haha ik ging daar vroeger weleens heen. is een echte toeristentent. heb daar wel leuke dingen meegemaakt. gekke engelsen kwamen daar. die gingen in de r&bzaal van t balkon springen rn vingen ze elkaar op.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Karlovy iddlelijkste strippers ooit
Toen ik er was waren er geen strippersquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Karlovy iddlelijkste strippers ooit
Yes vlieg morgenochtend naar Rome en dan donderdag weer naar Praag, vervolgens direct de trein naar Bratislava.quote:
Lekker, hoe lang blijf je daarquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Yes vlieg morgenochtend naar Rome en dan donderdag weer naar Praag, vervolgens direct de trein naar Bratislava.
nee hehe nooit van gehoord. ik kreeg becherovka (bah) slivovice, vodca en hoe heet dat sterke blauwe ook alweer?quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:40 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
heh gewoon mede. Nooit gedronken in cz?
bsinth?quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee hehe nooit van gehoord. ik kreeg becherovka (bah) slivovice, vodca en hoe heet dat sterke blauwe ook alweer?
Is nu wel leuk geweest.quote:
IS HET TE ZIEN??quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:44 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
NSFWNSFWNSFWNSFWNSFW
fapje gemacht
geef een kus op haar voorhoofdquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn vriendin is op de bank in slaap gevallen. Best schattig.
gay as fuckquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
geef een kus op haar voorhoofd
Allemaal voor werk?quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Yes vlieg morgenochtend naar Rome en dan donderdag weer naar Praag, vervolgens direct de trein naar Bratislava.
Heb mij vermaakt bij dance gedeelte, kki veel nederlandersquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:45 schreef madeliefff het volgende:
karlovy is gern hippe tent ofzo maar wel veel verdiepingen met eigen muziekstijl.
he hebt ook nog duplex daar in de buurt. die is wat hipper ingericht. en daar dansen meiden op een blok
Goede tip.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
geef een kus op haar voorhoofd
Ze zijn vrij anti moslim daarquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:44 schreef Crip het volgende:
kweenie of ik ooit op vakantie zou kunnen gaan in oostblok gebied. Mijn broer vond polen wel tof tho, zn vriendin is pools. Maar toch kweenie trekt mij niet.
ja veel daar idd. hebben ze nog steeds blacklight op de toiletten waardoor je je make up niet kunt checken?quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb mij vermaakt bij dance gedeelte, kki veel nederlanders
Geen idee ben alleen bij jazz naar toilet gegaan wat exht walgelijk was.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:46 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja veel daar idd. hebben ze nog steeds blacklight op de toiletten waardoor je je make up niet kunt checken?
ik wil die textured rosegold eyeshadow bestellen via cultbeauty.com als weer restocked isquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
Crip Heb je weleens bij huda besteld
slivovic dayumquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee hehe nooit van gehoord. ik kreeg becherovka (bah) slivovice, vodca en hoe heet dat sterke blauwe ook alweer?
Mag ik ook?quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:49 schreef Oberkullie het volgende:
Ben koekjes aan het maken met banaan en havermout. Zit nu in de oven
HAHAHAHAHDHD HEB JE OOK HET WEERBERICHTquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:49 schreef Oberkullie het volgende:
Ben koekjes aan het maken met banaan en havermout. Zit nu in de oven
Poolse vriendin? Nicequote:Op maandag 24 oktober 2016 20:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja dat ook hehe.
Helft van fam van broers vriendin woont daar, dus vond dat wel grappig.
Hou je bek gestoorde zaadkraagquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
HAHAHAHAHDHD HEB JE OOK HET WEERBERICHT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |