Niet in de grafische vormgeving, maar wel in media/marketing/etc. Dus heb wel eens met grafische vormgevers te makenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit jij ook in die sector dan?
Werkt wel bij het afvallenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:43 schreef GGMM het volgende:
In zijn 'hoe maak je een tosti'-video gebruikte hij bruin brood.
Dan faal je écht heel hard.
Was dit de video die die maakte nadat jij hem welgemeend advies had gegeven over afvallen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:43 schreef GGMM het volgende:
Ook wel eens gedaan toen het witte brood op was, maar dat is wel een stuk minder ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:43 schreef GGMM het volgende:
Best een leuk vak hoor, maar op zo'n reclamebureau werken is niet perse iets voor mij.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:42 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Niet in de grafische vormgeving, maar wel in media/marketing/etc. Dus heb wel eens met grafische vormgevers te maken..
Waar zoek je opdrachtenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat zou me verbazen van mezelf, ben niet zo materialistisch ingesteld
Hoe krijg je het voor elkaar. Snap dat echt niet.quote:
Ben je een beetje creatief? Start dan je eigen reclamebureau.. Er valt geld te verdienen in die sector, tho..quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook wel eens gedaan toen het witte brood op was, maar dat is wel een stuk minder ja.
[..]
Best een leuk vak hoor, maar op zo'n reclamebureau werken is niet perse iets voor mij.
Tuurlijk compenseren met een flinke klodder mayonaisequote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat hij inmiddels weer 10 kilo is aangekomen.
Dat weet ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
via via, en er zijn bepaalde sites om dat te doen
Ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was dit de video die die maakte nadat jij hem welgemeend advies had gegeven over afvallen.
Alsof 'ie jou dat aan je neus gaat hangen..quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Ik freelance al een tijdje.
Welke sites probeer je
zit toch andere sector halve garequote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:45 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Alsof 'ie jou dat aan je neus gaat hangen..
Ja, vast..quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zit toch andere sector halve gare
mayonaise bij je tosti?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:45 schreef Brammess het volgende:
[..]
Tuurlijk compenseren met een flinke klodder mayonaise
Tosti bij je mayonaise.. Hence the weightgain..quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
mayonaise bij je tosti?
Dan faal je nóg harder.
Ik zit er over te denken ja, probleem is dat ik niet iemand ben van het snelle netwerkenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:44 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ben je een beetje creatief? Start dan je eigen reclamebureau.. Er valt geld te verdienen in die sector, tho..
Ja ik vind dat ook apart.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
mayonaise bij je tosti?
Dan faal je nóg harder.
Sambal.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:48 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ja ik vind dat ook apart.
Als je iets anders doet dan curry of ketchup ben je gewoon een verschrikkelijke clown.
Een goed concept verkoopt zichzelf, daar hoef je niet zo hard voor te netwerken..quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zit er over te denken ja, probleem is dat ik niet iemand ben van het snelle netwerken
brandfigthersquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Ik freelance al een tijdje.
Welke sites probeer je
teringlekkerquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
mayonaise bij je tosti?
Dan faal je nóg harder.
sambal smeer ik er sowieso al op voor hij het apparaat in gaat, net als satésausquote:
Hoe denk je je 15 minuten van je leven terug te kunnen krijgen?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:49 schreef Vasion het volgende:
Zit nu al een kwartier naar Braddie te kijken. Kwartier vol verbazing dan he
Dat is waar.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:49 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Een goed concept verkoopt zichzelf, daar hoef je niet zo hard voor te netwerken..
Nounou, groot podium.. Dat valt toch ook wel weer mee..quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:50 schreef Vasion het volgende:
Zo monotoon en de uitstraling van een vis. Waarom krijgen dit soort figuren plek op zo'n ontzettend groot podium als de FP?
Ik vind dat GGMM moet gaan vloggen en dan een item over zijn vissen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:50 schreef Vasion het volgende:
Zo monotoon en de uitstraling van een vis. Waarom krijgen dit soort figuren plek op zo'n ontzettend groot podium als de FP?
Zijn sowieso dik.. Of op zijn minst enigszins obese..quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:50 schreef JanCees het volgende:
Mensen die overal per se saus op doen
Ik kan dit ontkennen. Ik doe overal saus op maar heb ondergewicht.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:51 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Zijn sowieso dik.. Of op zijn minst enigszins obese..
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:50 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Nounou, groot podium.. Dat valt toch ook wel weer mee..
jij eet 1 maaltijd op een dagquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan dit ontkennen. Ik doe overal saus op maar heb ondergewicht.
Ben vast dichtgeslibt verder, maarja doe je niks aan.
in WEB en dan bradgetv topicquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:52 schreef n1ek- het volgende:
In welk topic kan ik vragen stellen aan Braddie?
Op Youtube.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:52 schreef n1ek- het volgende:
Hebben we een zelfmoord subje dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:52 schreef n1ek- het volgende:
Hij heeft wel een paar keer geneukt volgens topics van hem.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:56 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, hoe zal dit aflopen.
Neuken is dan niet zo speciaal, gaat erom wat je neukt.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een paar keer geneukt volgens topics van hem.
Het auto forum -> onder het kopje 'zonder remleidingen'.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:53 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hebben we een zelfmoord subje dan?
Maar de nacht is de volgende dag, tho..quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:59 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik ook.. Heb al drie keer gescheten vandaag, tho..
Zo makkelijk is dat niet te bereiken anders.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:57 schreef Brammess het volgende:
[..]
Neuken is dan niet zo speciaal, gaat erom wat je neukt.
Met een 50 euro briefje kom je anders al heel snel erg ver.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo makkelijk is dat niet te bereiken anders.
Maar dat is vals spelen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 00:01 schreef Brammess het volgende:
[..]
Met een 50 euro briefje kom je anders al heel snel erg ver.
Ik heb er niet echt voor gezeten zoals ik normaal doe bij foebelle.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 07:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
HALLO
Wat vonden jullie van Feyenoord gisteren?
ik heb het niet gezien, Ajax ook niet trouwens maar gaat wel lekker toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 07:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
HALLO
Wat vonden jullie van Feyenoord gisteren?
Ach bij Ajax speelde vooral Jong Ajax, maar El Ghazi is echt zó slecht. Niet normaal hoe groot het verschil is met Cerny.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 07:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb het niet gezien, Ajax ook niet trouwens maar gaat wel lekker toch?
zag wel een mooi passje van Nouri, als hij dit tegen echte tegenstanders kan laten zien heeft hij een mooie toekomstquote:Op donderdag 27 oktober 2016 07:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach bij Ajax speelde vooral Jong Ajax, maar El Ghazi is echt zó slecht. Niet normaal hoe groot het verschil is met Cerny.
Hij is in ieder geval ook al redelijk uitgeleerd in de Jupiler League, maar Jong Ajax doet het nog matig in de uitwedstrijden als geheel.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
zag wel een mooi passje van Nouri, als hij dit tegen echte tegenstanders kan laten zien heeft hij een mooie toekomst
Fischer werd bij Ajax ook gebracht als een soort verlosser. Waar voetbalt ie tegenwoordig eigenlijk?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goeiedag zeg. Dit is niet zo'n beste vergelijking van je.
Klopt, daarom ben ik ook voorzichtig in tegenstelling tot alle figuren in het Ajax-topic die elk talent een toekomst a la Messi toedichten.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:06 schreef onlogisch het volgende:
Mijn ervaring met dat soort gasten is dat ze eerst maar een jaartje op het hoogste niveau moeten acteren voordat je er iets zinnigs over kan zeggen. Maar was bepalend gisteren.
Middlesbrough, wisselspeler.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fischer werd bij Ajax ook gebracht als een soort verlosser. Waar voetbalt ie tegenwoordig eigenlijk?
Genot. Even trollen lezen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klopt, daarom ben ik ook voorzichtig in tegenstelling tot alle figuren in het Ajax-topic die elk talent een toekomst a la Messi toedichten.
Gewoon zoekende en dat mag best met zo'n complete renovatie. In Engeland zitten ze ook met megazagen aan de poten van Guardiola's stoel te werken. Alleen snappen ze in Engeland niets van voetbal. Daar is het gemiddelde verstand van een Joey Barton de norm.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dortmund had gisteravond in eigen huis pingels nodig om union Berlin uit de beker te knikkeren. Blijft maar stroef draaien daar
resultaat telt daar.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon zoekende en dat mag best met zo'n complete renovatie. In Engeland zitten ze ook met megazagen aan de poten van Guardiola's stoel te werken. Alleen snappen ze in Engeland niets van voetbal. Daar is het gemiddelde verstand van een Joey Barton de norm.
bij een 1-7 verliesquote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Zuiverloon heeft gisteren een eigen goal gemaakt tegen Real Madrid.
Ik wil dat ook wel een keerquote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:35 schreef Saind het volgende:
Net echt heerlijk zitten kakken.
Mooi is dat, dat je het idee hebt dat je echt leeg bent als je opstaat
Probleem van Engelsen is dat ze in alles denken nog een wereldmacht te zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon zoekende en dat mag best met zo'n complete renovatie. In Engeland zitten ze ook met megazagen aan de poten van Guardiola's stoel te werken. Alleen snappen ze in Engeland niets van voetbal. Daar is het gemiddelde verstand van een Joey Barton de norm.
Lekker wel. Morgen tot en met zondag in Utrecht aan het werk. Met jou?quote:
Als je in een flat op ik weet niet hoeveel hoog woont kun je toch ook gewoon alles naar beneden flikkeren, ben je er ook vanaf. Doen die tokkies in de Schilderswijk ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:17 schreef tong80 het volgende:
Voel me ziekjes en moet straks met broer sjouwen naar de stort. Zijn in m'n flatje bezig.
Goeiemorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |