Ik kan wel zien waarom ze vrienden zijn ja. Samen lekker fappen op voetballers als De Jongquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Cocu begint zich ook zo te gedragen. Waarom de Jong nog niet eens gewisseld kan worden in zo'n wedstrijd is me een raadsel.
Captain en megakrediet door voorgaande seizoenen, ik snap het wel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Cocu begint zich ook zo te gedragen. Waarom de Jong nog niet eens gewisseld kan worden in zo'n wedstrijd is me een raadsel.
Ik snap wel waarom hij krediet heeft, die verdient hij ook wel. Maar dat betekent nog niet dat je 'm tot in den treuren hoeft te laten aanmodderen. Als je Lammers er dan eens inbrengt moet je ook de ballen tonen om Luuk dan eens naar de kant te halen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Captain en megakrediet door voorgaande seizoenen, ik snap het wel.
Ik vond dit de lading wel dekken.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:24 schreef PizzaGeit het volgende:
Zijn jullie hier nog steeds zo overtuigd dat PSV kampioen wordt en Feyenoord kansloos is?
Ik ben het deels eens met deze stelling.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:24 schreef PizzaGeit het volgende:
Zijn jullie hier nog steeds zo overtuigd dat PSV kampioen wordt en Feyenoord kansloos is?
Haha. Malle PizzaGeit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Waanstoornis
Veel te voorbarig allemaal. Er zijn godbetert nog 25 wedstrijden te spelen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:26 schreef n1ek- het volgende:
Na vanavond denk ik Ajax kampioen, eerlijkheidshalve. Leuk voor die Rotterdammers dat er nu enige euforie is, en PSV, jammer, doet niet meer mee... Dus Ajax.
Dat Feyenoord kansloos is, lijkt me een understatement.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:24 schreef PizzaGeit het volgende:
Kom op... Peter Bosz kan niet zijn hele leven lang zonder prijzen blijven staan... De eerste plaats in de Jupiler League met Heracles Almeleu niet meegecount...quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Veel te voorbarig allemaal. Er zijn godbetert nog 25 wedstrijden te spelen.
Cinco puntos voorsprongquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat Feyenoord kansloos is, lijkt me een understatement.
Dat gaat me wat te ver allemaal. Wat Ajax en PSV betreft dan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:26 schreef n1ek- het volgende:
Na vanavond denk ik Ajax kampioen, eerlijkheidshalve. Leuk voor die Rotterdammers dat er nu enige euforie is, en PSV, jammer, doet niet meer mee... Dus Ajax.
Peter Bosz is bij uitstek een trainer die geen prijzen pakt. Gaat liever voor de schoonheidsprijs.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:28 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Kom op... Peter Bosz kan niet zijn hele leven lang zonder prijzen blijven staan... De eerste plaats in de Jupiler League met Heracles Almeleu niet meegecount...
Dus het wat geen tumor op je voorhoofd, maar een talenknobbel zie ik? Goed man.quote:
Kale koppen niet te stoppen..?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Peter Bosz is bij uitstek een trainer die geen prijzen pakt. Gaat liever voor de schoonheidsprijs.
Je Spaans telraampje is kapoet.quote:
Hoe weet je dat nou weer als hij nauwelijks mogelijkheden heeft gehad om prijzen te pakken? Alleen bij Maccabi.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Peter Bosz is bij uitstek een trainer die geen prijzen pakt. Gaat liever voor de schoonheidsprijs.
Vitesse 2013/2014 had kampioen kunnen worden..quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou weer als hij nauwelijks mogelijkheden heeft gehad om prijzen te pakken? Alleen bij Maccabi.
Ik blijf er bij Stijn dat hij bij Vitesse eens een hele sterke selectie had. Daar had hij veel meer uit kunnen halen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou weer als hij nauwelijks mogelijkheden heeft gehad om prijzen te pakken? Alleen bij Maccabi.
Zelfs daar faalde hij hopeloos.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb t over Ajax. Op PSV nueve uit mn hoofd, maar die tel ik niet meer mee als concurrent voor Feyenoordquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je Spaans telraampje is kapoet.
Haha watquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:33 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Vitesse 2013/2014 had kampioen kunnen worden..
Wat ben jij voor een raar figuur?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:33 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Heb t over Ajax. Op PSV nueve uit mn hoofd, maar die tel ik niet meer mee als concurrent voor Feyenoord
Ajax gaat kampioen worden... Wedje?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Niet echt gepast gezien de huidige stand, lijkt me.
Check nu effe 8 op TV... Gaat tot in den treuren herhaald worden deze nacht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:36 schreef FireFox1 het volgende:
Heeft iemand een link van de samenvatting?
Je bent wel wanhopig op zoek naar erkenning, nietwaar?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Niet echt gepast gezien de huidige stand, lijkt me.
Mijn tv kastje staat niet aangeslotenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:37 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Check nu effe 8 op TV... Gaat tot in den treuren herhaald worden deze nacht.
Nee?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je bent wel wanhopig op zoek naar erkenning, nietwaar?
Dat was zijn eerste seizoen. Een matige seizoensstart en een matige eindsprint. Lag uiteindelijk wel redelijk dicht bij elkaar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:33 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Vitesse 2013/2014 had kampioen kunnen worden..
Nee?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:39 schreef Rabieluh het volgende:
pizzageit is er ook zo eentje in het rijtje "mensen met een rare hobby".
Jij loopt er zo bij?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:41 schreef n1ek- het volgende:
Wat ik vanavond allemaal niet gevreten en gezopen heb.. Kutkanonne.. Dat wordt weer Sonja Bakkeren komende week..
Het scheelt niet veel.. Alleen heb ik de All Seeing Eye om mijn nek hangen..quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jij loopt er zo bij?
[ afbeelding ]
Welk seizoen? 2013/14 of 2014/15?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik blijf er bij Stijn dat hij bij Vitesse eens een hele sterke selectie had. Daar had hij veel meer uit kunnen halen.
Tel Aviv zijn toch de joden van Israel?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou zeg, wat een gefaal voor een trainer die een half seizoen een ploeg heeft gecoacht.
de rest zijn geen joden?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Tel Aviv zijn toch de joden van Israel?
Geen idee of je joden hebt in Israelquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Tel Aviv zijn toch de joden van Israel?
Gewoon vanavond er een keer extra op uit! Scheelt weer een kilo:quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:41 schreef n1ek- het volgende:
Wat ik vanavond allemaal niet gevreten en gezopen heb.. Kutkanonne.. Dat wordt weer Sonja Bakkeren komende week..
Ik niet. Ik vind PSV nog altijd kwalitatief de beste selectie hebben. Ik vind ook dat ze nog altijd de beste spits van Nederland hebben. Het probleem bij PSV is dat het er momenteel totaal niet uit komt. Het collectief faalt als nooit te voren. Hoe kan het dat een ploeg als PSV thuis 122 schoten op doel hebben gemaakt en slechts 3 doelpunten hebben gescoord?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 02:52 schreef hafcfan het volgende:
Wie had dit voor het seizoen verwacht zeg.
Ik ben er nooit van overtuigd geweest dat Feyenoord kansloos is, ik geef jullie al sinds de 3e wedstrijd van het seizoen de grootste kans om kampioen te wordenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:24 schreef PizzaGeit het volgende:
Dat laatste is natuurlijk klinkklare onzin. Verder wel met je eens.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 08:29 schreef Pleun2011 het volgende:
PSV heeft na twee succesvolle seizoenen gewoon iets minder de drive om de grens van hun vermogen op te zoeken. Ik vind PSV ook de beste spelersgroep hebben, maar de instelling is niet 100% lijkt het. Dat is het grote verschil met de echte topclubs: die spelers kunnen jaar in jaar uit opbrengen om ook in de meest lullige potjes vol gas te geven.
Wat zijn die échte topclubs dan volgens jou? Want Feyenoord heeft het ook niet echt bijster goed gedaan de afgelopen decenniaquote:Op woensdag 26 oktober 2016 08:29 schreef Pleun2011 het volgende:
PSV heeft na twee succesvolle seizoenen gewoon iets minder de drive om de grens van hun vermogen op te zoeken. Ik vind PSV ook de beste spelersgroep hebben, maar de instelling is niet 100% lijkt het. Dat is het grote verschil met de echte topclubs: die spelers kunnen jaar in jaar uit opbrengen om ook in de meest lullige potjes vol gas te geven.
Inderdaad, buiten de motivatie kan ik niet echt verschillen opnoemen tussen PSV en de echte topclubs.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 08:29 schreef Pleun2011 het volgende:
De Europese top bedoel ik.. Als je de buitenlandse topclubs ziet dan valt op dat het in Nederland allemaal wat meer op zomeravondvoetbal lijkt. Spelers als Messi zijn natuurlijk met niemand te vergelijken en hij speelt ook wel eens wat minder, maar over het algemeen presteert hij constant en hij wil altijd spelen. De drive om echt de beste te willen zijn mis je bij Nederlandse spelers.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 08:35 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wat zijn die échte topclubs dan volgens jou? Want Feyenoord heeft het ook niet echt bijster goed gedaan de afgelopen decennia
Klopt, eens. Maar zaterdag Vitesse uit, ik weet het niet hoor...quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:28 schreef patrickt37 het volgende:
Eén goede wedstrijd, en alles kan zomaar ineens anders zijn.
Traoré in de spits en het ging lopen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welk seizoen? 2013/14 of 2014/15?
In 2014/15 had hij vooral een belachelijke eerste seizoenshelft maar bleef volharden in zijn tactiek wat hem een briljante tweede seizoenshelft opleverde.
Siem of Luuk?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 11:11 schreef RijstNatie het volgende:
het team is hopeloos uit vorm, en de Jong moet echt godverdomme gewisseld worden.
Luuk hoeft helemaal niet eens op de bank te beginnen van mij. Hij heeft nog altijd zijn meerwaarde. Maar het blijft een enorm vraagteken, waarom hij niet eens gewisseld kan worden. Zelfde geldt voor een Willems en Narsingh trouwens, behalve dat die dan wel op de bank mogen beginnen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Beide op de bank,of Siem terug sturen in de winter en Van Ginkel ff ophalen.
Ik vind het toch bijzonder dat je mijn bijdragen in de livetopics geregeld bekritiseert als je dit soort posts neer durft te zetten.quote:
Had je anders verwacht?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor deze nuttige bijdrages, Rene.
De laatste weken heeft ie heel weinig waarde , elk aanval gaat goed totdat de bal bij Luuk de Jong komt..die hem vervolgens weer verpest.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Luuk hoeft helemaal niet eens op de bank te beginnen van mij. Hij heeft nog altijd zijn meerwaarde. Maar het blijft een enorm vraagteken, waarom hij niet eens gewisseld kan worden. Zelfde geldt voor een Willems en Narsingh trouwens, behalve dat die dan wel op de bank mogen beginnen.
Als afmaker, ja. Maar hij is wel degene die spelers in stelling brengt en daarom ook nu redelijk van waarde. Ik zou hem er ook niet af halen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De laatste weken heeft ie heel weinig waarde , elk aanval gaat goed totdat de bal bij Luuk de Jong komt..die hem vervolgens weer verpest.
Die speelt nu met 0,0 zelfvertrouwen heb momenteel dus helemaal niks aan.
Is te overdreven. Ook niet elke aanval gaat goed. En die aanvallen die goed gaan, komt juist oa. door hoe Luuk meevoetbalt. Als afmaker heeft 'ie het nu niet te pakken. Als meevoetballer is 'ie nu ook niet in zijn beste doen. Maar om te zeggen dat 'ie nu opeens helemaal geen waarde heeft gaat me weer te ver.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De laatste weken heeft ie heel weinig waarde , elk aanval gaat goed totdat de bal bij Luuk de Jong komt..die hem vervolgens weer verpest.
Die speelt nu met 0,0 zelfvertrouwen heb momenteel dus helemaal niks aan.
Hij maakt niet af en voetbalt kut mee. En als aanvoerder is hij vooral met zijn eigen falen en frustratie bezig.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Is te overdreven. Ook niet elke aanval gaat goed. En die aanvallen die goed gaan, komt juist oa. door hoe Luuk meevoetbalt. Als afmaker heeft 'ie het nu niet te pakken. Als meevoetballer is 'ie nu ook niet in zijn beste doen. Maar om te zeggen dat 'ie nu opeens helemaal geen waarde heeft gaat me weer te ver.
Voor wie wil je hem wisselen? Eerst kon je Locadia nog brengen maar die zit al even in de lappenmand. Lammers de verlosser?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Luuk hoeft helemaal niet eens op de bank te beginnen van mij. Hij heeft nog altijd zijn meerwaarde. Maar het blijft een enorm vraagteken, [b]waarom hij niet eens gewisseld kan worden. [/b]Zelfde geldt voor een Willems en Narsingh trouwens, behalve dat die dan wel op de bank mogen beginnen.
Pereiro in de spitsquote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor wie wil je hem wisselen? Eerst kon je Locadia nog brengen maar die zit al even in de lappenmand. Lammers de verlosser?
Als Lammers er toch in komt, waarom inderdaad niet voor Luuk? Of die Zinchenko. Pereiro kan ook nog wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor wie wil je hem wisselen? Eerst kon je Locadia nog brengen maar die zit al even in de lappenmand. Lammers de verlosser?
Waar beweer ik dit, grote vriend?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar toch is hij nog heeeeel waardevol hoor.
Waar beweer ik dat jij dat beweert?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waar beweer ik dit, grote vriend?
Als je nog iets probeert te forceren bij een 3-1 stand zou ik Luuk ook lekker laten staan. Pereiro voetbalt al het hele seizoen kut. Wat dat betreft past ie er mooi tussen dusquote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als Lammers er toch in komt, waarom inderdaad niet voor Luuk? Of die Zinchenko. Pereiro kan ook nog wel.
Zou me verbazen als die dan ineens wél gaat presteren.quote:
Zo snel legde Feyenoord haar tegenstander niet over de knie. Dat gebeurde pas in de 2e helft. Natuurlijk hadden we 2 of 3-0 voor moeten staan in de eerste helft. Ajax speelde tegen een zooitje amateurs.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:38 schreef Gutanoth het volgende:
Hoe meer ik er over nadenk, hoe droeviger ik word. Als je kijkt hoe simpel Ajax en Feyenoord hun tegenstanders over de knie legde gisteravond, hoe kan het dan dat PSV, wat op papier de beste selectie heeft, zo verschrikkelijk veel moeite heeft met clubs als fucking Roda Jc.
Ach, stel je niet zo aan. Op papier de beste selectie zegt helemaal geen drol als spelers er bij lopen als ongeïnteresseerde zakken hooi. Kennelijk is er geen motivatie voor dit soort potjes en dat is uitermate tragisch als je het in de competitie ook zo laat liggen. Ongeacht of dat laatste een kwaliteitsverhaal is, of ook een stuk botte pech.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:38 schreef Gutanoth het volgende:
Hoe meer ik er over nadenk, hoe droeviger ik word. Als je kijkt hoe simpel Ajax en Feyenoord hun tegenstanders over de knie legde gisteravond, hoe kan het dan dat PSV, wat op papier de beste selectie heeft, zo verschrikkelijk veel moeite heeft met clubs als fucking Roda Jc.
Ze speelde tegen Sparta.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:38 schreef Gutanoth het volgende:
Wie zijn we?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:08 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jij vond dat we het tegen roda goed deden? Het was ook meer een voorbeeld.
We als in "wij PSV". Dat jij geen PSV-fan bent, doet er niet aan af dat ik PSV altijd "we" zal noemen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:09 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Wie zijn we?
Effe dimmen knaap, we hebben niet eens geknikkerd samen..
Ik ben behoorlijk fan van PSV. Maar niet fan genoeg om mijzelf supporter te kunnen noemen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:10 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
We als in "wij PSV". Dat jij geen PSV-fan bent, doet er niet aan af dat ik PSV altijd "we" zal noemen.
Okee, ik weet niet helemaal waar dit gesprek heen gaat.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:14 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk fan van PSV. Maar niet fan genoeg om mijzelf supporter te kunnen noemen.
Maakt ook niet uit. Willems gaat in ieder geval naar Real. Dat kan niet anders, kan niet missen..quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:16 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Okee, ik weet niet helemaal waar dit gesprek heen gaat.
Begin vorig seizoen was ik het met je eens geweest. Nu denk ik daar wel anders over.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:19 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit. Willems gaat in ieder geval naar Real. Dat kan niet anders, kan niet missen..
Ja en toen sloeg het natuurlijk al nergens op.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Begin vorig seizoen was ik het met je eens geweest. Nu denk ik daar wel anders over.
De manier waarop Willems speelde en zichzelf ontwikkelde, zag ik hem best op zijn 25e bij Real voetballen ja. Laten we eerlijk zijn, die jongen was 20/21 jaar en had zich in razend tempo ontwikkeld tot de beste verdediger van de eredivisie, met ook hele goede acties in de championsleague.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja en toen sloeg het natuurlijk al nergens op.
Ik heb het altijd een hype gevonden, met 1 goed seizoen. Hij heeft nooit laten zien dat hij dat niveau daadwerkelijk vast kon houden of kon doorontwikkelen. Voor dat seizoen speelde hij kut, erna speelde hij kut. Was het trouwens niet zelfs maar een half jaar dat hij goed heeft gespeeld?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:05 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
De manier waarop Willems speelde en zichzelf ontwikkelde, zag ik hem best op zijn 25e bij Real voetballen ja. Laten we eerlijk zijn, die jongen was 20/21 jaar en had zich in razend tempo ontwikkeld tot de beste verdediger van de eredivisie, met ook hele goede acties in de championsleague.
Ik zeg niet dat hij vorig jaar al rijp was om naar real madrid te gaan, maar als hij die lijn voort gezet had, was hij zeker een aanvulling geweest op het team van real madrid
quote:Blind neemt Schaars en Robben op in Oranje-selectie
Arjen Robben is terug in de selectie van het Nederlands elftal. De vleugelspeler van Bayern München is door bondscoach Danny Blind opgenomen in de voorselectie voor het oefenduel met België en het WK-kwalificatieduel met Luxemburg. Ook Stijn Schaars, die dit seizoen uitstekend speelt bij sc Heerenveen, is terug.
Robben moest zich door een ribblessure op het laatste moment afmelden voor de duels met Wit-Rusland en Frankrijk. Schaars speelde in maart 2014 zijn laatste interland, maar hij is bij sc Heerenveen helemaal opgeleefd. In totaal heeft Blind 22 spelers opgeroepen.
"Op dit moment zijn er door de vele blessures nogal wat vraagtekens en onzekerheden. Ik kan dan wel andere spelers gaan toevoegen aan de voorlopige selectie, maar ik wil voorkomen dat ik die volgende week weer moet afzeggen. De komende dagen hoop ik meer duidelijkheid te krijgen over de fysieke gesteldheid van de spelers in kwestie", geeft Blind te kennen via de officiële kanalen van de bond. De definitieve selectie wordt volgende week vrijdag bekendgemaakt.
Mocht bijtekenen, wilde zelf niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
![]()
Brandsfaal. Oranjeklant gedumpt.
weet je wat het probleem is. De selectie is ook gaan denken dat ze de beste zijn en dat is gewoon niet. Vooral Guardado man man man wat loopt die toch over dat veldquote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:38 schreef Gutanoth het volgende:
Was een glapjequote:
Willems kan niet verdedigen, dus daar loopt het al spaak.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:05 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
De manier waarop Willems speelde en zichzelf ontwikkelde, zag ik hem best op zijn 25e bij Real voetballen ja. Laten we eerlijk zijn, die jongen was 20/21 jaar en had zich in razend tempo ontwikkeld tot de beste verdediger van de eredivisie, met ook hele goede acties in de championsleague.
Ik zeg niet dat hij vorig jaar al rijp was om naar real madrid te gaan, maar als hij die lijn voort gezet had, was hij zeker een aanvulling geweest op het team van real madrid
Guardado staat met 40 meter te ver naar achter. Die wil echt nog wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
weet je wat het probleem is. De selectie is ook gaan denken dat ze de beste zijn en dat is gewoon niet. Vooral Guardado man man man wat loopt die toch over dat veld
Je reageert op LitmanenAFCA.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Guardado staat met 40 meter te ver naar achter. Die wil echt nog wel.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
weet je wat het probleem is. De selectie is ook gaan denken dat ze de beste zijn en dat is gewoon niet. Vooral Guardado man man man wat loopt die toch over dat veld
Och, een bondscoach die Willems en Luuk de Jong op dit moment oproept kan je niet echt serieus nemen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
![]()
Brandsfaal. Oranjeklant gedumpt.
Als we zo redeneren houden we niemand over joh.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och, een bondscoach die Willems en Luuk de Jong op dit moment oproept kan je niet echt serieus nemen.
Edit: Waarom zeg ik dit, het is Blind.
Dat zeg ik, het is Blind.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als we zo redeneren houden we niemand over joh.
Klaassen, Veltman, enzovoort enzovoort.
Siem de Jong, na 1 wedstrijd 90 minuten gespeeld te hebbenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och, een bondscoach die Willems en Luuk de Jong op dit moment oproept kan je niet echt serieus nemen.
Edit: Waarom zeg ik dit, het is Blind.
Willems naar realquote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:19 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit. Willems gaat in ieder geval naar Real. Dat kan niet anders, kan niet missen..
Willems wel.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:14 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Kolere.. Toen zat ik nog op de basisschool..
Wat een raar jaar was dat eigenlijk, 1999..quote:
Een gemotiveerde Guardado moet dat zonder moeite kunnen. Maar die ker kan niks fout doen terwijl het al een jaar drama isquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Guardado staat met 40 meter te ver naar achter. Die wil echt nog wel.
Volgens Prince moest je toen partyen en alles.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:16 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Wat een raar jaar was dat eigenlijk, 1999..
Ow.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Volgens Prince moest je toen partyen en alles.
Drinken. Jaja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:19 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ow.
Ik heb geloof ik dat jaar mijn eerste sneeuwwitje gedronken..
Winnaar komt bij PSV in dienst voor officiële toernooien.quote:
PSV verliest met penalties. Realistisch spel hoorquote:
Hele inschrijfgebeuren niet gedaan,dus nu mist PSV om een van de beste FIFAspeler in dienst te nemen..quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Winnaar komt bij PSV in dienst voor officiële toernooien.
Wat staat hierquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hele inschrijfgebeuren niet gedaan,dus nu mist PSV om een van de beste FIFAspeler in dienst te nemen..
Spijtig
Yup, waarschijnlijk ook niet tegen Bayern.quote:
Het Niveau van PSV in de 1e helft heeft Feyenoord al jaren niet meer aangetikt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:18 schreef De_Pel het volgende:
Hoe gaat het hier jongens? Hoe is het zelfvertrouwen? Jullie hebben verdorie gewoon alweer gescoord. Petje af.
Pasveer heeft op mij nog NOOIT een positieve en stabiele indruk gemaakt. Pasveer zal ook nooit de eerste keeper worden van PSV, en is echt een reserve keeper.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waarom? Wat doet Pasveer fout?
Vandaag welquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Pasveer heeft op mij nog NOOIT een positieve en stabiele indruk gemaakt. Pasveer zal ook nooit de eerste keeper worden van PSV, en is echt een reserve keeper.
En waar zeg ik dat Pasveer iets fout doet?
Mag wel weer een keer, steevast de zwakste speler laatste wedstrijden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:40 schreef Buitendam het volgende:
Wat was Guardado vandaag goed, zeg. Met kop en schouders man van de wedstrijd.
Was de baas in de 16, elk voorzet was voor hem.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat vandaag wel?
Een goede en stabiele Paaveer? Vitesse heeft hem nauwelijks getest.
PSV trainers hebben er sowieso een handje van om de beste aanvallende middenvelders verdedigend neer te zetten. Wat Fredje met Afellay deed herhaalt Cocu hier met Guardado.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:41 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Mag wel weer een keer, steevast de zwakste speler laatste wedstrijden.
Mooi resultaat trouwens 0-2 bij Vitesse
Ik vond heel het middenveld goed spelen. Nog niet groots, maar beter dan voorgaande wedstrijden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:40 schreef Buitendam het volgende:
Wat was Guardado vandaag goed, zeg. Met kop en schouders man van de wedstrijd.
En Siem de Jong pas nog... Allemaal omdat de centrale verdedigers niet op kunnen bouwen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
PSV trainers hebben er sowieso een handje van om de beste aanvallende middenvelders verdedigend neer te zetten. Wat Fredje met Afellay deed herhaalt Cocu hier met Guardado.
Nou ja, hij maakt op jou geen indruk. Op mij ook niet echoën, maar kennelijk vinden de bepalende mensen bij PSV dat hij op dit moment beter is dan Jurjus. En aangezien we het er over eens zijn dat hij geen fouten maakt, is er dus geen enkele reden om de derde doelman er in te zetten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Pasveer heeft op mij nog NOOIT een positieve en stabiele indruk gemaakt. Pasveer zal ook nooit de eerste keeper worden van PSV, en is echt een reserve keeper.
En waar zeg ik dat Pasveer iets fout doet?
Routine? Welke routine? Of bedoel je ervaring?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, hij maakt op jou geen indruk. Op mij ook niet echoën, maar kennelijk vinden de bepalende mensen bij PSV dat hij op dit moment beter is dan Jurjus. En aangezien we het er over eens zijn dat hij geen fouten maakt, is er dus geen enkele reden om de derde doelman er in te zetten.
Sowieso heb je een ervaren tweede doelman er voor dit soort momenten bij. Zeker als het niet loopt wil je die routine achterin er bij hebben.
Siem de Jong mag je wat mij betreft daar rustig voor misbruiken. Niet een speler van het formaat Guardado. Die laatste assist op Pereiro kan maar 1 speler bij PSV geven en die staat met z'n reet tegen Isimat. Waanzin.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:18 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En Siem de Jong pas nog... Allemaal omdat de centrale verdedigers niet op kunnen bouwen.
Heeft PSV vandaag weer gespeeld dan?quote:Op zondag 30 oktober 2016 01:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ramselaar was een beest vandaag![]()
Guardado, Pereiro en Moreno ook goed.
Waarom staat Brenet er niet gewoon in ipv Willems
Niemand lacht.quote:Op zondag 30 oktober 2016 01:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Heeft PSV vandaag weer gespeeld dan?
Hahahahaaquote:Op zondag 30 oktober 2016 01:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Heeft PSV vandaag weer gespeeld dan?
PSV heeft weer eens een keer gewonnen, daar moet ik even aan wennen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:30 schreef tja77 het volgende:
Maar ik hou erover op. 3 punten binnen en geen tegentreffer.
Hoezo weer eens..quote:Op zondag 30 oktober 2016 02:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
PSV heeft weer eens een keer gewonnen, daar moet ik even aan wennen.
Ze hebben wel veel te veel punten laten liggen. Maar ja, dat is de afgelopen jaren elk jaar zo en de vorige jaren kwam het nog goed dus dat geeft hoop voor de supporters.quote:Op zondag 30 oktober 2016 02:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hoezo weer eens..
Vorig week thuis tegen Sparta nog gewonnen.
Niet te veel naar de media luisteren die PSV een crisis in proberen te praten.
Niets aan de hand inderdaad, het is de schuld van de media.quote:Op zondag 30 oktober 2016 02:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hoezo weer eens..
Vorig week thuis tegen Sparta nog gewonnen.
Niet te veel naar de media luisteren die PSV een crisis in proberen te praten.
Er is idd niks aan de hand ,gewoon net zoveel punten als vorig seizoen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 06:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Niets aan de hand inderdaad, het is de schuld van de media.
Jij kijkt geen wedstrijden krijg ik zo het idee.quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Er is idd niks aan de hand ,gewoon net zoveel punten als vorig seizoen.
Alleen Feyenooit stijgt ff boven zich uit waardoor het lijkt dat PSV het minder doet.
Jawel.quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jij kijkt geen wedstrijden krijg ik zo het idee.
het enige verschil met afgelopen seizoen is dat de kansen er moeilijker ingaan.quote:
Je spreekt jezelf erg tegen in deze post.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
het enige verschil met afgelopen seizoen is dat de kansen er moeilijker ingaan.
Achterin staat het beter.
Het is PSVCL, niet te hoge eisen stellen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf erg tegen in deze post.
Niet echt slim van je.
Hoezo?quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf erg tegen in deze post.
Niet echt slim van je.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hoezo?
Bedoel dat het dit seizoen achterin beter staat dan vorig seizoen..
Vorig seizoen werd het kampioenschap dan ook voornamelijk veroverd door de sterke reeks ná de winterstop als ik het me goed herinner.quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Er is idd niks aan de hand ,gewoon net zoveel punten als vorig seizoen.
Alleen Feyenooit stijgt ff boven zich uit waardoor het lijkt dat PSV het minder doet.
Klopt.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vorig seizoen werd het kampioenschap dan ook voornamelijk veroverd door de sterke reeks ná de winterstop als ik het me goed herinner.
Locadia schijnt weer mee te trainen, dus bereid je maar voorquote:Op zondag 30 oktober 2016 16:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
5 punten met nog 23 wedstrijden te gaan. Deze crisis is te groot. Tijd om de handdoek in de ring te gooien.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Locadia schijnt weer mee te trainen, dus bereid je maar voor
vorig seizoen was het Van Ginkel die de doorslag gafquote:Op zondag 30 oktober 2016 16:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vorig seizoen werd het kampioenschap dan ook voornamelijk veroverd door de sterke reeks ná de winterstop als ik het me goed herinner.
Inderdaad. Het is gewoon heel matig geweest de afgelopen periode. Maar als de slechtste periode die ik de laatste jaren van PSV ken en de beste periode die ik in mijn hele leven van Feyenoord heb gezien betekent dat je 5 punten achterstaat op de koploper dan teken ik daar graag voor.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
5 punten met nog 23 wedstrijden te gaan. Deze crisis is te groot. Tijd om de handdoek in de ring te gooien.
Ik las vandaag dat het gemis van Locadia zwaarder weegt dan het verlies van Van Ginkel. Een of andere club had dat uitgerekend.quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
vorig seizoen was het Van Ginkel die de doorslag gaf
quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat het gemis van Locadia zwaarder weegt dan het verlies van Van Ginkel. Een of andere club had dat uitgerekend.
Qua hoeveelheid schoten op goal of gecreëerde kansen geloof ik dat best.quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat het gemis van Locadia zwaarder weegt dan het verlies van Van Ginkel. Een of andere club had dat uitgerekend.
Kloptquote:Op zondag 30 oktober 2016 18:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Qua hoeveelheid schoten op goal of gecreëerde kansen geloof ik dat best.
De rol van van Ginkel wordt sowieso zwaar overschat. Zo bijzonder was het allemaal niet.
Zoals ik al vaker heb gezegd, zijn statistieken waren best aardig.quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
hij bracht dynamiek op het middenveld en dat is er nu weer nietquote:Op zondag 30 oktober 2016 18:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Qua hoeveelheid schoten op goal of gecreëerde kansen geloof ik dat best.
De rol van van Ginkel wordt sowieso zwaar overschat. Zo bijzonder was het allemaal niet.
Dat kwam echt niet door van Ginkel.quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij bracht dynamiek op het middenveld en dat is er nu weer niet
Ik ben het volgens mij ook niet oneens met je. Het ziet er alleen allemaal wat ongepolijst uit.quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zoals ik al vaker heb gezegd, zijn statistieken waren best aardig.
Het is geen wonderschone balvirtuoos neequote:Op maandag 31 oktober 2016 12:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben het volgens mij ook niet oneens met je. Het ziet er alleen allemaal wat ongepolijst uit.
Misschien overschat ik zijn inbreng wel maar ik blijf toch die indruk houdenquote:Op maandag 31 oktober 2016 12:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat kwam echt niet door van Ginkel.
Het gemis zit hem volgens mij niet eens zozeer in zijn statistieken maar eerder de manier van voetballen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is geen wonderschone balvirtuoos nee. Hij kan wel mooi een bal krullen op zijn tijd, maar dat is alles wat hij aan sierlijkheid heeft.
Locadia creëerde die ruimte doordat hij consequent naar binnen trok, waar hij zich vervolgens vastliep en niet aanspeelbaar was. Nou had je toen het geluk dat Willems in bloedvorm was en dan een geweldige pass kan geven, maar het is natuurlijk niet echt een verdienste van Locadia, eerder corrigerend vermogen van Willems.quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:40 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het gemis zit hem volgens mij niet eens zozeer in zijn statistieken maar eerder de manier van voetballen.
Je ziet namelijk nu ook dat Willems, uit vorm of niet, die vroege voorzet niet meer kan geven omdat er te weinig ruimte is. Ruimte die Locadia juist creëerde.
Ik vond vooral dat hij veel balverlies had. Ik vind hem niet dynamischer als Ramselaar of Pröpper, al is hij natuurlijk wel meer ervaren dan Ramselaar.quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien overschat ik zijn inbreng wel maar ik blijf toch die indruk houden
Maar je eerste zin bevestigd toch precies wat ik zeg. Doordat Locadia ruimte creëerde (naar binnen trok) had Willems meer ruimte om die voorzet te geven. Nu zie je dat wanneer Willems aan de bal is, dat er gelijk 2 man bovenop hem staan waardoor die voorzet niet komt.quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Locadia creëerde die ruimte doordat hij consequent naar binnen trok, waar hij zich vervolgens vastliep en niet aanspeelbaar was. Nou had je toen het geluk dat Willems in bloedvorm was en dan een geweldige pass kan geven, maar het is natuurlijk niet echt een verdienste van Locadia, eerder corrigerend vermogen van Willems.
Wat je aan Locadia wel mist is de bliksemafleider waar de Jong zo om vraagt. En Locadia heeft ook een fysiek waar je wat mee kunt. Maar hij is wel meester misschieten uit alle hoeken. Van alle aanvallers in de top van de Eredivisie één van de spelers met het hoogste percentage gemiste schoten. Dan kan hij nog redelijke statistieken hebben qua assists en goals, hij knalt er ook heel, heel veel de tweede ring in.
quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat kwam echt niet door van Ginkel.
Jij hebt itt Badder nooit op niveau gespeeld, daarom snap je het niet.quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]Heb je uberhaupt een wedstrijd gezien in de 2e seizoenshelft?
Het valt me op dat iedere post van jou in het PSV topic dequote:Op maandag 31 oktober 2016 14:11 schreef de_boswachter het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Ja. Vrijwel allemaal zelfs.quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:11 schreef de_boswachter het volgende:
Duh, hij werd altijd uitgenodigd voor de business seats.quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:11 schreef de_boswachter het volgende:
In de BS vreet je alleen bitterballen en zuip je bier aan de bar terwijl je naar de lekkere serveersters kijkt. Dat heeft niets met voetbal te makenquote:Op maandag 31 oktober 2016 15:38 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Duh, hij werd altijd uitgenodigd voor de business seats.
quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het valt me op dat iedere post van jou in het PSV topic desmiley bevat. Zou je dit aub niet meer willen doen of in ieder geval wat minderen?
1-4 of zoquote:Op dinsdag 1 november 2016 12:26 schreef Gutanoth het volgende:
Wat wordt het vanavond jongens? Ik verwacht 0-2, maar hoop op een 1-1
8-1.quote:Op dinsdag 1 november 2016 12:26 schreef Gutanoth het volgende:
Wat wordt het vanavond jongens? Ik verwacht 0-2, maar hoop op een 1-1
Locadia doet helaas nog niet meequote:
Hmm. Dan wordt het een moeilijk verhaal.quote:Op dinsdag 1 november 2016 13:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Locadia doet helaas nog niet mee
Zo fout op alle manierenquote:Op dinsdag 1 november 2016 14:18 schreef RijstNatie het volgende:
PSV gaat stunten vanavond jongens, 1-0 de Jong scoort penalty in de 88e minuut
I see what you did therequote:Op dinsdag 1 november 2016 14:18 schreef RijstNatie het volgende:
PSV gaat stunten vanavond jongens, 1-0 de Jong scoort penalty in de 88eminuut
De jeugd van PSV doet het op alle vlakken echt bizar goed lijkt het wel.quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:26 schreef tompsv18 het volgende:
Heerlijke goal van Verreth zeg, inmiddels staat PSV A1 weer met 2-0 voor tegen Bayern A1.
En nog 0 goals tegen na 4 potjesquote:Op dinsdag 1 november 2016 15:32 schreef Gutanoth het volgende:
[ afbeelding ]
Ze staan bovenaan na deze wedstrijd! (Nu 2-0 voor PSV A1 in de 75e minuut)
Als dit ajax -19 was dan was het wereld nieuws in NLquote:Op dinsdag 1 november 2016 15:32 schreef Gutanoth het volgende:
[ afbeelding ]
Ze staan bovenaan na deze wedstrijd! (Nu 2-0 voor PSV A1 in de 75e minuut)
Hier een directere: http://www.ziggosporttota(...)al-tegen-bayern.htmlquote:Op dinsdag 1 november 2016 15:37 schreef tompsv18 het volgende:
Via deze link is de goal van Verreth terug te zien: https://twitter.com/ZiggoSport
Flikker op, kut Calimero.quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als dit ajax -19 was dan was het wereld nieuws in NL
Nou nou nou...quote:
Correctie: jij besteed er opnieuw veel aandacht aan. Aan iets dat blijkbaar twee jaar geleden gebeurd is nog wel.quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nou nou nou...
Toen ajax -19 het goed deed i,volgens mij 2 jaar terug werd er veel aandacht aan besteed,in vergelijking met nu.
Heeft niks te maken met calimero
Nou goed dan. Ik heb nog even nagedacht over mijn ongenuanceerde uitlating.quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nou nou nou...
Toen ajax -19 het goed deed i,volgens mij 2 jaar terug werd er veel aandacht aan besteed,in vergelijking met nu.
Heeft niks te maken met calimero
*besteedtquote:Op dinsdag 1 november 2016 19:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Correctie: jij besteed er opnieuw veel aandacht aan. Aan iets dat blijkbaar twee jaar geleden gebeurd is nog wel.
Je moet toegeven dat ik een punt heb, ook al is het af en toe gezeik.quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou goed dan. Ik heb nog even nagedacht over mijn ongenuanceerde uitlating.
En sta er nog volledig achter. Sodemieter gewoon op met je gezeik altijd.
Ik heb jou, letterlijk, nog nooit een zinnig punt zien maken. Op heel FOK! that is.quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je moet toegeven dat ik een punt heb, ook al is het af en toe gezeik.
Mooie plottwist als Willems hier ook de vader is.quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jordy de Wijs is papa geworden. Vruchtbare selectie hoor.
Willems staat helemaal niet goed.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:35 schreef BadderHaring het volgende:
Het valt me niet tegen. Natuurlijk sta je tegen Bayern grote delen van de wedstrijd vol onder druk, maar het staat achterin niet zo slecht en Pasveer keept een prima pot.
Vooral de lat en paal staan precies goed vanavond.
Bij jou weet je het maar nooit.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je mist de nuance in mijn post. En de overdosis cynisme gaat ook aardig aan je voorbij.
iddquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:36 schreef tompsv18 het volgende:
Het is lachwekkend dat Willems steeds mag aanklooien terwijl Brenet het telkens uitstekend doet.
Pasveer staat wel als een kerel te keepen. Willems had wel een goede tackel. Ironisch genoeg was zijn beste (en enige goede) actie een verdedigende.quote:
Your prayers have been answered.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:36 schreef tompsv18 het volgende:
Het is lachwekkend dat Willems steeds mag aanklooien terwijl Brenet het telkens uitstekend doet.
Ach ja. Iedereen die had gedacht dat we hier een resultaat zouden halen is niet helemaal goed in de bovenkamer.quote:
psvcl kom er maar inquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ach ja. Iedereen die had gedacht dat we hier een resultaat zouden halen is niet helemaal goed in de bovenkamer.
Das een hele hele fraaie.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:06 schreef Vasion het volgende:
PSV U19 wint wederom van Bayern na prachtgoal
Een 1-1 gelijkspel zat er toch wel in,..quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ach ja. Iedereen die had gedacht dat we hier een resultaat zouden halen is niet helemaal goed in de bovenkamer.
Ja want het op papier beste team wint immers altijd.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zelfde situatie als bij Narsingh denk ik. Hopen op nog een beetje transferwaarde.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:36 schreef tompsv18 het volgende:
In de winterstop mag ik hopen, anders transfervrij weg die knakker.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zelfde situatie als bij Narsingh denk ik. Hopen op nog een beetje transferwaarde.
Wanneer speelde Feyenooit eigenlijk voor het laatst in de CL?quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:47 schreef De_Pel het volgende:
Knappe pot
Bayern speelde misschien op 70%, ze hebben misschien 88 kansen gehad, en de goal van vandaag was dan buitenspel, maar slechts 6 doelpunten tegen en toch 2 voor tegen zo'n ploeg is gewoon netjes. Daar doet de harde realiteit van 1 uit 4 niets aan af. Meer mag je ook niet verwachten in deze poule.
Nu hopen dat Bayern zijn sportieve plicht doet, en jullie tegen Rostov toch nog 1 potje weten te winnen, zou goed zijn voor het Nederlandse voetbal. Al kunnen we er met zijn allen wel vanuit gaan dat het de komende jaren niet beter gaat worden met de positie van de eredivisie in Europa
Wees blij. Wees heel blij. Nu maak je, zij het met alle geluk van de wereld, tenminste nog kans op de 3e plek. Toch nog een paar puntjes voor Nederland.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:37 schreef Brammess het volgende:
Griezmann scoort echt letterlijk in de laatste seconde.
Hoe is dit relevant?quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wanneer speelde Feyenooit eigenlijk voor het laatst in de CL?
Zet The Notebook op en ga verder met janken johquote:Op dinsdag 1 november 2016 23:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vorig jaar was waarschijnlijk de uitzondering waar we mogelijk nog heel veel jaren op moeten gaan wachten. Realiteit ja.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:47 schreef De_Pel het volgende:
Knappe pot
Bayern speelde misschien op 70%, ze hebben misschien 88 kansen gehad, en de goal van vandaag was dan buitenspel, maar slechts 6 doelpunten tegen en toch 2 voor tegen zo'n ploeg is gewoon netjes. Daar doet de harde realiteit van 1 uit 4 niets aan af. Meer mag je ook niet verwachten in deze poule.
Nu hopen dat Bayern zijn sportieve plicht doet, en jullie tegen Rostov toch nog 1 potje weten te winnen, zou goed zijn voor het Nederlandse voetbal. Al kunnen we er met zijn allen wel vanuit gaan dat het de komende jaren niet beter gaat worden met de positie van de eredivisie in Europa
Komend seizoen weer een kansquote:Op woensdag 2 november 2016 00:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vorig jaar was waarschijnlijk de uitzondering waar we mogelijk nog heel veel jaren op moeten gaan wachten. Realiteit ja.
Gooi jezelf weg. Droefknakker.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 november 2016 00:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gooi jezelf weg. Droefknakker.
Als je thuis van Rostov wint, eindig je gewoon als derde hoor. Daar had een gelijkspel vandaag van Rostov vandaag niks aan verandert. Dus verklaar "alle geluk van de wereld" eens.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wees blij. Wees heel blij. Nu maak je, zij het met alle geluk van de wereld, tenminste nog kans op de 3e plek. Toch nog een paar puntjes voor Nederland.
Zeker, je zou maar een sc hebben daar, heerlijke spelers...quote:
Uit bij Rostov had je wel kunnen winnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:47 schreef De_Pel het volgende:
Knappe pot
Ik vind het altijd zo kut om jou te zien posten. Mexicano's zijn heerlijk, maar om 9:00 des ochtends zin te hebben in een mexicano vind ik niet zo fijn.quote:Op woensdag 2 november 2016 07:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uit bij Rostov had je wel kunnen winnen natuurlijk.
Zeker vergeleken met Brenet. Die heeft echt een geweldige ontwikkeling doorgemaakt. Komt me ook over als een echte winnaar. Je hoort hem ook nooit zeuren dat hij niet speelt en verzaakt ook niet. Zie hem nog wel een mooie transfer maken.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:14 schreef de_boswachter het volgende:
Wat was Ramselaar goed zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die Willems heeft echt al zijn vaardigheden verloren toen hij die chi bezwangerde lijkt het wel. Was echt dramatisch.
Onder de streep waren we toch wel kansloos, maar wel weer eens genoten van de strijdlust.
6 december thuis gelijk spelen of winnen van Rostov en we mogen nog een rondje EL.
Brenet wordt de nieuwe Bruma.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:47 schreef MichelWuyts het volgende:
Zeker vergeleken met B
[..]
Zeker vergeleken met Brenet. Die heeft echt een geweldige ontwikkeling doorgemaakt. Komt me ook over als een echte winnaar. Je hoort hem ook nooit zeuren dat hij niet speelt en verzaakt ook niet. Zie hem nog wel een mooie transfer maken.
Robbe hield zich duidelijk inquote:Op woensdag 2 november 2016 07:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeker, je zou maar een sc hebben daar, heerlijke spelers...
Alleen Robben was wel wat matig, helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |