Wie zijn we?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:08 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jij vond dat we het tegen roda goed deden? Het was ook meer een voorbeeld.
We als in "wij PSV". Dat jij geen PSV-fan bent, doet er niet aan af dat ik PSV altijd "we" zal noemen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:09 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Wie zijn we?
Effe dimmen knaap, we hebben niet eens geknikkerd samen..
Ik ben behoorlijk fan van PSV. Maar niet fan genoeg om mijzelf supporter te kunnen noemen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:10 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
We als in "wij PSV". Dat jij geen PSV-fan bent, doet er niet aan af dat ik PSV altijd "we" zal noemen.
Okee, ik weet niet helemaal waar dit gesprek heen gaat.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:14 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk fan van PSV. Maar niet fan genoeg om mijzelf supporter te kunnen noemen.
Maakt ook niet uit. Willems gaat in ieder geval naar Real. Dat kan niet anders, kan niet missen..quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:16 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Okee, ik weet niet helemaal waar dit gesprek heen gaat.
Begin vorig seizoen was ik het met je eens geweest. Nu denk ik daar wel anders over.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:19 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit. Willems gaat in ieder geval naar Real. Dat kan niet anders, kan niet missen..
Ja en toen sloeg het natuurlijk al nergens op.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Begin vorig seizoen was ik het met je eens geweest. Nu denk ik daar wel anders over.
De manier waarop Willems speelde en zichzelf ontwikkelde, zag ik hem best op zijn 25e bij Real voetballen ja. Laten we eerlijk zijn, die jongen was 20/21 jaar en had zich in razend tempo ontwikkeld tot de beste verdediger van de eredivisie, met ook hele goede acties in de championsleague.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja en toen sloeg het natuurlijk al nergens op.
Ik heb het altijd een hype gevonden, met 1 goed seizoen. Hij heeft nooit laten zien dat hij dat niveau daadwerkelijk vast kon houden of kon doorontwikkelen. Voor dat seizoen speelde hij kut, erna speelde hij kut. Was het trouwens niet zelfs maar een half jaar dat hij goed heeft gespeeld?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:05 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
De manier waarop Willems speelde en zichzelf ontwikkelde, zag ik hem best op zijn 25e bij Real voetballen ja. Laten we eerlijk zijn, die jongen was 20/21 jaar en had zich in razend tempo ontwikkeld tot de beste verdediger van de eredivisie, met ook hele goede acties in de championsleague.
Ik zeg niet dat hij vorig jaar al rijp was om naar real madrid te gaan, maar als hij die lijn voort gezet had, was hij zeker een aanvulling geweest op het team van real madrid
quote:Blind neemt Schaars en Robben op in Oranje-selectie
Arjen Robben is terug in de selectie van het Nederlands elftal. De vleugelspeler van Bayern München is door bondscoach Danny Blind opgenomen in de voorselectie voor het oefenduel met België en het WK-kwalificatieduel met Luxemburg. Ook Stijn Schaars, die dit seizoen uitstekend speelt bij sc Heerenveen, is terug.
Robben moest zich door een ribblessure op het laatste moment afmelden voor de duels met Wit-Rusland en Frankrijk. Schaars speelde in maart 2014 zijn laatste interland, maar hij is bij sc Heerenveen helemaal opgeleefd. In totaal heeft Blind 22 spelers opgeroepen.
"Op dit moment zijn er door de vele blessures nogal wat vraagtekens en onzekerheden. Ik kan dan wel andere spelers gaan toevoegen aan de voorlopige selectie, maar ik wil voorkomen dat ik die volgende week weer moet afzeggen. De komende dagen hoop ik meer duidelijkheid te krijgen over de fysieke gesteldheid van de spelers in kwestie", geeft Blind te kennen via de officiële kanalen van de bond. De definitieve selectie wordt volgende week vrijdag bekendgemaakt.
Mocht bijtekenen, wilde zelf niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
![]()
Brandsfaal. Oranjeklant gedumpt.
weet je wat het probleem is. De selectie is ook gaan denken dat ze de beste zijn en dat is gewoon niet. Vooral Guardado man man man wat loopt die toch over dat veldquote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:38 schreef Gutanoth het volgende:
Hoe meer ik er over nadenk, hoe droeviger ik word. Als je kijkt hoe simpel Ajax en Feyenoord hun tegenstanders over de knie legde gisteravond, hoe kan het dan dat PSV, wat op papier de beste selectie heeft, zo verschrikkelijk veel moeite heeft met clubs als fucking Roda Jc.
Was een glapjequote:
Willems kan niet verdedigen, dus daar loopt het al spaak.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:05 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
De manier waarop Willems speelde en zichzelf ontwikkelde, zag ik hem best op zijn 25e bij Real voetballen ja. Laten we eerlijk zijn, die jongen was 20/21 jaar en had zich in razend tempo ontwikkeld tot de beste verdediger van de eredivisie, met ook hele goede acties in de championsleague.
Ik zeg niet dat hij vorig jaar al rijp was om naar real madrid te gaan, maar als hij die lijn voort gezet had, was hij zeker een aanvulling geweest op het team van real madrid
Guardado staat met 40 meter te ver naar achter. Die wil echt nog wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
weet je wat het probleem is. De selectie is ook gaan denken dat ze de beste zijn en dat is gewoon niet. Vooral Guardado man man man wat loopt die toch over dat veld
Je reageert op LitmanenAFCA.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Guardado staat met 40 meter te ver naar achter. Die wil echt nog wel.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
weet je wat het probleem is. De selectie is ook gaan denken dat ze de beste zijn en dat is gewoon niet. Vooral Guardado man man man wat loopt die toch over dat veld
Och, een bondscoach die Willems en Luuk de Jong op dit moment oproept kan je niet echt serieus nemen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
![]()
Brandsfaal. Oranjeklant gedumpt.
Als we zo redeneren houden we niemand over joh.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och, een bondscoach die Willems en Luuk de Jong op dit moment oproept kan je niet echt serieus nemen.
Edit: Waarom zeg ik dit, het is Blind.
Dat zeg ik, het is Blind.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als we zo redeneren houden we niemand over joh.
Klaassen, Veltman, enzovoort enzovoort.
Siem de Jong, na 1 wedstrijd 90 minuten gespeeld te hebbenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och, een bondscoach die Willems en Luuk de Jong op dit moment oproept kan je niet echt serieus nemen.
Edit: Waarom zeg ik dit, het is Blind.
Willems naar realquote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:19 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit. Willems gaat in ieder geval naar Real. Dat kan niet anders, kan niet missen..
Willems wel.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:14 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Kolere.. Toen zat ik nog op de basisschool..
Wat een raar jaar was dat eigenlijk, 1999..quote:
Een gemotiveerde Guardado moet dat zonder moeite kunnen. Maar die ker kan niks fout doen terwijl het al een jaar drama isquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Guardado staat met 40 meter te ver naar achter. Die wil echt nog wel.
Volgens Prince moest je toen partyen en alles.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:16 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Wat een raar jaar was dat eigenlijk, 1999..
Ow.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Volgens Prince moest je toen partyen en alles.
Drinken. Jaja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:19 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ow.
Ik heb geloof ik dat jaar mijn eerste sneeuwwitje gedronken..
Winnaar komt bij PSV in dienst voor officiële toernooien.quote:
PSV verliest met penalties. Realistisch spel hoorquote:
Hele inschrijfgebeuren niet gedaan,dus nu mist PSV om een van de beste FIFAspeler in dienst te nemen..quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Winnaar komt bij PSV in dienst voor officiële toernooien.
Wat staat hierquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hele inschrijfgebeuren niet gedaan,dus nu mist PSV om een van de beste FIFAspeler in dienst te nemen..
Spijtig
Yup, waarschijnlijk ook niet tegen Bayern.quote:
Het Niveau van PSV in de 1e helft heeft Feyenoord al jaren niet meer aangetikt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:18 schreef De_Pel het volgende:
Hoe gaat het hier jongens? Hoe is het zelfvertrouwen? Jullie hebben verdorie gewoon alweer gescoord. Petje af.
Pasveer heeft op mij nog NOOIT een positieve en stabiele indruk gemaakt. Pasveer zal ook nooit de eerste keeper worden van PSV, en is echt een reserve keeper.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waarom? Wat doet Pasveer fout?
Vandaag welquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Pasveer heeft op mij nog NOOIT een positieve en stabiele indruk gemaakt. Pasveer zal ook nooit de eerste keeper worden van PSV, en is echt een reserve keeper.
En waar zeg ik dat Pasveer iets fout doet?
Mag wel weer een keer, steevast de zwakste speler laatste wedstrijden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:40 schreef Buitendam het volgende:
Wat was Guardado vandaag goed, zeg. Met kop en schouders man van de wedstrijd.
Was de baas in de 16, elk voorzet was voor hem.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat vandaag wel?
Een goede en stabiele Paaveer? Vitesse heeft hem nauwelijks getest.
PSV trainers hebben er sowieso een handje van om de beste aanvallende middenvelders verdedigend neer te zetten. Wat Fredje met Afellay deed herhaalt Cocu hier met Guardado.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:41 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Mag wel weer een keer, steevast de zwakste speler laatste wedstrijden.
Mooi resultaat trouwens 0-2 bij Vitesse
Ik vond heel het middenveld goed spelen. Nog niet groots, maar beter dan voorgaande wedstrijden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:40 schreef Buitendam het volgende:
Wat was Guardado vandaag goed, zeg. Met kop en schouders man van de wedstrijd.
En Siem de Jong pas nog... Allemaal omdat de centrale verdedigers niet op kunnen bouwen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
PSV trainers hebben er sowieso een handje van om de beste aanvallende middenvelders verdedigend neer te zetten. Wat Fredje met Afellay deed herhaalt Cocu hier met Guardado.
Nou ja, hij maakt op jou geen indruk. Op mij ook niet echoën, maar kennelijk vinden de bepalende mensen bij PSV dat hij op dit moment beter is dan Jurjus. En aangezien we het er over eens zijn dat hij geen fouten maakt, is er dus geen enkele reden om de derde doelman er in te zetten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Pasveer heeft op mij nog NOOIT een positieve en stabiele indruk gemaakt. Pasveer zal ook nooit de eerste keeper worden van PSV, en is echt een reserve keeper.
En waar zeg ik dat Pasveer iets fout doet?
Routine? Welke routine? Of bedoel je ervaring?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, hij maakt op jou geen indruk. Op mij ook niet echoën, maar kennelijk vinden de bepalende mensen bij PSV dat hij op dit moment beter is dan Jurjus. En aangezien we het er over eens zijn dat hij geen fouten maakt, is er dus geen enkele reden om de derde doelman er in te zetten.
Sowieso heb je een ervaren tweede doelman er voor dit soort momenten bij. Zeker als het niet loopt wil je die routine achterin er bij hebben.
Siem de Jong mag je wat mij betreft daar rustig voor misbruiken. Niet een speler van het formaat Guardado. Die laatste assist op Pereiro kan maar 1 speler bij PSV geven en die staat met z'n reet tegen Isimat. Waanzin.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:18 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En Siem de Jong pas nog... Allemaal omdat de centrale verdedigers niet op kunnen bouwen.
Heeft PSV vandaag weer gespeeld dan?quote:Op zondag 30 oktober 2016 01:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ramselaar was een beest vandaag![]()
Guardado, Pereiro en Moreno ook goed.
Waarom staat Brenet er niet gewoon in ipv Willems
Niemand lacht.quote:Op zondag 30 oktober 2016 01:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Heeft PSV vandaag weer gespeeld dan?
Hahahahaaquote:Op zondag 30 oktober 2016 01:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Heeft PSV vandaag weer gespeeld dan?
PSV heeft weer eens een keer gewonnen, daar moet ik even aan wennen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:30 schreef tja77 het volgende:
Maar ik hou erover op. 3 punten binnen en geen tegentreffer.
Hoezo weer eens..quote:Op zondag 30 oktober 2016 02:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
PSV heeft weer eens een keer gewonnen, daar moet ik even aan wennen.
Ze hebben wel veel te veel punten laten liggen. Maar ja, dat is de afgelopen jaren elk jaar zo en de vorige jaren kwam het nog goed dus dat geeft hoop voor de supporters.quote:Op zondag 30 oktober 2016 02:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hoezo weer eens..
Vorig week thuis tegen Sparta nog gewonnen.
Niet te veel naar de media luisteren die PSV een crisis in proberen te praten.
Niets aan de hand inderdaad, het is de schuld van de media.quote:Op zondag 30 oktober 2016 02:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hoezo weer eens..
Vorig week thuis tegen Sparta nog gewonnen.
Niet te veel naar de media luisteren die PSV een crisis in proberen te praten.
Er is idd niks aan de hand ,gewoon net zoveel punten als vorig seizoen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 06:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Niets aan de hand inderdaad, het is de schuld van de media.
Jij kijkt geen wedstrijden krijg ik zo het idee.quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Er is idd niks aan de hand ,gewoon net zoveel punten als vorig seizoen.
Alleen Feyenooit stijgt ff boven zich uit waardoor het lijkt dat PSV het minder doet.
Jawel.quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jij kijkt geen wedstrijden krijg ik zo het idee.
het enige verschil met afgelopen seizoen is dat de kansen er moeilijker ingaan.quote:
Je spreekt jezelf erg tegen in deze post.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
het enige verschil met afgelopen seizoen is dat de kansen er moeilijker ingaan.
Achterin staat het beter.
Het is PSVCL, niet te hoge eisen stellen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf erg tegen in deze post.
Niet echt slim van je.
Hoezo?quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf erg tegen in deze post.
Niet echt slim van je.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hoezo?
Bedoel dat het dit seizoen achterin beter staat dan vorig seizoen..
Vorig seizoen werd het kampioenschap dan ook voornamelijk veroverd door de sterke reeks ná de winterstop als ik het me goed herinner.quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Er is idd niks aan de hand ,gewoon net zoveel punten als vorig seizoen.
Alleen Feyenooit stijgt ff boven zich uit waardoor het lijkt dat PSV het minder doet.
Klopt.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vorig seizoen werd het kampioenschap dan ook voornamelijk veroverd door de sterke reeks ná de winterstop als ik het me goed herinner.
Locadia schijnt weer mee te trainen, dus bereid je maar voorquote:Op zondag 30 oktober 2016 16:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
5 punten met nog 23 wedstrijden te gaan. Deze crisis is te groot. Tijd om de handdoek in de ring te gooien.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Locadia schijnt weer mee te trainen, dus bereid je maar voor
vorig seizoen was het Van Ginkel die de doorslag gafquote:Op zondag 30 oktober 2016 16:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vorig seizoen werd het kampioenschap dan ook voornamelijk veroverd door de sterke reeks ná de winterstop als ik het me goed herinner.
Inderdaad. Het is gewoon heel matig geweest de afgelopen periode. Maar als de slechtste periode die ik de laatste jaren van PSV ken en de beste periode die ik in mijn hele leven van Feyenoord heb gezien betekent dat je 5 punten achterstaat op de koploper dan teken ik daar graag voor.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
5 punten met nog 23 wedstrijden te gaan. Deze crisis is te groot. Tijd om de handdoek in de ring te gooien.
Ik las vandaag dat het gemis van Locadia zwaarder weegt dan het verlies van Van Ginkel. Een of andere club had dat uitgerekend.quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
vorig seizoen was het Van Ginkel die de doorslag gaf
quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat het gemis van Locadia zwaarder weegt dan het verlies van Van Ginkel. Een of andere club had dat uitgerekend.
Qua hoeveelheid schoten op goal of gecreëerde kansen geloof ik dat best.quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat het gemis van Locadia zwaarder weegt dan het verlies van Van Ginkel. Een of andere club had dat uitgerekend.
Kloptquote:Op zondag 30 oktober 2016 18:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Qua hoeveelheid schoten op goal of gecreëerde kansen geloof ik dat best.
De rol van van Ginkel wordt sowieso zwaar overschat. Zo bijzonder was het allemaal niet.
Zoals ik al vaker heb gezegd, zijn statistieken waren best aardig.quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |