abonnement Unibet Coolblue
pi_166203480
Cocu is nu al een jaar of drie, ruim drie jaar coach van PSV. De laatste tijd gaat het niet lekker met PSV, om het even om wat voor reden dan ook. Wat is de houdbaarheid van Cocu? En wat is de ambitie van deze man eigenlijk? Is hij ook zo'n type als Frank de Boer? Zo een type zonder visie omtrent zijn carrière, nu Frankie in de goot dreigt te belanden met Inter? Zijn carrière in de goot, that is.

Ik denk dat Cocu nog voor de kerst afzwaait.

Gok en speculeer hier!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2016 21:11:44 ]
pi_166208573
3de plek is niet veel mis mee voor PSV. Dat ze in de CL geen hoge ogen gooien was na de loting ook duidelijk. De blunder vanavond was niet best, maar ach, het is de beker maar.
pi_166208658
Die zit nog 2 seizoenen bij PSV en wordt dan opgevolgd door toptrainer in spe Mark van Bommel.
pi_166208670
Balans in selectie is zoek, daardoor onvrede. Simpel. Cocu krijgt dit niet meer aan de praat, maar de selectie deugd ook niet.
pi_166208970
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 23:25 schreef Scrummie het volgende:
Balans in selectie is zoek, daardoor onvrede. Simpel. Cocu krijgt dit niet meer aan de praat, maar de selectie deugd ook niet.
Dan is dat toch Cocu zijn probleem? Ik denk dat hij voor de kerst in goed overleg met Toon en die sliskop eruit wordt gezet en dat Dickie interim wordt, omdat Fenerbahce ook op degraderen staat..
pi_166209036
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 23:34 schreef n1ek- het volgende:

[..]

Dan is dat toch Cocu zijn probleem? Ik denk dat hij voor de kerst in goed overleg met Toon en die sliskop eruit wordt gezet en dat Dickie interim wordt, omdat Fenerbahce ook op degraderen staat..
Niet alleen Cocu. Brands heeft gewoon een kut selectie samengesteld :).
pi_166209254
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 23:35 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Niet alleen Cocu. Brands heeft gewoon een kut selectie samengesteld :).
Welke keuzes had hij beter kunnen maken wat jou betreft?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')