SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.![]()
Dat kunnen ze nu wel weer opdoeken dan.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:12 schreef JanCees het volgende:
Jng SC betekende wel het begin van grtd 2.0
Daarom is er geen SC.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook al af, de vorige keer was in JNG alleen nog de SC actief. Waar allemaal mensen ruzie hadden en privégegevens verspreidde volgens mij.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk eens rond in de Bommelerwaard. Huren is natuurlijk wel particulier. Zijn geen misselijke bedragen tegenwoordig. Verder succes.
Een subforum zonder SC is geen subforumquote:
Plaatsenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Een subforum zonder SC is geen subforum
Feitelijk ben je dus gewoon moderator van niets, Fylax.
En ik zou zelfs nog het woord 'een' ergens in bovenstaande zin kunnen plaats.
"... kunnen plaats."quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Neem een kijkje dan.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dat subforum nog een beetje vol raakt dan.
Je mag niet kletsen in non-sc topics. Er moet een gepaste tijd zitten tussen posts. Daarnaast moet elke post on-topic zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Neem een kijkje dan.
Je kunt ook lekker kletsen in normale topics.
Ik heb net gekeken maar ik vind die topics niet zo bijster interessant, en vraag me af of daar, als de nieuwigheid er vanaf is, nog animo voor is.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Neem een kijkje dan.
Je kunt ook lekker kletsen in normale topics.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:17 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Je mag niet kletsen in non-sc topics. Er moet een gepaste tijd zitten tussen posts. Daarnaast moet elke post on-topic zijn.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:17 schreef Caland het volgende:
Ja leuk ik vertyp mezelf. Allemaal even lachen.
Wat een taal jongeman. Ga jij eerst maar eens piesen zonder plasketting.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Kappen nu anders ram ik je voor je muil.
Alsof ik al zindelijk benquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:19 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Wat een taal jongeman. Ga jij eerst maar eens piesen zonder plasketting.
Aiaiai.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:22 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
TR GEMACHT. Fylax an die arbeit
[..]
kunnen plaatsquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
dat is guitaristquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij bent wel de laatste die mag klagen over andere mods
Behalve dat iedereen op het forum Fylax kent en Guitarist niet eens werd herkend in zijn eigen subforum.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:26 schreef Vasion het volgende:
Fylax zou zomaar de nieuwe Guitarist kunnen worden.
Wat dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:26 schreef Vasion het volgende:
Fylax zou zomaar de nieuwe Guitarist kunnen worden.
Wie?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Behalve dat iedereen op het forum Fylax kent en Guitarist niet eens werd herkend in zijn eigen subforum.
Dat zullen wij helaas nooit te weten komen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:28 schreef Vasion het volgende:
Maar misschien was Guitarist achter de schermen wel heel goed.
Weekend is als je geen contacturen met de school meer hebt voor de rest van de week.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
afhankelijk voor je definitie van weekend heb ik dat ook
hjbquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Want zeg wel, sinds hij weg is loopt het hier de spuigaten uit.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zullen wij helaas nooit te weten komen.
Ligt eraan wanneer voor jou de week begint.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weekend is als je geen contacturen met de school meer hebt voor de rest van de week.
Dan heb ik morgen weekendquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weekend is als je geen contacturen met de school meer hebt voor de rest van de week.
Ja, daar ben ik mod.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:28 schreef Brammess het volgende:
Ik zie dat er zelfs een young forum is
Stijn kan maar met moeite een user als Sunri5e controleren.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:30 schreef Vasion het volgende:
[..]
Want zeg wel, sinds hij weg is loopt het hier de spuigaten uit.
HALLOquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:23 schreef Sked het volgende:
[..]
OH KOEKOEK!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:23 schreef Sked het volgende:
[..]
maandagquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer voor jou de week begint.
Heb ik ook, vrijdag en zaterdag lekker 9 uur per dag aan het werk.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heb je geen school meer ofzoquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik doe elke week wat anders
zo hou ik de spanning in mijn leven
eensquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:31 schreef Brammess het volgende:
[..]
Heb ik ook, vrijdag en zaterdag lekker 9 uur per dag aan het werk.
Het leven is kut.
Misschien moet je je remkabels uit je auto halen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:31 schreef Brammess het volgende:
[..]
Heb ik ook, vrijdag en zaterdag lekker 9 uur per dag aan het werk.
Het leven is kut.
Ik doe elke week je moeder maar dat wordt zelden ééntonig.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik doe elke week wat anders
zo hou ik de spanning in mijn leven
Ik heb geen eens een rijbewijsquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien moet je je remkabels uit je auto halen.
Ik vind je moeder-grappen anders vrij ééntonig worden.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doe elke week je moeder maar dat wordt zelden ééntonig.
Ik probeer wat opdrachten te regelen ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
dus druk werk aan het zoeken neem ik aan?
Maakt niet uit, ook zonder rijbewijs kan je je remkabels uit je auto halenquote:
Lekker hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik probeer wat opdrachten te regelen ja.
de trein rijdt ookquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ook zonder rijbewijs kan je je remkabels uit je auto halen
Waarom zou iemand die niet eens geld genoeg heeft om z'n rijbewijs te halen een auto kopen? Denk eens na.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou ze niet kunnen vinden.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou iemand die niet eens geld genoeg heeft om z'n rijbewijs te halen een auto kopen? Denk eens na.
FrontPagequote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:37 schreef Vasion het volgende:
http://frontpage.fok.nl/weblog/750112/1/1/50/live-braddie.html
Waarom doen mensen altijd iets waar ze totaal niet geschikt voor zijn?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:37 schreef Vasion het volgende:
Niet gekliktquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:37 schreef Vasion het volgende:
Kan online ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:38 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ja, dan ben je kansloos. Of is 't online?
Iemand die 120 kilo weegt, zijn best doet om af te vallen maar ondanks dat de week erop 120,4 kilo weegt.quote:
En dat terwijl hij een paar maanden terug nog begon met afvallen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:40 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Hij heeft tietjes..
Nee.. Een behoorlijke buste..
Misschien.quote:
Dan kun je net zo depressief worden als mij en daardoor in materialisme je heil vindenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat terwijl hij een paar maanden terug nog begon met afvallen.
[..]
Misschien.
130kg bij 1,76quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:41 schreef GGMM het volgende:
Iemand die 120 kilo weegt, zijn best doet om af te vallen maar ondanks dat de week erop 120,4 kilo weegt.
dat zou me verbazen van mezelf, ben niet zo materialistisch ingesteldquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan kun je net zo depressief worden als mij en daardoor in materialisme je heil vinden
Niet in de grafische vormgeving, maar wel in media/marketing/etc. Dus heb wel eens met grafische vormgevers te makenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit jij ook in die sector dan?
Werkt wel bij het afvallenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:43 schreef GGMM het volgende:
In zijn 'hoe maak je een tosti'-video gebruikte hij bruin brood.
Dan faal je écht heel hard.
Was dit de video die die maakte nadat jij hem welgemeend advies had gegeven over afvallen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:43 schreef GGMM het volgende:
Ook wel eens gedaan toen het witte brood op was, maar dat is wel een stuk minder ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:43 schreef GGMM het volgende:
Best een leuk vak hoor, maar op zo'n reclamebureau werken is niet perse iets voor mij.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:42 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Niet in de grafische vormgeving, maar wel in media/marketing/etc. Dus heb wel eens met grafische vormgevers te maken..
Waar zoek je opdrachtenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat zou me verbazen van mezelf, ben niet zo materialistisch ingesteld
Hoe krijg je het voor elkaar. Snap dat echt niet.quote:
Ben je een beetje creatief? Start dan je eigen reclamebureau.. Er valt geld te verdienen in die sector, tho..quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook wel eens gedaan toen het witte brood op was, maar dat is wel een stuk minder ja.
[..]
Best een leuk vak hoor, maar op zo'n reclamebureau werken is niet perse iets voor mij.
Tuurlijk compenseren met een flinke klodder mayonaisequote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat hij inmiddels weer 10 kilo is aangekomen.
Dat weet ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
via via, en er zijn bepaalde sites om dat te doen
Ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was dit de video die die maakte nadat jij hem welgemeend advies had gegeven over afvallen.
Alsof 'ie jou dat aan je neus gaat hangen..quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Ik freelance al een tijdje.
Welke sites probeer je
zit toch andere sector halve garequote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:45 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Alsof 'ie jou dat aan je neus gaat hangen..
Ja, vast..quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zit toch andere sector halve gare
mayonaise bij je tosti?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:45 schreef Brammess het volgende:
[..]
Tuurlijk compenseren met een flinke klodder mayonaise
Tosti bij je mayonaise.. Hence the weightgain..quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
mayonaise bij je tosti?
Dan faal je nóg harder.
Ik zit er over te denken ja, probleem is dat ik niet iemand ben van het snelle netwerkenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:44 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ben je een beetje creatief? Start dan je eigen reclamebureau.. Er valt geld te verdienen in die sector, tho..
Ja ik vind dat ook apart.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
mayonaise bij je tosti?
Dan faal je nóg harder.
Sambal.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:48 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ja ik vind dat ook apart.
Als je iets anders doet dan curry of ketchup ben je gewoon een verschrikkelijke clown.
Een goed concept verkoopt zichzelf, daar hoef je niet zo hard voor te netwerken..quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zit er over te denken ja, probleem is dat ik niet iemand ben van het snelle netwerken
brandfigthersquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Ik freelance al een tijdje.
Welke sites probeer je
teringlekkerquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
mayonaise bij je tosti?
Dan faal je nóg harder.
sambal smeer ik er sowieso al op voor hij het apparaat in gaat, net als satésausquote:
Hoe denk je je 15 minuten van je leven terug te kunnen krijgen?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:49 schreef Vasion het volgende:
Zit nu al een kwartier naar Braddie te kijken. Kwartier vol verbazing dan he
Dat is waar.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:49 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Een goed concept verkoopt zichzelf, daar hoef je niet zo hard voor te netwerken..
Nounou, groot podium.. Dat valt toch ook wel weer mee..quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:50 schreef Vasion het volgende:
Zo monotoon en de uitstraling van een vis. Waarom krijgen dit soort figuren plek op zo'n ontzettend groot podium als de FP?
Ik vind dat GGMM moet gaan vloggen en dan een item over zijn vissen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:50 schreef Vasion het volgende:
Zo monotoon en de uitstraling van een vis. Waarom krijgen dit soort figuren plek op zo'n ontzettend groot podium als de FP?
Zijn sowieso dik.. Of op zijn minst enigszins obese..quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:50 schreef JanCees het volgende:
Mensen die overal per se saus op doen
Ik kan dit ontkennen. Ik doe overal saus op maar heb ondergewicht.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:51 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Zijn sowieso dik.. Of op zijn minst enigszins obese..
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:50 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Nounou, groot podium.. Dat valt toch ook wel weer mee..
jij eet 1 maaltijd op een dagquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan dit ontkennen. Ik doe overal saus op maar heb ondergewicht.
Ben vast dichtgeslibt verder, maarja doe je niks aan.
in WEB en dan bradgetv topicquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:52 schreef n1ek- het volgende:
In welk topic kan ik vragen stellen aan Braddie?
Op Youtube.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:52 schreef n1ek- het volgende:
Hebben we een zelfmoord subje dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:52 schreef n1ek- het volgende:
Hij heeft wel een paar keer geneukt volgens topics van hem.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:56 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, hoe zal dit aflopen.
Neuken is dan niet zo speciaal, gaat erom wat je neukt.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een paar keer geneukt volgens topics van hem.
Het auto forum -> onder het kopje 'zonder remleidingen'.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:53 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hebben we een zelfmoord subje dan?
Maar de nacht is de volgende dag, tho..quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:59 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik ook.. Heb al drie keer gescheten vandaag, tho..
Zo makkelijk is dat niet te bereiken anders.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:57 schreef Brammess het volgende:
[..]
Neuken is dan niet zo speciaal, gaat erom wat je neukt.
Met een 50 euro briefje kom je anders al heel snel erg ver.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo makkelijk is dat niet te bereiken anders.
Maar dat is vals spelen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 00:01 schreef Brammess het volgende:
[..]
Met een 50 euro briefje kom je anders al heel snel erg ver.
Ik heb er niet echt voor gezeten zoals ik normaal doe bij foebelle.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 07:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
HALLO
Wat vonden jullie van Feyenoord gisteren?
ik heb het niet gezien, Ajax ook niet trouwens maar gaat wel lekker toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 07:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
HALLO
Wat vonden jullie van Feyenoord gisteren?
Ach bij Ajax speelde vooral Jong Ajax, maar El Ghazi is echt zó slecht. Niet normaal hoe groot het verschil is met Cerny.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 07:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb het niet gezien, Ajax ook niet trouwens maar gaat wel lekker toch?
zag wel een mooi passje van Nouri, als hij dit tegen echte tegenstanders kan laten zien heeft hij een mooie toekomstquote:Op donderdag 27 oktober 2016 07:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach bij Ajax speelde vooral Jong Ajax, maar El Ghazi is echt zó slecht. Niet normaal hoe groot het verschil is met Cerny.
Hij is in ieder geval ook al redelijk uitgeleerd in de Jupiler League, maar Jong Ajax doet het nog matig in de uitwedstrijden als geheel.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
zag wel een mooi passje van Nouri, als hij dit tegen echte tegenstanders kan laten zien heeft hij een mooie toekomst
Fischer werd bij Ajax ook gebracht als een soort verlosser. Waar voetbalt ie tegenwoordig eigenlijk?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goeiedag zeg. Dit is niet zo'n beste vergelijking van je.
Klopt, daarom ben ik ook voorzichtig in tegenstelling tot alle figuren in het Ajax-topic die elk talent een toekomst a la Messi toedichten.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:06 schreef onlogisch het volgende:
Mijn ervaring met dat soort gasten is dat ze eerst maar een jaartje op het hoogste niveau moeten acteren voordat je er iets zinnigs over kan zeggen. Maar was bepalend gisteren.
Middlesbrough, wisselspeler.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fischer werd bij Ajax ook gebracht als een soort verlosser. Waar voetbalt ie tegenwoordig eigenlijk?
Genot. Even trollen lezen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klopt, daarom ben ik ook voorzichtig in tegenstelling tot alle figuren in het Ajax-topic die elk talent een toekomst a la Messi toedichten.
Gewoon zoekende en dat mag best met zo'n complete renovatie. In Engeland zitten ze ook met megazagen aan de poten van Guardiola's stoel te werken. Alleen snappen ze in Engeland niets van voetbal. Daar is het gemiddelde verstand van een Joey Barton de norm.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dortmund had gisteravond in eigen huis pingels nodig om union Berlin uit de beker te knikkeren. Blijft maar stroef draaien daar
resultaat telt daar.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon zoekende en dat mag best met zo'n complete renovatie. In Engeland zitten ze ook met megazagen aan de poten van Guardiola's stoel te werken. Alleen snappen ze in Engeland niets van voetbal. Daar is het gemiddelde verstand van een Joey Barton de norm.
bij een 1-7 verliesquote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Zuiverloon heeft gisteren een eigen goal gemaakt tegen Real Madrid.
Ik wil dat ook wel een keerquote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:35 schreef Saind het volgende:
Net echt heerlijk zitten kakken.
Mooi is dat, dat je het idee hebt dat je echt leeg bent als je opstaat
Probleem van Engelsen is dat ze in alles denken nog een wereldmacht te zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon zoekende en dat mag best met zo'n complete renovatie. In Engeland zitten ze ook met megazagen aan de poten van Guardiola's stoel te werken. Alleen snappen ze in Engeland niets van voetbal. Daar is het gemiddelde verstand van een Joey Barton de norm.
Lekker wel. Morgen tot en met zondag in Utrecht aan het werk. Met jou?quote:
Als je in een flat op ik weet niet hoeveel hoog woont kun je toch ook gewoon alles naar beneden flikkeren, ben je er ook vanaf. Doen die tokkies in de Schilderswijk ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:17 schreef tong80 het volgende:
Voel me ziekjes en moet straks met broer sjouwen naar de stort. Zijn in m'n flatje bezig.
Goeiemorgen
Ook lekker. Goede smoothie aan t drinken.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker wel. Morgen tot en met zondag in Utrecht aan het werk. Met jou?
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je in een flat op ik weet niet hoeveel hoog woont kun je toch ook gewoon alles naar beneden flikkeren, ben je er ook vanaf. Doen die tokkies in de Schilderswijk ook.
Ik heb er niets van gezien. Moet zeggen dat het bekervoetbal mij niet echt interesseert. Ben zelfs niet naar Ado geweest afgelopen dinsdag.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook lekker. Goede smoothie aan t drinken.
Ook genoten van Feyenoord?
Nepsupporter.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb er niets van gezien. Moet zeggen dat het bekervoetbal mij niet echt interesseert. Ben zelfs niet naar Ado geweest afgelopen dinsdag.
Als Feyenoord zondag wint van Heerenveen, spreek ik het uit.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toen ze nog op plek 1 stonden was ie totaal anders
Worden jullie nietquote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als Feyenoord zondag wint van Heerenveen, spreek ik het uit.
Dan worden we kampioen
Wangbeleidquote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb er niets van gezien. Moet zeggen dat het bekervoetbal mij niet echt interesseert. Ben zelfs niet naar Ado geweest afgelopen dinsdag.
Het zou leuk zijn als je dat op een briefje gafquote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan worden we kampioen
Misschien dat ie ook meteen de ideale opstelling van het Nederlands Elftal kan laten zien.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als je dat op een briefje gaf
Je weet dat jouw voorspellingen nooit uitkomen?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan worden we kampioen
Wat een onzin. Ik heb je moeder toch ook gedaanquote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Je weet dat jouw voorspellingen nooit uitkomen?
Dit is een uiterst matige comeback.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik heb je moeder toch ook gedaan
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is een uiterst matige comeback.
soooooowwwwwwwwquote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik heb je moeder toch ook gedaan
Wat voor een zelfingenomen kwalletje zou dat nou doen?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien dat ie ook meteen de ideale opstelling van het Nederlands Elftal kan laten zien.
Leuk hoor:Squote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leren.
Want volgende week tentamens.
Ik voel je pijnquote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leren.
Want volgende week tentamens.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:13 schreef Saind het volgende:
Shit, dat plaatje van donraja met bouta die je mars breekt staat niet meer in z'n fobo en ik heb 'm nodig
quote:Als voorbeeld noemt Rog de studie psychologie. 'Als daar een numerus fixus zou komen, dan begrijp ik dat wel. De meest gestelde vraag onder psychologiestudenten met een diploma is: 'Wilt u er frietjes bij?' Zij komen in de snackbar te staan, dat is gewoon zo. Voor mensen die technische natuurkunde studeren is er juist wel werk.'
Nee, ik heb deze net snel even opnieuw gemaakt. Die van mod hooligan had jij toch gemaakt?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je nog die met Mod Hooligan, laat joden weglopen?
Nee, ik had Kies Don Kies Gezag gemaakt.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, ik heb deze net snel even opnieuw gemaakt. Die van mod hooligan had jij toch gemaakt?
Oh dan was het Inso denk ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ik had Kies Don Kies Gezag gemaakt.
Zelfs je moeder is goedkoper.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:37 schreef onlogisch het volgende:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20161027_02542362
dood moeten ze.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:49 schreef Saind het volgende:
Twee gasten kregen het net voor elkaar zo lomp te tafelvoetballen dat de bal weg vloog en 5 meter verderop de koffiekan naar de kanker hielp.
