Waarvan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:36 schreef girlygirl8 het volgende:
net een aflevering afkeken, was weer leuk
Klinkt ook heel logisch ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat eerste is dus wat je oplost met vasten.
ait ik ga lekker eten voor je maken en dan gaan we op bank series kijken en daarna kroelen in bedquote:
In nederland moeten nederlanders zich aanpassen, dat is toch algemeen bekend inmiddelsquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In Nederland spreken we het uit zoals het er staat. Je past je maar aan
Je bent nogmaals te achterlijk, zit vast in bepaalde denkwijze, zoals jou dat altijd geleerd is, en daar wijk je niet meer vanaf.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Klinkt ook heel logisch ja.
Ik los dat gewoon op met een maaltijd. Krijg ik ook weer energie van. Ja man, allemaal achterhaald.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:39 schreef Drug het volgende:
[..]
ait ik ga lekker eten voor je maken en dan gaan we op bank series kijken en daarna kroelen in bed
Oh ik kijk dat verder niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:38 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
the walking dead
shane wordt met de aflevering gestoorder
lol told uquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je bent nogmaals te achterlijk, zit vast in bepaalde denkwijze, zoals jou dat altijd geleerd is, en daar wijk je niet meer vanaf.
ik was evengoed sceptisch, maar vasten werkt, is bewezen en is doodnormaal voor je lichaam
your loss man
hij heeft gewoon gelijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je bent nogmaals te achterlijk, zit vast in bepaalde denkwijze, zoals jou dat altijd geleerd is, en daar wijk je niet meer vanaf.
ik was evengoed sceptisch, maar vasten werkt, is bewezen en is doodnormaal voor je lichaam
your loss man
Hij gaat dood in de volgende aflevering..quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:38 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
the walking dead
Is wel zoquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:42 schreef Amarantha het volgende:
Fylax krijgt morgen geen hap door zijn keel zo gespannen is hij voor wat er zal gaan gebeuren.
denk dat we erg verrast worden als t 8 uur isquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben het wrs alweer vergeten als ik wakker word.
Drm werden ze niet zo oudquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij heeft gewoon gelijk
In de oertijd bestond dieet grotendeels uit verzamelen. Paar bessen hier, knol daar. Wat noten, wat zaden. Miljoenen jaren heeft men verspreid over de dag kleine beetjes gegeten en nu kom jij met zo'n hip dieet
dit soort dingen vind ik niet grappigquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij gaat dood in de volgende aflevering..
Ik denk dat ik het niet ga vergeten dankzij jou.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
denk dat we erg verrast worden als t 8 uur is
is nie zoquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:43 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
dit soort dingen vind ik niet grappig
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het niet ga vergeten dankzij jou.
of juist wel en wordt viezdikquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:42 schreef Amarantha het volgende:
Fylax krijgt morgen geen hap door zijn keel zo gespannen is hij voor wat er zal gaan gebeuren.
haha goeien troll braddaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij heeft gewoon gelijk
In de oertijd bestond dieet grotendeels uit verzamelen. Paar bessen hier, knol daar. Wat noten, wat zaden. Miljoenen jaren heeft men verspreid over de dag kleine beetjes gegeten en nu kom jij met zo'n hip dieet
waar staat de aankondigingquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja iets om 20:00 maar wat weten we nie
Ooh dacht dat je opnieuw ging kijkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:43 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
dit soort dingen vind ik niet grappig
nou ja, weet ik ook weer dat ik hier niks meer over mezelf moet vertellen
checj linkje bovwnquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:44 schreef Drug het volgende:
[..]
waar staat de aankondiging
zag niet in med
Dat is geen opstekertje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:45 schreef Amarantha het volgende:
Morgen 20:00 : Haha FOK! gaat sluiten per 1 januari 2017.
Wat is er dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:42 schreef Amarantha het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:44 schreef Amarantha het volgende:
FB / Speculeer hier over wat er morgenavond gaat gebeuren.
weet zeker dat t niet tegenvaltquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:46 schreef Amarantha het volgende:
Doet me echt denken aan laatst, iedereen hyped en toen bleek het een anti abortus filmpje te zijn. Dit gaat ook tegenvallen.
Nou ik niet bepaald eigenlijk..quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:47 schreef Fylax het volgende:
ik verwacht toeters en bellen en topshows en genot en
xoxoquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:46 schreef Crip het volgende:
ik ga maar eens weg, ik app je zo drug.
doei xx
Slaap lekker liefje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:46 schreef Crip het volgende:
doei xx
Huh?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:47 schreef girlygirl8 het volgende:
nou dat was dus mijn poging om leuk mee te doen met fokkers, bedankt che, weet ik ook weer meteen dat de vijandigheid diep zit bij velen goed om te weten
by
Hoe zeg je doei in het limburgsquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:46 schreef Crip het volgende:
doei xx
o ja iedereen hoopte op teotwawki en toen kreeg je die ragin cristian warriorquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:46 schreef Amarantha het volgende:
Doet me echt denken aan laatst, iedereen hyped en toen bleek het een anti abortus filmpje te zijn. Dit gaat ook tegenvallen.
trustequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:46 schreef Crip het volgende:
doei xx
Er moet nog 'e' achter byquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:47 schreef girlygirl8 het volgende:
nou dat was dus mijn poging om leuk mee te doen met fokkers, bedankt che, weet ik ook weer meteen dat de vijandigheid diep zit bij velen goed om te weten
by
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:49 schreef Crip het volgende:
[..]
che ging bitchboi blufspoilen girly gelooft 't en is nu mad en emotioneel
Zal aan je denken tijdens mijn jointje nu.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:49 schreef Drug het volgende:
ik wil blazen maar moet over paar uur weer helemaal helder zijn en kan nie slapen in tussentijd ;s
ik ben friendlyquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:47 schreef girlygirl8 het volgende:
by
jeahquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zal aan je denken tijdens mijn jointje nu.
Jij bent echt een zachtgekookt eitje gewordenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:49 schreef Crip het volgende:
[..]
che ging bitchboi blufspoilen girly gelooft 't en is nu mad en emotioneel
Want jij gaat met mensen om die te achterlijk zijn omdat zelf te bestellen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:51 schreef Fylax het volgende:
ik ga handel beginnen in dinge bestellen voor mensen
zoals tickets enzo
goh je weet het namelijk alquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:47 schreef Fylax het volgende:
ik verwacht toeters en bellen en topshows en genot en
Ik ga met mensen om die wel een baan hebben en naar school gaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Want jij gaat met mensen om die te achterlijk zijn omdat zelf te bestellen?
oke je gaat andere mensen onterecht kaffir noemen omdat je serie is gespoilt? Je weet dat het terug komt naar jou en jij nu kaffir bentquote:
hee ik ben niet vijanigquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:47 schreef girlygirl8 het volgende:
by
ongelovigequote:
Dan kun je toch nog steeds shit online bestellen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ga met mensen om die wel een baan hebben en naar school gaan.
ben ik altijd alquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij bent echt een zachtgekookt eitje geworden
replica?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:51 schreef Fylax het volgende:
laatst wilde iemand Yeezys hebben heb ik moeten doen kreeg ik 50 euro
Ah top, bedankt voor de uitleg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:52 schreef Drug het volgende:
[..]
ongelovige
letterlijk "bedekker" zoals bedekker van de waarheid.
of wat een boer doet: het bedekken van zaadjes met aarde
Als je aan het werk bent of op school zit of sporten bent kun je idd tickets voor concert bestellen..quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan kun je toch nog steeds shit online bestellen?
zie deze snotaap stoer doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ga met mensen om die wel een baan hebben en naar school gaan.
Oh op zo'n fiets.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als je aan het werk bent of op school zit of sporten bent kun je idd tickets voor concert bestellen..
takfir?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:55 schreef Crip het volgende:
zweer ze ging gwn takfir doen op iemand door serie spoiler
kaolo shit man![]()
![]()
Pff zou ik echt niet doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je hebt ook van die mensen die voor anderen in de rij staan
Ze moet haar belts inleverenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:55 schreef Crip het volgende:
kaolo shit man![]()
![]()
oh dacht dat je vuile sneer naar ama maakte, excusesquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Huh? Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik bedoel daarmee dat ik niet werk enzo.
echt heel moeilijk ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik vind concerttickets fixen wel tof
hadquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:59 schreef Fylax het volgende:
met justin bieber had ik 12 tickets kunnen krijgen
Dat kan in sommige gevallen moeilijk zijn, ja. Ga nou niet doen alsof het altijd kan.quote:
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:59 schreef Le_Professeur het volgende:
ik ga ook, truste lieve mensen en niels
Wat dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:00 schreef Fylax het volgende:
Ik loop dus al 2 jaar rond met een idee en vorige week heeft Yahoo het gepatenteerd
jij bent de rede dat kaartjes facked up zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat kan in sommige gevallen moeilijk zijn, ja. Ga nou niet doen alsof het altijd kan.
Hoezo?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
jij bent de rede dat kaartjes facked up zijn
Ik niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
omdat mensen kaartjes gaan kopen om te verkopen met winst
fylax heeft een keer tv gekekenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
GC / Persoonlijke reclame-billboard in de toekomst?
mensen scammen levert meer opquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
omdat mensen kaartjes gaan kopen om te verkopen met winst
niet vanwege een serie spoiler, het feit dat hij mij dwars wil zitten terwijl ik die hele gast niet ken (hij mijn opvattingen wel) en constant probeert te stoken tussen 2 moslims, doet mij concluderen dat hij verre van een moslim isquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:55 schreef Crip het volgende:
kaolo shit man![]()
![]()
het is al jaren gelden bij een tv show geweestquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als je even leest: ik loop dus al twee jaar met dit idee.
Dat zei Breivik ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als je even leest: ik loop dus al twee jaar met dit idee.
Sure.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:08 schreef tailfox het volgende:
[..]
het is al jaren gelden bij een tv show geweest
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:07 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
niet vanwege een serie spoiler, het feit dat hij mij dwars wil zitten terwijl ik die hele gast niet ken (hij mijn opvattingen wel) en constant probeert te stoken tussen 2 moslims, doet mij concluderen dat hij verre van een moslim is
1+1 = 2
Ben je gulen of erdoganquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:09 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
joh ontmoedig mensen maar om meer over Islam te weten te komen
waarom geef jij geen antwoord op mijn vraag?quote:
smoesjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Klopt, maar ben deze week nogal druk
Je hebt te weinig kennis, kom terug wanneer je boven de 18 bent.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:13 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
waarom geef jij geen antwoord op mijn vraag?
de enigen die graag verdeeldheid tussen moslims willen, zijn vaak de vijanden van Islam
dit is al het 2de voorbeeld waar ik je zie teren op verdeeldheid
dus soennieten zijn vijanden van de islamquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:13 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
waarom geef jij geen antwoord op mijn vraag?
de enigen die graag verdeeldheid tussen moslims willen, zijn vaak de vijanden van Islam
dit is al het 2de voorbeeld waar ik je zie teren op verdeeldheid
oeiquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dus soennieten zijn vijanden van de islam
ik heb de intenties van mensen gauw door en kan minstens vaststellen dat jij geen Islamitische opvoeding hebt genoten, had je die gehad dan had je geen drang gehad om constant te stoken tussen moslims (wat je bij mij en crip aan de lopende band doet), evenmin de drang gehad om een willekeurig persoon te ergeren just for the fun of itquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je hebt te weinig kennis, kom terug wanneer je boven de 18 bent.
ruim 90 procent van de moslims in de wereld is soenniet, de meeste zijn elkaar niet vijandig gezind (eerder andersom)quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dus soennieten zijn vijanden van de islam
op dit moment niet neequote:
Mijn antwoord in spoiler vanwege privacyquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:21 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
ik heb de intenties van mensen gauw door en kan minstens vaststellen dat jij geen Islamitische opvoeding hebt genoten, had je die gehad dan had je geen drang gehad om constant te stoken tussen moslims (wat je bij mij en crip aan de lopende band doet), evenmin de drang gehad om een willekeurig persoon te ergeren just for the fun of it
krijg ik nog een antwoord op mijn vraag of mag ik concluderen dat je niet bidt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen ruzie maken tot na het concert.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
op dit moment niet nee
vandaag tickets bestellen voor ariana
is wel pas in mei dus oeioei
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mijn antwoord in spoiler vanwege privacynegan gaat dood? Nooit van die gast gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga wel eme andersquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
op dit moment niet nee
vandaag tickets bestellen voor ariana
is wel pas in mei dus oeioei
ja iddquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen ruzie maken tot na het concert.
Gewoon dom mee lullen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:30 schreef girlygirl8 het volgende:
maar goed, ik vraag me af hoe jullie het allemaal hier uithouden
het is een slowchat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:30 schreef girlygirl8 het volgende:
iedereen lijkt het normaal (zelfs grappig) te vinden om de ander de grond in te boren
dit was echt mijn laatste reactie, geen zin meer in negativiteit (behalve in de vorm van een discussie, maar dat is een ander verhaal)
bye
jammer ukhti salamun aleykumquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:30 schreef girlygirl8 het volgende:
iedereen lijkt het normaal (zelfs grappig) te vinden om de ander de grond in te boren
dit was echt mijn laatste reactie, geen zin meer in negativiteit (behalve in de vorm van een discussie, maar dat is een ander verhaal)
bye
Gule gulequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:30 schreef girlygirl8 het volgende:
bye
ouddddquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:39 schreef Drug het volgende:
[..]
o jammer zuster, vrede zij met je
[..]
33
levensmoequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:40 schreef tailfox het volgende:
[..]
belangerijkste is hoe je je voelt.
weeniequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:43 schreef girlygirl8 het volgende:
aan andere fokkers, staat che hier bekend als moslim?
Ik ken hem niet goed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:43 schreef girlygirl8 het volgende:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:44 schreef Amarantha het volgende:
ONZ / koop Kwaliteit Biometrische paspoorten, rijbewijzen, identiteitskaarte Iemand paspoort kopen?
Halve Zoolstraquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:32 schreef Drug het volgende:
"Een hele domme zet", aldus VVD-fractievoorzitter Halbe Zijlstra. "Want Zwarte Piet hoort bij een kinderfeest. Het kinderfeest van Sinterklaas én Zwarte Piet. En op deze manier zorgen we ervoor dat het kinderfeest gaat verdwijnen en dat vindt de VVD een hele slechte zaak".
ik ben je kloonquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik heb nog een kloontje op fok met de naam halve zijlstra
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:51 schreef girlygirl8 het volgende:
Ugh hield mij niet aan mn woord. Ok nu echt weg.
Iedereen welterusten alvast.
slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:51 schreef girlygirl8 het volgende:
Ugh hield mij niet aan mn woord. Ok nu echt weg.
Iedereen welterusten alvast.
word achtervolgt of ga dood in mijn droom en word vervolgens precies om 4u wakkerquote:
klinkt als een vloek iddquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 05:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
word achtervolgt of ga dood in mijn droom en word vervolgens precies om 4u wakker
heb dit al 6x gehad ofzo in een maand tijd, volgens mij ben ik vervloekt
Lan sen malmisin? Wtf kom je hier mensen uitmaken voor ongelovige en trip je om een fake spoiler? Doe eens normaal man.quote:
Dm hem dit gewoon.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:43 schreef girlygirl8 het volgende:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 06:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lan sen malmisin? Wtf kom je hier mensen uitmaken voor ongelovige en trip je om een fake spoiler? Doe eens normaal man.
haha madquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 06:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dm hem dit gewoon.
En voor de rest: ik wil slapen.
GOedemorgen
wou dat je mij ook zo verdedigdequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 07:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze moet met haar poten van mn lover afblijven. Schijnheilig mokkel.
Boeit ons niet. Rot gewoon op.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:43 schreef girlygirl8 het volgende:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 07:42 schreef TARDIS. het volgende:
Net mijn piemel gewassen onder de douche.
's ochtends douchenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 07:42 schreef TARDIS. het volgende:
Net mijn piemel gewassen onder de douche.
Is die Turkse chick. Ben haar andere user name kwijt.quote:
Is haram?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 07:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is die Turkse chick. Ben haar andere user name kwijt.
Zelf vertellen over hoe haar moeder haar bijna betrapte met haar vriend en dan hier de heilige uithangen.
Girl pls.
jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 07:55 schreef Matip het volgende:
zijn jullie ook zo zenuwachtig voor vanavond?
doen alsof dit niet religie in een notendop isquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 07:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is die Turkse chick. Ben haar andere user name kwijt.
Zelf vertellen over hoe haar moeder haar bijna betrapte met haar vriend en dan hier de heilige uithangen.
Girl pls.
meneertje is zelf net student afquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 08:14 schreef TARDIS. het volgende:
Elke ochtend zit ik in een bus vol scholieren en studenten. Vet kut.
Maar het zijn van die eerstejaars weet je wel. En vooral scholieren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 08:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
meneertje is zelf net student af
scholieres en studentes hnnngggquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 08:14 schreef TARDIS. het volgende:
Elke ochtend zit ik in een bus vol scholieren en studenten. Vet kut.
Niet generaliezeren por favorquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 08:11 schreef zeer het volgende:
[..]
doen alsof dit niet religie in een notendop ispls stimo, pls
is niks genaturaliseerde aan, mensen zijn pragmatisch en oppertunistisch, daarom overleven we zo goedquote:
Ik was laatst te laat op mijn werk en maakte van de kans gebruik om gewoon lekker koffie te gaan drinken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 08:29 schreef zeer het volgende:
[..]
is niks genaturaliseerde aan, mensen zijn pragmatisch en oppertunistisch, daarom overleven we zo goed
zeker weer zo'n moslimquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 08:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was laatst te laat op mijn werk en maakte van de kans gebruik om gewoon lekker koffie te gaan drinken.
Lekker hyper altijd hequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 08:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar het zijn van die eerstejaars weet je wel. En vooral scholieren.
Iets met definitie en sector..quote:
Ben jij de nieuwe ash?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:38 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
the walking dead
das niet te laat komen naar jezelf optimaliserenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 08:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was laatst te laat op mijn werk en maakte van de kans gebruik om gewoon lekker koffie te gaan drinken.
Vanaf minuut 1 vond ik die walvis goor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 08:45 schreef Montelly het volgende:
CC en stimo waren vroeger besties, waarom is jullie liefde bekoeld? Kwam dat door Weismann?
hoe staat het met jouw geprojecteerde werkprocessen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 08:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hmmm... iets met definitie... en sector...?
Definieer dit eens?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 08:57 schreef zeer het volgende:
[..]
hoe staat het met jouw geprojecteerde werkprocessen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |