Je hebt te weinig kennis, kom terug wanneer je boven de 18 bent.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:13 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
waarom geef jij geen antwoord op mijn vraag?
de enigen die graag verdeeldheid tussen moslims willen, zijn vaak de vijanden van Islam
dit is al het 2de voorbeeld waar ik je zie teren op verdeeldheid
dus soennieten zijn vijanden van de islamquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:13 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
waarom geef jij geen antwoord op mijn vraag?
de enigen die graag verdeeldheid tussen moslims willen, zijn vaak de vijanden van Islam
dit is al het 2de voorbeeld waar ik je zie teren op verdeeldheid
oeiquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dus soennieten zijn vijanden van de islam
ik heb de intenties van mensen gauw door en kan minstens vaststellen dat jij geen Islamitische opvoeding hebt genoten, had je die gehad dan had je geen drang gehad om constant te stoken tussen moslims (wat je bij mij en crip aan de lopende band doet), evenmin de drang gehad om een willekeurig persoon te ergeren just for the fun of itquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je hebt te weinig kennis, kom terug wanneer je boven de 18 bent.
ruim 90 procent van de moslims in de wereld is soenniet, de meeste zijn elkaar niet vijandig gezind (eerder andersom)quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dus soennieten zijn vijanden van de islam
op dit moment niet neequote:
Mijn antwoord in spoiler vanwege privacyquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:21 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
ik heb de intenties van mensen gauw door en kan minstens vaststellen dat jij geen Islamitische opvoeding hebt genoten, had je die gehad dan had je geen drang gehad om constant te stoken tussen moslims (wat je bij mij en crip aan de lopende band doet), evenmin de drang gehad om een willekeurig persoon te ergeren just for the fun of it
krijg ik nog een antwoord op mijn vraag of mag ik concluderen dat je niet bidt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen ruzie maken tot na het concert.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
op dit moment niet nee
vandaag tickets bestellen voor ariana
is wel pas in mei dus oeioei
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mijn antwoord in spoiler vanwege privacynegan gaat dood? Nooit van die gast gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga wel eme andersquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
op dit moment niet nee
vandaag tickets bestellen voor ariana
is wel pas in mei dus oeioei
ja iddquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen ruzie maken tot na het concert.
Gewoon dom mee lullen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:30 schreef girlygirl8 het volgende:
maar goed, ik vraag me af hoe jullie het allemaal hier uithouden
het is een slowchat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 02:30 schreef girlygirl8 het volgende:
maar goed, ik vraag me af hoe jullie het allemaal hier uithouden
iedereen lijkt het normaal (zelfs grappig) te vinden om de ander de grond in te boren
dit was echt mijn laatste reactie, geen zin meer in negativiteit (behalve in de vorm van een discussie, maar dat is een ander verhaal)
bye
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |