whut?. maar nvm t was een foutje gewoon. Iemand bedoelde iets andersquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:16 schreef MAHL het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=deam
Zou jij als Tsjech toch wel moeten weten
Ja hehequote:Op maandag 24 oktober 2016 20:27 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Kaoloveel racisten daar volgens mij
Nee gelukkig niet
Polen zien tjechen als untermenschenquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mhm, valt ook wel weer mee hoor. Polen > Tsjechië wat dat betreft.
Jaaa nashledenou !!!quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
na shledanou geloof ik. je kan t in spreektaal afkorten als "nashle"
in cz is t vaak of heel mooi of heel lelijk haha.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sommige svetlana's zijn btje fatty ;s
Ja en weetje, ober kwam zo vragen van wat we wilden drinken dus ik zei mede. Hij keek mij aan van wtf? Ik zei dus medovina en hij werd vet blij en vroeg of ik daar woonde blablablaquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:30 schreef jamesdeen het volgende:
Opso pica heb je nou medovina geproefd
o ja. zeg maar beschuit tegen ze. de g en de ui vinden ze moeilijk. besggggout zeggen ze danquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jaaa nashledenou !!!
We gingen Nederlands leren aan die Tsjechen en eentje zei dat Nederlands een vet rare taal is en wij de G uitspreken als een "angry cat"
pics van je vriendinquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja en weetje, ober kwam zo vragen van wat we wilden drinken dus ik zei mede. Hij keek mij aan van wtf? Ik zei dus medovina en hij werd vet blij en vroeg of ik daar woonde blablabla![]()
een vriendin ging dat toen ook bestellen en we dachten iets van een wijntje te krijgen, kregen we dat in een shotglaasje
en het was WALGELIJK. Echt ranzige nasmaak
quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja en weetje, ober kwam zo vragen van wat we wilden drinken dus ik zei mede. Hij keek mij aan van wtf? Ik zei dus medovina en hij werd vet blij en vroeg of ik daar woonde blablabla![]()
een vriendin ging dat toen ook bestellen en we dachten iets van een wijntje te krijgen, kregen we dat in een shotglaasje
en het was WALGELIJK. Echt ranzige nasmaak
Gelukkig woont deadprez daar om het wat te compenserenquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja hehe, word sws elke dag minimaal 1x vies as fuck aangekeken.
Die versie op SBS? Vorige week was mooi met dat rare konijnenkind.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:33 schreef Oberkullie het volgende:
Over een uur weer rijdende rechter genot
Dit ga ik onthoudenquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o ja. zeg maar beschuit tegen ze. de g en de ui vinden ze moeilijk. besggggout zeggen ze dan
Was vieszoet man, niet lekker.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:34 schreef jamesdeen het volgende:
[..]![]()
maar wat
hoort gewoon naar kklekkere honing te smaken
ik ken t nietquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:34 schreef jamesdeen het volgende:
[..]![]()
maar wat
hoort gewoon naar kklekkere honing te smaken
Wow die kill had gelijk damnquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jaaa nashledenou !!!
We gingen Nederlands leren aan die Tsjechen en eentje zei dat Nederlands een vet rare taal is en wij de G uitspreken als een "angry cat"
Kkiquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:35 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Wow die kill had gelijk damn
Test maar uit
Grrr grrr
Ja en Karlovy blabla neequote:Op maandag 24 oktober 2016 20:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
She ugly
Ben je al in Tsjechie en ben je al in zo'n club met 5 verdiepingen geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |