Waarvan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:36 schreef girlygirl8 het volgende:
net een aflevering afkeken, was weer leuk
Klinkt ook heel logisch ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat eerste is dus wat je oplost met vasten.
ait ik ga lekker eten voor je maken en dan gaan we op bank series kijken en daarna kroelen in bedquote:
In nederland moeten nederlanders zich aanpassen, dat is toch algemeen bekend inmiddelsquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In Nederland spreken we het uit zoals het er staat. Je past je maar aan
Je bent nogmaals te achterlijk, zit vast in bepaalde denkwijze, zoals jou dat altijd geleerd is, en daar wijk je niet meer vanaf.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Klinkt ook heel logisch ja.
Ik los dat gewoon op met een maaltijd. Krijg ik ook weer energie van. Ja man, allemaal achterhaald.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:39 schreef Drug het volgende:
[..]
ait ik ga lekker eten voor je maken en dan gaan we op bank series kijken en daarna kroelen in bed
Oh ik kijk dat verder niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:38 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
the walking dead
shane wordt met de aflevering gestoorder
lol told uquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je bent nogmaals te achterlijk, zit vast in bepaalde denkwijze, zoals jou dat altijd geleerd is, en daar wijk je niet meer vanaf.
ik was evengoed sceptisch, maar vasten werkt, is bewezen en is doodnormaal voor je lichaam
your loss man
hij heeft gewoon gelijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je bent nogmaals te achterlijk, zit vast in bepaalde denkwijze, zoals jou dat altijd geleerd is, en daar wijk je niet meer vanaf.
ik was evengoed sceptisch, maar vasten werkt, is bewezen en is doodnormaal voor je lichaam
your loss man
Hij gaat dood in de volgende aflevering..quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:38 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
the walking dead
shane wordt met de aflevering gestoorder
Is wel zoquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:42 schreef Amarantha het volgende:
Fylax krijgt morgen geen hap door zijn keel zo gespannen is hij voor wat er zal gaan gebeuren.
denk dat we erg verrast worden als t 8 uur isquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben het wrs alweer vergeten als ik wakker word.
Drm werden ze niet zo oudquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij heeft gewoon gelijk
In de oertijd bestond dieet grotendeels uit verzamelen. Paar bessen hier, knol daar. Wat noten, wat zaden. Miljoenen jaren heeft men verspreid over de dag kleine beetjes gegeten en nu kom jij met zo'n hip dieet
dit soort dingen vind ik niet grappigquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij gaat dood in de volgende aflevering..
Ik denk dat ik het niet ga vergeten dankzij jou.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
denk dat we erg verrast worden als t 8 uur is
is nie zoquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:43 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
dit soort dingen vind ik niet grappig
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het niet ga vergeten dankzij jou.
of juist wel en wordt viezdikquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:42 schreef Amarantha het volgende:
Fylax krijgt morgen geen hap door zijn keel zo gespannen is hij voor wat er zal gaan gebeuren.
haha goeien troll braddaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij heeft gewoon gelijk
In de oertijd bestond dieet grotendeels uit verzamelen. Paar bessen hier, knol daar. Wat noten, wat zaden. Miljoenen jaren heeft men verspreid over de dag kleine beetjes gegeten en nu kom jij met zo'n hip dieet
waar staat de aankondigingquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja iets om 20:00 maar wat weten we nie
Ooh dacht dat je opnieuw ging kijkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:43 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
dit soort dingen vind ik niet grappig
nou ja, weet ik ook weer dat ik hier niks meer over mezelf moet vertellen
checj linkje bovwnquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:44 schreef Drug het volgende:
[..]
waar staat de aankondiging
zag niet in med
Dat is geen opstekertje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:45 schreef Amarantha het volgende:
Morgen 20:00 : Haha FOK! gaat sluiten per 1 januari 2017.
Wat is er dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:42 schreef Amarantha het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:44 schreef Amarantha het volgende:
FB / Speculeer hier over wat er morgenavond gaat gebeuren.
weet zeker dat t niet tegenvaltquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:46 schreef Amarantha het volgende:
Doet me echt denken aan laatst, iedereen hyped en toen bleek het een anti abortus filmpje te zijn. Dit gaat ook tegenvallen.
Nou ik niet bepaald eigenlijk..quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:47 schreef Fylax het volgende:
ik verwacht toeters en bellen en topshows en genot en
xoxoquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:46 schreef Crip het volgende:
ik ga maar eens weg, ik app je zo drug.
doei xx
Slaap lekker liefje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:46 schreef Crip het volgende:
doei xx
Huh?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:47 schreef girlygirl8 het volgende:
nou dat was dus mijn poging om leuk mee te doen met fokkers, bedankt che, weet ik ook weer meteen dat de vijandigheid diep zit bij velen goed om te weten
by
Hoe zeg je doei in het limburgsquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:46 schreef Crip het volgende:
doei xx
o ja iedereen hoopte op teotwawki en toen kreeg je die ragin cristian warriorquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:46 schreef Amarantha het volgende:
Doet me echt denken aan laatst, iedereen hyped en toen bleek het een anti abortus filmpje te zijn. Dit gaat ook tegenvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |