Ook lekker. Goede smoothie aan t drinken.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker wel. Morgen tot en met zondag in Utrecht aan het werk. Met jou?
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je in een flat op ik weet niet hoeveel hoog woont kun je toch ook gewoon alles naar beneden flikkeren, ben je er ook vanaf. Doen die tokkies in de Schilderswijk ook.
Ik heb er niets van gezien. Moet zeggen dat het bekervoetbal mij niet echt interesseert. Ben zelfs niet naar Ado geweest afgelopen dinsdag.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook lekker. Goede smoothie aan t drinken.
Ook genoten van Feyenoord?
Nepsupporter.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb er niets van gezien. Moet zeggen dat het bekervoetbal mij niet echt interesseert. Ben zelfs niet naar Ado geweest afgelopen dinsdag.
Als Feyenoord zondag wint van Heerenveen, spreek ik het uit.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toen ze nog op plek 1 stonden was ie totaal anders
Worden jullie nietquote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als Feyenoord zondag wint van Heerenveen, spreek ik het uit.
Dan worden we kampioen
Wangbeleidquote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb er niets van gezien. Moet zeggen dat het bekervoetbal mij niet echt interesseert. Ben zelfs niet naar Ado geweest afgelopen dinsdag.
Het zou leuk zijn als je dat op een briefje gafquote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan worden we kampioen
Misschien dat ie ook meteen de ideale opstelling van het Nederlands Elftal kan laten zien.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als je dat op een briefje gaf
Je weet dat jouw voorspellingen nooit uitkomen?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan worden we kampioen
Wat een onzin. Ik heb je moeder toch ook gedaanquote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Je weet dat jouw voorspellingen nooit uitkomen?
Dit is een uiterst matige comeback.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik heb je moeder toch ook gedaan
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is een uiterst matige comeback.
soooooowwwwwwwwquote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik heb je moeder toch ook gedaan
Wat voor een zelfingenomen kwalletje zou dat nou doen?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien dat ie ook meteen de ideale opstelling van het Nederlands Elftal kan laten zien.
Leuk hoor:Squote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leren.
Want volgende week tentamens.
Ik voel je pijnquote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leren.
Want volgende week tentamens.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:13 schreef Saind het volgende:
Shit, dat plaatje van donraja met bouta die je mars breekt staat niet meer in z'n fobo en ik heb 'm nodig
quote:Als voorbeeld noemt Rog de studie psychologie. 'Als daar een numerus fixus zou komen, dan begrijp ik dat wel. De meest gestelde vraag onder psychologiestudenten met een diploma is: 'Wilt u er frietjes bij?' Zij komen in de snackbar te staan, dat is gewoon zo. Voor mensen die technische natuurkunde studeren is er juist wel werk.'
Nee, ik heb deze net snel even opnieuw gemaakt. Die van mod hooligan had jij toch gemaakt?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je nog die met Mod Hooligan, laat joden weglopen?
Nee, ik had Kies Don Kies Gezag gemaakt.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, ik heb deze net snel even opnieuw gemaakt. Die van mod hooligan had jij toch gemaakt?
Oh dan was het Inso denk ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ik had Kies Don Kies Gezag gemaakt.
Zelfs je moeder is goedkoper.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:37 schreef onlogisch het volgende:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20161027_02542362
dood moeten ze.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:49 schreef Saind het volgende:
Twee gasten kregen het net voor elkaar zo lomp te tafelvoetballen dat de bal weg vloog en 5 meter verderop de koffiekan naar de kanker hielp.
Nu heb ik geen koffie.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:49 schreef Saind het volgende:
Twee gasten kregen het net voor elkaar zo lomp te tafelvoetballen dat de bal weg vloog en 5 meter verderop de koffiekan naar de kanker hielp.
Nu heb ik geen koffie.
Inso, kan je aan de Polen doorgeven dat ze sneller tot de essentie van een antwoord moeten komen? Nu lullen ze gemiddeld 3 uur, terwijl het antwoord een simpel ja of nee moet zijn.quote:
Ik denk niet dat ik daar de geschikte persoon voor bent vanuit engelandquote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Inso, kan je aan de Polen doorgeven dat ze sneller tot de essentie van een antwoord moeten komen? Nu lullen ze gemiddeld 3 uur, terwijl het antwoord een simpel ja of nee moet zijn.
benquote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik daar de geschikte persoon voor bent vanuit engeland
Niemand moest lachen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zelfs je moeder is goedkoper.
Waneer ben je weer terug in Polen?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik daar de geschikte persoon voor bent vanuit engeland
Over 2 weken ben ik er weer even denk ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waneer ben je weer terug in Polen?
Ok, geeft niet. Waarschijnlijk zijn ze dan nog steeds aan het praten.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Over 2 weken ben ik er weer even denk ik.
Inso, lees je nog wel eens de Hello?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Over 2 weken ben ik er weer even denk ik.
Laat Onlogisch eens met rust.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde post, dom varken.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde post, dom varken.
Waarom?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat Onlogisch eens met rust.
Soms als ik hem tegenkom in de winkelquote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inso, lees je nog wel eens de Hello?
Dat dacht ik ook helemaal niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent niet het goede voorbeeld als je dat soms dacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2016 12:44:56 ]
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:44 schreef n1ek- het volgende:
haha. Je vergeet [img] dwaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aantal posts: 997 (gemiddeld 2 per dag)quote:
Kom dan, putdekselkop.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:45 schreef onlogisch het volgende:
Wat een mokerdomme gozer die n1ek.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:47 schreef onlogisch het volgende:
Die laatste opmerking heeft hem wel K.O. geslagen
Wat een beest ben ik toch.
aantal posts: 999 (gemiddeld 2 per dag)quote:
Ja, nu voel ik druk..quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
aantal posts: 999 (gemiddeld 2 per dag)
Je volgende is de 1000ste.
Maak er wat moois van, en niet zo'n kliederboel als ik gisteren bij je moeder achterliet.
hoe kan je hbo/wo als opleiding hebbenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:51 schreef n1ek- het volgende:
[..]
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 1.000 (gemiddeld 2 per dag)
Oh ja..quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik voelde na gisteren een stukje verbondenheid? En nu doe je zo. Jammer hoor
Dat is een goede vraag. Mag ik hier even over nadenken?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe kan je hbo/wo als opleiding hebben
onlogisch heeft niet zo'n spannend leven.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Je zal je maar druk maken over wat iemand in zijn 1000e post neerzet.
Autismequote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Je zal je maar druk maken over wat iemand in zijn 1000e post neerzet.
Die nachten met je moeder classificeer ik best als spannend hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
onlogisch heeft niet zo'n spannend leven.
Is daar iets mis mee?
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die nachten met je moeder classificeer ik best als spannend hoor
Dit bedoel ik, voor hem zijn dit hele spannende opmerkingen..quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die nachten met je moeder classificeer ik best als spannend hoor
Een zéér matige poging om mijn aanval te neutraliserenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit bedoel ik, voor hem zijn dit hele spannende opmerkingen..
Heel goed onlogisch! Hier heb je me tuk!!
1maal raden.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:58 schreef n1ek- het volgende:
Heeft die GGMM een beetje credits hiero, of is het echt zo'n enorme lul waarvan ik 'm verdenk te zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |