klinkt als een vloek iddquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 05:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
word achtervolgt of ga dood in mijn droom en word vervolgens precies om 4u wakker
heb dit al 6x gehad ofzo in een maand tijd, volgens mij ben ik vervloekt
Lan sen malmisin? Wtf kom je hier mensen uitmaken voor ongelovige en trip je om een fake spoiler? Doe eens normaal man.quote:
Dm hem dit gewoon.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:43 schreef girlygirl8 het volgende:
aan andere fokkers, staat che hier bekend als moslim?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 06:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lan sen malmisin? Wtf kom je hier mensen uitmaken voor ongelovige en trip je om een fake spoiler? Doe eens normaal man.
haha madquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 06:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dm hem dit gewoon.
En voor de rest: ik wil slapen.
GOedemorgen
wou dat je mij ook zo verdedigdequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 07:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze moet met haar poten van mn lover afblijven. Schijnheilig mokkel.
Boeit ons niet. Rot gewoon op.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:43 schreef girlygirl8 het volgende:
aan andere fokkers, staat che hier bekend als moslim?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 07:42 schreef TARDIS. het volgende:
Net mijn piemel gewassen onder de douche.
's ochtends douchenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 07:42 schreef TARDIS. het volgende:
Net mijn piemel gewassen onder de douche.
Is die Turkse chick. Ben haar andere user name kwijt.quote:
Is haram?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 07:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is die Turkse chick. Ben haar andere user name kwijt.
Zelf vertellen over hoe haar moeder haar bijna betrapte met haar vriend en dan hier de heilige uithangen.
Girl pls.
jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 07:55 schreef Matip het volgende:
zijn jullie ook zo zenuwachtig voor vanavond?
doen alsof dit niet religie in een notendop isquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 07:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is die Turkse chick. Ben haar andere user name kwijt.
Zelf vertellen over hoe haar moeder haar bijna betrapte met haar vriend en dan hier de heilige uithangen.
Girl pls.
meneertje is zelf net student afquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 08:14 schreef TARDIS. het volgende:
Elke ochtend zit ik in een bus vol scholieren en studenten. Vet kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |