SPOILER: VoorverkiezingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Trump
• Hillary Clinton
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Trump
• Hillary Clinton
• Gary Johnson
• Jill Stein
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Bij welke kandidaat pas jij?
De Amerikaanse stemwijzer http://www.isidewith.com/
Het Amerikaanse kieskompas https://usa.kieskompas.nl/nl/#/
OP met dank aan Odaiba en polls met dank aan Martijnde3de.
Game on..
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Dat snap ik, maar het doet verder niets af aan het feit dat ik het zelf nog steeds niet problematisch vind.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 11:15 schreef Mike het volgende:
Er was ook geen relevantie met jouw post, Monolith. Het was een lokquote omdat we het er deze week even over gehad hadden.
Ja, dat denk ik ook. Daarom vind ik het nog wel interessant. Sowieso vind ik dat hele Hooggerechtshof de belangrijkste 'prijs' voor de winnaar van de verkiezingen. De komende president zou zomaar voor 3 of 4 nieuwe kandidaten kunnen moeten zorgen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 11:25 schreef Monolith het volgende:
Ik denk trouwens dat de kans aanzienlijk is dat ze bij winst voor Clinton en winst in de senaat eieren voor haar geld kiest in het komende jaar.
Dat en wat cynischer lijkt de gridlock die ontstaat als Clinton wint mij ook wel iets wenselijker dan een Republikeinse president met Republikeins congres en heel veel invloed op staatsniveau.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 11:28 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Daarom vind ik het nog wel interessant. Sowieso vind ik dat hele Hooggerechtshof de belangrijkste 'prijs' voor de winnaar van de verkiezingen. De komende president zou zomaar voor 3 of 4 nieuwe kandidaten kunnen moeten zorgen.
NOU JA ZEG!quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:00 schreef Refragmental het volgende:
Wat vinden we er trouwens van dat Hillary zich helemaal niet laat zien op events?
https://hillaryspeeches.com/scheduled-events/
Eerstvolgende waar zij weer bij aanwezig is, is het debat op 19 oct. Daarna en daarvoor niks meer.
Dat is toch op zijn minst bijzonder apart te noemen voor een presidentskandidaat, toch?
Het boeit mij eerlijk gezegd bijzonder weinig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:06 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dus jij vindt dit wel normaal?
Obama, Biden, Michelle, Bernie en de media voeren voor haar campagne.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:00 schreef Refragmental het volgende:
Wat vinden we er trouwens van dat Hillary zich helemaal niet laat zien op events?
Eerstvolgende waar zij weer bij aanwezig is, is het debat op 19 oct. Daarna en daarvoor niks meer.
Dat is toch op zijn minst bijzonder apart te noemen voor een presidentskandidaat, toch?
Maar dat was de vraag niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het boeit mij eerlijk gezegd bijzonder weinig.
Opmerkelijk, maar verder?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:00 schreef Refragmental het volgende:
Ik moet die hele Clinton niet. Maar Trump is een nog grotere lul. Zowel zijn karakter als zijn standpunten zijn om te kotsen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Maar dat was de vraag niet.
Het is toch zeer ongebruikelijk dat een presidentskandidaat zich nauwelijks laat zien gedurende de 2 maanden voor de verkiezingen?
Ik zeg 2 maanden, want dit speelt al langer.
Waarom is het zo moeilijk voor velen hier om ook maar een heeeeel klein beetje kritisch te kijken naar het gedrag van Clinton?
Is het de angst om voor Trump supporter te worden uitgemaakt?
Is het een compleet gebrek aan intellect en wilskracht om verder te kijken dan de neus lang is en wat de media je voorschotelt?
Bizar.
Eens.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik moet die hele Clinton niet. Maar Trump is een nog grotere lul. Zowel zijn karakter als zijn standpunten zijn om te kotsen.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het is toch zeer ongebruikelijk dat een presidentskandidaat zich nauwelijks laat zien gedurende de 2 maanden voor de verkiezingen?
Waarom is het zo moeilijk voor velen hier om ook maar een heeeeel klein beetje kritisch te kijken naar het gedrag van Clinton?
Is het een compleet gebrek aan intellect en wilskracht om verder te kijken dan de neus lang is en wat de media je voorschotelt?
Bizar.
quote:Like all Curtis’s documentary work, HyperNormalisation exists in a twilight between disturbing truth and restless dream. It charts an eccentric course through the choppier ideological currents of our times: the origins of Syrian apocalypse; the collapse of political middle grounds and the rise of nationalism; the meaning of Putin and Assad and the Donald himself.
Misschien dat je je eigen oogkleppen eens af kunt zetten en stoppen met het afserveren van de andere deelnemers aan deze discussie omdat ze in jouw ogen niet kritisch genoeg zijn. Er zijn genoeg kritische mensen hier.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Bizar.
Ik snap niet waarom je in plaats daarvan op een volkomen incompetente kandidaat zou willen stemmen. Liever een berekenende machtspoliticus dan iemand die geen kennis van zaken heeft, de hele campagne maar wat roept en die de rest van zijn carriere bewezen heeft een opportunist te zijn die geen enkele blijk van moreel besef geeft en zijn hele leven heeft geleefd volgens het motto "fake it until you make it".quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Bizar.
Het is vrij lastig terug te zoeken natuurlijk, want tot voor kort gaf niemand ook maar ene reet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:20 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Eens.
Maar dan kun je toch wel een mening hebben over dit opmerkelijke gedrag?
Het is volgens mij ongekend in de geschiedenis van de amerikaanse politiek dat een presidentskandidaat zich nauwelijks laat zien gedurende de 2 maanden voor de verkiezingsdatum.
Misschien bereidt ze zich voor voor het debat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:00 schreef Refragmental het volgende:
quote:public events are only scheduled a few days in advance
Nog steeds niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het is vrij lastig terug te zoeken natuurlijk, want tot voor kort gaf niemand ook maar ene reet.
Hier zal ongetwijfeld een strategie achter zit van de DNC.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:20 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Eens.
Het is volgens mij ongekend in de geschiedenis van de amerikaanse politiek dat een presidentskandidaat zich nauwelijks laat zien gedurende de 2 maanden voor de verkiezingsdatum.
Hiervoor letterlijk niemand, nu nagenoeg niemand.quote:
Dat is het leuke aan in nederland wonen, wij hoeven niet te kiezen en mogen beiden volledig afbrandenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je in plaats daarvan op een volkomen incompetente kandidaat zou willen stemmen. Liever een berekenende machtspoliticus dan iemand die geen kennis van zaken heeft, de hele campagne maar wat roept en die de rest van zijn carriere bewezen heeft een opportunist te zijn die geen enkele blijk van moreel besef geeft en zijn hele leven heeft geleefd volgens het motto "fake it until you make it".
Er zit maar weinig integriteit in Hillary, maar Trump is absoluut rock bottom wat bereft integriteit.
En ze heeft gewoon uitstekende surrogaten in Obama en Bill. Dat drukt de noodzaak ook wel redelijk vermoed ik zo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hier zal ongetwijfeld een strategie achter zit van de DNC.
In deze GE daalt steevast degene die in het nieuws is in de peilingen.
Waarschijnlijk kijken ze met plezier toe hoe Trump zijn kandidatuur en de Republikeinse partij als geheel om zeep helpt.
Oh ja zeker zijn er genoeg kritische mensen hier.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
Misschien dat je je eigen oogkleppen eens af kunt zetten en stoppen met het afserveren van de andere deelnemers aan deze discussie omdat ze in jouw ogen niet kritisch genoeg zijn. Er zijn genoeg kritische mensen hier.
Hiervoor boeide het niemand wat mocht een presidentskandidaat zich nauwelijks laten zien voor de verkiezingen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het is vrij lastig terug te zoeken natuurlijk, want tot voor kort gaf niemand ook maar ene reet.
Dat is inderdaad ook een reden waarom ze Clinton binnenhouden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hier zal ongetwijfeld een strategie achter zit van de DNC.
In deze GE daalt steevast degene die in het nieuws is in de peilingen.
Waarschijnlijk kijken ze met plezier toe hoe Trump zijn kandidatuur en de Republikeinse partij als geheel om zeep helpt.
Volgens mij is je toch al meerdere keren uitgelegd dat er qua antwoord vrij weinig verschil zit tussen "Wat zou je stemmen?" en "Op wie ga je stemmen?".quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:30 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat is het leuke aan in nederland wonen, wij hoeven niet te kiezen en mogen beiden volledig afbranden
Wij hoeven niet meer te doen aan het lesser-of-two-evils spelletje. Jammer dat niet iedereen dit zo ziet.
Nee, geen grote samenzwering. Met zoveel zijn ze namelijk niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:33 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Hiervoor boeide het niemand wat mocht een presidentskandidaat zich nauwelijks laten zien voor de verkiezingen.
Maar nu omdat het Clinton betreft is het opeens wel belangrijk?
Het is inderdaad een grote alt-right samenzwering tegen Clinton
Wtf man!
doe eens wat voorbeelden van alle kanten opschieten en vreemde uitspraken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:35 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook een reden waarom ze Clinton binnenhouden.
Iedere keer wanneer ze ongepland iets doet schiet ze als een ongeleid projectiel alle kanten op en doet ze vreemde uitspraken.... en daalt ze inderdaad in de peilingen.
Alles om haar heen is zwaar gescript. Dat valt niet te ontkennen.
Ik vind het wel humor. Heeft ie ook echt op Craigslist gestaan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:33 schreef antiderivative het volgende:
Deze email conversatie uit de leaks is inmiddels 1 van de meest populaire, was gisteren ook trending (en niet bepaald positief voor de dems):
https://wikileaks.org/dnc-emails/emailid/12803
En dan is er nog altijd het antwoord "geen van beiden".quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
Volgens mij is je toch al meerdere keren uitgelegd dat er qua antwoord vrij weinig verschil zit tussen "Wat zou je stemmen?" en "Op wie ga je stemmen?".
Oh zeker begrijp ik dat. Daarom bekijk ik de gevolgen van de keuze voor beide kandidaten en zie dat het allebei zeer slecht zal uitpakken voor de wereld.quote:Ik snap je wel hoor, want dan kun je lekker eindeloos bakkeleien over hoe geweldig de Libertarische partij is en verder de werkelijke gevolgen van een dergelijke keuze negeren. Veel users hebben die wens echter niet, dat is ook helemaal niet gek.
Leuke vind ik zelf "We came, we saw, he died, hahahaha"quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:37 schreef Re het volgende:
[..]
doe eens wat voorbeelden van alle kanten opschieten en vreemde uitspraken?
Hoeveel stemmen heeft dat haar gekost in de peilingen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:40 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Leuke vind ik zelf "We came, we saw, he died, hahahaha"
Dan spreekt ze vanuit haar hart, en dat pakt toch best vaak verkeerd uit.
och Gadaffi, wie zou daar een traan om laten, maar ongeleid of alle kanten op vind ik het nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:40 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Leuke vind ik zelf "We came, we saw, he died, hahahaha"
Dan spreekt ze vanuit haar hart, en dat pakt toch best vaak verkeerd uit.
Geen idee, maar gezien de reacties geeft het in ieder geval voeding aan het idee dat de dems achter deze hele recente soap zitten van zogenaamde slachtoffers van Trump.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het wel humor. Heeft ie ook echt op Craigslist gestaan?
Prima dat jij vindt dat er geen noemenswaardige betere kandidaat is en we daarom niet zouden hoeven praten over een "Lesser of two evils", maar dat is jouw mening. Dat maakt het nog niet voor iedereen zo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:39 schreef Refragmental het volgende:
[..]
En dan is er nog altijd het antwoord "geen van beiden".
[..]
Oh zeker begrijp ik dat. Daarom bekijk ik de gevolgen van de keuze voor beide kandidaten en zie dat het allebei zeer slecht zal uitpakken voor de wereld.
Aangezien het een uitspraak is die niet gedaan is tijdens deze campagne, nada?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoeveel stemmen heeft dat haar gekost in de peilingen?
Ja klopt. Mogelijk dat ze haar batterijen moet opladen. Haar uithoudingsvermogen is bewezen minder dan Trump.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:20 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Eens.
Die nette man zou vrouwen inderdaad nooit onzedelijk betasten. Trump, het morele kompas van het westen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:44 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Geen idee, maar gezien de reacties geeft het in ieder geval voeding aan het idee dat de dems achter deze hele recente soap zitten van zogenaamde slachtoffers van Trump.
Niet echt. De misogynie van Trump begon natuurlijk al gelijk goed met het akkefietje met Kelly. Daarnaast had Trump natuurlijk sowieso wel een aardige naam en reputatie voordat de tape waarin hij die nog eens expliciet bevestigde uitlekte. Die tape was ook de katalysator voor alle vrouwen die zich nu publiekelijk uitspreken. Niet zo gek ook, want ook pas na de eerste onthullingen van grootschalig misbruik in de katholieke kerk of de kwestie omtrent Saville kwam de stroom onthullingen pas echt op gang.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:44 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Geen idee, maar gezien de reacties geeft het in ieder geval voeding aan het idee dat de dems achter deze hele recente soap zitten van zogenaamde slachtoffers van Trump.
Ik zie dat het bewijs bij huize KoosVogels al op tafel ligt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die nette man zou vrouwen inderdaad nooit onzedelijk betasten. Trump, het morele kompas van het westen.
Trump is een misogyn mannetje dat lijdt aan grootheidswaanzin. Tel daarbij op dat het voor vrouwen nooit verstandig was om naar buiten te treden met dergelijke onthullingen in corporate Amerika.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:49 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Ik zie dat het bewijs bij huize KoosVogels al op tafel ligt?
Volgens mij bedoel je "STAMINA!"quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:47 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Ja klopt. Mogelijk dat ze haar batterijen moet opladen. Haar uithoudingsvermogen is bewezen minder dan Trump.
Het gaat er niet om wat jij denkt (of wat ik denk), het gaat er om wat de mensen denken die er daadwerkelijk toe doen en een verschil kunnen maken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niet echt. De misogynie van Trump begon natuurlijk al gelijk goed met het akkefietje met Kelly. Daarnaast had Trump natuurlijk sowieso wel een aardige naam en reputatie voordat de tape waarin hij die nog eens expliciet bevestigde uitlekte. Die tape was ook de katalysator voor alle vrouwen die zich nu publiekelijk uitspreken. Niet zo gek ook, want ook pas na de eerste onthullingen van grootschalig misbruik in de katholieke kerk of de kwestie omtrent Saville kwam de stroom onthullingen pas echt op gang.
Ik snap dat mensen hierin een snood complot willen zien van een DNC die alle recente ontwikkelingen al van tevoren gepland hadden, maar dat lijkt me wat teveel eer. Gewoon het soort sarcastische attack ad dat je veel ziet in Amerikaanse campagnes.
Natuurlijk gaat het daar om, maar dat zien we dan wel weer in de peilingen. Vooralsnog blijkt er bij elke internethype waar de volstrekte implosie van Clinton op zou moeten volgen maar weinig te gebeuren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:55 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat jij denkt (of wat ik denk), het gaat er om wat de mensen denken die er daadwerkelijk toe doen en een verschil kunnen maken.
Als zoiets trending gaat, kan het allicht doorwerken in die mensen die al wat moeite hadden met de eerdere onthullingen door wikileaks en er, laten we het voorzichtig zeggen, niet gecharmeerd van waren.
Tsjaa, was er maar beeld- of geluidsmateriaal waarop Trump letterlijk zegt dat hij als 'ster' het recht heeft om vrouwen aan te randen en dit dus ook doet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trump is een misogyn mannetje dat lijdt aan grootheidswaanzin. Tel daarbij op dat het voor vrouwen nooit verstandig was om naar buiten te treden met dergelijke onthullingen in corporate Amerika.
Nee, er is niets bewezen, maar het zou mij niet verbazen.
Interessant. Ook die laatste zin.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trump is een misogyn mannetje dat lijdt aan grootheidswaanzin. Tel daarbij op dat het voor vrouwen nooit verstandig was om naar buiten te treden met dergelijke onthullingen in corporate Amerika.
Nee, er is niets bewezen, maar het zou mij niet verbazen.
Trumps uitlatingen zijn wat mij betreft al genoeg om hem te willen weren uit het Witte Huis. Wat een enorm nare vent is dat zeg, mijn hemel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 13:12 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Interessant. Ook die laatste zin.
Ik kan mij herinneren dat er tijdens de primaries verhalen naar buiten kwamen van insiders dat Sanders benadeeld werd door de Dems. Toen werd er hier gezegd dat dat onzin was en je niet moet geloven in dat soort geruchten. Nu weten we intussen meer.
Nu met Trump is de reactie 'waar rook is, is vuur' ineens wel van toepassing. Zou het misschien iets te maken hebben met je voorkeur? (die je overigens al hebt laten doorschemeren)
Alsof er nog verkrachtingen bewezen moeten worden om hem te diskwalificeren voor het presidentschap. Hij was al gediskwalificeerd bij zijn eerste speech.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 13:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trumps uitlatingen zijn wat mij betreft al genoeg om hem te willen weren uit het Witte Huis. Wat een enorm nare vent is dat zeg, mijn hemel.
Er zijn ook mensen die Clinton's uitlatingen reden genoeg vinden om haar te willen weren uit het witte huis. 'Wat een nare vrouw is dat zeg, mijn hemel.'quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 13:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trumps uitlatingen zijn wat mij betreft al genoeg om hem te willen weren uit het Witte Huis. Wat een enorm nare vent is dat zeg, mijn hemel.
We weten nog steeds niet echt meer hoor. Tussen 'De DNC was geen vriendjes met Sanders' en 'De DNC heeft kiezersfraude gepleegd om Clinton te bevoordelen' zit nog steeds een flink gat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 13:12 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Interessant. Ook die laatste zin.
Ik kan mij herinneren dat er tijdens de primaries verhalen naar buiten kwamen van insiders dat Sanders benadeeld werd door de Dems. Toen werd er hier gezegd dat dat onzin was en je niet moet geloven in dat soort geruchten. Nu weten we intussen meer.
Nu met Trump is de reactie 'waar rook is, is vuur' ineens wel van toepassing. Zou het misschien iets te maken hebben met je voorkeur? (die je overigens al hebt laten doorschemeren)
Jij begint over wat anderen hebben geschreven over Sanders en het partijbestuur.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 13:20 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die Clinton's uitlatingen reden genoeg vinden om haar te willen weren uit het witte huis. Wat een nare vrouw is dat zeg, mijn hemel.
Maar wat heeft dat te maken met wat ik net schreef?
The Boss will call you Honey Bunch.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:33 schreef antiderivative het volgende:
Deze email conversatie uit de leaks is inmiddels 1 van de meest populaire, was gisteren ook trending (en niet bepaald positief voor de dems):
https://wikileaks.org/dnc-emails/emailid/12803
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 13:16 schreef Kaas- het volgende:
Mooi interview met Trump.
Interviewer: "Sommigen betichten je ervan dat je niet bescheiden genoeg bent."
Trump: "Hoe kom je erbij? Niemand is zo bescheiden als ik! Ik ben de meest bescheiden persoon van heel Amerika!"
Volgensmij doel je op de Bill o'reilly interview? Heb je een bron?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 13:16 schreef Kaas- het volgende:
Mooi interview met Trump.
Interviewer: "Sommigen betichten je ervan dat je niet bescheiden genoeg bent."
Trump: "Hoe kom je erbij? Niemand is zo bescheiden als ik! Ik ben de meest bescheiden persoon van heel Amerika!"
Rally NCquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 15:33 schreef Monolith het volgende:
The Atlantic doet verslag van een Trump Rally in NC:
http://theatln.tc/2dS5lIl
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 15-10-2016 om 17:52:48The truth is a beautiful weapon. https://t.co/P7FrFhicvw reageer retweet
Het is niet zo gek dat die nu naar voren komen na de recente onthullingen en de wijze waar Trump daarmee om is gegaan, zie ook dit stuk:quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 18:12 schreef Refragmental het volgende:
Er komen nu allemaal zogenaamde slachtoffers van Trump naar voren met hun verhalen.
En iets wat ik nu al een paar keer heb gehoord is dat waarschijnlijk binnenkort 1 of meerdere van deze slachtoffers "zelfmoord" zal gaan plegen. Om zo nog meer de schuld en druk bij Trump en zijn supporters te leggen.
Ik zie het zomaar gebeuren, zal niet de eerste voor Clinton goed uitkomende "zelfmoord" zijn
Al is dit wel redelijk alu-hoedje moet ik zelf toegeven.
De operatie "Vrienden van Hill en Bill" werkt toch vrij duidelijk zijn vruchten af blijkt maar weer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 18:13 schreef Monolith het volgende:
Stuk van Politico over waar Clinton haar geld vandaan haalt:
http://www.politico.com/s(...)peration-ever-229831
quote:There is no law requiring campaigns to disclose their bundlers. Clinton's campaign voluntarily names those who've given or raised $100,000 or more on a monthly basis. Trump has refused to do so.
Ik wacht op de nail in the coffin.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 18:03 schreef Refragmental het volgende:
Voor de mensen die er interesse in hebben.
Mails zijn geleakt met daarin 3 van de Goldman Sachs speeches.
Check de attachements. Heb ze zelf niet gelezen, zijn vrij groot.
https://wikileaks.com/podesta-emails/emailid/11011
Mogelijk dat daar nog wat sappigs uit komt.
Van Trump? Want dat Clinton de komende vier jaar de president wordt is ondertussen al wel duidelijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 18:31 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Ik wacht op de nail in the coffin.![]()
Ze zit duidelijk in de zak bij Spielberg, zal straks wel een flinke smak geld gaan naar het weer tot leven wekken van dinosauriërs.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 18:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
De operatie "Vrienden van Hill en Bill" werkt toch vrij duidelijk zijn vruchten af blijkt maar weer.
Verder wel sterk:
[..]
Dat was me ook al opgevallen. Keihard roepen dat je tegenstander corrupt is maar zelf keihard weigeren om ook maareen klein beetje transparanter te worden. Weer wat ammo voor Clinton.quote:
Die staat op een elf jaar oude tape.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 18:31 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Ik wacht op de nail in the coffin.![]()
Hillary ziet het wel zitten om een rijke miljardair als president te krijgen:quote:How do intervene -- my view was you intervene as covertly as is possible for Americans to intervene. We used to be much better at this than we are now. Now, you know, everybody can't help themselves. They have to go out and tell their friendly reporters and somebody else: Look what we're doing and I want credit for it, and all the rest of it.
HIllary over de periode na de cable leaks:quote:MALE ATTENDEE: My question is, as entrepreneurs, we risk a lot. And Mike Bloomberg had 30 billion other reasons than to take office. Do we need a wholesale change in Washington that has more to do with people that don't need the job than have the job?
SECRETARY CLINTON: That's a really interesting question. You know, I would like to see more successful business people run for office. I really would like to see that because I do think, you know, you don't have to have 30 billion, but you have a certain level of freedom. And there's that memorable phrase from a former member of the Senate: You can be maybe rented but never bought. And I think it's important to have people with those experiences.
quote:SECRETARY CLINTON: Okay. I was Secretary of State when WikiLeaks happened. You remember that whole debacle. So out come hundreds of thousands of documents. And I have to go on an apology tour. And I had a jacket made like a rock star tour. The Clinton Apology Tour. I had to go and apologize to anybody who was in any way characterized in any of the cables in any way that might be considered less than flattering. And it was painful. Leaders who shall remain nameless, who were characterized as vain, egotistical, power hungry --
MR. BLANKFEIN: Proved it.
SECRETARY CLINTON: -- corrupt. And we knew they were. This was not fiction. And I had to go and say, you know, our ambassadors, they get carried away, they want to all be literary people. They go off on tangents. What can I say. I had grown men cry. I mean, literally. I am a friend of America, and you say these things about me.
MR. BLANKFEIN: That's an Italian accent.
Oh... meneer heeft een glazen bol waarin hij de toekomst kan zien?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 18:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
Van Trump? Want dat Clinton de komende vier jaar de president wordt is ondertussen al wel duidelijk.
Een succesvolle zakenman. Maar die doet dit keer niet mee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 18:39 schreef Zith het volgende:
Hillary ziet het wel zitten om een rijke miljardair als president te krijgen:
Euribob is spreekbuis van CNN. Kan zo bij de panel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 18:43 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Oh... meneer heeft een glazen bol waarin hij de toekomst kan zien?
Leg eens uit waarom het ondertussen wel duidelijk is.
Misschien dat Bloomberg in 2020 wel een poging waagt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 18:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
Een succesvolle zakenman. Maar die doet dit keer niet mee.
quote:Pursuant to our call last night, here are four documents which I mentioned. The first is the affidavit and cover letter from her lawyer. This document makes clear that Broaddrick is indeed “Jane Doe #5” in the Paula Jones suit. I believe this has been unsealed but before we release it publicly, I’d need to check.
Met nog minder dan een maand te gaan gaat Trump van schandaal naar schandaal en verliest hij zo'n beetje alle support. Ook openlijk van zijn eigen partij, wat echt een unicum is. Clinton gaat gewoon winnen, face it.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 18:43 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Oh... meneer heeft een glazen bol waarin hij de toekomst kan zien?
Leg eens uit waarom het ondertussen wel duidelijk is.
Ze vragen toch of het document unsealed is?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 18:48 schreef Zith het volgende:
HIllary's team praat over het lekken van documenten (en deelt ze in dezelfde e-mails naar elkaar) over Juanita Broaddrick, de vrouw die in 1999 Bill Clinton beschuildigde van verkrachting:
https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/10275
oa.
[..]
Nou, misschien moet je dat dan 'es een keer gaan gebruiken, Donald.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 17:45 schreef Nintex het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 15-10-2016 om 17:52:48The truth is a beautiful weapon. reageer retweet
De mensen zullen stemmen, millions! Die paar republikeinen. Face that.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 18:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Met nog minder dan een maand te gaan gaat Trump van schandaal naar schandaal en verliest hij zo'n beetje alle support. Ook openlijk van zijn eigen partij, wat echt een unicum is. Clinton gaat gewoon winnen, face it.
Ja, goed toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:08 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Bedoel je de Rally? Want ik kijk dat nu. Gaat nu over het oplossen van het drugsprobleem.
Het is werkelijk ongelooflijk hoe slecht die emails gelezen worden, als er maar anti-Hillary punten gescoord kunnen worden. Gewoon 0 kritisch vermogen!quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 18:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze vragen toch of het document unsealed is?
De mensen die volgens de peilingen in grote getale NIET op Trump gaan stemmen bedoel je?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:04 schreef cb2013 het volgende:
[..]
De mensen zullen stemmen, millions! Die paar republikeinen. Face that.
Deels ook gebrekkige beheersing van de Engelse taal heb ik wel eens het idee. Zoals het er staat wordt gevraagd of de documenten 'unsealed' zijn, wat betekent dat ze publiek zijn, in tegenstelling tot 'sealed records' die niet openbaar gemaakt (mogen) worden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:13 schreef Broomer het volgende:
[..]
Het is werkelijk ongelooflijk hoe slecht die emails gelezen worden, als er maar anti-Hillary punten gescoord kunnen worden. Gewoon 0 kritisch vermogen!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:13 schreef Monolith het volgende:
Misschien kun je delen wat hij zegt, maakt het ermee eens of oneens zijn met wat makkelijker.
Ik moet weg. Hij zegt nu dat wanneer bedrijven naar Mexico gaan om het product goedkoper te produceren. Moeten ze een belasting van 30% betalen om het product hier te verkopen. Not gonna happen. Zo wil hij dus het sluiten van fabrieken tegen gaan. En daardoor dus jobs verliezen. Zijn allemaal ideeën waar ik wil nieuwsgierig naar ben.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:13 schreef Monolith het volgende:
Misschien kun je delen wat hij zegt, maakt het ermee eens of oneens zijn met wat makkelijker.
Wat gaat hij dan doen? Importheffingen opschroeven tot 1000%?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:18 schreef cb2013 het volgende:
[..]
[..]
Ik moet weg. Hij zegt nu dat wanneer bedrijven naar Mexico gaan om het product goedkoper te produceren. Moeten ze een belasting van 30% betalen om het product hier te verkopen. Not gonna happen. Zo wil hij dus het sluiten van fabrieken tegen gaan. En daardoor dus jobs verliezen. Zijn allemaal ideeën waar ik wil nieuwsgierig naar ben.
En Nafta opnieuw doen.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, misschien moet je dat dan 'es een keer gaan gebruiken, Donald.
Ga eens een van zijn rally's zelf bekijken dan, misschien weet je dan wel wat hij allemaal zegt ipv wat CNN voorkauwtquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:13 schreef Monolith het volgende:
Hoe gaat hij het drugsprobleem oplossen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:25 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ga eens een van zijn rally's zelf bekijken dan, misschien weet je dan wel wat hij allemaal zegt ipv wat CNN voorkauwt
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 18:39 schreef Zith het volgende:
Hillary's paid speeches @Goldmans zijn gelekt (3, in ieder geval): https://wikileaks.com/podesta-emails/emailid/11011
WAARSCHUWING: Het is niet al te spannend.
HIllary mist de goede oude tijd waarin je in het geheim overheden kom overtoppelen:
[..]
Hillary ziet het wel zitten om een rijke miljardair als president te krijgen:
[..]
HIllary over de periode na de cable leaks:
[..]
twitter:wikileaks twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 01:27:55Clinton secret paid speech to bank: "My dream is a hemispheric common market, with open trade and open borders,"… https://t.co/waXACMGimW reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |