wat toevalligquote:
oostblok roadtrip. Spreek jij dan ook czech?quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee is geen mixdrankje. is een sterk drankje. ik ben half tsjech ja , mijn moeder komt daar vandaan . wat deed jij daar dan?
[ afbeelding ].
Als je in hostels slaapt wel, zat aanspraak als je niet auti bentquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Is alleen reizen chill?
Wil ook een keer doen maar straks vind ik het geen fuck aan
Dit gaat genot wordentwitter:MHilkens twitterde op maandag 24-10-2016 om 21:05:17Johan Derksen zegt net over @SylvanaSimons 'zo trots als een aapje' en dan dat ze nu eenmaal niet op een pauw lijkt. #forFsake reageer retweet
waar kan ik dit zien?quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit gaat genot wordentwitter:MHilkens twitterde op maandag 24-10-2016 om 21:05:17Johan Derksen zegt net over @SylvanaSimons 'zo trots als een aapje' en dan dat ze nu eenmaal niet op een pauw lijkt. #forFsake reageer retweet
quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:09 schreef Myrr het volgende:
Waarom is die zwarte droeftoeter nog actueel?
door dit soort uitspraken blijft sylvana opduiken.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:09 schreef Myrr het volgende:
Zij maakt zichzelf zwart.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
door dit soort uitspraken blijft sylvana opduiken.
Vanwege Sinterklaas en de aankomende Tweede Kamerverkiezingen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:09 schreef Myrr het volgende:
2x de helft.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:10 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd. Wat kost een leguaan?
Als je er zo in staat kan het alleen maar meevallen.quote:
Mwehquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee is geen mixdrankje. is een sterk drankje. ik ben half tsjech ja , mijn moeder komt daar vandaan . wat deed jij daar dan?
[ afbeelding ].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |