Ik kan wel zien waarom ze vrienden zijn ja. Samen lekker fappen op voetballers als De Jongquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Cocu begint zich ook zo te gedragen. Waarom de Jong nog niet eens gewisseld kan worden in zo'n wedstrijd is me een raadsel.
Captain en megakrediet door voorgaande seizoenen, ik snap het wel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Cocu begint zich ook zo te gedragen. Waarom de Jong nog niet eens gewisseld kan worden in zo'n wedstrijd is me een raadsel.
Ik snap wel waarom hij krediet heeft, die verdient hij ook wel. Maar dat betekent nog niet dat je 'm tot in den treuren hoeft te laten aanmodderen. Als je Lammers er dan eens inbrengt moet je ook de ballen tonen om Luuk dan eens naar de kant te halen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Captain en megakrediet door voorgaande seizoenen, ik snap het wel.
Ik vond dit de lading wel dekken.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:24 schreef PizzaGeit het volgende:
Zijn jullie hier nog steeds zo overtuigd dat PSV kampioen wordt en Feyenoord kansloos is?
Ik ben het deels eens met deze stelling.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:24 schreef PizzaGeit het volgende:
Zijn jullie hier nog steeds zo overtuigd dat PSV kampioen wordt en Feyenoord kansloos is?
Haha. Malle PizzaGeit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Waanstoornis
Veel te voorbarig allemaal. Er zijn godbetert nog 25 wedstrijden te spelen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:26 schreef n1ek- het volgende:
Na vanavond denk ik Ajax kampioen, eerlijkheidshalve. Leuk voor die Rotterdammers dat er nu enige euforie is, en PSV, jammer, doet niet meer mee... Dus Ajax.
Dat Feyenoord kansloos is, lijkt me een understatement.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:24 schreef PizzaGeit het volgende:
Kom op... Peter Bosz kan niet zijn hele leven lang zonder prijzen blijven staan... De eerste plaats in de Jupiler League met Heracles Almeleu niet meegecount...quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Veel te voorbarig allemaal. Er zijn godbetert nog 25 wedstrijden te spelen.
Cinco puntos voorsprongquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat Feyenoord kansloos is, lijkt me een understatement.
Dat gaat me wat te ver allemaal. Wat Ajax en PSV betreft dan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:26 schreef n1ek- het volgende:
Na vanavond denk ik Ajax kampioen, eerlijkheidshalve. Leuk voor die Rotterdammers dat er nu enige euforie is, en PSV, jammer, doet niet meer mee... Dus Ajax.
Peter Bosz is bij uitstek een trainer die geen prijzen pakt. Gaat liever voor de schoonheidsprijs.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:28 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Kom op... Peter Bosz kan niet zijn hele leven lang zonder prijzen blijven staan... De eerste plaats in de Jupiler League met Heracles Almeleu niet meegecount...
Dus het wat geen tumor op je voorhoofd, maar een talenknobbel zie ik? Goed man.quote:
Kale koppen niet te stoppen..?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Peter Bosz is bij uitstek een trainer die geen prijzen pakt. Gaat liever voor de schoonheidsprijs.
Je Spaans telraampje is kapoet.quote:
Hoe weet je dat nou weer als hij nauwelijks mogelijkheden heeft gehad om prijzen te pakken? Alleen bij Maccabi.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Peter Bosz is bij uitstek een trainer die geen prijzen pakt. Gaat liever voor de schoonheidsprijs.
Vitesse 2013/2014 had kampioen kunnen worden..quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou weer als hij nauwelijks mogelijkheden heeft gehad om prijzen te pakken? Alleen bij Maccabi.
Ik blijf er bij Stijn dat hij bij Vitesse eens een hele sterke selectie had. Daar had hij veel meer uit kunnen halen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou weer als hij nauwelijks mogelijkheden heeft gehad om prijzen te pakken? Alleen bij Maccabi.
Zelfs daar faalde hij hopeloos.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb t over Ajax. Op PSV nueve uit mn hoofd, maar die tel ik niet meer mee als concurrent voor Feyenoordquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je Spaans telraampje is kapoet.
Haha watquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:33 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Vitesse 2013/2014 had kampioen kunnen worden..
Wat ben jij voor een raar figuur?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:33 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Heb t over Ajax. Op PSV nueve uit mn hoofd, maar die tel ik niet meer mee als concurrent voor Feyenoord
Ajax gaat kampioen worden... Wedje?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Niet echt gepast gezien de huidige stand, lijkt me.
Check nu effe 8 op TV... Gaat tot in den treuren herhaald worden deze nacht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:36 schreef FireFox1 het volgende:
Heeft iemand een link van de samenvatting?
Je bent wel wanhopig op zoek naar erkenning, nietwaar?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Niet echt gepast gezien de huidige stand, lijkt me.
Mijn tv kastje staat niet aangeslotenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:37 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Check nu effe 8 op TV... Gaat tot in den treuren herhaald worden deze nacht.
Nee?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je bent wel wanhopig op zoek naar erkenning, nietwaar?
Dat was zijn eerste seizoen. Een matige seizoensstart en een matige eindsprint. Lag uiteindelijk wel redelijk dicht bij elkaar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:33 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Vitesse 2013/2014 had kampioen kunnen worden..
Nee?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:39 schreef Rabieluh het volgende:
pizzageit is er ook zo eentje in het rijtje "mensen met een rare hobby".
Jij loopt er zo bij?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:41 schreef n1ek- het volgende:
Wat ik vanavond allemaal niet gevreten en gezopen heb.. Kutkanonne.. Dat wordt weer Sonja Bakkeren komende week..
Het scheelt niet veel.. Alleen heb ik de All Seeing Eye om mijn nek hangen..quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jij loopt er zo bij?
[ afbeelding ]
Welk seizoen? 2013/14 of 2014/15?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik blijf er bij Stijn dat hij bij Vitesse eens een hele sterke selectie had. Daar had hij veel meer uit kunnen halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |