abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166321714
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 10:05 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Er werd eerder in dit topic nog geopperd dat er geen mails van Clinton aanwezig zouden zijn.
Ik ben benieuwd wat eruit komt als ze daadwerkelijk alles gaan lezen. De correspondentie tussen Clinton en Abedin is vast heel boeiend, maar of ze daadwerkelijk bol staan van de staatsgeheimen vraag ik me weer af. We gaan het meemaken!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166322219
quote:
2s.gif Op maandag 31 oktober 2016 10:12 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat eruit komt als ze daadwerkelijk alles gaan lezen. De correspondentie tussen Clinton en Abedin is vast heel boeiend, maar of ze daadwerkelijk bol staan van de staatsgeheimen vraag ik me weer af. We gaan het meemaken!
Ik verwacht eigenlijk niet zo veel spannends. Als er al iets uitkomt, dan zal dat hoogstwaarschijnlijk problematisch zijn voor Abedin, niet voor Clinton.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166322234
quote:
Er werd eerder in dit topic nog geopperd dat er geen mails van Clinton aanwezig zouden zijn.
het probleem is dat niemand iets over die emails weet, het zouden net zo goed mails kunnen zijn die ze al hadden. (omdat ze ook op die server van clinton stonden)

ik vind de rol van de FBI ook wel dubieus. om dit zo voor de verkiezingen bekend te maken is opmerkelijk.

en daarnaast blijkt dus dat de FBI ook trump aan het onderzoeken is met betrekking tot zijn banden met Rusland. en dat maken ze dan weer niet bekend

http://www.thedailybeast.(...)sktop&source=twitter

beetje meten met 2 maten
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_166322460
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 10:43 schreef Monolith het volgende:

Ik verwacht eigenlijk niet zo veel spannends. Als er al iets uitkomt, dan zal dat hoogstwaarschijnlijk problematisch zijn voor Abedin, niet voor Clinton.
Grappig dat je dat zegt want zoiets denk ik ook. En anders maken onderstaande zenders dat wel even mogelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2016 10:59:07 ]
pi_166322538
quote:
3s.gif Op maandag 31 oktober 2016 10:58 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Grappig dat je dat zegt want zoiets denk ik ook. En anders maken onderstaande zenders dat wel even mogelijk.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe TV-zenders een FBI-onderzoek naar Clinton zo gaan beïnvloeden dat ze volledig buiten schot blijft in datzelfde onderzoek, maar wellicht kun jij dat verduidelijken?
pi_166322583
quote:
3s.gif Op maandag 31 oktober 2016 10:58 schreef Iwanius het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik blijf toch elke keer de illusie koesteren dat ik hier in POL zit en niet in BNW.
pi_166322636
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 11:06 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik blijf toch elke keer de illusie koesteren dat ik hier in POL zit en niet in BNW.
Niet van mening dat er bij die 2 zenders een behoorlijke bepaalde bias naar 1 van de 4 kandidaten?
pi_166322660
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 11:09 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Niet van mening dat er bij die 2 zenders een behoorlijke bepaalde bias naar 1 van de 4 kandidaten?
En FOX kiest doorgaans partij voor de Republikeinse kandidaat. Zo werken de media in de VS nou eenmaal. Het gros kiest partij. Hoef je niet telkens zo alarmistisch over te doen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166322666
quote:

[..]

Het verhaal zou zijn dat Huma Abedin mails van state.gov had doorgestuurd naar haar eigen email zodat ze het thuis kon uitprinten, omdat dit op het overheidsnetwerk erg lastig ging. Dat klopt dus met dit verhaal. Dat zou dus ook betekenen dat het niet om Clinton's missende mails gaat en dat het Abedin is die de fout heeft gemaakt. Als er dus ook daadwerkelijk classified informatie in staat, want anders is dit volgens mij niet verboden.