Nu heb ik geen koffie.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:49 schreef Saind het volgende:
Twee gasten kregen het net voor elkaar zo lomp te tafelvoetballen dat de bal weg vloog en 5 meter verderop de koffiekan naar de kanker hielp.
Nu heb ik geen koffie.
Inso, kan je aan de Polen doorgeven dat ze sneller tot de essentie van een antwoord moeten komen? Nu lullen ze gemiddeld 3 uur, terwijl het antwoord een simpel ja of nee moet zijn.quote:
Ik denk niet dat ik daar de geschikte persoon voor bent vanuit engelandquote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Inso, kan je aan de Polen doorgeven dat ze sneller tot de essentie van een antwoord moeten komen? Nu lullen ze gemiddeld 3 uur, terwijl het antwoord een simpel ja of nee moet zijn.
benquote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik daar de geschikte persoon voor bent vanuit engeland
Niemand moest lachen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zelfs je moeder is goedkoper.
Waneer ben je weer terug in Polen?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik daar de geschikte persoon voor bent vanuit engeland
Over 2 weken ben ik er weer even denk ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waneer ben je weer terug in Polen?
Ok, geeft niet. Waarschijnlijk zijn ze dan nog steeds aan het praten.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Over 2 weken ben ik er weer even denk ik.
Inso, lees je nog wel eens de Hello?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Over 2 weken ben ik er weer even denk ik.
Laat Onlogisch eens met rust.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde post, dom varken.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde post, dom varken.
Waarom?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat Onlogisch eens met rust.
Soms als ik hem tegenkom in de winkelquote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inso, lees je nog wel eens de Hello?
Dat dacht ik ook helemaal niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent niet het goede voorbeeld als je dat soms dacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2016 12:44:56 ]
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:44 schreef n1ek- het volgende:
haha. Je vergeet [img] dwaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aantal posts: 997 (gemiddeld 2 per dag)quote:
Kom dan, putdekselkop.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:45 schreef onlogisch het volgende:
Wat een mokerdomme gozer die n1ek.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:47 schreef onlogisch het volgende:
Die laatste opmerking heeft hem wel K.O. geslagen
Wat een beest ben ik toch.
aantal posts: 999 (gemiddeld 2 per dag)quote:
Ja, nu voel ik druk..quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
aantal posts: 999 (gemiddeld 2 per dag)
Je volgende is de 1000ste.
Maak er wat moois van, en niet zo'n kliederboel als ik gisteren bij je moeder achterliet.
hoe kan je hbo/wo als opleiding hebbenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:51 schreef n1ek- het volgende:
[..]
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 1.000 (gemiddeld 2 per dag)
Oh ja..quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik voelde na gisteren een stukje verbondenheid? En nu doe je zo. Jammer hoor
Dat is een goede vraag. Mag ik hier even over nadenken?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe kan je hbo/wo als opleiding hebben
onlogisch heeft niet zo'n spannend leven.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Je zal je maar druk maken over wat iemand in zijn 1000e post neerzet.
Autismequote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Je zal je maar druk maken over wat iemand in zijn 1000e post neerzet.
Die nachten met je moeder classificeer ik best als spannend hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
onlogisch heeft niet zo'n spannend leven.
Is daar iets mis mee?
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die nachten met je moeder classificeer ik best als spannend hoor
Dit bedoel ik, voor hem zijn dit hele spannende opmerkingen..quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die nachten met je moeder classificeer ik best als spannend hoor
Een zéér matige poging om mijn aanval te neutraliserenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit bedoel ik, voor hem zijn dit hele spannende opmerkingen..
Heel goed onlogisch! Hier heb je me tuk!!
1maal raden.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:58 schreef n1ek- het volgende:
Heeft die GGMM een beetje credits hiero, of is het echt zo'n enorme lul waarvan ik 'm verdenk te zijn?
Ik ben een enorme lul.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:58 schreef n1ek- het volgende:
Heeft die GGMM een beetje credits hiero, of is het echt zo'n enorme lul waarvan ik 'm verdenk te zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |