quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
Binnenkort komt er echt een lange live uitzending
Wat een god.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
Binnenkort komt er echt een lange live uitzending
Denk dat ik dat vanavond ff ga doen voor de funzzzzzzquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:12 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wat een god.![]()
35 minuten minimaal.
Nee geen act, immers:quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar eh Sarcast, de reden dat ik zo doe in filmpjes (ook als er vrienden bij zijn) Heb ik in een ander filmpje uitgelegd, OMDAT HET EEN ACT IS. Wánt er staat een dashcam aan
Maar misschien eens je eerste dashcam terugkijken? Niemand begint als act zo.quote:Wat de @#$%& gast... Rij je nou serieus op het fietspad én haal je rechts in in iets wat op een 30 zone lijkt? En dan heb je commentaar op andere mensen hun rijgedrag? Je hebt écht een plaat voor je kop, te bizar voor woorden dit. Kijk ff hoe dicht je op die fietser zit zo vlak voor het einde van de video....
Dit is toch zeker het asociaalste filmpje wat ik van jou heb gezien, hoe komt dit in godsnaam in je op?! "Mijn favoriete rechtsinhaal video" nut smiley En het gewoon haast vol trots posten.. Man man man..
Hoe laat?quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Denk dat ik dat vanavond ff ga doen voor de funzzzzzz
Oké, hij is echt zo en zeikt iedereen 24/7 af in de auto en ik moet daar om lachen.quote:
Koekkoek. Geinige stream wel.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
Die live stream was niet helemaal de bedoeling![]()
Binnenkort met wat vrienden een beetje lollig doen
WELK KANAAL?quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:25 schreef Toto69 het volgende:
Koekoek, zo meteen live vanuit Praag een #TotoVlog als eerbetoon aan de Bradge. Met een paar geweldige open-deur feitjes over Praag.
Schiet op fok ook nooit uit de slof?quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:15 schreef BoneThugss het volgende:
Oké, hij is echt zo en zeikt iedereen 24/7 af in de auto en ik moet daar om lachen.
Dat geloof je toch zelf niet?
zullen we dit niet doen Geelhoed?quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:38 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Schiet op fok ook nooit uit de slof?
Woedeaanvallen?
Ja eh, wanneer gaan we met de skelter?quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:38 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Schiet op fok ook nooit uit de slof?
Woedeaanvallen?
Wat? Mogen we hier niet je vloggedrag bespreken?quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
zullen we dit niet doen Geelhoed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |