Nee Midden Oostenquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Turks? Kan soms ook jelly zijn op die ogen van ze. Syrische ook, migado.
oh ok dat was dan misvattingquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Nee. Nee ja ja nee geen idee
je weet wat ik bedoelquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Korreltjesgirl nee.
Bedoel shit wat je op gezicht smeert. Heb je littekens?
quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:38 schreef zeer het volgende:
[..]
ik kan echt niet met een foto naar een kapper gaan en zeggen dat ik op de faggot op die foto wil lijken, sorry
Been there done that.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:39 schreef zeer het volgende:
[..]
oh ok dat was dan misvatting
geniet nog maar van je tijd zonder schoonfamilie zou ik zeggen
nog nooit gebruikt, vind hun glitter eyeliners wel mooi als topper op andere oogschadusquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:34 schreef Neverknown het volgende:
[..]
mmm jij hebt verstand ik had die Urban Decay liquid moondust eyeliner besteld via ici paris. Vond die echt tegen vallen.
[ afbeelding ]
Links boven had ik chem trial
je gaat je echt flawless as fuck voelenquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Okay, Urban Decay dus. Ja concealer moet ik ook nieuwe hebben, mijne is echt al... zes jaar oud ofzo.
mmm hij kon net zo goed van de hema zijn voor 2 euro heb er 24 voor betaaldquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:40 schreef Crip het volgende:
[..]
nog nooit gebruikt, vind hun glitter eyeliners wel mooi als topper op andere oogschadus
quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:41 schreef Myrr het volgende:
HAHAHAHA IK WAS M'N MAKE UP ERAF MET WHATEVER ER IN DE DOUCHE STAAT. Soms shampoo, meestal van die babyshit. Daarna een kwak Bio Oil erop tegen de droogheid.
R.I.P. mijn ooghuid.
Waarschijnlijk de eerste week druk maken om dat mensen zien dat ik foundation op heb.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:41 schreef Crip het volgende:
[..]
je gaat je echt flawless as fuck voelen
Moest lachen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:38 schreef zeer het volgende:
[..]
ik kan echt niet met een foto naar een kapper gaan en zeggen dat ik op de faggot op die foto wil lijken, sorry
wat nou als de kapster me uitlachtquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:40 schreef Matip het volgende:
[..]
dus laat je je door je vriendin knippen
ik wel horquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:39 schreef Neverknown het volgende:
das wel kut van bruine ogen. Je hoort nooit van waaaauwwww je ogenhahahaha
!
ok hoogstens soms. maar nooit zoals die echte mooie lichte et horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |