welke 'criminele dingen' zijn dan gevonden?quote:Op maandag 31 oktober 2016 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn wel criminele dingen gevonden, alleen is er voor gekozen om haar niet te vervolgen hiervoor.
Kom op, dit is niet zo lang geleden toch?
https://www.fbi.gov/news/(...)rsonal-e-mail-systemquote:Although there is evidence of potential violations of the statutes regarding the handling of classified information, our judgment is that no reasonable prosecutor would bring such a case. Prosecutors necessarily weigh a number of factors before bringing charges. There are obvious considerations, like the strength of the evidence, especially regarding intent. Responsible decisions also consider the context of a person’s actions, and how similar situations have been handled in the past.
In looking back at our investigations into mishandling or removal of classified information, we cannot find a case that would support bringing criminal charges on these facts. All the cases prosecuted involved some combination of: clearly intentional and willful mishandling of classified information; or vast quantities of materials exposed in such a way as to support an inference of intentional misconduct; or indications of disloyalty to the United States; or efforts to obstruct justice. We do not see those things here.
Hoe wil je hier nu fatsoenlijk nog een discussie over houden?quote:Op maandag 31 oktober 2016 11:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het is niet leuk omdat je er niet over kunt discussiëren, niemand weet nog hoe het zit of wat de gevolgen zijn. Uitgebreid gaan lopen verkondigen dat Clinton nu toch echt wel de gevangenis in gaat is gewoon vrij voorbarig en eigenlijk niets meer dan wensdenken.
Nu is het Amerikaanse medialandschap evenals de presidentsverkiezingen vrij ernstig verpest. Het is alleen maar (continue) hype en heisa zonder inhoud of waarheid. Ik snap oprecht niet dat zoveel mensen hier (terechte) kritiek hebben op de mainstream media maar tegelijkertijd met volle overgave bijdragen aan het verschijnsel door elke drie aan elkaar geplakte zinnen waar ze het mee eens zijn hier maar neer te flikkeren zonder te kijken of het klopt.
Velen hier hebben een sterke afkeer van het systeem, maar gewoon niet door dat ze met hun gedrag hier precies dat systeem veroorzaken. Dit topic had een plek kunnen zijn waar de verkiezingen wèl op een fatsoenlijke manier bediscussieerd zou kunnen worden. Maar mensen kwakken hier liever artikelen neer die hen in hun denken bevestigen dan een goede omschrijving van de dan gaande situatie geven.
Dus ja, ik geef een neuk. En dat ik liever andere kandidaten had gezien maakt nog niet dat ik dan maar keer op keer de discussie verpest die andere mensen hier wel willen voeren.
Het is ook al een tijdje niet meer mogelijk hier. Ook meer een observatie dan een voornemen er iets aan te doen, want zelfs met perfecte moderatie (wat onmogelijk is) is het nog steeds aan de mensen zelf om er een geslaagde discussie van te maken.quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:10 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Hoe wil je hier nu fatsoenlijk nog een discussie over houden?
Het is Clinton tegen Trump, het is ja tegen nee.
Ik kan met geen mogelijkheid meer in deze kandidaten ook maar iets positiefs ontdekken.
Het is moddergooien en elkaar afzeiken.
Een narcisitsische miljonair met losse handjes en een corrupte oorlogszuchtige heks die alles aan elkaar liegt.
Laten we maar hopen dat het snel over is....
twitter:PaulvRiessen twitterde op maandag 31-10-2016 om 10:21:40Mooie scoop in de mailbox: "ter info uit eerste hand! Hillary Clinton trekt zich a.s. dinsdag terug in de race om h… https://t.co/VMQqlBVB52 reageer retweet
Grappig.quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:30 schreef hunter2011 het volgende:
Adjunct-Hoofdredacteur Quote met Scoop!twitter:PaulvRiessen twitterde op maandag 31-10-2016 om 10:21:40Mooie scoop in de mailbox: "ter info uit eerste hand! Hillary Clinton trekt zich a.s. dinsdag terug in de race om h… https://t.co/VMQqlBVB52 reageer retweet
Of het waar is of niet, ik sta er niet vreemd van te kijken dat er nu wel over wordt gesproken achter gesloten deuren.quote:
Het is niet waar. Net als alle andere media, krijgt ook Quote schreeuwerige mails met twijfelachtige claims, afkomstig van dubieuze bronnen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:33 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Of het waar is of niet, ik sta er niet vreemd van te kijken dat er nu wel over wordt gesproken achter gesloten deuren.
Nou doe ik net zoals andere mensen op het forum: Hoe weet jij dat het NIET waar is?quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is niet waar. Net als alle andere media, krijgt ook Quote schreeuwerige mails met twijfelachtige claims, afkomstig van dubieuze bronnen.
Klinkt erg geloofwaardig.quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:30 schreef hunter2011 het volgende:
Adjunct-Hoofdredacteur Quote met Scoop!twitter:PaulvRiessen twitterde op maandag 31-10-2016 om 10:21:40Mooie scoop in de mailbox: "ter info uit eerste hand! Hillary Clinton trekt zich a.s. dinsdag terug in de race om h… https://t.co/VMQqlBVB52 reageer retweet
Die heeft gisteren de klok zeker niet slechts 1 uur achteruitgezet, maar meteen zeven maanden...quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:30 schreef hunter2011 het volgende:
Aan de toon van de Tweet, die duidelijk sarcastisch is, en het feit dat het wordt gemeld door Quote.quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:38 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Nou doe ik net zoals andere mensen op het forum: Hoe weet jij dat het NIET waar is?
Many forms of Government have been tried, and will be tried in this world of sin and woe. No one pretends that democracy is perfect or all-wise. Indeed it has been said that democracy is the worst form of Government except for all those other forms that have been tried from time to time.…quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:10 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Een narcisitsische miljonair met losse handjes en een corrupte oorlogszuchtige heks die alles aan elkaar liegt.
Laten we maar hopen dat het snel over is....
het klopt zelfs gewoon, ze zal dan idd haar campagne beeindigen en niet meer verkiesbaar staan...quote:
Oh jaquote:Op maandag 31 oktober 2016 12:42 schreef RM-rf het volgende:
het klopt zelfs gewoon, ze zal dan idd haar campagne beeindigen en niet meer verkiesbaar staan...
Die kerel neemt het zelf ook niet serieus:quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:38 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Nou doe ik net zoals andere mensen op het forum: Hoe weet jij dat het NIET waar is?
Ik twijfel er niet aan dat hij een mailtje heeft gekregen. De inhoud is niet erg geloofwaardig, en komende dinsdag zal bewezen worden dat het niet waar is. Het staat je vrij om tot die tijd heel hard te geloven dat het heus wel echt waar is.twitter:PaulvRiessen twitterde op maandag 31-10-2016 om 10:39:57@sebastiaanhooft Nou! Nu hoeven we het alleen nog maar even bevestigd te krijgen. Maar da's vast een kwestie van een enkel belletje. reageer retweet
Is ze dan niet een weekje te vroeg?quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:42 schreef RM-rf het volgende:
[..]
het klopt zelfs gewoon, ze zal dan idd haar campagne beeindigen en niet meer verkiesbaar staan...
Trump daarentegen zal vast nog wel een paar maanden doorgaan
Ik durf te beweren dat de Democraten op dit ogenblik Hillary Clinton liever kwijt dan rijk zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:48 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Die kerel neemt het zelf ook niet serieus:Ik twijfel er niet aan dat hij een mailtje heeft gekregen. Dat is niet erg geloofwaardig, en komende dinsdag zal bewezen worden dat het niet waar is. Het staat je vrij om tot die tijd heel hard te geloven dat het heus wel echt waar is.twitter:PaulvRiessen twitterde op maandag 31-10-2016 om 10:39:57@sebastiaanhooft Nou! Nu hoeven we het alleen nog maar even bevestigd te krijgen. Maar da's vast een kwestie van een enkel belletje. reageer retweet
Ik neem aan dat je woensdag dan wel weer even langskomt om te bevestigen dat je het mis had?
Ik durf ook een heleboel dingen te beweren, maar zonder wat voor soort onderbouwing of bewijs heeft dat natuurlijk precies nul waarde.quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:53 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ik durf te beweren dat de Democraten op dit ogenblik Hillary Clinton liever kwijt dan rijk zijn.
Sowieso Obama...
Wellicht beschouwt ze de race als gelopenquote:Op maandag 31 oktober 2016 12:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Is ze dan niet een weekje te vroeg?
Met Trump weet je natuurlijk nooit wat ie echt gelooft. Dat hij het meerdere malen op heeft genomen voor de antivacs is wel een feit.quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:41 schreef oompaloompa het volgende:
Ben zondag met Lubach terug aan het kijken, komt opeens Trump langs die roept dat vaccins autisme veroorzaken, gelooft ie dat echt?
Ho ho, Trump komt terug.quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wellicht beschouwt ze de race als gelopen?
Daar zit nog geen effect van de recente FBI-opmerkingen in. FiveThirtyEight is wel wat meer 'bullish' wat Trump betreft dan de meeste andere modellen. Bij Predictwise zie je een klein dipje, maar nog steeds 87% voor Clinton. The Upshot heeft Clinton nog op 90%.quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ho ho, Trump komt terug.
Naar 21,1%, schijnbaar.
Daar verwacht ik sowieso weinig van, de october surprises leveren historisch gezien niet meer dan 2 a 3 procentpunten verschuiving op. Dat is waarschijnlijk niet genoeg voor Trump. Daarnaast vraag ik mij ten zeerste af of dit soort schandalen mensen die op Hillary stemmen opeens overhalen om naar Trump te gaan, of dat ze naar Stein gaan. In het tweede geval zal het helemaal bovengemiddeld veel effect moeten hebben om de uitkomst echt te beïnvloeden.quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar zit nog geen effect van de recente FBI-opmerkingen in. FiveThirtyEight is wel wat meer 'bullish' wat Trump betreft dan de meeste andere modellen. Bij Predictwise zie je een klein dipje, maar nog steeds 87% voor Clinton. The Upshot heeft Clinton nog op 90%.
In Florida staat hij toch ook voor? Waarom is dat niet aangegeven...quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ho ho, Trump komt terug.
Naar 21,1%, schijnbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |