Tosti bij je mayonaise.. Hence the weightgain..quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
mayonaise bij je tosti?
Dan faal je nóg harder.
Ik zit er over te denken ja, probleem is dat ik niet iemand ben van het snelle netwerkenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:44 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ben je een beetje creatief? Start dan je eigen reclamebureau.. Er valt geld te verdienen in die sector, tho..
Ja ik vind dat ook apart.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
mayonaise bij je tosti?
Dan faal je nóg harder.
Sambal.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:48 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ja ik vind dat ook apart.
Als je iets anders doet dan curry of ketchup ben je gewoon een verschrikkelijke clown.
Een goed concept verkoopt zichzelf, daar hoef je niet zo hard voor te netwerken..quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zit er over te denken ja, probleem is dat ik niet iemand ben van het snelle netwerken
brandfigthersquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Ik freelance al een tijdje.
Welke sites probeer je
teringlekkerquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
mayonaise bij je tosti?
Dan faal je nóg harder.
sambal smeer ik er sowieso al op voor hij het apparaat in gaat, net als satésausquote:
Hoe denk je je 15 minuten van je leven terug te kunnen krijgen?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:49 schreef Vasion het volgende:
Zit nu al een kwartier naar Braddie te kijken. Kwartier vol verbazing dan he
Dat is waar.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:49 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Een goed concept verkoopt zichzelf, daar hoef je niet zo hard voor te netwerken..
Nounou, groot podium.. Dat valt toch ook wel weer mee..quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:50 schreef Vasion het volgende:
Zo monotoon en de uitstraling van een vis. Waarom krijgen dit soort figuren plek op zo'n ontzettend groot podium als de FP?
Ik vind dat GGMM moet gaan vloggen en dan een item over zijn vissen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:50 schreef Vasion het volgende:
Zo monotoon en de uitstraling van een vis. Waarom krijgen dit soort figuren plek op zo'n ontzettend groot podium als de FP?
Zijn sowieso dik.. Of op zijn minst enigszins obese..quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:50 schreef JanCees het volgende:
Mensen die overal per se saus op doen
Ik kan dit ontkennen. Ik doe overal saus op maar heb ondergewicht.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:51 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Zijn sowieso dik.. Of op zijn minst enigszins obese..
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:50 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Nounou, groot podium.. Dat valt toch ook wel weer mee..
jij eet 1 maaltijd op een dagquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan dit ontkennen. Ik doe overal saus op maar heb ondergewicht.
Ben vast dichtgeslibt verder, maarja doe je niks aan.
in WEB en dan bradgetv topicquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:52 schreef n1ek- het volgende:
In welk topic kan ik vragen stellen aan Braddie?
Op Youtube.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:52 schreef n1ek- het volgende:
Hebben we een zelfmoord subje dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:52 schreef n1ek- het volgende:
Hij heeft wel een paar keer geneukt volgens topics van hem.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:56 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, hoe zal dit aflopen.
Neuken is dan niet zo speciaal, gaat erom wat je neukt.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een paar keer geneukt volgens topics van hem.
Het auto forum -> onder het kopje 'zonder remleidingen'.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:53 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hebben we een zelfmoord subje dan?
Maar de nacht is de volgende dag, tho..quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:59 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik ook.. Heb al drie keer gescheten vandaag, tho..
Zo makkelijk is dat niet te bereiken anders.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:57 schreef Brammess het volgende:
[..]
Neuken is dan niet zo speciaal, gaat erom wat je neukt.
Met een 50 euro briefje kom je anders al heel snel erg ver.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo makkelijk is dat niet te bereiken anders.
Maar dat is vals spelen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 00:01 schreef Brammess het volgende:
[..]
Met een 50 euro briefje kom je anders al heel snel erg ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |