Tel Aviv zijn toch de joden van Israel?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou zeg, wat een gefaal voor een trainer die een half seizoen een ploeg heeft gecoacht.
de rest zijn geen joden?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Tel Aviv zijn toch de joden van Israel?
Geen idee of je joden hebt in Israelquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Tel Aviv zijn toch de joden van Israel?
Gewoon vanavond er een keer extra op uit! Scheelt weer een kilo:quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:41 schreef n1ek- het volgende:
Wat ik vanavond allemaal niet gevreten en gezopen heb.. Kutkanonne.. Dat wordt weer Sonja Bakkeren komende week..
Ik niet. Ik vind PSV nog altijd kwalitatief de beste selectie hebben. Ik vind ook dat ze nog altijd de beste spits van Nederland hebben. Het probleem bij PSV is dat het er momenteel totaal niet uit komt. Het collectief faalt als nooit te voren. Hoe kan het dat een ploeg als PSV thuis 122 schoten op doel hebben gemaakt en slechts 3 doelpunten hebben gescoord?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 02:52 schreef hafcfan het volgende:
Wie had dit voor het seizoen verwacht zeg.
Ik ben er nooit van overtuigd geweest dat Feyenoord kansloos is, ik geef jullie al sinds de 3e wedstrijd van het seizoen de grootste kans om kampioen te wordenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:24 schreef PizzaGeit het volgende:
Zijn jullie hier nog steeds zo overtuigd dat PSV kampioen wordt en Feyenoord kansloos is?
Dat laatste is natuurlijk klinkklare onzin. Verder wel met je eens.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 08:29 schreef Pleun2011 het volgende:
PSV heeft na twee succesvolle seizoenen gewoon iets minder de drive om de grens van hun vermogen op te zoeken. Ik vind PSV ook de beste spelersgroep hebben, maar de instelling is niet 100% lijkt het. Dat is het grote verschil met de echte topclubs: die spelers kunnen jaar in jaar uit opbrengen om ook in de meest lullige potjes vol gas te geven.
Wat zijn die échte topclubs dan volgens jou? Want Feyenoord heeft het ook niet echt bijster goed gedaan de afgelopen decenniaquote:Op woensdag 26 oktober 2016 08:29 schreef Pleun2011 het volgende:
PSV heeft na twee succesvolle seizoenen gewoon iets minder de drive om de grens van hun vermogen op te zoeken. Ik vind PSV ook de beste spelersgroep hebben, maar de instelling is niet 100% lijkt het. Dat is het grote verschil met de echte topclubs: die spelers kunnen jaar in jaar uit opbrengen om ook in de meest lullige potjes vol gas te geven.
Inderdaad, buiten de motivatie kan ik niet echt verschillen opnoemen tussen PSV en de echte topclubs.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 08:29 schreef Pleun2011 het volgende:
De Europese top bedoel ik.. Als je de buitenlandse topclubs ziet dan valt op dat het in Nederland allemaal wat meer op zomeravondvoetbal lijkt. Spelers als Messi zijn natuurlijk met niemand te vergelijken en hij speelt ook wel eens wat minder, maar over het algemeen presteert hij constant en hij wil altijd spelen. De drive om echt de beste te willen zijn mis je bij Nederlandse spelers.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 08:35 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wat zijn die échte topclubs dan volgens jou? Want Feyenoord heeft het ook niet echt bijster goed gedaan de afgelopen decennia
Klopt, eens. Maar zaterdag Vitesse uit, ik weet het niet hoor...quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:28 schreef patrickt37 het volgende:
Eén goede wedstrijd, en alles kan zomaar ineens anders zijn.
Traoré in de spits en het ging lopen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welk seizoen? 2013/14 of 2014/15?
In 2014/15 had hij vooral een belachelijke eerste seizoenshelft maar bleef volharden in zijn tactiek wat hem een briljante tweede seizoenshelft opleverde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |