SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.![]()
Dat kunnen ze nu wel weer opdoeken dan.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:12 schreef JanCees het volgende:
Jng SC betekende wel het begin van grtd 2.0
Daarom is er geen SC.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook al af, de vorige keer was in JNG alleen nog de SC actief. Waar allemaal mensen ruzie hadden en privégegevens verspreidde volgens mij.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk eens rond in de Bommelerwaard. Huren is natuurlijk wel particulier. Zijn geen misselijke bedragen tegenwoordig. Verder succes.
Een subforum zonder SC is geen subforumquote:
Plaatsenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Een subforum zonder SC is geen subforum
Feitelijk ben je dus gewoon moderator van niets, Fylax.
En ik zou zelfs nog het woord 'een' ergens in bovenstaande zin kunnen plaats.
"... kunnen plaats."quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Neem een kijkje dan.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dat subforum nog een beetje vol raakt dan.
Je mag niet kletsen in non-sc topics. Er moet een gepaste tijd zitten tussen posts. Daarnaast moet elke post on-topic zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Neem een kijkje dan.
Je kunt ook lekker kletsen in normale topics.
Ik heb net gekeken maar ik vind die topics niet zo bijster interessant, en vraag me af of daar, als de nieuwigheid er vanaf is, nog animo voor is.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Neem een kijkje dan.
Je kunt ook lekker kletsen in normale topics.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:17 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Je mag niet kletsen in non-sc topics. Er moet een gepaste tijd zitten tussen posts. Daarnaast moet elke post on-topic zijn.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:17 schreef Caland het volgende:
Ja leuk ik vertyp mezelf. Allemaal even lachen.
Wat een taal jongeman. Ga jij eerst maar eens piesen zonder plasketting.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Kappen nu anders ram ik je voor je muil.
Alsof ik al zindelijk benquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:19 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Wat een taal jongeman. Ga jij eerst maar eens piesen zonder plasketting.
Aiaiai.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:22 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
TR GEMACHT. Fylax an die arbeit
[..]
kunnen plaatsquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
dat is guitaristquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij bent wel de laatste die mag klagen over andere mods
Behalve dat iedereen op het forum Fylax kent en Guitarist niet eens werd herkend in zijn eigen subforum.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:26 schreef Vasion het volgende:
Fylax zou zomaar de nieuwe Guitarist kunnen worden.
Wat dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:26 schreef Vasion het volgende:
Fylax zou zomaar de nieuwe Guitarist kunnen worden.
Wie?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Behalve dat iedereen op het forum Fylax kent en Guitarist niet eens werd herkend in zijn eigen subforum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |