abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165969868
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 12:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Trump is een misogyn mannetje dat lijdt aan grootheidswaanzin. Tel daarbij op dat het voor vrouwen nooit verstandig was om naar buiten te treden met dergelijke onthullingen in corporate Amerika.

Nee, er is niets bewezen, maar het zou mij niet verbazen.
Interessant. Ook die laatste zin.

Ik kan mij herinneren dat er tijdens de primaries verhalen naar buiten kwamen van insiders dat Sanders benadeeld werd door de Dems. Toen werd er hier gezegd dat dat onzin was en je niet moet geloven in dat soort geruchten. Nu weten we intussen meer.

Nu met Trump is de reactie 'waar rook is, is vuur' ineens wel van toepassing. Zou het misschien iets te maken hebben met je voorkeur? (die je overigens al hebt laten doorschemeren)
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_165969920
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 13:12 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Ik kan mij herinneren dat er tijdens de primaries verhalen naar buiten kwamen van insiders dat Sanders benadeeld werd door de Dems. Toen werd er hier gezegd dat dat onzin was en je niet moet geloven in dat soort geruchten. Nu weten we intussen meer.

Nu met Trump is de reactie 'waar rook is, is vuur' ineens wel van toepassing. Zou het misschien iets te maken hebben met je voorkeur? (die je overigens al hebt laten doorschemeren)
Trumps uitlatingen zijn wat mij betreft al genoeg om hem te willen weren uit het Witte Huis. Wat een enorm nare vent is dat zeg, mijn hemel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_165969957
Mooi interview met Trump.

Interviewer: "Sommigen betichten je ervan dat je niet bescheiden genoeg bent."
Trump: "Hoe kom je erbij? Niemand is zo bescheiden als ik! Ik ben de meest bescheiden persoon van heel Amerika!"
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 13:17:08 #54
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165969966
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 13:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Trumps uitlatingen zijn wat mij betreft al genoeg om hem te willen weren uit het Witte Huis. Wat een enorm nare vent is dat zeg, mijn hemel.
Alsof er nog verkrachtingen bewezen moeten worden om hem te diskwalificeren voor het presidentschap. Hij was al gediskwalificeerd bij zijn eerste speech.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_165970044
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 13:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die Clinton's uitlatingen reden genoeg vinden om haar te willen weren uit het witte huis. 'Wat een nare vrouw is dat zeg, mijn hemel.'

Maar wat heeft dat te maken met wat ik net schreef?
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_165970045
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 13:12 schreef antiderivative het volgende:

[..]

We weten nog steeds niet echt meer hoor. Tussen 'De DNC was geen vriendjes met Sanders' en 'De DNC heeft kiezersfraude gepleegd om Clinton te bevoordelen' zit nog steeds een flink gat.
Maar goed, voor dat onderwerp hadden we een apart topic.

Verder ben ik het met je eens dat waar het gaat om daadwerkelijke aanranding pas iets te zeggen valt als een rechter zich daar over heeft uitgesproken, maar dat Trump nogal misogyn is lijkt me niet zo'n hele spannende claim.

The Atlantic wees nog op de ironie van het feit dat Trump er in het vorige debat op wees dat Clinton de vrouwen die Bill beschuldigden aanviel, terwijl hij nu zelf frontaal in de aanval gaat tegen alle vrouwen die hem nu beschuldigen:
http://theatln.tc/2e4Lkg0
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_165970109
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 13:20 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die Clinton's uitlatingen reden genoeg vinden om haar te willen weren uit het witte huis. Wat een nare vrouw is dat zeg, mijn hemel.

Maar wat heeft dat te maken met wat ik net schreef?
Jij begint over wat anderen hebben geschreven over Sanders en het partijbestuur.

Wat heb ik daarmee te maken?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_165970242
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 12:33 schreef antiderivative het volgende:
Deze email conversatie uit de leaks is inmiddels 1 van de meest populaire, was gisteren ook trending (en niet bepaald positief voor de dems):

https://wikileaks.org/dnc-emails/emailid/12803
The Boss will call you Honey Bunch.

Lol. Ik kan hier wel om lachen eigenlijk.
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 14:03:44 #59
262 Re
Kiss & Swallow
pi_165970768
Er zal gewoon geaccepteerd moeten worden dat onder de Trump aanhangers het hele groping niet boeit als dat het voor Clinton aanhangers niet boeit dat er wat emails zijn gewist.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_165970838
Nog een stukje over de potentiële effecten van handelsbarrières tussen Mexico en de VS:
http://www.economist.com/(...)nsfortheborderregion
pi_165971259
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 13:16 schreef Kaas- het volgende:

Trump: "Hoe kom je erbij? Niemand is zo bescheiden als ik! Ik ben de meest bescheiden persoon van heel Amerika!"
_O-
pi_165971785
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 13:16 schreef Kaas- het volgende:

Volgensmij doel je op de Bill o'reilly interview? Heb je een bron?
Vanaf 1:37.

Onderstaande segment is hoe het HIER (fok) is. Trump supporter vs media.

[ Bericht 7% gewijzigd door cb2013 op 15-10-2016 15:33:42 ]
pi_165971908
The Atlantic doet verslag van een Trump Rally in NC:
http://theatln.tc/2dS5lIl
pi_165973820
Een van Trump's slachtoffers stuurde in april nog een mailtje naar hem om haar support uit te spreken. E-mail is vrijgegeven door de Trump campagne

Waarom zou je moedwillig met iemand willen reconnecten die je in het verleden heeft aangerand?

[ Bericht 48% gewijzigd door Nintex op 15-10-2016 17:58:26 ]
pi_165974131
Voor de mensen die er interesse in hebben.
Mails zijn geleakt met daarin 3 van de Goldman Sachs speeches.

Check de attachements. Heb ze zelf niet gelezen, zijn vrij groot.

https://wikileaks.com/podesta-emails/emailid/11011

Mogelijk dat daar nog wat sappigs uit komt.
pi_165974240
Er komen nu allemaal zogenaamde slachtoffers van Trump naar voren met hun verhalen.
En iets wat ik nu al een paar keer heb gehoord is dat waarschijnlijk binnenkort 1 of meerdere van deze slachtoffers "zelfmoord" zal gaan plegen. Om zo nog meer de schuld en druk bij Trump en zijn supporters te leggen.

Ik zie het zomaar gebeuren, zal niet de eerste voor Clinton goed uitkomende "zelfmoord" zijn :D

Al is dit wel redelijk alu-hoedje moet ik zelf toegeven.
pi_165974248
Stuk van Politico over waar Clinton haar geld vandaan haalt:
http://www.politico.com/s(...)peration-ever-229831
pi_165974361
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 18:12 schreef Refragmental het volgende:
Er komen nu allemaal zogenaamde slachtoffers van Trump naar voren met hun verhalen.
En iets wat ik nu al een paar keer heb gehoord is dat waarschijnlijk binnenkort 1 of meerdere van deze slachtoffers "zelfmoord" zal gaan plegen. Om zo nog meer de schuld en druk bij Trump en zijn supporters te leggen.

Ik zie het zomaar gebeuren, zal niet de eerste voor Clinton goed uitkomende "zelfmoord" zijn :D

Al is dit wel redelijk alu-hoedje moet ik zelf toegeven.
Het is niet zo gek dat die nu naar voren komen na de recente onthullingen en de wijze waar Trump daarmee om is gegaan, zie ook dit stuk:
https://www.washingtonpos(...)ooner-most-never-do/
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 18:21:58 #70
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165974364
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 18:13 schreef Monolith het volgende:
Stuk van Politico over waar Clinton haar geld vandaan haalt:
http://www.politico.com/s(...)peration-ever-229831
De operatie "Vrienden van Hill en Bill" werkt toch vrij duidelijk zijn vruchten af blijkt maar weer.

Verder wel sterk:

quote:
There is no law requiring campaigns to disclose their bundlers. Clinton's campaign voluntarily names those who've given or raised $100,000 or more on a monthly basis. Trump has refused to do so.
pi_165974484
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 18:03 schreef Refragmental het volgende:
Voor de mensen die er interesse in hebben.
Mails zijn geleakt met daarin 3 van de Goldman Sachs speeches.

Check de attachements. Heb ze zelf niet gelezen, zijn vrij groot.

https://wikileaks.com/podesta-emails/emailid/11011

Mogelijk dat daar nog wat sappigs uit komt.
Ik wacht op de nail in the coffin. })
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 18:32:53 #72
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165974500
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 18:31 schreef cb2013 het volgende:

[..]

Van Trump? Want dat Clinton de komende vier jaar de president wordt is ondertussen al wel duidelijk.
pi_165974521
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 18:21 schreef Euribob het volgende:

[..]

De operatie "Vrienden van Hill en Bill" werkt toch vrij duidelijk zijn vruchten af blijkt maar weer.

Verder wel sterk:

[..]

Ze zit duidelijk in de zak bij Spielberg, zal straks wel een flinke smak geld gaan naar het weer tot leven wekken van dinosauriërs.
pi_165974533
Early ballots en voter registration in Florida lijken gunstig voor de Democraten:
http://www.politico.com/s(...)-fla-106392?cmpid=sf
pi_165974542
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 18:21 schreef Euribob het volgende:

[..]

Verder wel sterk:

[..]

Dat was me ook al opgevallen. Keihard roepen dat je tegenstander corrupt is maar zelf keihard weigeren om ook maareen klein beetje transparanter te worden. Weer wat ammo voor Clinton.
pi_165974568
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 18:31 schreef cb2013 het volgende:

[..]

Die staat op een elf jaar oude tape.
  † In Memoriam † zaterdag 15 oktober 2016 @ 18:39:38 #77
230491 Zith
pls tip
pi_165974583
Hillary's paid speeches @Goldmans zijn gelekt (3, in ieder geval): https://wikileaks.com/podesta-emails/emailid/11011

WAARSCHUWING: Het is niet al te spannend.

HIllary mist de goede oude tijd waarin je in het geheim overheden kom overtoppelen:
quote:
How do intervene -- my view was you intervene as covertly as is possible for Americans to intervene. We used to be much better at this than we are now. Now, you know, everybody can't help themselves. They have to go out and tell their friendly reporters and somebody else: Look what we're doing and I want credit for it, and all the rest of it.
Hillary ziet het wel zitten om een rijke miljardair als president te krijgen:
quote:
MALE ATTENDEE: My question is, as entrepreneurs, we risk a lot. And Mike Bloomberg had 30 billion other reasons than to take office. Do we need a wholesale change in Washington that has more to do with people that don't need the job than have the job?
SECRETARY CLINTON: That's a really interesting question. You know, I would like to see more successful business people run for office. I really would like to see that because I do think, you know, you don't have to have 30 billion, but you have a certain level of freedom. And there's that memorable phrase from a former member of the Senate: You can be maybe rented but never bought. And I think it's important to have people with those experiences.
HIllary over de periode na de cable leaks:

quote:
SECRETARY CLINTON: Okay. I was Secretary of State when WikiLeaks happened. You remember that whole debacle. So out come hundreds of thousands of documents. And I have to go on an apology tour. And I had a jacket made like a rock star tour. The Clinton Apology Tour. I had to go and apologize to anybody who was in any way characterized in any of the cables in any way that might be considered less than flattering. And it was painful. Leaders who shall remain nameless, who were characterized as vain, egotistical, power hungry --
MR. BLANKFEIN: Proved it.
SECRETARY CLINTON: -- corrupt. And we knew they were. This was not fiction. And I had to go and say, you know, our ambassadors, they get carried away, they want to all be literary people. They go off on tangents. What can I say. I had grown men cry. I mean, literally. I am a friend of America, and you say these things about me.
MR. BLANKFEIN: That's an Italian accent.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_165974624
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 18:32 schreef Euribob het volgende:

[..]

Van Trump? Want dat Clinton de komende vier jaar de president wordt is ondertussen al wel duidelijk.
Oh... meneer heeft een glazen bol waarin hij de toekomst kan zien?
Leg eens uit waarom het ondertussen wel duidelijk is.
pi_165974628
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 18:39 schreef Zith het volgende:

Een succesvolle zakenman. Maar die doet dit keer niet mee.
pi_165974643
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 18:43 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Euribob is spreekbuis van CNN. Kan zo bij de panel.

LIVE Stream: Donald Trump Rally in Portsmouth, NH 10/15/16
pi_165974669
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 18:43 schreef Ulx het volgende:

[..]

Een succesvolle zakenman. Maar die doet dit keer niet mee.
Misschien dat Bloomberg in 2020 wel een poging waagt.
  † In Memoriam † zaterdag 15 oktober 2016 @ 18:48:09 #82
230491 Zith
pls tip
pi_165974689
HIllary's team praat over het lekken van documenten (en deelt ze in dezelfde e-mails naar elkaar) over Juanita Broaddrick, de vrouw die in 1999 Bill Clinton beschuildigde van verkrachting:

https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/10275

oa.

quote:
Pursuant to our call last night, here are four documents which I mentioned. The first is the affidavit and cover letter from her lawyer. This document makes clear that Broaddrick is indeed “Jane Doe #5” in the Paula Jones suit. I believe this has been unsealed but before we release it publicly, I’d need to check.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 18:55:51 #83
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165974803
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 18:43 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Met nog minder dan een maand te gaan gaat Trump van schandaal naar schandaal en verliest hij zo'n beetje alle support. Ook openlijk van zijn eigen partij, wat echt een unicum is. Clinton gaat gewoon winnen, face it.
pi_165974810
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 18:48 schreef Zith het volgende:
HIllary's team praat over het lekken van documenten (en deelt ze in dezelfde e-mails naar elkaar) over Juanita Broaddrick, de vrouw die in 1999 Bill Clinton beschuildigde van verkrachting:

https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/10275

oa.

[..]

Ze vragen toch of het document unsealed is?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 15 oktober 2016 @ 19:03:26 #85
862 Arcee
Look closer
pi_165974917
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 17:45 schreef Nintex het volgende:
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 15-10-2016 om 17:52:48 The truth is a beautiful weapon. reageer retweet
Nou, misschien moet je dat dan 'es een keer gaan gebruiken, Donald. :Y)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_165974932
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 18:55 schreef Euribob het volgende:

[..]

Met nog minder dan een maand te gaan gaat Trump van schandaal naar schandaal en verliest hij zo'n beetje alle support. Ook openlijk van zijn eigen partij, wat echt een unicum is. Clinton gaat gewoon winnen, face it.
De mensen zullen stemmen, millions! Die paar republikeinen. Face that.
pi_165974956
Wat Trump nu zegt is wel echt goed.
pi_165974998
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 19:06 schreef vigen98 het volgende:
Wat Trump nu zegt is wel echt goed.
Bedoel je de Rally? Want ik kijk dat nu. Gaat nu over het oplossen van het drugsprobleem.
pi_165975000
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 19:08 schreef cb2013 het volgende:

[..]

Bedoel je de Rally? Want ik kijk dat nu. Gaat nu over het oplossen van het drugsprobleem.
Ja, goed toch?
pi_165975085
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 18:56 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ze vragen toch of het document unsealed is?
Het is werkelijk ongelooflijk hoe slecht die emails gelezen worden, als er maar anti-Hillary punten gescoord kunnen worden. Gewoon 0 kritisch vermogen!
pi_165975091
Misschien kun je delen wat hij zegt, maakt het ermee eens of oneens zijn met wat makkelijker.
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 19:15:03 #92
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165975122
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 19:04 schreef cb2013 het volgende:

[..]

De mensen zullen stemmen, millions! Die paar republikeinen. Face that.
De mensen die volgens de peilingen in grote getale NIET op Trump gaan stemmen bedoel je?
pi_165975142
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 19:13 schreef Broomer het volgende:

[..]

Het is werkelijk ongelooflijk hoe slecht die emails gelezen worden, als er maar anti-Hillary punten gescoord kunnen worden. Gewoon 0 kritisch vermogen!
Deels ook gebrekkige beheersing van de Engelse taal heb ik wel eens het idee. Zoals het er staat wordt gevraagd of de documenten 'unsealed' zijn, wat betekent dat ze publiek zijn, in tegenstelling tot 'sealed records' die niet openbaar gemaakt (mogen) worden.
pi_165975182
Als promotiemiddel voor zijn bedrijven lijkt de campagne van Trump niet echt te werken volgens FourSquare:
https://www.washingtonpos(...)his-business-empire/
pi_165975187
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 19:13 schreef Monolith het volgende:
Misschien kun je delen wat hij zegt, maakt het ermee eens of oneens zijn met wat makkelijker.
quote:
Ik moet weg. Hij zegt nu dat wanneer bedrijven naar Mexico gaan om het product goedkoper te produceren. Moeten ze een belasting van 30% betalen om het product hier te verkopen. Not gonna happen. Zo wil hij dus het sluiten van fabrieken tegen gaan. En daardoor dus jobs verliezen. Zijn allemaal ideeën waar ik wil nieuwsgierig naar ben.

En Nafta opnieuw doen.
pi_165975227
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 19:18 schreef cb2013 het volgende:

[..]

[..]

Ik moet weg. Hij zegt nu dat wanneer bedrijven naar Mexico gaan om het product goedkoper te produceren. Moeten ze een belasting van 30% betalen om het product hier te verkopen. Not gonna happen. Zo wil hij dus het sluiten van fabrieken tegen gaan. En daardoor dus jobs verliezen. Zijn allemaal ideeën waar ik wil nieuwsgierig naar ben.

En Nafta opnieuw doen.
Wat gaat hij dan doen? Importheffingen opschroeven tot 1000%?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_165975232
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 19:03 schreef Arcee het volgende:

[..]

Nou, misschien moet je dat dan 'es een keer gaan gebruiken, Donald. :Y)
:D
pi_165975317
quote:
Ga eens een van zijn rally's zelf bekijken dan, misschien weet je dan wel wat hij allemaal zegt ipv wat CNN voorkauwt ;)
pi_165975333
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 19:25 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ga eens een van zijn rally's zelf bekijken dan, misschien weet je dan wel wat hij allemaal zegt ipv wat CNN voorkauwt ;)
Hoe gaat hij het drugsprobleem oplossen?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 19:26:40 #100
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_165975339
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 18:39 schreef Zith het volgende:
Hillary's paid speeches @Goldmans zijn gelekt (3, in ieder geval): https://wikileaks.com/podesta-emails/emailid/11011

WAARSCHUWING: Het is niet al te spannend.

HIllary mist de goede oude tijd waarin je in het geheim overheden kom overtoppelen:

[..]

[..]

HIllary over de periode na de cable leaks:

[..]

wikileaks twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 01:27:55 Clinton secret paid speech to bank: "My dream is a hemispheric common market, with open trade and open borders,"… https://t.co/waXACMGimW reageer retweet
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')