slivovic dayumquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee hehe nooit van gehoord. ik kreeg becherovka (bah) slivovice, vodca en hoe heet dat sterke blauwe ook alweer?
Mag ik ook?quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:49 schreef Oberkullie het volgende:
Ben koekjes aan het maken met banaan en havermout. Zit nu in de oven
HAHAHAHAHDHD HEB JE OOK HET WEERBERICHTquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:49 schreef Oberkullie het volgende:
Ben koekjes aan het maken met banaan en havermout. Zit nu in de oven
Poolse vriendin? Nicequote:Op maandag 24 oktober 2016 20:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja dat ook hehe.
Helft van fam van broers vriendin woont daar, dus vond dat wel grappig.
Hou je bek gestoorde zaadkraagquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
HAHAHAHAHDHD HEB JE OOK HET WEERBERICHT
sorry dat ik me gisteren schuldig heb gemaakt aan onbehoorlijk gedrag ik heb er erg veel spijt van en kon slecht slapen, werd om 6:00 al wakkerquote:
ja hoor, dit maakt onze band enkel sterker. zonder dalen geen pieken kuch kuckquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sorry dat ik me gisteren schuldig heb gemaakt aan onbehoorlijk gedrag ik heb er erg veel spijt van en kon slecht slapen, werd om 6:00 al wakker
Hoop dat je mijn excuses accepteert en we opnieuw kunnen beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |