vet weer zitten zeiken dat die een brake test had gehad ,, wat hij later zelf deed en van zijn lijn afwijken tijdens het remmen ...

Vet is geen F1 waardige persoon meer , die heeft zijn tijd gehad
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  Moderator / Redactie Sport zondag 30 oktober 2016 @ 23:17:51 #185
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166317488
Geweldig, die radio's van Vettel _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_166317489
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:14 schreef Loekoe het volgende:

[..]

Maar waarom wordt er eigenlijk anders gekeken? Behalve: 'dat je anders iedereen wel kan straffen', wat ik een enorm zwak argument vind omdat het, zoals ik hierboven zeg, eerder duidt op fouten in de regelgeving van de FIA dan wangedrag van Verstappen. Ik zie niet in waarom een actie later in de race strenger beoordeeld moet worden. De race kan namelijk in iedere fase 'gewonnen' worden. Zeker door de strategische keuzes die er deze race gemaakt werden, was juist de beginfase enorm belangrijk. Max op de supersoft namelijk, had enorm baat bij een hele goede eerste stint. Die is hem afgenomen doordat o.a. Hamilton en Rosberg discutabele acties maken.

Vettel, die later door 'zijn strategie' juist Verstappen kon pakken, liep tegen hetzelfde probleem aan als Verstappen in zijn eerste stint. Daarom wordt er gemeten met twee maten door de FIA: het moment in de race maakt geen drol uit.
Exacte reden weet ik niet, alleen dat het zo is. En Verstappen had anders ook wel in de eerste bocht bestraft mogen worden vanwege de tik met Rosberg die daardoor van de baan ging.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zondag 30 oktober 2016 @ 23:17:52 #187
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_166317490
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:16 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Vettel is op dat moment binnen 1 sec van Max.
Maar bij lange na niet dichtbij genoeg voor een aanval.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 30 oktober 2016 @ 23:18:00 #188
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_166317492
quote:
14s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:16 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Want? RB bestaat uit meer dan VES, en RIC heeft er in dit geval best flink nadeel van als VET geen straf zou krijgen.
ik lees net dat ze gelukkig protesten hebben ingediend, denk wel dat de fia er niks aan doet om het kampioenschap spannend te houden.
  zondag 30 oktober 2016 @ 23:18:12 #189
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_166317495
F1 twitterde op zondag 30-10-2016 om 23:13:24 Sebastian Vettel and Daniel Ricciardo summoned to the stewards - Vettel alleged to have driven "dangerously or erratically" #F1 #MexicoGP reageer retweet
  zondag 30 oktober 2016 @ 23:18:23 #190
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_166317496


Ricciardo idem
pi_166317500
quote:
14s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:17 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Maar bij lange na niet dichtbij genoeg voor een aanval.
Wat maakt dat uit?
  zondag 30 oktober 2016 @ 23:18:39 #192
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_166317503
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:15 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Oke, dus wat als volgend jaar op dit circuit iedereen gewoon keihard die eerste bocht in gaat met de intentie om gewoon recht over dat grasveld heen te gaan. Ga je deze mensen dan ook niet straffen 'omdat het de eerste bocht is'?
Ik zou ze in ieder geval eerder dan straffen dan tijdens het verdere verloop van de race. De marshalls hebben een heel moeilijk uit te leggen verhaal veroorzaakt.
pi_166317504
Whut? Volgens Vettel deed Verstappen een brake test?
Wth?
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  zondag 30 oktober 2016 @ 23:18:59 #194
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_166317508
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]

Ricciardo idem
ik was sneller. Heeft mijn vriendin ook altijd last van :'(
  zondag 30 oktober 2016 @ 23:19:22 #195
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_166317514
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:18 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Wat maakt dat uit?
Nogal wat. Anders wil je iemand die van de baan gaat altijd zomaar een plek laten opgeven aan degene achter hem :??
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator / Redactie Sport zondag 30 oktober 2016 @ 23:19:25 #196
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_166317515
Ik zit toch vol verbazing te kijken hoe sommige mensen beweren dat het afsnijden van de bocht in bocht 1, ronde 1 geen voordeel oplevert ...

Je hebt alleen maar 21 auto's achter je die je proberen in te halen. Je gaat met 0.5 sec voordeel de bocht in en komt er met 3 of meer sec voordeel uit. Als je wel netjes de bocht had genomen had je hooguit nog steeds 0.1 sec voordeel in beste geval of lag je vijfde of zesde in ergste geval ..... wow.
pi_166317516
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:14 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Is in behandeling bij de stewards en coureurs moeten zich melden volgens de FIA site.
http://www.fia.com/events(...)iming-information-19
Dat was de link die ik zocht. Dankje, meteen bij de favorieten gezet :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 30 oktober 2016 @ 23:19:30 #198
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_166317518
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:18 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

ik was sneller. Heeft mijn vriendin ook altijd last van :'(
Gefeliciteerd, denk ik.
pi_166317519
quote:
7s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:16 schreef k_man het volgende:

[..]

Dat is een punt dat je inderdaad zou kunnen beargumenteren ja. Ik zie hier echter allerlei mensen roepen dat Hamilton een straf verdient.
Je kan het zien op 2 manieren. Als max er wel voor bestraft wordt dan hamilton ook maar aangezien hamilton geen straf heeft gekregen dan ook geen straf voor max. Vettel zijn actie op daniel was zeker wel strafwaardig
pi_166317520
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 23:17 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Niet aan de track limits houden en het was geen avoiding collision voor Hamilton dus ook straf.
Dat Kreeg hij niet.
Nu is het met 2 maten meten. Max wel een straf en Lewis niet voor hetzelfde vergrijp
Heb je überhaupt gelezen wat ik schreef?

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2016 23:26:32 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')