haha ik ging daar vroeger weleens heen. is een echte toeristentent. heb daar wel leuke dingen meegemaakt. gekke engelsen kwamen daar. die gingen in de r&bzaal van t balkon springen rn vingen ze elkaar op.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Karlovy iddlelijkste strippers ooit
Toen ik er was waren er geen strippersquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Karlovy iddlelijkste strippers ooit
Yes vlieg morgenochtend naar Rome en dan donderdag weer naar Praag, vervolgens direct de trein naar Bratislava.quote:
Lekker, hoe lang blijf je daarquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Yes vlieg morgenochtend naar Rome en dan donderdag weer naar Praag, vervolgens direct de trein naar Bratislava.
nee hehe nooit van gehoord. ik kreeg becherovka (bah) slivovice, vodca en hoe heet dat sterke blauwe ook alweer?quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:40 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
heh gewoon mede. Nooit gedronken in cz?
bsinth?quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee hehe nooit van gehoord. ik kreeg becherovka (bah) slivovice, vodca en hoe heet dat sterke blauwe ook alweer?
Is nu wel leuk geweest.quote:
IS HET TE ZIEN??quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:44 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
NSFWNSFWNSFWNSFWNSFW
fapje gemacht
geef een kus op haar voorhoofdquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn vriendin is op de bank in slaap gevallen. Best schattig.
gay as fuckquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
geef een kus op haar voorhoofd
Allemaal voor werk?quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Yes vlieg morgenochtend naar Rome en dan donderdag weer naar Praag, vervolgens direct de trein naar Bratislava.
Heb mij vermaakt bij dance gedeelte, kki veel nederlandersquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:45 schreef madeliefff het volgende:
karlovy is gern hippe tent ofzo maar wel veel verdiepingen met eigen muziekstijl.
he hebt ook nog duplex daar in de buurt. die is wat hipper ingericht. en daar dansen meiden op een blok
Goede tip.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
geef een kus op haar voorhoofd
Ze zijn vrij anti moslim daarquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:44 schreef Crip het volgende:
kweenie of ik ooit op vakantie zou kunnen gaan in oostblok gebied. Mijn broer vond polen wel tof tho, zn vriendin is pools. Maar toch kweenie trekt mij niet.
ja veel daar idd. hebben ze nog steeds blacklight op de toiletten waardoor je je make up niet kunt checken?quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb mij vermaakt bij dance gedeelte, kki veel nederlanders
Geen idee ben alleen bij jazz naar toilet gegaan wat exht walgelijk was.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:46 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja veel daar idd. hebben ze nog steeds blacklight op de toiletten waardoor je je make up niet kunt checken?
ik wil die textured rosegold eyeshadow bestellen via cultbeauty.com als weer restocked isquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
Crip Heb je weleens bij huda besteld
slivovic dayumquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee hehe nooit van gehoord. ik kreeg becherovka (bah) slivovice, vodca en hoe heet dat sterke blauwe ook alweer?
Mag ik ook?quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:49 schreef Oberkullie het volgende:
Ben koekjes aan het maken met banaan en havermout. Zit nu in de oven
HAHAHAHAHDHD HEB JE OOK HET WEERBERICHTquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:49 schreef Oberkullie het volgende:
Poolse vriendin? Nicequote:Op maandag 24 oktober 2016 20:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja dat ook hehe.
Helft van fam van broers vriendin woont daar, dus vond dat wel grappig.
Hou je bek gestoorde zaadkraagquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
HAHAHAHAHDHD HEB JE OOK HET WEERBERICHT
sorry dat ik me gisteren schuldig heb gemaakt aan onbehoorlijk gedrag ik heb er erg veel spijt van en kon slecht slapen, werd om 6:00 al wakkerquote:
ja hoor, dit maakt onze band enkel sterker. zonder dalen geen pieken kuch kuckquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sorry dat ik me gisteren schuldig heb gemaakt aan onbehoorlijk gedrag ik heb er erg veel spijt van en kon slecht slapen, werd om 6:00 al wakker
Hoop dat je mijn excuses accepteert en we opnieuw kunnen beginnen
Nice, jammer dat ik bang ben voor leguanen. Zijn voor de rest wel nice.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
één gekko, een groene leguaan en een grijs/witte leguaan
zou jij kunnen slapen met een loslopende gekko op je kamer?quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Nice, jammer dat ik bang ben voor leguanen. Zijn voor de rest wel nice.
Gekko's zijn gwn cute als ze zo klein zijn.
Nee ben bang dat ik 'm vermorzel in mn slaap.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zou jij kunnen slapen met een loslopende gekko op je kamer?
nee is geen mixdrankje. is een sterk drankje. ik ben half tsjech ja , mijn moeder komt daar vandaan . wat deed jij daar dan?quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:48 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
slivovic dayumgeen idee, bedoel je een mixdrankje? En ben jij een czech?
Ben jij geboren in NL eigk?quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee is geen mixdrankje. is een sterk drankje. ik ben half tsjech ja , mijn moeder komt daar vandaan . wat deed jij daar dan?
[ afbeelding ].
oeeeh havermout koekjes zijn echt lekkerquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:49 schreef Oberkullie het volgende:
nee toevallig nietquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:50 schreef jamesdeen het volgende:
Iemand die donderdag toevallig in boekarest is?
Komodovaraan vooral ja, die dino's verslinden je met huid en haarquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:57 schreef Pharkus het volgende:
Varanen die beesten zijn ook scary mofo's
ja, ik ga daar alleen op vakantie. ik heb er nooit gewoond of ietsquote:
Liever een varaan in mijn hostel dan een spin unitquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:57 schreef Pharkus het volgende:
Varanen die beesten zijn ook scary mofo's
why?quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Na vanavond weer een nieuwe rel n.a.v. VI
?quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Na vanavond weer een nieuwe rel n.a.v. VI
Ging over denk en Sylvana. Johan zei, Sylvana is vast zo trots als een aap.quote:
gaat niemand om miepen hoorquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ging over denk en Sylvana. Johan zei, Sylvana is vast zo trots als een aap.
quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gaat niemand om miepen hoor
twitter:tRiShA456 twitterde op maandag 24-10-2016 om 20:58:26Ik wist niet dat johan derksen ook een racist was 🤔 #VoetbalInside #RTL7 reageer retweet
Weet jij een goede longlasting lipshit? Drogisterij meuk is bullshit.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:48 schreef Crip het volgende:
[..]
ik wil die textured rosegold eyeshadow bestellen via cultbeauty.com als weer restocked is
Ze schijnen serieus wel heel lekker te smakenquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:56 schreef Crip het volgende:
een keer zag ik in marokko leguaan die echt biggie was, heb echt hard gerend voor mijn leven vriend. die dingen kijken echt alsof ze je gaan destroyen.
quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:05 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ze schijnen serieus wel heel lekker te smaken
wat toevalligquote:
oostblok roadtrip. Spreek jij dan ook czech?quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee is geen mixdrankje. is een sterk drankje. ik ben half tsjech ja , mijn moeder komt daar vandaan . wat deed jij daar dan?
[ afbeelding ].
Als je in hostels slaapt wel, zat aanspraak als je niet auti bentquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Is alleen reizen chill?
Wil ook een keer doen maar straks vind ik het geen fuck aan
Dit gaat genot wordentwitter:MHilkens twitterde op maandag 24-10-2016 om 21:05:17Johan Derksen zegt net over @SylvanaSimons 'zo trots als een aapje' en dan dat ze nu eenmaal niet op een pauw lijkt. #forFsake reageer retweet
waar kan ik dit zien?quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit gaat genot wordentwitter:MHilkens twitterde op maandag 24-10-2016 om 21:05:17Johan Derksen zegt net over @SylvanaSimons 'zo trots als een aapje' en dan dat ze nu eenmaal niet op een pauw lijkt. #forFsake reageer retweet
quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:09 schreef Myrr het volgende:
Waarom is die zwarte droeftoeter nog actueel?
door dit soort uitspraken blijft sylvana opduiken.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:09 schreef Myrr het volgende:
Zij maakt zichzelf zwart.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
door dit soort uitspraken blijft sylvana opduiken.
Vanwege Sinterklaas en de aankomende Tweede Kamerverkiezingen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:09 schreef Myrr het volgende:
2x de helft.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:10 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd. Wat kost een leguaan?
Als je er zo in staat kan het alleen maar meevallen.quote:
Mwehquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Sexy afkomst wel.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Omdat haar aids z'n werk nog niet heeft gedaanquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:09 schreef Myrr het volgende:
quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:17 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Omdat haar aids z'n werk nog niet heeft gedaan
Wordt wel eens tijd ja.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:17 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Omdat haar aids z'n werk nog niet heeft gedaan
colourpop of kylie, colourpop is echt goed voor de prijs 5 dollar per lipstick en die oogschaduws zijn ook amazing. hun shipping is vaker ook gratis internationaal.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weet jij een goede longlasting lipshit? Drogisterij meuk is bullshit.
Op wat qua huid wjl je je richten
quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:09 schreef Myrr het volgende:
prima aapjequote:Op maandag 24 oktober 2016 21:19 schreef Myrr het volgende:
Johan lijkt zelf overigens ook op een aap.![]()
[ afbeelding ] D'aahww.
heb je het over MYMEMMEMCEquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:09 schreef Myrr het volgende:
Wat ga je doen?quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:20 schreef Crip het volgende:
ik ben echt excited om naar de kapster te gaan.
heb ik al 3242x gezegd maar /care
Wat voor project?quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:20 schreef Myrr het volgende:
Tering moet echt het laatste stukje aan m'n project gaan afmaken maar geeeeeen zin meer.
kan dat echt niet onthouden, sorryquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:22 schreef Crip het volgende:
zo moeilijk is het niet om mmgymcmb te typen
Filmpje.twitter:markdbl twitterde op maandag 24-10-2016 om 21:11:35Johan Derksen is zojuist weer eens over het randje gegaan. 'Sylvana loopt nu rond zo trots als een aapje'.… https://t.co/XcEkGMp49O reageer retweet
Zonder niemand voor het hoofd te stoten?quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Concept en globaal visueel beeld voor kerstdecor bij de MBO Raad.
Wil ook.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:23 schreef Crip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
misschien klein beetje paarser
rare tattoo heeft die chickquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:23 schreef Crip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
misschien klein beetje paarser
Ja, tering, dat is dus de reden dat ik nog steeds rondloop met ombre.quote:
ja dat verdienen ze wel als ze de heledag gaan zwoegen om mijn bijna zwarte haar te ontkleuren naar grijsquote:
Nah, het moet wel een beetje op burgerschap gericht zijn. Het zit in mijn hoofd, moet alleen nog een paar ruimtes in beeld brengen en daarvoor moet ik dingen doen en daar heb ik geen zin in.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zonder niemand voor het hoofd te stoten?
ik heb mn paars ook zelf gedaan, 2 keer ontkleurt maar niet mn roots heb shadowroots gedaan bij mijzelf. Maar zo licht ga ik niet bij mijzelf doenquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, tering, dat is dus de reden dat ik nog steeds rondloop met ombre.
Dat kan ik gewoon zelf, maar shit dichtbij m'n hoofdhuid durf ik niet.
ja sure wil niet zeggen dat het te duur is maar de afgelopen 5 jaar heb ik 20 euro uitgeven aan m'n kapsel en dat was aan een tondeusequote:Op maandag 24 oktober 2016 21:25 schreef Crip het volgende:
[..]
ja dat verdienen ze wel als ze de heledag gaan zwoegen om mijn bijna zwarte haar te ontkleuren naar grijs
terwijl je hoofddoek hebtquote:
Snap ik. Lukt sowieso niet in 1 keer, lang in laten werken is ook eng eng eng en het daarna gewoon nog een keertje doen. Meh.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:26 schreef Crip het volgende:
[..]
ik heb mn paars ook zelf gedaan, 2 keer ontkleurt maar niet mn roots heb shadowroots gedaan bij mijzelf. Maar zo licht ga ik niet bij mijzelf doen
hehe ja mannen haar is ook wel easy te onderhouden. Als je laat fixen door mocro of irakees ben je 12 euro ofzo kwijt heb je echt mooi hipster kapsel. maar dat is mij niet gegundquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:26 schreef zeer het volgende:
[..]
ja sure wil niet zeggen dat het te duur is maar de afgelopen 5 jaar heb ik 20 euro uitgeven aan m'n kapsel en dat was aan een tondeuse
Ik koop toch ook geen lamborghini om 'm vervolgens in de garage te zettenquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:27 schreef zeer het volgende:
[..]
ja nee dan mag je niet ijdel zijn verder
ben nog nooit bij arab kapper geweest eigenlijk, wonen hier ook geen buitenlanders verder mjaquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:27 schreef Crip het volgende:
[..]
hehe ja mannen haar is ook wel easy te onderhouden. Als je laat fixen door mocro of irakees ben je 12 euro ofzo kwijt heb je echt mooi hipster kapsel. maar dat is mij niet gegund
Ik wil max 25 euro uitgeven aan foundation die niet shit aanvoelt, welke merken die te koop zijn bij Ici of Douglas zijn ja en welke nee?quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:27 schreef Crip het volgende:
[..]
hehe ja mannen haar is ook wel easy te onderhouden. Als je laat fixen door mocro of irakees ben je 12 euro ofzo kwijt heb je echt mooi hipster kapsel. maar dat is mij niet gegund
denk je nou srs dat crip 24/7 met hoofddoek rond loopt?quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:28 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik koop toch ook geen lamborghini om 'm vervolgens in de garage te zetten
irakezen en afghanen doen dat goedquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wilde eerst naar Salon B, maar ik kon daar niet afgeschermd zitten van bois. Daar gaat die veracamilla en livelifegorgeouss heen vn yt. Wil ook eens Mariette proberen van b academy waar mascha heen gaat.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Snap ik. Lukt sowieso niet in 1 keer, lang in laten werken is ook eng eng eng en het daarna gewoon nog een keertje doen. Meh.
Exfolieer je?quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:18 schreef Crip het volgende:
[..]
colourpop of kylie, colourpop is echt goed voor de prijs 5 dollar per lipstick en die oogschaduws zijn ook amazing. hun shipping is vaker ook gratis internationaal.
droogheid, roseaca, onzuiverheden en hyperpigmentatie door gevolg van onzuiverheden.
Oh god al die namen zeggen me echt helemaal 0. Ja Mascha wel, maar verder echt niets.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wilde eerst naar Salon B, maar ik kon daar niet afgeschermd zitten van bois. Daar gaat die veracamilla en livelifegorgeouss heen vn yt. Wil ook eens Mariette proberen van b academy waar mascha heen gaat.
Ga nu naar Sheross, vonnekebonneke komt daar ook. Vind haar echt grappig
Fucking badass en schijnheilig vrome moslima's dus.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:30 schreef Stimorol- het volgende:
Heb vandaag de zusters van mn vriend ontmoet.
Waren een soort van crips
Max 25 euro zeg ik L'oreal 24 matte infallible foundation voor 16eur ong eventueel beautyblender erbij halen van realtechniques voor 6 euroquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik wil max 25 euro uitgeven aan foundation die niet shit aanvoelt, welke merken die te koop zijn bij Ici of Douglas zijn ja en welke nee?
jullie hebben toch al super lang en relatie?quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:30 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb geen idee. Maar 150 euro voor de kapper vind ik vrij veel.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:29 schreef zeer het volgende:
[..]
denk je nou srs dat crip 24/7 met hoofddoek rond loopt?
nee mag niet, moet voor de rest ook mijzelf verwaarlozen omdat ik bijv niet met mn kut bloot loop buiten.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:27 schreef zeer het volgende:
[..]
ja nee dan mag je niet ijdel zijn verder
Ik zeg gewoon tegen mijn vriend dat het 16 euro was (al is het mijn eigen geld, maar toch, hij gaat echt (terecht) zeiken om 36 euro voor make-upquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Max 25 euro zeg ik L'oreal 24 matte infallible foundation voor 16eur ong eventueel beautyblender erbij halen van realtechniques voor 6 eurodatziet echt mooi uit. Als je willing bent om 35/36 uit te geven urban decay naked skin foundation
arabs knippen echt goed vind ik.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:28 schreef zeer het volgende:
[..]
ben nog nooit bij arab kapper geweest eigenlijk, wonen hier ook geen buitenlanders verder mja
laat me eigenlijk altijd knippen door vriendinnetje
moet wel soms helemaal kaal omdat het niet gelukt isquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:31 schreef Crip het volgende:
[..]
arabs knippen echt goed vind ik.
das wel chill ja
ik wil een chemische exfoliator gaan gebruiken want korreltjes zijn te hard voor mijn gezicht, heb echt gevoelige huid.quote:
So? Wij hebben een ander cultuur. Familie wordt pas gezien als er serieuze stappen worden genomen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:30 schreef zeer het volgende:
[..]
jullie hebben toch al super lang en relatie?
ik ook, belachelijk veel zelfsquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:31 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Maar 150 euro voor de kapper vind ik vrij veel.
Nee want hij hoort buiten in de regen?quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:28 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik koop toch ook geen lamborghini om 'm vervolgens in de garage te zetten
Korreltjesquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:32 schreef Crip het volgende:
[..]
ik wil een chemische exfoliator gaan gebruiken want korreltjes zijn te hard voor mijn gezicht, heb echt gevoelige huid.
urban decay naked skin foundation en de concealer is echt beste ooit.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon tegen mijn vriend dat het 16 euro was (al is het mijn eigen geld, maar toch, hij gaat echt (terecht) zeiken om 36 euro voor make-up)
.
In dat geval gefeliciteerd.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
So? Wij hebben een ander cultuur. Familie wordt pas gezien als er serieuze stappen worden genomen.
verbaast me gewoon een beetje, probeer niet te oordelen oid, na hoe lange tijd is dit nu dan?quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
So? Wij hebben een ander cultuur. Familie wordt pas gezien als er serieuze stappen worden genomen.
Wat voor kapsel heb je dan?quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:32 schreef zeer het volgende:
ik vind naar de kapper gaan een van de lastigste dingen op de wereld trouwensheb nog nooit van m'n leven geweten wat ik moet zeggen als ze vragen wat je wilt, ben nooit tevreden met het resultaat maar vind het ook weer wat om dat te zeggen en vind het eigenlijk altijd veel te duur
1x naar een echte herenkapper geweest die niet eens vroeg wat ik wou maar gewoon het beste kapsel dat ik ooit gehad heb bij me knipte
mmm jij hebt verstand ik had die Urban Decay liquid moondust eyeliner besteld via ici paris. Vond die echt tegen vallen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Max 25 euro zeg ik L'oreal 24 matte infallible foundation voor 16eur ong eventueel beautyblender erbij halen van realtechniques voor 6 eurodatziet echt mooi uit. Als je willing bent om 35/36 uit te geven urban decay naked skin foundation
Okay, Urban Decay dus. Ja concealer moet ik ook nieuwe hebben, mijne is echt al... zes jaar oud ofzo.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:33 schreef Crip het volgende:
[..]
urban decay naked skin foundation en de concealer is echt beste ooit.
aub laat je niet ompraten door hun door bijv estee lauder double wear t kopen ofzo. Die shit is echt cakey as fuck
leuk hequote:Op maandag 24 oktober 2016 21:30 schreef Stimorol- het volgende:
Als je een kop hebt als een maanlandschap is het gewoon moeilijk te knippen voor een kapper johquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:32 schreef zeer het volgende:
ik vind naar de kapper gaan een van de lastigste dingen op de wereld trouwensheb nog nooit van m'n leven geweten wat ik moet zeggen als ze vragen wat je wilt, ben nooit tevreden met het resultaat maar vind het ook weer wat om dat te zeggen en vind het eigenlijk altijd veel te duur
1x naar een echte herenkapper geweest die niet eens vroeg wat ik wou maar gewoon het beste kapsel dat ik ooit gehad heb bij me knipte
Goede make up. Mooi ook.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Fucking badass en schijnheilig vrome moslima's dus.
wisselt beetjequote:
Hahaquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goede make up. Mooi ook.
Voelde me ugly.
Meer dan 2 minder dan 4 jrquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:34 schreef zeer het volgende:
[..]
verbaast me gewoon een beetje, probeer niet te oordelen oid, na hoe lange tijd is dit nu dan?
twitter:Jantjeboskamp twitterde op maandag 24-10-2016 om 21:28:46Johan Derksen over Sylvana Simons "Die is zo trots als een aap en DENK is erger dan @geertwilderspvv" - @DenkNL gaat weer aangifte doen? reageer retweet
quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:35 schreef Rozevla het volgende:
[..]
3 keer vandaag, werd vanochtend er zelfs wakker van
geslacht manquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:34 schreef Neverknown het volgende:
[..]
mmm jij hebt verstand ik had die Urban Decay liquid moondust eyeliner besteld via ici paris. Vond die echt tegen vallen.
[ afbeelding ]
Links boven had ik chem trial
Is maar make-up.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goede make up. Mooi ook.
Voelde me ugly.
Scheelt me 28583853 dmsquote:
#mmcrewquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:35 schreef zeer het volgende:
[..]
wisselt beetje
heb tijd hanekam gehad, daarna zo'n wo2 duitse soldaat kapsel, tussendoor nog een paar keer flink ge-mm'd en ook nog wel lang tussen
nu korter aan de zijkanten en bovenop wat langer om m'n inhammetjes te verbergen
oh okquote:
ik wil ook een keer laten millimeteren maar denk echt dat het geen porem isquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:35 schreef zeer het volgende:
[..]
wisselt beetje
heb tijd hanekam gehad, daarna zo'n wo2 duitse soldaat kapsel, tussendoor nog een paar keer flink ge-mm'd en ook nog wel lang tussen
nu korter aan de zijkanten en bovenop wat langer om m'n inhammetjes te verbergen
Nee eentje is sws mooi. Groene ogen en mooi haar en alles.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:36 schreef Myrr het volgende:
[..]
Is maar make-up.
Voel me soms ook ugly naast van die meisjes maar dan bedenk ik me dat ik een uur langer kan slapen.
ik kan echt niet met een foto naar een kapper gaan en zeggen dat ik op de faggot op die foto wil lijken, sorryquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:37 schreef Matip het volgende:
[..]
ik wil ook een keer laten millimeteren maar denk echt dat het geen porem is
Maar je kunt volgende keer toch een foto laten zien van hoe je het wil hebben? Moet je wel naar een beetje fatsoenlijke kapsalon gaan maar dan betaal je wel ja
Nee. Nee. Nee ja ja nee geen ideequote:Op maandag 24 oktober 2016 21:37 schreef zeer het volgende:
[..]
oh ok
maar jullie wonen toch ook samen e.d.? is dat dan niet srs genoeg om familie te ontmoeten? gaan jullie dan nu trouwen?
Opscheertjequote:Op maandag 24 oktober 2016 21:37 schreef Matip het volgende:
[..]
ik wil ook een keer laten millimeteren maar denk echt dat het geen porem is
Maar je kunt volgende keer toch een foto laten zien van hoe je het wil hebben? Moet je wel naar een beetje fatsoenlijke kapsalon gaan maar dan betaal je wel ja
Turks? Kan soms ook jelly zijn op die ogen van ze. Syrische ook, migado.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee eentje is sws mooi. Groene ogen en mooi haar en alles.
Zou doen als man was.
Nee Midden Oostenquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Turks? Kan soms ook jelly zijn op die ogen van ze. Syrische ook, migado.
oh ok dat was dan misvattingquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Nee. Nee ja ja nee geen idee
je weet wat ik bedoelquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Korreltjesgirl nee.
Bedoel shit wat je op gezicht smeert. Heb je littekens?
quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:38 schreef zeer het volgende:
[..]
ik kan echt niet met een foto naar een kapper gaan en zeggen dat ik op de faggot op die foto wil lijken, sorry
Been there done that.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:39 schreef zeer het volgende:
[..]
oh ok dat was dan misvatting
geniet nog maar van je tijd zonder schoonfamilie zou ik zeggen
nog nooit gebruikt, vind hun glitter eyeliners wel mooi als topper op andere oogschadusquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:34 schreef Neverknown het volgende:
[..]
mmm jij hebt verstand ik had die Urban Decay liquid moondust eyeliner besteld via ici paris. Vond die echt tegen vallen.
[ afbeelding ]
Links boven had ik chem trial
je gaat je echt flawless as fuck voelenquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Okay, Urban Decay dus. Ja concealer moet ik ook nieuwe hebben, mijne is echt al... zes jaar oud ofzo.
mmm hij kon net zo goed van de hema zijn voor 2 euro heb er 24 voor betaaldquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:40 schreef Crip het volgende:
[..]
nog nooit gebruikt, vind hun glitter eyeliners wel mooi als topper op andere oogschadus
quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:41 schreef Myrr het volgende:
HAHAHAHA IK WAS M'N MAKE UP ERAF MET WHATEVER ER IN DE DOUCHE STAAT. Soms shampoo, meestal van die babyshit. Daarna een kwak Bio Oil erop tegen de droogheid.
R.I.P. mijn ooghuid.
Waarschijnlijk de eerste week druk maken om dat mensen zien dat ik foundation op heb.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:41 schreef Crip het volgende:
[..]
je gaat je echt flawless as fuck voelen
Moest lachen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:38 schreef zeer het volgende:
[..]
ik kan echt niet met een foto naar een kapper gaan en zeggen dat ik op de faggot op die foto wil lijken, sorry
wat nou als de kapster me uitlachtquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:40 schreef Matip het volgende:
[..]
dus laat je je door je vriendin knippen
ik wel horquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:39 schreef Neverknown het volgende:
das wel kut van bruine ogen. Je hoort nooit van waaaauwwww je ogenhahahaha
!
ok hoogstens soms. maar nooit zoals die echte mooie lichte et horen.
Van die vierkantachtige hoofden staat het echt niet. Of die vanaf de jukbeenderen nog een stuk breder uitlopen naar boven.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:42 schreef zeer het volgende:
[..]
wat nou als de kapster me uitlacht
millimeteren is eerste keer trouwens eng maar gemillimeterde kop staat iedereen wel goed, zou het je echt aanraden, niks zo lekker dan een kale kop
Ja maar das ook door je make up deels dat je dat echt goed kan en speciaal weet te maken.quote:
Nja desnoods maak je een foto van jezelf de eerstvolgende keer dat het goed geknipt isquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:42 schreef zeer het volgende:
[..]
wat nou als de kapster me uitlacht
millimeteren is eerste keer trouwens eng maar gemillimeterde kop staat iedereen wel goed, zou het je echt aanraden, niks zo lekker dan een kale kop
heb je n vlog? nee man laat zienquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
rustaaagh
daar? heb je mn vlog gezien?
Polenschedels.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Van die vierkantachtige hoofden staat het echt niet. Of die vanaf de jukbeenderen nog een stuk breder uitlopen naar boven.
Ja die komen vaak voorbij bij opsporing verzochtquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:39 schreef Neverknown het volgende:
Ja getinte vrouwen met lichte ogen.............
...........
..................
......
watdanquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je hebt wat gemist bij VI
geniaalquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
WEB / BradgeTV #11 de Bradmobiel live!
Ja huilen.quote:
Eerst ff die van Brad kijken.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
WEB / BradgeTV #11 de Bradmobiel live!
Ja, daarom Bio Oil.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mr je stript zo je huidvet er affff
matip is toch gewoon knappe kerelquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Van die vierkantachtige hoofden staat het echt niet. Of die vanaf de jukbeenderen nog een stuk breder uitlopen naar boven.
Girl ga nou gewoon ff nr de tuinennnnn opnN minstquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, daarom Bio Oil.problem solved.
Als ik met watjes aan de gang ga is na watje nummer drie alles rood en brandend.
Jij hebt wel eens een blauw oog gehad toch?quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:45 schreef Neverknown het volgende:
Gewoon niet van die ogen die erop Facebook wauw uitzien en je dan diegene in echt ziet en denkt van oke waar zijn je ogen?
Weet je wel soms in echt of zo heeft een meid amper make up op en dan van die groene ogen of zo met een getinte huid.
gewoon 1 op de 934824929442 meiden hebben dat
NOT ME
Ja bruine ogen zijn wel warmer. en Schattiger.quote:
kweenie heb srs moeite met kappersquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:43 schreef Matip het volgende:
[..]
Nja desnoods maak je een foto van jezelf de eerstvolgende keer dat het goed geknipt is
Als ik ga laten millimeteren dan in de zomer denk ik
dat lijkt meer oogschaduw zo blauw paarsig niet echt mooi bij bruine ogen :Squote:Op maandag 24 oktober 2016 21:47 schreef Matip het volgende:
[..]
Jij hebt wel eens een blauw oog gehad toch?
quote:
Naja een ego die zo gevoed wordt. Van mij zouden ze mogen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:47 schreef Myrr het volgende:
Vind bruine ogen ook prima, zou helemaal geen zin hebben om zes keer per dag te horen van random mensen dat ik prachtige ogen heb. For real. Die mensen hebben dat sowieso geen zin in, daarom zeg ik het ook niet.
hehequote:Op maandag 24 oktober 2016 21:47 schreef Matip het volgende:
[..]
Mallootquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:47 schreef Matip het volgende:
[..]
ben daarom ook blij dat ik niet knap ben en geen leuke kleren draagquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:47 schreef Myrr het volgende:
Vind bruine ogen ook prima, zou helemaal geen zin hebben om zes keer per dag te horen van random mensen dat ik prachtige ogen heb. For real. Die mensen hebben dat sowieso geen zin in, daarom zeg ik het ook niet.
zo zie ik er met een beetje verbeelding uitquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:48 schreef Crip het volgende:
[..]
dit zou jou wel goed staan
[ afbeelding ]
grappig zegquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:47 schreef Matip het volgende:
[..]
Ogen zijn nooit lelijk. Liever saaie ogen en een mooie kop dan mooie ogen in een lelijke kop.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:48 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Naja een ego die zo gevoed wordt. Van mij zouden ze mogen.
heb wel zulke kapsels gehad maar heb denk ik al zo'n 10 jaar geen gel oid meer in m'n haar gehadquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:48 schreef Crip het volgende:
[..]
dit zou jou wel goed staan
[ afbeelding ]
Mooie boyquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo zie ik er met een beetje verbeelding uit
diep dit.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ogen zijn nooit lelijk. Liever saaie ogen en een mooie kop dan mooie ogen in een lelijke kop.
Ja dat wel. Heel vaak hebben mensen met hele mooie ogen een hele gekke neus nooit opgevallen?quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ogen zijn nooit lelijk. Liever saaie ogen en een mooie kop dan mooie ogen in een lelijke kop.
wrm zou ik dt niet weten tho?quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:50 schreef zeer het volgende:
schrik wel iedere keer als je doet alsof je weet hoe ik er uit zie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |