Zal aan je denken tijdens mijn jointje nu.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:49 schreef Drug het volgende:
ik wil blazen maar moet over paar uur weer helemaal helder zijn en kan nie slapen in tussentijd ;s
ik ben friendlyquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:47 schreef girlygirl8 het volgende:
nou dat was dus mijn poging om leuk mee te doen met fokkers, bedankt che, weet ik ook weer meteen dat de vijandigheid diep zit bij velen goed om te weten
by
jeahquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zal aan je denken tijdens mijn jointje nu.
Jij bent echt een zachtgekookt eitje gewordenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:49 schreef Crip het volgende:
[..]
che ging bitchboi blufspoilen girly gelooft 't en is nu mad en emotioneel
Want jij gaat met mensen om die te achterlijk zijn omdat zelf te bestellen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:51 schreef Fylax het volgende:
ik ga handel beginnen in dinge bestellen voor mensen
zoals tickets enzo
goh je weet het namelijk alquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:47 schreef Fylax het volgende:
ik verwacht toeters en bellen en topshows en genot en
Ik ga met mensen om die wel een baan hebben en naar school gaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Want jij gaat met mensen om die te achterlijk zijn omdat zelf te bestellen?
oke je gaat andere mensen onterecht kaffir noemen omdat je serie is gespoilt? Je weet dat het terug komt naar jou en jij nu kaffir bentquote:
hee ik ben niet vijanigquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:47 schreef girlygirl8 het volgende:
nou dat was dus mijn poging om leuk mee te doen met fokkers, bedankt che, weet ik ook weer meteen dat de vijandigheid diep zit bij velen goed om te weten
by
ongelovigequote:
Dan kun je toch nog steeds shit online bestellen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ga met mensen om die wel een baan hebben en naar school gaan.
ben ik altijd alquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij bent echt een zachtgekookt eitje geworden
replica?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:51 schreef Fylax het volgende:
laatst wilde iemand Yeezys hebben heb ik moeten doen kreeg ik 50 euro
Ah top, bedankt voor de uitleg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:52 schreef Drug het volgende:
[..]
ongelovige
letterlijk "bedekker" zoals bedekker van de waarheid.
of wat een boer doet: het bedekken van zaadjes met aarde
Als je aan het werk bent of op school zit of sporten bent kun je idd tickets voor concert bestellen..quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 01:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan kun je toch nog steeds shit online bestellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |