abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165969868
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 12:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Trump is een misogyn mannetje dat lijdt aan grootheidswaanzin. Tel daarbij op dat het voor vrouwen nooit verstandig was om naar buiten te treden met dergelijke onthullingen in corporate Amerika.

Nee, er is niets bewezen, maar het zou mij niet verbazen.
Interessant. Ook die laatste zin.

Ik kan mij herinneren dat er tijdens de primaries verhalen naar buiten kwamen van insiders dat Sanders benadeeld werd door de Dems. Toen werd er hier gezegd dat dat onzin was en je niet moet geloven in dat soort geruchten. Nu weten we intussen meer.

Nu met Trump is de reactie 'waar rook is, is vuur' ineens wel van toepassing. Zou het misschien iets te maken hebben met je voorkeur? (die je overigens al hebt laten doorschemeren)
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_165969920
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 13:12 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Ik kan mij herinneren dat er tijdens de primaries verhalen naar buiten kwamen van insiders dat Sanders benadeeld werd door de Dems. Toen werd er hier gezegd dat dat onzin was en je niet moet geloven in dat soort geruchten. Nu weten we intussen meer.

Nu met Trump is de reactie 'waar rook is, is vuur' ineens wel van toepassing. Zou het misschien iets te maken hebben met je voorkeur? (die je overigens al hebt laten doorschemeren)
Trumps uitlatingen zijn wat mij betreft al genoeg om hem te willen weren uit het Witte Huis. Wat een enorm nare vent is dat zeg, mijn hemel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_165969957
Mooi interview met Trump.

Interviewer: "Sommigen betichten je ervan dat je niet bescheiden genoeg bent."
Trump: "Hoe kom je erbij? Niemand is zo bescheiden als ik! Ik ben de meest bescheiden persoon van heel Amerika!"
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 13:17:08 #54
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165969966
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 13:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Trumps uitlatingen zijn wat mij betreft al genoeg om hem te willen weren uit het Witte Huis. Wat een enorm nare vent is dat zeg, mijn hemel.
Alsof er nog verkrachtingen bewezen moeten worden om hem te diskwalificeren voor het presidentschap. Hij was al gediskwalificeerd bij zijn eerste speech.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_165970044
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 13:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die Clinton's uitlatingen reden genoeg vinden om haar te willen weren uit het witte huis. 'Wat een nare vrouw is dat zeg, mijn hemel.'

Maar wat heeft dat te maken met wat ik net schreef?
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_165970045
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 13:12 schreef antiderivative het volgende:

[..]

We weten nog steeds niet echt meer hoor. Tussen 'De DNC was geen vriendjes met Sanders' en 'De DNC heeft kiezersfraude gepleegd om Clinton te bevoordelen' zit nog steeds een flink gat.
Maar goed, voor dat onderwerp hadden we een apart topic.

Verder ben ik het met je eens dat waar het gaat om daadwerkelijke aanranding pas iets te zeggen valt als een rechter zich daar over heeft uitgesproken, maar dat Trump nogal misogyn is lijkt me niet zo'n hele spannende claim.

The Atlantic wees nog op de ironie van het feit dat Trump er in het vorige debat op wees dat Clinton de vrouwen die Bill beschuldigden aanviel, terwijl hij nu zelf frontaal in de aanval gaat tegen alle vrouwen die hem nu beschuldigen:
http://theatln.tc/2e4Lkg0
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_165970109
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 13:20 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die Clinton's uitlatingen reden genoeg vinden om haar te willen weren uit het witte huis. Wat een nare vrouw is dat zeg, mijn hemel.

Maar wat heeft dat te maken met wat ik net schreef?
Jij begint over wat anderen hebben geschreven over Sanders en het partijbestuur.

Wat heb ik daarmee te maken?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_165970242
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 12:33 schreef antiderivative het volgende:
Deze email conversatie uit de leaks is inmiddels 1 van de meest populaire, was gisteren ook trending (en niet bepaald positief voor de dems):

https://wikileaks.org/dnc-emails/emailid/12803
The Boss will call you Honey Bunch.

Lol. Ik kan hier wel om lachen eigenlijk.
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 14:03:44 #59
262 Re
Kiss & Swallow
pi_165970768
Er zal gewoon geaccepteerd moeten worden dat onder de Trump aanhangers het hele groping niet boeit als dat het voor Clinton aanhangers niet boeit dat er wat emails zijn gewist.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_165970838
Nog een stukje over de potentiële effecten van handelsbarrières tussen Mexico en de VS:
http://www.economist.com/(...)nsfortheborderregion
pi_165971259
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 13:16 schreef Kaas- het volgende:

Trump: "Hoe kom je erbij? Niemand is zo bescheiden als ik! Ik ben de meest bescheiden persoon van heel Amerika!"
_O-
pi_165971785
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 13:16 schreef Kaas- het volgende:

Volgensmij doel je op de Bill o'reilly interview? Heb je een bron?
Vanaf 1:37.

Onderstaande segment is hoe het HIER (fok) is. Trump supporter vs media.

[ Bericht 7% gewijzigd door cb2013 op 15-10-2016 15:33:42 ]
pi_165971908
The Atlantic doet verslag van een Trump Rally in NC:
http://theatln.tc/2dS5lIl
pi_165973820
Een van Trump's slachtoffers stuurde in april nog een mailtje naar hem om haar support uit te spreken. E-mail is vrijgegeven door de Trump campagne

Waarom zou je moedwillig met iemand willen reconnecten die je in het verleden heeft aangerand?

[ Bericht 48% gewijzigd door Nintex op 15-10-2016 17:58:26 ]
pi_165974131
Voor de mensen die er interesse in hebben.
Mails zijn geleakt met daarin 3 van de Goldman Sachs speeches.

Check de attachements. Heb ze zelf niet gelezen, zijn vrij groot.

https://wikileaks.com/podesta-emails/emailid/11011

Mogelijk dat daar nog wat sappigs uit komt.
pi_165974240
Er komen nu allemaal zogenaamde slachtoffers van Trump naar voren met hun verhalen.
En iets wat ik nu al een paar keer heb gehoord is dat waarschijnlijk binnenkort 1 of meerdere van deze slachtoffers "zelfmoord" zal gaan plegen. Om zo nog meer de schuld en druk bij Trump en zijn supporters te leggen.

Ik zie het zomaar gebeuren, zal niet de eerste voor Clinton goed uitkomende "zelfmoord" zijn :D

Al is dit wel redelijk alu-hoedje moet ik zelf toegeven.
pi_165974248
Stuk van Politico over waar Clinton haar geld vandaan haalt:
http://www.politico.com/s(...)peration-ever-229831
pi_165974361
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 18:12 schreef Refragmental het volgende:
Er komen nu allemaal zogenaamde slachtoffers van Trump naar voren met hun verhalen.
En iets wat ik nu al een paar keer heb gehoord is dat waarschijnlijk binnenkort 1 of meerdere van deze slachtoffers "zelfmoord" zal gaan plegen. Om zo nog meer de schuld en druk bij Trump en zijn supporters te leggen.

Ik zie het zomaar gebeuren, zal niet de eerste voor Clinton goed uitkomende "zelfmoord" zijn :D

Al is dit wel redelijk alu-hoedje moet ik zelf toegeven.
Het is niet zo gek dat die nu naar voren komen na de recente onthullingen en de wijze waar Trump daarmee om is gegaan, zie ook dit stuk:
https://www.washingtonpos(...)ooner-most-never-do/
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 18:21:58 #70
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165974364
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 18:13 schreef Monolith het volgende:
Stuk van Politico over waar Clinton haar geld vandaan haalt:
http://www.politico.com/s(...)peration-ever-229831
De operatie "Vrienden van Hill en Bill" werkt toch vrij duidelijk zijn vruchten af blijkt maar weer.

Verder wel sterk:

quote:
There is no law requiring campaigns to disclose their bundlers. Clinton's campaign voluntarily names those who've given or raised $100,000 or more on a monthly basis. Trump has refused to do so.
pi_165974484
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 18:03 schreef Refragmental het volgende:
Voor de mensen die er interesse in hebben.
Mails zijn geleakt met daarin 3 van de Goldman Sachs speeches.

Check de attachements. Heb ze zelf niet gelezen, zijn vrij groot.

https://wikileaks.com/podesta-emails/emailid/11011

Mogelijk dat daar nog wat sappigs uit komt.
Ik wacht op de nail in the coffin. })
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 18:32:53 #72
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165974500
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 18:31 schreef cb2013 het volgende:

[..]

Ik wacht op de nail in the coffin. })
Van Trump? Want dat Clinton de komende vier jaar de president wordt is ondertussen al wel duidelijk.
pi_165974521
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 18:21 schreef Euribob het volgende:

[..]

De operatie "Vrienden van Hill en Bill" werkt toch vrij duidelijk zijn vruchten af blijkt maar weer.

Verder wel sterk:

[..]

Ze zit duidelijk in de zak bij Spielberg, zal straks wel een flinke smak geld gaan naar het weer tot leven wekken van dinosauriërs.
pi_165974533
Early ballots en voter registration in Florida lijken gunstig voor de Democraten:
http://www.politico.com/s(...)-fla-106392?cmpid=sf
pi_165974542
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 18:21 schreef Euribob het volgende:

[..]

Verder wel sterk:

[..]

Dat was me ook al opgevallen. Keihard roepen dat je tegenstander corrupt is maar zelf keihard weigeren om ook maareen klein beetje transparanter te worden. Weer wat ammo voor Clinton.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')