Het lastige blijft gewoon dat de regels voor wat classified is op sommige punten op meerdere manieren geinterpreteerd kan worden. Daardoor zijn er mails op Clinton's email server terecht gekomen die eerder niet voor classified aangezien werden maar waar de FBI een ander beeld van had. Dat kan in dit geval natuurlijk ook zo zijn.
pi_166322744
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 11:09 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dat was de insinuatie niet. De insinuatie was dat die zenders de uitkomst van het FBI onderzoek wel even zouden beïnvloeden.
pi_166322793
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 11:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat was de insinuatie niet. De insinuatie was dat die zenders de uitkomst van het FBI onderzoek wel even zouden beïnvloeden.
Dat lijkt me erg sterk.
Wel zullen ze proberen het FBI onderzoek te downplayen naar het publiek toe.
pi_166322859
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 11:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dat lijkt me erg sterk.
Wel zullen ze proberen het FBI onderzoek te downplayen naar het publiek toe.
Toch wel?
Vooralsnog zie ik hier vooral heel veel wilde fantasieën over Clinton de cel in, maar de feiten zijn enkel nog dat er e-mails zijn gevonden die mogelijkerwijs betrekking kunnen hebben op de zaak omtrent de private e-mailserver van Clinton.
pi_166322947
Niemand weet wat er in de mails staat, maar in dit topic weet men al wel zeker dat Clinton de cel in gaat.

Man man man, wat is deze reeks verworden tot de grootste baggerzooi van FOK! Niet normaal.
  maandag 31 oktober 2016 @ 11:33:23 #164
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166323073
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 11:26 schreef KoosVogels het volgende:
Niemand weet wat er in de mails staat, maar in dit topic weet men al wel zeker dat Clinton de cel in gaat.

Man man man, wat is deze reeks verworden tot de grootste baggerzooi van FOK! Niet normaal.
Waar maak je je druk om?
Al deze heisa is niet zo leuk voor Clinton fanaten maar laat toch duidelijk zien dat zij verre van fris is.
Voor de rest: who gives a fuck.
Van mij part worden ze allebei opzij gezet en komen er een paar fatsoenlijkere mensen voor in de plaats.
pi_166323182
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 11:33 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Waar maak je je druk om?
Al deze heisa is niet zo leuk voor Clinton fanaten maar laat toch duidelijk zien dat zij verre van fris is.
Van mij part worden ze allebei opzij gezet en komen er een paar fatsoenlijkere mensen voor in de plaats.
Niemand stelt dat ze fris is. Punt is dat er wel veel mensen schijnbaar nu al weten dat ze de gevangenis in gaat op basis van e-mails die ze niet gezien hebben en een onderzoek waar ze geen inzicht in hebben.
pi_166323198
quote:

[..]

Waar maak je je druk om?
Dat is het probleem. Er is ondertussen een bizar groot bedrag verspilt aan onderzoeken naar Clinton en nog steeds is er niets crimineels gevonden. Maar omdat het door de GOP gecontroleerde senaat zoveel onderzoeken ingelast heeft wordt ze ondertussen door veel mensen als de duivel gezien en wordt de reden dat ze niet veroordeeld is gezien als corruptie en niet het gebrek aan (bewezen) schuld.

Dat zet niet het beste precedent als je het mij vraagt.
pi_166323214
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 11:26 schreef KoosVogels het volgende:

En zo zijn er ook mensen in dit topic die nu al weten dat dit allemaal niks voorstelt en het een dode mus is.
pi_166323250
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 11:41 schreef Refragmental het volgende:

[..]

En zo zijn er ook mensen in dit topic die nu al weten dat dit allemaal niks voorstelt en het een dode mus is.
Gelet op de resultaten van letterlijk alle andere onderzoeken naar Clinton is dit wel waarschijnlijker, trouwens.
  Moderator maandag 31 oktober 2016 @ 11:43:34 #169
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_166323253
Aangezien dit een grote real life soap is, zal ik in tv-termen blijven: deze verkiezingen beginnen toch wel behoorlijk de shark te jumpen. :P

Nog 9 dagen te gaan...ik ben benieuwd wat er allemaal nog opduikt qua schandalen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 31 oktober 2016 @ 11:44:18 #170
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_166323272
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 11:40 schreef kipknots het volgende:

[..]

Dat is het probleem. Er is ondertussen een bizar groot bedrag verspilt aan onderzoeken naar Clinton en nog steeds is er niets crimineels gevonden. Maar omdat het door de GOP gecontroleerde senaat zoveel onderzoeken ingelast heeft wordt ze ondertussen door veel mensen als de duivel gezien en wordt de reden dat ze niet veroordeeld is gezien als corruptie en niet het gebrek aan (bewezen) schuld.

Er zijn wel criminele dingen gevonden, alleen is er voor gekozen om haar niet te vervolgen hiervoor.
Kom op, dit is niet zo lang geleden toch?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_166323357
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 11:40 schreef kipknots het volgende:

[..]

Onderdeel van de tactiek om te trachten Clinton buiten de stembus te ontslaan. Net zoals eerder bij Obama en zijn geboortecertificaat.
pi_166323369
quote:
10s.gif Op maandag 31 oktober 2016 11:43 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Gelet op de resultaten van letterlijk alle andere onderzoeken naar Clinton is dit wel waarschijnlijker, trouwens.
Clinton wil de stukken van journalisten voor publicatie inlezen. Fraude! Corruptie! Hekserij! Ophangen aan de hoogste boom!
pi_166323398
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Er zijn wel criminele dingen gevonden, alleen is er voor gekozen om haar niet te vervolgen hiervoor.
Kom op, dit is niet zo lang geleden toch?
Beetje vreemd om te doen alsof je het heel goed weet om vervolgens de plank mis te slaan. Dit stond er in de verklaring:

quote:
Although we did not find clear evidence that Secretary Clinton or her colleagues intended to violate laws governing the handling of classified information, there is evidence that they were extremely careless in their handling of very sensitive, highly classified information.
Daarnaast stelden ze dit:

quote:
Although there is evidence of potential violations of the statutes regarding the handling of classified information, our judgment is that no reasonable prosecutor would bring such a case. Prosecutors necessarily weigh a number of factors before bringing charges. There are obvious considerations, like the strength of the evidence, especially regarding intent. Responsible decisions also consider the context of a person’s actions, and how similar situations have been handled in the past.

In looking back at our investigations into mishandling or removal of classified information, we cannot find a case that would support bringing criminal charges on these facts. All the cases prosecuted involved some combination of: clearly intentional and willful mishandling of classified information; or vast quantities of materials exposed in such a way as to support an inference of intentional misconduct; or indications of disloyalty to the United States; or efforts to obstruct justice. We do not see those things here.
Dus nee, ze hebben geen bewijs gevonden voor criminele dingen. Er is hoogstens bewijs voor potentiele overtredingen, maar om dat strafbaar te maken moet intent of gross negligence bewezen worden. Dat bewijs is niet te leveren volgens de FBI, dus het advies om haar niet te vervolgen.
  maandag 31 oktober 2016 @ 11:57:15 #174
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166323537
quote:

[..]

Waar maak je je druk om?
Het is niet leuk omdat je er niet over kunt discussiëren, niemand weet nog hoe het zit of wat de gevolgen zijn. Uitgebreid gaan lopen verkondigen dat Clinton nu toch echt wel de gevangenis in gaat is gewoon vrij voorbarig en eigenlijk niets meer dan wensdenken.

Nu is het Amerikaanse medialandschap evenals de presidentsverkiezingen vrij ernstig verpest. Het is alleen maar (continue) hype en heisa zonder inhoud of waarheid. Ik snap oprecht niet dat zoveel mensen hier (terechte) kritiek hebben op de mainstream media maar tegelijkertijd met volle overgave bijdragen aan het verschijnsel door elke drie aan elkaar geplakte zinnen waar ze het mee eens zijn hier maar neer te flikkeren zonder te kijken of het klopt.

Velen hier hebben een sterke afkeer van het systeem, maar gewoon niet door dat ze met hun gedrag hier precies dat systeem veroorzaken. Dit topic had een plek kunnen zijn waar de verkiezingen wèl op een fatsoenlijke manier bediscussieerd zou kunnen worden. Maar mensen kwakken hier liever artikelen neer die hen in hun denken bevestigen dan een goede omschrijving van de dan gaande situatie geven.

Dus ja, ik geef een neuk. En dat ik liever andere kandidaten had gezien maakt nog niet dat ik dan maar keer op keer de discussie verpest die andere mensen hier wel willen voeren.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  maandag 31 oktober 2016 @ 11:58:38 #175
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166323571
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 11:41 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Zolang er niks bekend is maak ik me nergens druk om nee. Ga me gewoon niet druk maken om wat heisa in de media.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')