1ste bocht na de start. Niet te vergelijken. Anders kun je elke race wel een aantal coureurs bestraffen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]
En hamilton behield ook zijn voordeel dat hij 1e kon blijven en die krijgt geen straf.
dat dacht ik eerst ook, maar het lijkt soms wel te kunnenquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:06 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Hoax, een man kan niet meer dan 1 ding tegelijk.
Nee had die hem echt nooit behouden.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:06 schreef beantherio het volgende:
[..]
Maar door niet af te snijden had ie die plek ook wel behouden. En je verremmen is van zichzelf nog geen overtreding.
er zijn dan ook niet heel veel mensen hier die roepen dat de actie van Verstappen wél terecht was? Het probleem zit hem in twee maten waarmee de stewards lijken te meten. En ook misschien wel in het feit dat de FIA zo weinig transparant is. Leuk zo'n straf: maar kunnen ze het ook goed beargumenteren?? Ik vind de verdediging interessant: misschien blijken ze wel een punt te hebben, namelijk. Nu houden ze het publiek dom en dat vind ik ergerlijk.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:05 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Tja, maakt Max z'n actie niet minder fout. Laat alleen zien dat de stewards het niet snappen.
Ik denk echt dat ze Verstappen te snel hebben gestraft. Wat voor straf moeten ze Vettel gaan geven.quote:
Wat als voortaan iedereen die bocht door een 'foutje' af gaat snijden. Je snapt toch dat dat niet werkt zo.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:06 schreef beantherio het volgende:
[..]
Maar door niet af te snijden had ie die plek ook wel behouden. En je verremmen is van zichzelf nog geen overtreding.
Direct na een aftrap is buitenspel ook gewoon buitenspel.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
1ste bocht na de start. Niet te vergelijken. Anders kun je elke race wel een aantal coureurs bestraffen.
Dat probeer ik hier uit te leggen maar sommige hier begrijpen het niet of hebben een plaat voor hun kop. Bespaar je de moeite.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:06 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Als Hamilton de bocht niet had afgesneden maar weer on track moest gaan, was hij +- 9e.
Ze verliezen ook al jaren kijkers (Nederland is daar als enige land zo'n beetje de uitzondering op) dus vroeg of laat zal het ze ooit een keer moeten gaan boeien. Of ze moeten natuurlijk de ambitie hebben om ooit de Formule Zeepkist te gaan organiseren, dan heb je die televisie-inkomsten niet nodig.quote:
Dat was Kvyat, Sainz duwde Alonso buiten de baan.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Owja. .. Wie was die andere dan met Grosjean bij 'stadion in rechtsaf'? 2 buiten de baan en die buitenom was gegaan?
Sainz duwde Alonso op het rechte stuk naast de baan. Kvyat haalde buiten de baan in.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Owja. .. Wie was die andere dan met Grosjean bij 'stadion in rechtsaf'? 2 buiten de baan en die buitenom was gegaan?
Eens.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:07 schreef Loekoe het volgende:
[..]
er zijn dan ook niet heel veel mensen hier die roepen dat de actie van Verstappen wél terecht was? Het probleem zit hem in twee maten waarmee de stewards lijken te meten. En ook misschien wel in het feit dat de FIA zo weinig transparant is. Leuk zo'n straf: maar kunnen ze het ook goed beargumenteren?? Ik vind de verdediging interessant: misschien blijken ze wel een punt te hebben, namelijk. Nu houden ze het publiek dom en dat vind ik ergerlijk.
Connely ging zeker uit z'n dakquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ze Verstappen te snel hebben gestraft. Wat voor straf moeten ze Vettel gaan geven.
Ik snap niet dat sommigen dat niet inzien. In plaats van seconden te verliezen door die actie, wint hij seconden. En dan rekening ik het mogelijke tijdsverlies wat hij oploopt doordat hij weer een aantal auto's moet inhalen niet eens mee.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:06 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Als Hamilton de bocht niet had afgesneden maar weer on track moest gaan, was hij +- 9e.
Maar wat heeft dat voor zin als je er geen voordeel van hebt?quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:07 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Wat als voortaan iedereen die bocht door een 'foutje' af gaat snijden. Je snapt toch dat dat niet werkt zo.
Het is bijna; Als ze niet kunnen weigeren is het geen verkrachtingquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat probeer ik hier uit te leggen maar sommige hier begrijpen het niet of hebben een plaat voor hun kop. Bespaar je de moeite.
het gaat niet om positie voordeel, dat is de regel niet. de regel is het afsnijden van de baan.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:00 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Geen positievoordeel en eerste bocht na de start. Twee redenen om geen straf te geven.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:08 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dat was Kvyat, Sainz duwde Alonso buiten de baan.
Check.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Sainz duwde Alonso op het rechte stuk naast de baan. Kvyat haalde buiten de baan in.
Ja, dat heb je dus welquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat voor zin als je er geen voordeel van hebt?
Maar die bocht afsnijden geeft juist wel voordeel, ook al kun je er niet zo hard. Dat was wel te zien aan het enorme gat dat Hamilton door het afsnijden eruit kon krijgen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat voor zin als je er geen voordeel van hebt?
Is het probleem dan Verstappen of eerdere de gebrekkige regelgeving? Jij geeft Verstappen nu als enige de schuld, maar het argument wat jij geeft wijst helemaal niet op de schuld van Verstappen, maar eerder op gebrekkige argumentatie van de FIA. Je past weer een drogreden toe. Je lijkt wel een FIA-vertegenwoordiger; niet als iemand die kritisch naar de keuzes van de FIA kijkt.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
1ste bocht na de start. Niet te vergelijken. Anders kun je elke race wel een aantal coureurs bestraffen.
Bron?quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat verhaal klopt ook niet. Paddy Lowe zou tegen hem gezegd hebben dat hij vond dat Verstappen straf had moeten krijgen en Connely zei toen dat hij dan maar een protest moest indienen.
Hij heeft Lowe niet overgehaald tot een protest omdat hij het zelf niet eens zou zijn met de andere stewards.
dat zou ik echt zwak vinden.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:02 schreef Gezicht het volgende:
(Nog) geen protest aangetekend door RB? 'Max' regel moet worden toegepast op VET.
Nee er wordt anders gekeken aar de eerste bocht naar de start dan de rest van de race. Daar zit het verschil in.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:07 schreef Loekoe het volgende:
[..]
er zijn dan ook niet heel veel mensen hier die roepen dat de actie van Verstappen wél terecht was? Het probleem zit hem in twee maten waarmee de stewards lijken te meten. En ook misschien wel in het feit dat de FIA zo weinig transparant is. Leuk zo'n straf: maar kunnen ze het ook goed beargumenteren?? Ik vind de verdediging interessant: misschien blijken ze wel een punt te hebben, namelijk. Nu houden ze het publiek dom en dat vind ik ergerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |