quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:44 schreef Amarantha het volgende:
FB / Speculeer hier over wat er morgenavond gaat gebeuren.
weet zeker dat t niet tegenvaltquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:46 schreef Amarantha het volgende:
Doet me echt denken aan laatst, iedereen hyped en toen bleek het een anti abortus filmpje te zijn. Dit gaat ook tegenvallen.
Nou ik niet bepaald eigenlijk..quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:47 schreef Fylax het volgende:
ik verwacht toeters en bellen en topshows en genot en
xoxoquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:46 schreef Crip het volgende:
ik ga maar eens weg, ik app je zo drug.
doei xx
Slaap lekker liefje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:46 schreef Crip het volgende:
doei xx
Huh?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:47 schreef girlygirl8 het volgende:
nou dat was dus mijn poging om leuk mee te doen met fokkers, bedankt che, weet ik ook weer meteen dat de vijandigheid diep zit bij velen goed om te weten
by
Hoe zeg je doei in het limburgsquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:46 schreef Crip het volgende:
doei xx
o ja iedereen hoopte op teotwawki en toen kreeg je die ragin cristian warriorquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:46 schreef Amarantha het volgende:
Doet me echt denken aan laatst, iedereen hyped en toen bleek het een anti abortus filmpje te zijn. Dit gaat ook tegenvallen.
trustequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:46 schreef Crip het volgende:
doei xx
Er moet nog 'e' achter byquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:47 schreef girlygirl8 het volgende:
nou dat was dus mijn poging om leuk mee te doen met fokkers, bedankt che, weet ik ook weer meteen dat de vijandigheid diep zit bij velen goed om te weten
by
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:49 schreef Crip het volgende:
[..]
che ging bitchboi blufspoilen girly gelooft 't en is nu mad en emotioneel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |