haha ik ging daar vroeger weleens heen. is een echte toeristentent. heb daar wel leuke dingen meegemaakt. gekke engelsen kwamen daar. die gingen in de r&bzaal van t balkon springen rn vingen ze elkaar op.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Karlovy iddlelijkste strippers ooit
Toen ik er was waren er geen strippersquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Karlovy iddlelijkste strippers ooit
Yes vlieg morgenochtend naar Rome en dan donderdag weer naar Praag, vervolgens direct de trein naar Bratislava.quote:
Lekker, hoe lang blijf je daarquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Yes vlieg morgenochtend naar Rome en dan donderdag weer naar Praag, vervolgens direct de trein naar Bratislava.
nee hehe nooit van gehoord. ik kreeg becherovka (bah) slivovice, vodca en hoe heet dat sterke blauwe ook alweer?quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:40 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
heh gewoon mede. Nooit gedronken in cz?
bsinth?quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee hehe nooit van gehoord. ik kreeg becherovka (bah) slivovice, vodca en hoe heet dat sterke blauwe ook alweer?
Is nu wel leuk geweest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |