Wie zijn we?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:08 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jij vond dat we het tegen roda goed deden? Het was ook meer een voorbeeld.
We als in "wij PSV". Dat jij geen PSV-fan bent, doet er niet aan af dat ik PSV altijd "we" zal noemen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:09 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Wie zijn we?
Effe dimmen knaap, we hebben niet eens geknikkerd samen..
Ik ben behoorlijk fan van PSV. Maar niet fan genoeg om mijzelf supporter te kunnen noemen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:10 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
We als in "wij PSV". Dat jij geen PSV-fan bent, doet er niet aan af dat ik PSV altijd "we" zal noemen.
Okee, ik weet niet helemaal waar dit gesprek heen gaat.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:14 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk fan van PSV. Maar niet fan genoeg om mijzelf supporter te kunnen noemen.
Maakt ook niet uit. Willems gaat in ieder geval naar Real. Dat kan niet anders, kan niet missen..quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:16 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Okee, ik weet niet helemaal waar dit gesprek heen gaat.
Begin vorig seizoen was ik het met je eens geweest. Nu denk ik daar wel anders over.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:19 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit. Willems gaat in ieder geval naar Real. Dat kan niet anders, kan niet missen..
Ja en toen sloeg het natuurlijk al nergens op.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Begin vorig seizoen was ik het met je eens geweest. Nu denk ik daar wel anders over.
De manier waarop Willems speelde en zichzelf ontwikkelde, zag ik hem best op zijn 25e bij Real voetballen ja. Laten we eerlijk zijn, die jongen was 20/21 jaar en had zich in razend tempo ontwikkeld tot de beste verdediger van de eredivisie, met ook hele goede acties in de championsleague.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja en toen sloeg het natuurlijk al nergens op.
Ik heb het altijd een hype gevonden, met 1 goed seizoen. Hij heeft nooit laten zien dat hij dat niveau daadwerkelijk vast kon houden of kon doorontwikkelen. Voor dat seizoen speelde hij kut, erna speelde hij kut. Was het trouwens niet zelfs maar een half jaar dat hij goed heeft gespeeld?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:05 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
De manier waarop Willems speelde en zichzelf ontwikkelde, zag ik hem best op zijn 25e bij Real voetballen ja. Laten we eerlijk zijn, die jongen was 20/21 jaar en had zich in razend tempo ontwikkeld tot de beste verdediger van de eredivisie, met ook hele goede acties in de championsleague.
Ik zeg niet dat hij vorig jaar al rijp was om naar real madrid te gaan, maar als hij die lijn voort gezet had, was hij zeker een aanvulling geweest op het team van real madrid
quote:Blind neemt Schaars en Robben op in Oranje-selectie
Arjen Robben is terug in de selectie van het Nederlands elftal. De vleugelspeler van Bayern München is door bondscoach Danny Blind opgenomen in de voorselectie voor het oefenduel met België en het WK-kwalificatieduel met Luxemburg. Ook Stijn Schaars, die dit seizoen uitstekend speelt bij sc Heerenveen, is terug.
Robben moest zich door een ribblessure op het laatste moment afmelden voor de duels met Wit-Rusland en Frankrijk. Schaars speelde in maart 2014 zijn laatste interland, maar hij is bij sc Heerenveen helemaal opgeleefd. In totaal heeft Blind 22 spelers opgeroepen.
"Op dit moment zijn er door de vele blessures nogal wat vraagtekens en onzekerheden. Ik kan dan wel andere spelers gaan toevoegen aan de voorlopige selectie, maar ik wil voorkomen dat ik die volgende week weer moet afzeggen. De komende dagen hoop ik meer duidelijkheid te krijgen over de fysieke gesteldheid van de spelers in kwestie", geeft Blind te kennen via de officiële kanalen van de bond. De definitieve selectie wordt volgende week vrijdag bekendgemaakt.
Mocht bijtekenen, wilde zelf niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
![]()
Brandsfaal. Oranjeklant gedumpt.
weet je wat het probleem is. De selectie is ook gaan denken dat ze de beste zijn en dat is gewoon niet. Vooral Guardado man man man wat loopt die toch over dat veldquote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:38 schreef Gutanoth het volgende:
Hoe meer ik er over nadenk, hoe droeviger ik word. Als je kijkt hoe simpel Ajax en Feyenoord hun tegenstanders over de knie legde gisteravond, hoe kan het dan dat PSV, wat op papier de beste selectie heeft, zo verschrikkelijk veel moeite heeft met clubs als fucking Roda Jc.
Was een glapjequote:
Willems kan niet verdedigen, dus daar loopt het al spaak.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:05 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
De manier waarop Willems speelde en zichzelf ontwikkelde, zag ik hem best op zijn 25e bij Real voetballen ja. Laten we eerlijk zijn, die jongen was 20/21 jaar en had zich in razend tempo ontwikkeld tot de beste verdediger van de eredivisie, met ook hele goede acties in de championsleague.
Ik zeg niet dat hij vorig jaar al rijp was om naar real madrid te gaan, maar als hij die lijn voort gezet had, was hij zeker een aanvulling geweest op het team van real madrid
Guardado staat met 40 meter te ver naar achter. Die wil echt nog wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
weet je wat het probleem is. De selectie is ook gaan denken dat ze de beste zijn en dat is gewoon niet. Vooral Guardado man man man wat loopt die toch over dat veld
Je reageert op LitmanenAFCA.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Guardado staat met 40 meter te ver naar achter. Die wil echt nog wel.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
weet je wat het probleem is. De selectie is ook gaan denken dat ze de beste zijn en dat is gewoon niet. Vooral Guardado man man man wat loopt die toch over dat veld
Och, een bondscoach die Willems en Luuk de Jong op dit moment oproept kan je niet echt serieus nemen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
![]()
Brandsfaal. Oranjeklant gedumpt.
Als we zo redeneren houden we niemand over joh.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och, een bondscoach die Willems en Luuk de Jong op dit moment oproept kan je niet echt serieus nemen.
Edit: Waarom zeg ik dit, het is Blind.
Dat zeg ik, het is Blind.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als we zo redeneren houden we niemand over joh.
Klaassen, Veltman, enzovoort enzovoort.
Siem de Jong, na 1 wedstrijd 90 minuten gespeeld te hebbenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och, een bondscoach die Willems en Luuk de Jong op dit moment oproept kan je niet echt serieus nemen.
Edit: Waarom zeg ik dit, het is Blind.
Willems naar realquote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:19 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit. Willems gaat in ieder geval naar Real. Dat kan niet anders, kan niet missen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |