Fischer werd bij Ajax ook gebracht als een soort verlosser. Waar voetbalt ie tegenwoordig eigenlijk?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goeiedag zeg. Dit is niet zo'n beste vergelijking van je.
Klopt, daarom ben ik ook voorzichtig in tegenstelling tot alle figuren in het Ajax-topic die elk talent een toekomst a la Messi toedichten.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:06 schreef onlogisch het volgende:
Mijn ervaring met dat soort gasten is dat ze eerst maar een jaartje op het hoogste niveau moeten acteren voordat je er iets zinnigs over kan zeggen. Maar was bepalend gisteren.
Middlesbrough, wisselspeler.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fischer werd bij Ajax ook gebracht als een soort verlosser. Waar voetbalt ie tegenwoordig eigenlijk?
Genot. Even trollen lezen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klopt, daarom ben ik ook voorzichtig in tegenstelling tot alle figuren in het Ajax-topic die elk talent een toekomst a la Messi toedichten.
Gewoon zoekende en dat mag best met zo'n complete renovatie. In Engeland zitten ze ook met megazagen aan de poten van Guardiola's stoel te werken. Alleen snappen ze in Engeland niets van voetbal. Daar is het gemiddelde verstand van een Joey Barton de norm.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dortmund had gisteravond in eigen huis pingels nodig om union Berlin uit de beker te knikkeren. Blijft maar stroef draaien daar
resultaat telt daar.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon zoekende en dat mag best met zo'n complete renovatie. In Engeland zitten ze ook met megazagen aan de poten van Guardiola's stoel te werken. Alleen snappen ze in Engeland niets van voetbal. Daar is het gemiddelde verstand van een Joey Barton de norm.
bij een 1-7 verliesquote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Zuiverloon heeft gisteren een eigen goal gemaakt tegen Real Madrid.
Ik wil dat ook wel een keerquote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:35 schreef Saind het volgende:
Net echt heerlijk zitten kakken.
Mooi is dat, dat je het idee hebt dat je echt leeg bent als je opstaat
Probleem van Engelsen is dat ze in alles denken nog een wereldmacht te zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon zoekende en dat mag best met zo'n complete renovatie. In Engeland zitten ze ook met megazagen aan de poten van Guardiola's stoel te werken. Alleen snappen ze in Engeland niets van voetbal. Daar is het gemiddelde verstand van een Joey Barton de norm.
Lekker wel. Morgen tot en met zondag in Utrecht aan het werk. Met jou?quote:
Als je in een flat op ik weet niet hoeveel hoog woont kun je toch ook gewoon alles naar beneden flikkeren, ben je er ook vanaf. Doen die tokkies in de Schilderswijk ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:17 schreef tong80 het volgende:
Voel me ziekjes en moet straks met broer sjouwen naar de stort. Zijn in m'n flatje bezig.
Goeiemorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |