ja als ik in maastricht ben en een skater kijkt lief naar mij dan denk ik automatisch dat het dp isquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Gelukkig woont deadprez daar om het wat te compenseren
Picsquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn vriendin is op de bank in slaap gevallen. Best schattig.
zelfde als buitenlander op fok zittenquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja als buitenlander in PVV-bolwerk wonen is welsoms
quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn vriendin is op de bank in slaap gevallen. Best schattig.
Wejooo killquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:35 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Wow die kill had gelijk damn
Test maar uit
Grrr grrr
Ja karlovy nog ietsquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weet niet meer hoe het heet
WAAROM NIET?? is superleuk daar omg wil terug
Karlovy Laznequote:Op maandag 24 oktober 2016 20:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
She ugly
Ben je al in Tsjechie en ben je al in zo'n club met 5 verdiepingen geweest?
Ja je kan beter niet in NWS of FP komen neequote:Op maandag 24 oktober 2016 20:36 schreef Crip het volgende:
[..]
zelfde als buitenlander op fok zitten
overdag hierkomen is meestal zelfde effectquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja je kan beter niet in NWS of FP komen nee
Whyquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:37 schreef Toto69 het volgende:
p
[..]
Ja karlovy nog iets
echt? ik hoor er slechte dingen over hier
ik was in de waan dat ik je smaakpapillen een orgasme bezorgd hadquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit ga ik onthouden
[..]
Was vieszoet man, niet lekker.maar ik zal het ooit eens weer drinken maar dan in ander restaurant
Nutz, Noel enz zekerquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:37 schreef Crip het volgende:
[..]
overdag hierkomen is meestal zelfde effect
quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Why
Beste night out ever, zoveel lamme mensen gezien en dan vooral nederlanders die van trap pleurden + van dansvloer uitgleden bij Jazz gedeelte
ja no ideaquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Why
Beste night out ever, zoveel lamme mensen gezien en dan vooral nederlanders die van trap pleurden + van dansvloer uitgleden bij Jazz gedeelte
karlovy lazne?quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
She ugly
Ben je al in Tsjechie en ben je al in zo'n club met 5 verdiepingen geweest?
Helaas helaasquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:38 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ik was in de waan dat ik je smaakpapillen een orgasme bezorgd had
Awhhquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:36 schreef Crip het volgende:
[..]
ja als ik in maastricht ben en een skater kijkt lief naar mij dan denk ik automatisch dat het dp is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |