wou dat je mij ook zo verdedigdequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 07:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze moet met haar poten van mn lover afblijven. Schijnheilig mokkel.
Boeit ons niet. Rot gewoon op.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:43 schreef girlygirl8 het volgende:
aan andere fokkers, staat che hier bekend als moslim?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 07:42 schreef TARDIS. het volgende:
Net mijn piemel gewassen onder de douche.
's ochtends douchenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 07:42 schreef TARDIS. het volgende:
Net mijn piemel gewassen onder de douche.
Is die Turkse chick. Ben haar andere user name kwijt.quote:
Is haram?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 07:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is die Turkse chick. Ben haar andere user name kwijt.
Zelf vertellen over hoe haar moeder haar bijna betrapte met haar vriend en dan hier de heilige uithangen.
Girl pls.
jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 07:55 schreef Matip het volgende:
zijn jullie ook zo zenuwachtig voor vanavond?
doen alsof dit niet religie in een notendop isquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 07:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is die Turkse chick. Ben haar andere user name kwijt.
Zelf vertellen over hoe haar moeder haar bijna betrapte met haar vriend en dan hier de heilige uithangen.
Girl pls.
meneertje is zelf net student afquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 08:14 schreef TARDIS. het volgende:
Elke ochtend zit ik in een bus vol scholieren en studenten. Vet kut.
Maar het zijn van die eerstejaars weet je wel. En vooral scholieren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 08:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
meneertje is zelf net student af
scholieres en studentes hnnngggquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 08:14 schreef TARDIS. het volgende:
Elke ochtend zit ik in een bus vol scholieren en studenten. Vet kut.
Niet generaliezeren por favorquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 08:11 schreef zeer het volgende:
[..]
doen alsof dit niet religie in een notendop ispls stimo, pls
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |