Niet in de grafische vormgeving, maar wel in media/marketing/etc. Dus heb wel eens met grafische vormgevers te makenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit jij ook in die sector dan?
Werkt wel bij het afvallenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:43 schreef GGMM het volgende:
In zijn 'hoe maak je een tosti'-video gebruikte hij bruin brood.
Dan faal je écht heel hard.
Was dit de video die die maakte nadat jij hem welgemeend advies had gegeven over afvallen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:43 schreef GGMM het volgende:
Ook wel eens gedaan toen het witte brood op was, maar dat is wel een stuk minder ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:43 schreef GGMM het volgende:
Best een leuk vak hoor, maar op zo'n reclamebureau werken is niet perse iets voor mij.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:42 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Niet in de grafische vormgeving, maar wel in media/marketing/etc. Dus heb wel eens met grafische vormgevers te maken..
Waar zoek je opdrachtenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat zou me verbazen van mezelf, ben niet zo materialistisch ingesteld
Hoe krijg je het voor elkaar. Snap dat echt niet.quote:
Ben je een beetje creatief? Start dan je eigen reclamebureau.. Er valt geld te verdienen in die sector, tho..quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook wel eens gedaan toen het witte brood op was, maar dat is wel een stuk minder ja.
[..]
Best een leuk vak hoor, maar op zo'n reclamebureau werken is niet perse iets voor mij.
Tuurlijk compenseren met een flinke klodder mayonaisequote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat hij inmiddels weer 10 kilo is aangekomen.
Dat weet ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
via via, en er zijn bepaalde sites om dat te doen
Ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was dit de video die die maakte nadat jij hem welgemeend advies had gegeven over afvallen.
Alsof 'ie jou dat aan je neus gaat hangen..quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Ik freelance al een tijdje.
Welke sites probeer je
zit toch andere sector halve garequote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:45 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Alsof 'ie jou dat aan je neus gaat hangen..
Ja, vast..quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zit toch andere sector halve gare
mayonaise bij je tosti?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:45 schreef Brammess het volgende:
[..]
Tuurlijk compenseren met een flinke klodder mayonaise
Tosti bij je mayonaise.. Hence the weightgain..quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
mayonaise bij je tosti?
Dan faal je nóg harder.
Ik zit er over te denken ja, probleem is dat ik niet iemand ben van het snelle netwerkenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:44 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ben je een beetje creatief? Start dan je eigen reclamebureau.. Er valt geld te verdienen in die sector, tho..
Ja ik vind dat ook apart.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
mayonaise bij je tosti?
Dan faal je nóg harder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |