70 euro pp, dat is voor menig hardwerkende Nederlanders nog een redelijk riant budget voor boodschappen en brandstof.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:54 schreef roos85 het volgende:
Ze hebben genoeg reserves opgebouwd om kalm aan te doen qua eten
had maar gebeldquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:58 schreef Ivo1985 het volgende:
Af en toe Chinees halen is overigens ook een goede investering.
Ik had dit weekend gasten te eten, totaal waren we met 10 volwassenen. Ik had voor 5 personen eten besteld en er zijn nog 4 porties over. 14 porties eten voor 39 euro, nog geen 3 euro per portie
you norty girlquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:58 schreef roos85 het volgende:
Nou ook met boodschappenlijstje haal ik lekkere dingen
Ik heb je nummer nietquote:
035-711911quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:00 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Ik heb je nummer nietEn nu heb ik lekker nog een paar magnetronmaaltijden voor als ik geen zin heb om te koken.
Staat John Williams ook op je lijstje?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:58 schreef roos85 het volgende:
Nou ook met boodschappenlijstje haal ik lekkere dingen
Neequote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:01 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Staat John Williams ook op je lijstje?
Nee grapje, is het oude nummer van de Vara vroeger. Dat lieten ze altijd zien om leden te winnen en dat herinner ik me nog. Ik woon in het noordoosten van Brabantquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:01 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]Als dat je netnummer is, woon je hier niet ver vandaan
Ja idd, maar wil ze nietquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:07 schreef Lavenderr het volgende:
Door die poppen te verkopen kunnen ze al een heleboel terugbetalen.
Ze is toch volwassen? Ze doet alsof ze zeven jaar is. Komop zeg, pak jezelf eens bij de lurven en dóe iets. Op dieeet gaan kost niks, want wat iemand hierboven al zei: er is een vetopslag waar je de winter mee doorkomt.quote:
Dan gaat ze als straf bovenop hem zittenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:09 schreef Hexagon het volgende:
Ik snap steeds meer waarom die vent haar nooit aan durft te spreken
Nou inderdaad. Ik snap mensen echt niet die bijvoorbeeld het kopen van een pop boven de hypotheek stellen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze is toch volwassen? Ze doet alsof ze zeven jaar is. Komop zeg, pak jezelf eens bij de lurven en dóe iets. Op dieeet gaan kost niks, want wat iemand hierboven al zei: er is een vetopslag waar je de winter mee doorkomt.
Nee, dan spoor je nietquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik snap mensen echt niet die bijvoorbeeld het kopen van een pop boven de hypotheek stellen.
Tsja, IN de problemen is altijd makkelijker dan ERUIT.......maar het lost niks opquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:20 schreef ElsTeyr het volgende:
Ergens snap ik het ook wel een beetje, vervelende jeugd, veel gepest. kop in het zand steken en je leven vullen met onbenulligheden die verrekte veel geld kosten. Nog maar dieper je kop in het zand steken.
Niet meer weten waar je moet beginnen
Heb sowieso nooit respect gehad voor die overjarige tienermoeder.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:30 schreef DubbeleKater het volgende:
Sinds die aflevering waar Annemarie voorstelde om een paar katten uit een huis te doen heb ik een hekel aan haar. Daaruit blijkt dat ze geen hart heeft.
Een normaal mens houdt het ook maximaal bij 2 poezenbeesten.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:30 schreef DubbeleKater het volgende:
Sinds die aflevering waar Annemarie voorstelde om een paar katten uit een huis te doen heb ik een hekel aan haar. Daaruit blijkt dat ze geen hart heeft.
kil mens is hetquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 01:16 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Een normaal mens houdt het ook maximaal bij 2 poezenbeesten.
En ik snap dat zij en meer mensen een kat niet zien als ding waar je gehecht aan raakt.
Maar hoe oud zijn die mensen??quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:20 schreef ElsTeyr het volgende:
Ergens snap ik het ook wel een beetje, vervelende jeugd, veel gepest. kop in het zand steken en je leven vullen met onbenulligheden die verrekte veel geld kosten. Nog maar dieper je kop in het zand steken.
Niet meer weten waar je moet beginnen
volgens mij hadden we dat bij de eerste uitzending ook al gezien. Apart stelquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 01:31 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Maar hoe oud zijn die mensen??
Zij lijkt 65 en hij 45.
3 tientjes per maand keer 4 of 5 is heel veel geld als je je rekeningen niet kunt betalen. En dan hebben we het nog niet over onverwachtse dierenartskosten die je met een huis vol dieren zo nu en dan wel hebt.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:30 schreef DubbeleKater het volgende:
Een kat kost maar een paar (2 of 3) tientjes per maand. Groot inkopen is de sleutel en ja, daar heb je ook de beste kwaliteit voer voor.
Onzin. Kost geld, kan je het niet betalen is het een don't om nog meer van die beestjes in huis te nemen. Dat is praktisch gezien dierenmishandeling. Kan jij je huur niet meer volledig betalen staan 10 katten op straat bij wijze van. Mijn kat heeft speciale dieetvoer nodig. Kost me 1,10 per dag aan natvoer en brokjes. Ja, ik kan het natvoer laten maar ik gun een beestje ook wat lekkers.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:30 schreef DubbeleKater het volgende:
Een kat kost maar een paar (2 of 3) tientjes per maand. Groot inkopen is de sleutel en ja, daar heb je ook de beste kwaliteit voer voor.
Wacht maar tot je straks zijn winkel ziet.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:43 schreef Tuned22 het volgende:
Die man moet een baan zoeken en als hobby lijsten gaan maken.
Welles, ze lachte ooit eens toen uit een berekening bleek dat een gezin een heel net en laag bedrag uitgaf per week aan boodschappen.quote:
Niet gaan werken, persoonlijk failliet verklaard worden en je huis kwijt raken is betere optie?...quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:15 schreef Tuned22 het volgende:
Gaan werken om de huur van een leegstaand pand 2,5 jaar lang te bekostigen
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:19 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
http://members.home.nl/bosgoed/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is niet wat ik zeg, er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. Je zou ook kunnen kijken hoe je dat pand wel rendabel kunt maken. Nu ben je dus voor dat pand aan het werk.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Niet gaan werken, persoonlijk failliet verklaard worden en je huis kwijt raken is betere optie?...
Ja maar een moeder in de bijstand staat haar kind ook niet af aan een pleegzorggezin of adoptiebureau als ze even krap bij kas zit...quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:15 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Welles, ze lachte ooit eens toen uit een berekening bleek dat een gezin een heel net en laag bedrag uitgaf per week aan boodschappen.
Nee geintje, ze is erg rationeel. Ze zit daar ook niet in dat programma om lekker mee te grienen om hoe erg het allemaal ook is maar om die harde beslissingen voor te stellen die ze zelf niet kunnen verzinnen of willen benoemen.
En dan is zo'n poes, hoe lief en geliefd ook, gewoon een kostenpost. Sterker nog, ik heb liever dat zo'n beestje terecht komt bij een eigenaar waarbij geld geen probleem is als het ziek wordt dan zo'n stel dat de prioriteiten niet goed op orde heeft. Zo'n beestje leeft niet van liefde alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |