abonnement Unibet Coolblue
pi_166239170
Wel vreemd: herhalingen hiervan op primetime. Wat een armoe.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_166239193
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 22:15 schreef Jihawti het volgende:
Sterker nog, ik heb liever dat zo'n beestje terecht komt bij een eigenaar waarbij geld geen probleem is als het ziek wordt dan zo'n stel dat de prioriteiten niet goed op orde heeft. Zo'n beestje leeft niet van liefde alleen.
Ik heb die aflevering niet gezien, maar stellen dat je met 2 of 3 tientjes per maand klaar bent voor een kat is onzin.

Wij hadden er 2 en die aten voor 150 euro per maand.

Over de kosten van de dierenarts sinds eentje suikerziekte kreeg heb ik het niet eens. Denk dat die 2 ons de laatste anderhalf jaar dat ze leefde met gemak 1500 euro gekost hebben. Zonder eten. En dat hebben we met plezier betaald, want het was niet zo dat de beestjes kwalitatief geen goed leven meer hadden. Op het einde wel helaas en toen hebben we ze laten inslapen.

Maargoed, als iemand in de financiele shit zit vind ik het niet zo netjes dat ze zeggen doe je huisdier maar weg. Dat is toch een stuk van je gezin. Als het een halve dierentuin is dan ligt dat wellicht wat anders, maar zoals ik al zei, ik heb die aflevering niet gezien.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_166246965
quote:
7s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 12:54 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik heb die aflevering niet gezien, maar stellen dat je met 2 of 3 tientjes per maand klaar bent voor een kat is onzin.

Wij hadden er 2 en die aten voor 150 euro per maand.

Aten die elke dag kaviaar en biefstuk :o .


Ze krijgt bij ons brokjes overdag (doen ongeveer 2 weken met 1 zak) en elke avond een blikje natvoer van gourmet. Een zak brokjes kost 4 euro (perfectfit) en de blikjes zijn ongeveer 50 cent per stuk. En dan gaan er per week een zak kattenbakkorrels doorheen (2x verschonen) a ¤ 2,80
Totaal 35 euro per maand.

Dierenarts kan hard oplopen maar even afkloppen, die van mij is nu bijna 17 en mankeert gelukkig nog niks.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_166246996
Die van ons aten eigenlijk alleen maar natvoer.

Kan ook zijn dat kattenbakzooi er ook bij zat; dat weet ik zo even niet meer, want Brennie kocht dat allemaal. :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_166247033
quote:
7s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 20:15 schreef Geralt het volgende:
Die van ons aten eigenlijk alleen maar natvoer.

Kan ook zijn dat kattenbakzooi er ook bij zat; dat weet ik zo even niet meer, want Brennie kocht dat allemaal. :@
Volgens mij ook slecht voor een kat om alleen maar natvoer te eten maar dat weet ik niet zeker.

Het kan overigens nog goedkoper want er zijn ook blikjes natvoer voor 15 cent pst te koop. Kom je in totaal op 24 euro uit.

Dan heb je alleen wel echt het afvalvlees. Dat doe ik mijn kat ook niet aan :P
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_166247041
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 12:53 schreef RipCity het volgende:
Wel vreemd: herhalingen hiervan op primetime. Wat een armoe.
Nog geen nieuwe afleveringen dus
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 27 oktober 2016 @ 20:46:17 #82
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_166247890
Dit was meer een case voor Werk Aan De Winkel. Hij heeft de hulp nodig van Olcay Gulsen. Die trekt matige MKB'ers die niet kunnen ondernemen wel even uit de bagger. _O_

You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_166258699
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 12:47 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Ja maar een moeder in de bijstand staat haar kind ook niet af aan een pleegzorggezin of adoptiebureau als ze even krap bij kas zit...
Dit vind ik geen vergelijkbare situatie.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_166258899
quote:
7s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 12:54 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik heb die aflevering niet gezien, maar stellen dat je met 2 of 3 tientjes per maand klaar bent voor een kat is onzin.
Oh dat stel ik ook niet.
quote:
Wij hadden er 2 en die aten voor 150 euro per maand.

Over de kosten van de dierenarts sinds eentje suikerziekte kreeg heb ik het niet eens. Denk dat die 2 ons de laatste anderhalf jaar dat ze leefde met gemak 1500 euro gekost hebben. Zonder eten. En dat hebben we met plezier betaald, want het was niet zo dat de beestjes kwalitatief geen goed leven meer hadden. Op het einde wel helaas en toen hebben we ze laten inslapen.
Ik zou er ook een hoop geld voor over hebben hoor. Sterker nog, ik geef zelfs geld uit aan mijn logeerkatten als ik ze er een plezier mee doe of als ze iets hebben. Die beestjes zijn afhankelijk van mensen en die verantwoordelijkheid neem ik graag :)
quote:
Maargoed, als iemand in de financiele shit zit vind ik het niet zo netjes dat ze zeggen doe je huisdier maar weg. Dat is toch een stuk van je gezin. Als het een halve dierentuin is dan ligt dat wellicht wat anders, maar zoals ik al zei, ik heb die aflevering niet gezien.
Ik denk daar dus iets anders over, namelijk dat als je een huisdier hebt en je tot over je oren in de schuld zit en hem dus niet meer goed kunt verzorgen omdat dat niet meer uit kan financieel, je de verantwoordelijkheid moet nemen om te zorgen dat ze die zorg wel krijgen, hetzij door iemand de zorg te laten sponsoren hetzij door een nieuw huis voor ze te zoeken waar ze wel goed verzorgd worden.

Sterker nog, als je in de schulden zit en niet beseft wat een kostenpost je in huis haalt of hebt, dan mag dit best aangestipt worden. Huisdieren, vakantie en merkkleding zijn extraatjes, geen grondrecht. Wat wél een grondrecht is, is het recht op goede zorg dat dieren wat mij betreft hebben. Financieel en anderzijds onverantwoordelijke baasjes lopen een groot risico om dat niet meer te kunnen garanderen, hoe lief ze er ook tegen zijn.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_166266380
quote:
7s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 12:54 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik heb die aflevering niet gezien, maar stellen dat je met 2 of 3 tientjes per maand klaar bent voor een kat is onzin.

Wat een discussie over katten heb ik doen onstaan :@

Maar over de financiële kwestie:

Ik heb 3 grote volwassen katers.

Een zak als dit:



Kost 52 euro en gaat een hele ruime maand (zeker een week of 5) mee.

Dan ben ik nog een euro of 8 per maand kwijt aan kattengrit.



Vaccinaties moeten elk jaar en dat kost ongeveer 50 euro, dat is afhankelijk van door welke praktijk je het laat doen.

Als zo'n beestje ziek wordt wordt het natuurlijk wel een ander verhaal. Dan kunnen de dierenartskosten de pan uit rijzen.

Tot slot deze link: http://www.kattenbescherming.nl/kattenvragen/faq/kosten/
pi_166379574
:W
pi_166379601
Kansloze mensen weer hoor :')
No amount of money ever bought a second of time.
  woensdag 2 november 2016 @ 21:58:03 #88
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_166379606
Wat zit die kerel te klapperen met z'n kaak
Tics van je petten.
pi_166379627
ah, hier is topic
wat een lamzakken weer
pi_166379774
Lekker spontaan met zo'n camera in je mik.

"Wat voor DNA zoeken jullie hier, bij de fucking Zeeman?" :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_166379971
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 22:03 schreef TigerXtrm het volgende:
Lekker spontaan met zo'n camera in je mik.

"Wat voor DNA zoeken jullie hier, bij de fucking Zeeman?" :')
Gewoon een kassamiep die ook kleding kan opvouwen of aan hangers kan ophangen.
pi_166380519
De tering! die gast rookt 1 joint en ze doen gvd net alsof ie elke avond met een spuit in zn arm in de goot ligt.
pi_166380864
Wat een parodie van een programma blijft dit toch.

Annemarie van Gaal, heeft zelf banden met 'sloopdecrisis' en adviseert 'sloopdecrisis' (waarvan al eens is aangetoond dat daar helemaal niet zoveel valt te besparen). :')

Verder komt het met clichés, dooddoeners en open deuren vergezeld van een paternalistisch en belerend vingertje, maar draait het vooral om het creëren van een zo'n dramatisch mogelijk, duidelijk opgeklopt, beeld want het blijft wel commerciële televisie natuurlijk. :r

[ Bericht 3% gewijzigd door Tomatenboer op 02-11-2016 22:47:15 ]
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_166382543
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 21:58 schreef nattermann het volgende:
Wat zit die kerel te klapperen met z'n kaak
Drugs?
5 Ferrari's op videoband!
pi_166587225
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 22:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Annemarie van Gaal, heeft zelf banden met 'sloopdecrisis' en adviseert 'sloopdecrisis' (waarvan al eens is aangetoond dat daar helemaal niet zoveel valt te besparen). :')
Ik weet hoeveel zij en John door Sloopdecrisis betaald krijgen :').
Iets met 6 nullen :X.
I was an atheist until I realized I was God
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 november 2016 @ 18:42:04 #96
22592 crew  Ole
pi_166587277
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 november 2016 18:38 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik weet hoeveel zij en John door Sloopdecrisis betaald krijgen :').
Iets met 6 nullen :X.
Ik geloof je direct..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_166587338
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 18:42 schreef Ole het volgende:
Ik geloof je direct..
Sloopdecrisis is gewoon onderdeel van de Nederlandse Energie Maatschappij overigens.
De veiling/het collectief is een wassen neus.
I was an atheist until I realized I was God
pi_166588289
Iemand enig idee wanneer er weer nieuwe afleveringen komen, want dit zijn herhalingen?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Moderator / Miss SHO woensdag 16 november 2016 @ 21:29:36 #99
22592 crew  Ole
pi_166702256
Nu weer een herhaling ...
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 16 november 2016 @ 21:30:34 #100
22592 crew  Ole
pi_166702285
Ken hem geloof ik niet
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')