Het auto forum -> onder het kopje 'zonder remleidingen'.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:53 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hebben we een zelfmoord subje dan?
Maar de nacht is de volgende dag, tho..quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:59 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik ook.. Heb al drie keer gescheten vandaag, tho..
Zo makkelijk is dat niet te bereiken anders.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:57 schreef Brammess het volgende:
[..]
Neuken is dan niet zo speciaal, gaat erom wat je neukt.
Met een 50 euro briefje kom je anders al heel snel erg ver.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo makkelijk is dat niet te bereiken anders.
Maar dat is vals spelen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 00:01 schreef Brammess het volgende:
[..]
Met een 50 euro briefje kom je anders al heel snel erg ver.
Ik heb er niet echt voor gezeten zoals ik normaal doe bij foebelle.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 07:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
HALLO
Wat vonden jullie van Feyenoord gisteren?
ik heb het niet gezien, Ajax ook niet trouwens maar gaat wel lekker toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 07:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
HALLO
Wat vonden jullie van Feyenoord gisteren?
Ach bij Ajax speelde vooral Jong Ajax, maar El Ghazi is echt zó slecht. Niet normaal hoe groot het verschil is met Cerny.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 07:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb het niet gezien, Ajax ook niet trouwens maar gaat wel lekker toch?
zag wel een mooi passje van Nouri, als hij dit tegen echte tegenstanders kan laten zien heeft hij een mooie toekomstquote:Op donderdag 27 oktober 2016 07:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach bij Ajax speelde vooral Jong Ajax, maar El Ghazi is echt zó slecht. Niet normaal hoe groot het verschil is met Cerny.
Hij is in ieder geval ook al redelijk uitgeleerd in de Jupiler League, maar Jong Ajax doet het nog matig in de uitwedstrijden als geheel.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
zag wel een mooi passje van Nouri, als hij dit tegen echte tegenstanders kan laten zien heeft hij een mooie toekomst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |