70 euro pp, dat is voor menig hardwerkende Nederlanders nog een redelijk riant budget voor boodschappen en brandstof.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:54 schreef roos85 het volgende:
Ze hebben genoeg reserves opgebouwd om kalm aan te doen qua eten
had maar gebeldquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:58 schreef Ivo1985 het volgende:
Af en toe Chinees halen is overigens ook een goede investering.
Ik had dit weekend gasten te eten, totaal waren we met 10 volwassenen. Ik had voor 5 personen eten besteld en er zijn nog 4 porties over. 14 porties eten voor 39 euro, nog geen 3 euro per portie
you norty girlquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:58 schreef roos85 het volgende:
Nou ook met boodschappenlijstje haal ik lekkere dingen
Ik heb je nummer nietquote:
035-711911quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:00 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Ik heb je nummer nietEn nu heb ik lekker nog een paar magnetronmaaltijden voor als ik geen zin heb om te koken.
Staat John Williams ook op je lijstje?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:58 schreef roos85 het volgende:
Nou ook met boodschappenlijstje haal ik lekkere dingen
Neequote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:01 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Staat John Williams ook op je lijstje?
Nee grapje, is het oude nummer van de Vara vroeger. Dat lieten ze altijd zien om leden te winnen en dat herinner ik me nog. Ik woon in het noordoosten van Brabantquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:01 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]Als dat je netnummer is, woon je hier niet ver vandaan
Ja idd, maar wil ze nietquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:07 schreef Lavenderr het volgende:
Door die poppen te verkopen kunnen ze al een heleboel terugbetalen.
Ze is toch volwassen? Ze doet alsof ze zeven jaar is. Komop zeg, pak jezelf eens bij de lurven en dóe iets. Op dieeet gaan kost niks, want wat iemand hierboven al zei: er is een vetopslag waar je de winter mee doorkomt.quote:
Dan gaat ze als straf bovenop hem zittenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:09 schreef Hexagon het volgende:
Ik snap steeds meer waarom die vent haar nooit aan durft te spreken
Nou inderdaad. Ik snap mensen echt niet die bijvoorbeeld het kopen van een pop boven de hypotheek stellen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze is toch volwassen? Ze doet alsof ze zeven jaar is. Komop zeg, pak jezelf eens bij de lurven en dóe iets. Op dieeet gaan kost niks, want wat iemand hierboven al zei: er is een vetopslag waar je de winter mee doorkomt.
Nee, dan spoor je nietquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik snap mensen echt niet die bijvoorbeeld het kopen van een pop boven de hypotheek stellen.
Tsja, IN de problemen is altijd makkelijker dan ERUIT.......maar het lost niks opquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:20 schreef ElsTeyr het volgende:
Ergens snap ik het ook wel een beetje, vervelende jeugd, veel gepest. kop in het zand steken en je leven vullen met onbenulligheden die verrekte veel geld kosten. Nog maar dieper je kop in het zand steken.
Niet meer weten waar je moet beginnen
Heb sowieso nooit respect gehad voor die overjarige tienermoeder.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:30 schreef DubbeleKater het volgende:
Sinds die aflevering waar Annemarie voorstelde om een paar katten uit een huis te doen heb ik een hekel aan haar. Daaruit blijkt dat ze geen hart heeft.
Een normaal mens houdt het ook maximaal bij 2 poezenbeesten.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:30 schreef DubbeleKater het volgende:
Sinds die aflevering waar Annemarie voorstelde om een paar katten uit een huis te doen heb ik een hekel aan haar. Daaruit blijkt dat ze geen hart heeft.
kil mens is hetquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 01:16 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Een normaal mens houdt het ook maximaal bij 2 poezenbeesten.
En ik snap dat zij en meer mensen een kat niet zien als ding waar je gehecht aan raakt.
Maar hoe oud zijn die mensen??quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:20 schreef ElsTeyr het volgende:
Ergens snap ik het ook wel een beetje, vervelende jeugd, veel gepest. kop in het zand steken en je leven vullen met onbenulligheden die verrekte veel geld kosten. Nog maar dieper je kop in het zand steken.
Niet meer weten waar je moet beginnen
volgens mij hadden we dat bij de eerste uitzending ook al gezien. Apart stelquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 01:31 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Maar hoe oud zijn die mensen??
Zij lijkt 65 en hij 45.
3 tientjes per maand keer 4 of 5 is heel veel geld als je je rekeningen niet kunt betalen. En dan hebben we het nog niet over onverwachtse dierenartskosten die je met een huis vol dieren zo nu en dan wel hebt.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:30 schreef DubbeleKater het volgende:
Een kat kost maar een paar (2 of 3) tientjes per maand. Groot inkopen is de sleutel en ja, daar heb je ook de beste kwaliteit voer voor.
Onzin. Kost geld, kan je het niet betalen is het een don't om nog meer van die beestjes in huis te nemen. Dat is praktisch gezien dierenmishandeling. Kan jij je huur niet meer volledig betalen staan 10 katten op straat bij wijze van. Mijn kat heeft speciale dieetvoer nodig. Kost me 1,10 per dag aan natvoer en brokjes. Ja, ik kan het natvoer laten maar ik gun een beestje ook wat lekkers.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:30 schreef DubbeleKater het volgende:
Een kat kost maar een paar (2 of 3) tientjes per maand. Groot inkopen is de sleutel en ja, daar heb je ook de beste kwaliteit voer voor.
Wacht maar tot je straks zijn winkel ziet.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:43 schreef Tuned22 het volgende:
Die man moet een baan zoeken en als hobby lijsten gaan maken.
Welles, ze lachte ooit eens toen uit een berekening bleek dat een gezin een heel net en laag bedrag uitgaf per week aan boodschappen.quote:
Niet gaan werken, persoonlijk failliet verklaard worden en je huis kwijt raken is betere optie?...quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:15 schreef Tuned22 het volgende:
Gaan werken om de huur van een leegstaand pand 2,5 jaar lang te bekostigen
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:19 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
http://members.home.nl/bosgoed/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is niet wat ik zeg, er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. Je zou ook kunnen kijken hoe je dat pand wel rendabel kunt maken. Nu ben je dus voor dat pand aan het werk.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Niet gaan werken, persoonlijk failliet verklaard worden en je huis kwijt raken is betere optie?...
Ja maar een moeder in de bijstand staat haar kind ook niet af aan een pleegzorggezin of adoptiebureau als ze even krap bij kas zit...quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:15 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Welles, ze lachte ooit eens toen uit een berekening bleek dat een gezin een heel net en laag bedrag uitgaf per week aan boodschappen.
Nee geintje, ze is erg rationeel. Ze zit daar ook niet in dat programma om lekker mee te grienen om hoe erg het allemaal ook is maar om die harde beslissingen voor te stellen die ze zelf niet kunnen verzinnen of willen benoemen.
En dan is zo'n poes, hoe lief en geliefd ook, gewoon een kostenpost. Sterker nog, ik heb liever dat zo'n beestje terecht komt bij een eigenaar waarbij geld geen probleem is als het ziek wordt dan zo'n stel dat de prioriteiten niet goed op orde heeft. Zo'n beestje leeft niet van liefde alleen.
Ik heb die aflevering niet gezien, maar stellen dat je met 2 of 3 tientjes per maand klaar bent voor een kat is onzin.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:15 schreef Jihawti het volgende:
Sterker nog, ik heb liever dat zo'n beestje terecht komt bij een eigenaar waarbij geld geen probleem is als het ziek wordt dan zo'n stel dat de prioriteiten niet goed op orde heeft. Zo'n beestje leeft niet van liefde alleen.
Aten die elke dag kaviaar en biefstukquote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb die aflevering niet gezien, maar stellen dat je met 2 of 3 tientjes per maand klaar bent voor een kat is onzin.
Wij hadden er 2 en die aten voor 150 euro per maand.
Volgens mij ook slecht voor een kat om alleen maar natvoer te eten maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:15 schreef Geralt het volgende:
Die van ons aten eigenlijk alleen maar natvoer.
Kan ook zijn dat kattenbakzooi er ook bij zat; dat weet ik zo even niet meer, want Brennie kocht dat allemaal.
Nog geen nieuwe afleveringen dusquote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:53 schreef RipCity het volgende:
Wel vreemd: herhalingen hiervan op primetime. Wat een armoe.
Dit vind ik geen vergelijkbare situatie.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:47 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ja maar een moeder in de bijstand staat haar kind ook niet af aan een pleegzorggezin of adoptiebureau als ze even krap bij kas zit...
Oh dat stel ik ook niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb die aflevering niet gezien, maar stellen dat je met 2 of 3 tientjes per maand klaar bent voor een kat is onzin.
Ik zou er ook een hoop geld voor over hebben hoor. Sterker nog, ik geef zelfs geld uit aan mijn logeerkatten als ik ze er een plezier mee doe of als ze iets hebben. Die beestjes zijn afhankelijk van mensen en die verantwoordelijkheid neem ik graagquote:Wij hadden er 2 en die aten voor 150 euro per maand.
Over de kosten van de dierenarts sinds eentje suikerziekte kreeg heb ik het niet eens. Denk dat die 2 ons de laatste anderhalf jaar dat ze leefde met gemak 1500 euro gekost hebben. Zonder eten. En dat hebben we met plezier betaald, want het was niet zo dat de beestjes kwalitatief geen goed leven meer hadden. Op het einde wel helaas en toen hebben we ze laten inslapen.
Ik denk daar dus iets anders over, namelijk dat als je een huisdier hebt en je tot over je oren in de schuld zit en hem dus niet meer goed kunt verzorgen omdat dat niet meer uit kan financieel, je de verantwoordelijkheid moet nemen om te zorgen dat ze die zorg wel krijgen, hetzij door iemand de zorg te laten sponsoren hetzij door een nieuw huis voor ze te zoeken waar ze wel goed verzorgd worden.quote:Maargoed, als iemand in de financiele shit zit vind ik het niet zo netjes dat ze zeggen doe je huisdier maar weg. Dat is toch een stuk van je gezin. Als het een halve dierentuin is dan ligt dat wellicht wat anders, maar zoals ik al zei, ik heb die aflevering niet gezien.
Wat een discussie over katten heb ik doen onstaanquote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Gewoon een kassamiep die ook kleding kan opvouwen of aan hangers kan ophangen.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:03 schreef TigerXtrm het volgende:
Lekker spontaan met zo'n camera in je mik.
"Wat voor DNA zoeken jullie hier, bij de fucking Zeeman?"
Drugs?quote:Op woensdag 2 november 2016 21:58 schreef nattermann het volgende:
Wat zit die kerel te klapperen met z'n kaak
Ik weet hoeveel zij en John door Sloopdecrisis betaald krijgenquote:Op woensdag 2 november 2016 22:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Annemarie van Gaal, heeft zelf banden met 'sloopdecrisis' en adviseert 'sloopdecrisis' (waarvan al eens is aangetoond dat daar helemaal niet zoveel valt te besparen).
Ik geloof je direct..quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik weet hoeveel zij en John door Sloopdecrisis betaald krijgen.
Iets met 6 nullen.
Sloopdecrisis is gewoon onderdeel van de Nederlandse Energie Maatschappij overigens.quote:
Is 100% zeker een herhaling.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:33 schreef hpeopjes het volgende:
Ben niet 100% zeker, maar denk herhaling.
Hij kijkt alvast niet al te dynamisch uit zijn ogen.quote:
200 ¤ per maand aan gas, water & elektra? Haal ik ook wel, hoor.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:41 schreef JaneDoe het volgende:
meer dan 200 euro aan energiekosten
hoe dan?
Niet zoveel gemist nog hoor.quote:
Ik zag jouw post op FB.quote:
Ik had al zo'n vermoedenquote:
volgens mij zat er geen water bijquote:Op woensdag 16 november 2016 21:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
200 ¤ per maand aan gas, water & elektra? Haal ik ook wel, hoor.
Dat.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:45 schreef JaneDoe het volgende:
'lenen' van je demente moeder, alsof ze dat ooit kunnen terugbetalen
hoe schaamteloos
Echt misselijk ja.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:45 schreef JaneDoe het volgende:
hoe schaamteloos
Ach, wat maakt dat nou uit.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:45 schreef JaneDoe het volgende:
hoe schaamteloos
Energydrinkquote:Op woensdag 16 november 2016 21:56 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom toch weer duur shoppen bij AH?
Als je eigen merk en basic koopt, valt het wel mee. Dan hoeft het niet duurder dan Aldi/Lidl te zijn.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:56 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom toch weer duur shoppen bij AH?
maar dat doet ze dus nietquote:Op woensdag 16 november 2016 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je eigen merk en basic koopt, valt het wel mee. Dan hoeft het niet duurder dan Aldi/Lidl te zijn.
Echt? 75 hierquote:Op woensdag 16 november 2016 21:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
200 ¤ per maand aan gas, water & elektra? Haal ik ook wel, hoor.
Ik heb het even nagezocht. ik zat wat te hoog in gedachten:quote:
Daarom is online inkopen zo slecht nog niet...quote:Op woensdag 16 november 2016 22:08 schreef Cynix ® het volgende:
Volgens mij moet je nooit samen boodschappen doen. Veel te veel geouwehoer en gecoördineer. En uiteindelijk vergeet je van alles of koop je onzin.
Alles zit tussen de oren.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:10 schreef Cynix ® het volgende:
Roken zit voor 99,9% tussen je oren. Stoppen moet je willen en verder niks.
Een coach helpt soweiso niks, die legt er alleen maar veel te veel de nadruk op. Roken wordt dan een veel te groot issue.
Zeker. En ook daar helpt een coach niets aan.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Alles zit tussen de oren.
Mensen met een eetprobleem ook. En toch hebben zoveel mensen overgewicht.
Inderdaad. Never nooit niet.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:27 schreef Ole het volgende:
Ik geloof nooit dat deze dit gered hebben
Je zag het haar denken.... KAK!quote:Op woensdag 16 november 2016 22:26 schreef Cynix ® het volgende:
Haha, die lamme tak moet ook aan de bak! Daar had ze niet op gerekend.
Daarom kijk ik zelden meer, weet nooit of het nou nieuw is of een herhaling. Zelfde met Ik vertrek e.d.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:16 schreef Cynix ® het volgende:
Vanavond weer.
Wel weer een herhaling, geloof ik.
Komt me wel bekend voor. Maar wel een aflevering om je heerlijk plaatsvervangend te schamen!quote:Op woensdag 23 november 2016 21:16 schreef Cynix ® het volgende:
Vanavond weer.
quote:Kees en Silvia zijn opgegeven door hun dochter Esther. Zij maakt zich ernstige zorgen over de financiële situatie van haar ouders. De schoonheidssalon van Silvia trekt te weinig klanten. Hierdoor lopen de schulden verder op en ontstaat er onderling veel stress. Toch blijven zij maar investeren in de hoop meer klanten te trekken. Kees en Silvia kunnen hun rekeningen niet meer betalen en Kees is bang voor loonbeslag, waardoor hij zijn baan kwijt zal raken. Kunnen Kees en Silvia het tij keren of is het te laat?
Ik vertrek waren nieuwe afleveringenquote:Op woensdag 23 november 2016 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom kijk ik zelden meer, weet nooit of het nou nieuw is of een herhaling. Zelfde met Ik vertrek e.d.
Die heb ik toevallig wel gekeken inderdaad. Maar ook daar is het maar gokken of het nieuw isquote:Op woensdag 23 november 2016 21:20 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik vertrek waren nieuwe afleveringen
Nee he. Zat ik me voor niks te verheugenquote:Op woensdag 23 november 2016 21:16 schreef Cynix ® het volgende:
Vanavond weer.
Bij tvgids.nl wordt aangegeven als het een herhaling betreft.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig wel gekeken inderdaad. Maar ook daar is het maar gokken of het nieuw isStom dat ze het er nooit bij zetten dat het een HH is.
Oh verrek! Ik kijk meestal alleen op de overzichtspagina daar staat het dacht ik niet.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij tvgids.nl wordt aangegeven als het een herhaling betreft.
http://www.tvgids.nl/een-(...)/programma/21525756/
Dit is dus weer een herhaling.
Ik geloof je.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:20 schreef Ole het volgende:
[..]
Komt me wel bekend voor. Maar wel een aflevering om je heerlijk plaatsvervangend te schamen!
[..]
Ah, dochter heeft geld aan haar ouders geleend en die wordt natuurlijk niet terugbetaald. Dochter wil na verloop van tijd waarschijnlijk nog wat geld terug zien. Dat verklaart een en ander.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:33 schreef Ole het volgende:
Sowieso genant dat je opgegeven wordt door je dochter
En zij werkt dan nog vanuit huis ook! Dus heeft die auto nergens voor nodig. Hij werkt maar 4 dagen, dus zij kan nog 3 dagen per week met de auto op pad naar vriendinnen, inkopen doen etc.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
415 euro autokosten exclusief afschrijving
dus niet. Ze huurt een pand.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:42 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
En zij werkt dan nog vanuit huis ook! Dus heeft die auto nergens voor nodig. Hij werkt maar 4 dagen, dus zij kan nog 3 dagen per week met de auto op pad naar vriendinnen, inkopen doen etc.
Hij verdient dan ook maar 3 knikkers en een gevulde koek per maand. Maar dat is dus nog teveel.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:43 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Deze financieel adviseur moet op staande voet ontslagen worden....
vast zo eentje die foute verzekeringen aansmeert...quote:Op woensdag 23 november 2016 21:43 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Deze financieel adviseur moet op staande voet ontslagen worden....
Persoonlijke leningkjes van Frisia en 123Krediet en zo.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:44 schreef Ole het volgende:
[..]
vast zo eentje die foute verzekeringen aansmeert...
On-be-fucking-grijpelijk.quote:
Hij werkt parttime. Dan is 1900 netto omgerekend toch wel (ruim) modaal.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij verdient dan ook maar 3 knikkers en een gevulde koek per maand. Maar dat is dus nog teveel.
WAAAAAAT, als je zo riant woont, dan begin je in financieel moeilijke tijden toch in eerste instantie vanuit huis? Als een en ander dan succesvol en rendabel blijkt kun je alsnog verhuizen naar een externe locatie.quote:
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 23 november 2016 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom kijk ik zelden meer, weet nooit of het nou nieuw is of een herhaling. Zelfde met Ik vertrek e.d.
Ach, ik heb gelukkig een geheugen als een goudvis. Ik herinner me deze aflevering al niet meer.quote:
Voor een adviseur die zichzelf al niet van goed advies kan voorzien is elke cent er één teveel.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:48 schreef Cynix ® het volgende:
Mja, voor 4 daagjes werken inderdaad nog (te) goed betaald.
Per maand. Jááárenlang.quote:
Yup.... Een goed begin om de ergste brandjes te blussen.quote:
x17.quote:
Nee voor een ontharingsapparaatquote:Op woensdag 23 november 2016 22:06 schreef zoem het volgende:
[..]
Voor de boot? (Ik schakel net pas in)
Nee, voor een ontharings apparaat.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:06 schreef zoem het volgende:
[..]
quote:
Ah, thx!quote:Op woensdag 23 november 2016 22:06 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Nee, voor een ontharings apparaat.
Nee voor een 1 of ander apparaat in haar schoonheidssalon. Dat gaat hun dus tienduizenden euro's kosten.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:06 schreef zoem het volgende:
[..]
32460 euro zelfs. Een 5 jarig contract voor als ik het goed heb 541 euro per maand.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee voor een 1 of ander apparaat in haar schoonheidssalon. Dat gaat hun dus tienduizenden euro's kosten.
Hoe kán zoiets zó duur zijn? Ziet er uit als een airco van een paar honderd euro.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:08 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
32460 euro zelfs. Een 5 jarig contract voor als ik het goed heb 541 euro per maand.
12*550*5......=33.000quote:Op woensdag 23 november 2016 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee voor een 1 of ander apparaat in haar schoonheidssalon. Dat gaat hun dus tienduizenden euro's kosten.
Ongelooflijk hoe je zo'n investering doet, zonder na te gaan hoeveel je dat (potentieel) oplevert. Dat ding zou minimaal 1000 euro per maand extra omzet moeten genereren, anders kan het nooit uit.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:08 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
32460 euro zelfs. Een 5 jarig contract voor als ik het goed heb 541 euro per maand.
1000E / 20 werkdagen = 50E/werkdag. Stel een behandeling is 15E dan heb je iedere dag 3 klanten nodig. Tenzij je een goedlopende salon hebt zie ik dat niet zo snel gebeuren.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe je zo'n investering doet, zonder na te gaan hoeveel je dat (potentieel) oplevert. Dat ding zou minimaal 1000 euro per maand extra omzet moeten genereren, anders kan het nooit uit.
Nou ja, ik zeg ook "MIJN" huis, terwijl dat voor minstens 85% van de bank is.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:19 schreef pleeborstel het volgende:
"MIJN" boot zonder deze afbetaald te hebben
85%, moet je eigen inleg niet hoger zijn?quote:Op woensdag 23 november 2016 22:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, ik zeg ook "MIJN" huis, terwijl dat voor minstens 85% van de bank is.
Huh? Ik heb dit huis met 0 ¤ eigen geld gekocht en inmiddels hooguit 10-20% afgelost, al zit ik daar waarschijnlijk nog onder.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:21 schreef zoem het volgende:
[..]
85%, moet je eigen inleg niet hoger zijn?
Ja geen idee, ik ben een noob op hypotheekgebiedquote:Op woensdag 23 november 2016 22:23 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Huh? Ik heb dit huis met 0 ¤ eigen geld gekocht en inmiddels hooguit 10-20% afgelost, al zit ik daar waarschijnlijk nog onder.
Geeft niet, over een jaar of 15 ben ik voor de helft eigenaar.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:23 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja geen idee, ik ben een noob op hypotheekgebied
Zijn haren gaan ervan overeind staan.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:26 schreef Ole het volgende:
apparaat in plaats van de boot![]()
Hij baalt nu echt wel!!!!
Gezien de maandlasten van dat ding een koopje.quote:
Blijf het een bizar duur apparaat vinden.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:26 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Gezien de maandlasten van dat ding een koopje.
Hoeft madam nog maar een stuk of 5 behandelingen per week te doen om dat ding enigszins rendabel te laten zijn.
Dan voel je je toch kaalgepluktquote:Op woensdag 23 november 2016 22:28 schreef Cynix ® het volgende:
Boot weg, auto weg, maar wel een ontharingsapparaat.
Yup. Maar daarnaast ook nog wel 5000 euro aan achterstallige betalingen kunnen inlopen. Daarmee is meteen ook weer honderden euro's aan uitgespaarde incassokosten verdiend.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:28 schreef Cynix ® het volgende:
Boot weg, auto weg, maar wel een ontharingsapparaat.
Helemaal nieuw?quote:Op woensdag 30 november 2016 20:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Straks weer een nieuwe aflevering.
Yep. Zegt ook wel iets over ons, maar dat is een ander topic.quote:Op woensdag 30 november 2016 21:30 schreef luckass het volgende:
Oh jawel fotolijstjes_! Toch maar weer een keer kijken.
Hont?quote:Op woensdag 30 november 2016 21:33 schreef rubbereend het volgende:
ik heb al 8 dingen gezien waarop ze makkelijk kunnen bezuinigen
fogelquote:
Dit lijkt iets te positief ingeschat.quote:Op woensdag 30 november 2016 21:32 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zie nu al dat hun gezamenlijke IQ net de 100 aantikt.
Deze mensen moet je gewoon niet 2200 euro per maand geven.quote:Op woensdag 30 november 2016 21:33 schreef rubbereend het volgende:
12.000 in een jaartje of twee opgebouwd terwijl er meer dan 2200 euro in de maand binnenkomt
12k spaargeld? Mooi bedrag tochquote:Op woensdag 30 november 2016 21:33 schreef rubbereend het volgende:
12.000 in een jaartje of twee opgebouwd terwijl er meer dan 2200 euro in de maand binnenkomt
Thuisbezorgd is wel een Killer als je dat wekelijks doet.quote:Op woensdag 30 november 2016 21:33 schreef rubbereend het volgende:
ik heb al 8 dingen gezien waarop ze makkelijk kunnen bezuinigen
Tsja, dan houdt alles eigenlijk al op.quote:
Vink vinkquote:Op woensdag 30 november 2016 21:35 schreef leolinedance het volgende:
Huisdieren vink
Tatoos vink
Roken vink
Blinde vinkquote:Op woensdag 30 november 2016 21:35 schreef leolinedance het volgende:
Huisdieren vink
Tatoos vink
Roken vink
Ook minstens 2 x vink.quote:Op woensdag 30 november 2016 21:36 schreef luckass het volgende:
Zij heeft inmiddels waarschijnlijk 3 kids uitgepoept.
Hont is niet eens zo duur. Wat te denken van eten bestellen? Kost honderden euro's zo iedere maandquote:Op woensdag 30 november 2016 21:35 schreef leolinedance het volgende:
Huisdieren vink
Tatoos vink
Roken vink
Hont is toch niet slim als je geen rooie penny hebtquote:Op woensdag 30 november 2016 21:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hont is niet eens zo duur. Wat te denken van eten bestellen? Kost honderden euro's zo iedere maand
Dieren zijn altijd duur.....als je het goed doet (paar keer pech met de gezondheid > dierenarts, en je bent 100en euro's lichter)quote:Op woensdag 30 november 2016 21:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hont is niet eens zo duur. Wat te denken van eten bestellen? Kost honderden euro's zo iedere maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |