jammer ukhti salamun aleykumquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:30 schreef girlygirl8 het volgende:
maar goed, ik vraag me af hoe jullie het allemaal hier uithouden
iedereen lijkt het normaal (zelfs grappig) te vinden om de ander de grond in te boren
dit was echt mijn laatste reactie, geen zin meer in negativiteit (behalve in de vorm van een discussie, maar dat is een ander verhaal)
bye
Gule gulequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:30 schreef girlygirl8 het volgende:
maar goed, ik vraag me af hoe jullie het allemaal hier uithouden
iedereen lijkt het normaal (zelfs grappig) te vinden om de ander de grond in te boren
dit was echt mijn laatste reactie, geen zin meer in negativiteit (behalve in de vorm van een discussie, maar dat is een ander verhaal)
bye
ouddddquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:39 schreef Drug het volgende:
[..]
o jammer zuster, vrede zij met je
[..]
33
levensmoequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:40 schreef tailfox het volgende:
[..]
belangerijkste is hoe je je voelt.
weeniequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:43 schreef girlygirl8 het volgende:
aan andere fokkers, staat che hier bekend als moslim?
Ik ken hem niet goed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:43 schreef girlygirl8 het volgende:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:44 schreef Amarantha het volgende:
ONZ / koop Kwaliteit Biometrische paspoorten, rijbewijzen, identiteitskaarte Iemand paspoort kopen?
Halve Zoolstraquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:32 schreef Drug het volgende:
"Een hele domme zet", aldus VVD-fractievoorzitter Halbe Zijlstra. "Want Zwarte Piet hoort bij een kinderfeest. Het kinderfeest van Sinterklaas én Zwarte Piet. En op deze manier zorgen we ervoor dat het kinderfeest gaat verdwijnen en dat vindt de VVD een hele slechte zaak".
ik ben je kloonquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik heb nog een kloontje op fok met de naam halve zijlstra
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:51 schreef girlygirl8 het volgende:
Ugh hield mij niet aan mn woord. Ok nu echt weg.
Iedereen welterusten alvast.
slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:51 schreef girlygirl8 het volgende:
Ugh hield mij niet aan mn woord. Ok nu echt weg.
Iedereen welterusten alvast.
word achtervolgt of ga dood in mijn droom en word vervolgens precies om 4u wakkerquote:
klinkt als een vloek iddquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 05:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
word achtervolgt of ga dood in mijn droom en word vervolgens precies om 4u wakker
heb dit al 6x gehad ofzo in een maand tijd, volgens mij ben ik vervloekt
Lan sen malmisin? Wtf kom je hier mensen uitmaken voor ongelovige en trip je om een fake spoiler? Doe eens normaal man.quote:
Dm hem dit gewoon.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:43 schreef girlygirl8 het volgende:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 06:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lan sen malmisin? Wtf kom je hier mensen uitmaken voor ongelovige en trip je om een fake spoiler? Doe eens normaal man.
haha madquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 06:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dm hem dit gewoon.
En voor de rest: ik wil slapen.
GOedemorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |