Nice, jammer dat ik bang ben voor leguanen. Zijn voor de rest wel nice.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
één gekko, een groene leguaan en een grijs/witte leguaan
zou jij kunnen slapen met een loslopende gekko op je kamer?quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Nice, jammer dat ik bang ben voor leguanen. Zijn voor de rest wel nice.
Gekko's zijn gwn cute als ze zo klein zijn.
Nee ben bang dat ik 'm vermorzel in mn slaap.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zou jij kunnen slapen met een loslopende gekko op je kamer?
nee is geen mixdrankje. is een sterk drankje. ik ben half tsjech ja , mijn moeder komt daar vandaan . wat deed jij daar dan?quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:48 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
slivovic dayumgeen idee, bedoel je een mixdrankje? En ben jij een czech?
Ben jij geboren in NL eigk?quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee is geen mixdrankje. is een sterk drankje. ik ben half tsjech ja , mijn moeder komt daar vandaan . wat deed jij daar dan?
[ afbeelding ].
oeeeh havermout koekjes zijn echt lekkerquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:49 schreef Oberkullie het volgende:
Ben koekjes aan het maken met banaan en havermout. Zit nu in de oven
nee toevallig nietquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:50 schreef jamesdeen het volgende:
Iemand die donderdag toevallig in boekarest is?
Komodovaraan vooral ja, die dino's verslinden je met huid en haarquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:57 schreef Pharkus het volgende:
Varanen die beesten zijn ook scary mofo's
ja, ik ga daar alleen op vakantie. ik heb er nooit gewoond of ietsquote:
Liever een varaan in mijn hostel dan een spin unitquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:57 schreef Pharkus het volgende:
Varanen die beesten zijn ook scary mofo's
why?quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Na vanavond weer een nieuwe rel n.a.v. VI
?quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Na vanavond weer een nieuwe rel n.a.v. VI
Ging over denk en Sylvana. Johan zei, Sylvana is vast zo trots als een aap.quote:
gaat niemand om miepen hoorquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ging over denk en Sylvana. Johan zei, Sylvana is vast zo trots als een aap.
quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gaat niemand om miepen hoor
twitter:tRiShA456 twitterde op maandag 24-10-2016 om 20:58:26Ik wist niet dat johan derksen ook een racist was 🤔 #VoetbalInside #RTL7 reageer retweet
Weet jij een goede longlasting lipshit? Drogisterij meuk is bullshit.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:48 schreef Crip het volgende:
[..]
ik wil die textured rosegold eyeshadow bestellen via cultbeauty.com als weer restocked is
Ze schijnen serieus wel heel lekker te smakenquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:56 schreef Crip het volgende:
een keer zag ik in marokko leguaan die echt biggie was, heb echt hard gerend voor mijn leven vriend. die dingen kijken echt alsof ze je gaan destroyen.
quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:05 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ze schijnen serieus wel heel lekker te smaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |