Stop nou eens met dat simplistische gehuil man. Daar ga je echt geen enkele discussie mee winnen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 11:52 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja dat ook nog een keer maar zoals te lezen hieronder maakt dat voor zijn fanboys niet heel veel uit.
Krijgen we straks nog zeker weer het argument "maar Trump zat toen nog bij de democraten"
Zin rivale ging niet vreemd en Bill is geen kandidaat dit keer.quote:Op maandag 10 oktober 2016 11:52 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Neehoor. Ik beweer dat het hypocriet en vooral ook oliedom is om Trump aan te vallen op iets dat nu juist ook de Achilleshiel vormt van z'n rivale.
Daar zijn er toch al honderden voor gegeven.quote:Op maandag 10 oktober 2016 11:55 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Stop nou eens met dat simplistische gehuil man. Daar ga je echt geen enkele discussie mee winnen.
Kom nou eens met relevante argumenten waarom jij denkt dat Trump vooral niet en Clinton vooral wel geschikt zou zijn voor het ambt van President van de US of A.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 11:55 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Stop nou eens met dat simplistische gehuil man. Daar ga je echt geen enkele discussie mee winnen.
Kom nou eens met relevante argumenten waarom jij denkt dat Trump vooral niet en Clinton vooral wel geschikt zou zijn voor het ambt van President van de US of A.
Ik dacht dat het iets te maken had met dat de staat zijn financien moest inzien om dat postkantoor te maken en dat hij geen leningen had uitstaan richting Ruslandquote:Op maandag 10 oktober 2016 11:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zelfs onder de Trump-supporters was daar vannacht in het livetopic consensus over.
Blijft niet hangen bij de fanboysquote:Op maandag 10 oktober 2016 11:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daar zijn er toch al honderden voor gegeven.
Dat gelul over wat Trump ooit allemaal voor stoute dingen gezegd heeft is überhaupt totaal niet relevant. Net zo min als de ondeugende streken van Bill Clinton.quote:Op maandag 10 oktober 2016 11:57 schreef Chewie het volgende:
[..]Ik ben niet degene die walgelijk gedrag van Trump goed te praten door te wijzen op dat het 12 jaar geleden was, domme kroegpraat enz.
En dan durf je het ook nog te hebben over simplisme
Overigens het argument dat Trump toen nog democraat was kwam van een republikein
Nou, wijs er eens één aan. Eentje maar.quote:Op maandag 10 oktober 2016 11:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daar zijn er toch al honderden voor gegeven.
Gezien de ophef er over is het deze verkiezingen duidelijk wel relevant.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:00 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Dat gelul over wat Trump ooit allemaal voor stoute dingen gezegd heeft is überhaupt totaal niet relevant. Net zo min als de ondeugende streken van Bill Clinton.
Heeft totaal geen kaas gegeten van ontiegelijk veel aspecten van de politiek, lijkt niet zo geïnteresseerd in luisteren naar mensen met kennis van zaken, rampzalig economische en financieel beleid, standaard Republikeins afbraakbeleid op vele terreinen, aartsconservatieve SC nominaties, enzovoort.quote:Op maandag 10 oktober 2016 11:55 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Het is niet relevant voor wie er geschikter zou zijn voor het Witte Huis. Daar kun je op grond van seksueel gedrag gewoon niks over zeggen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:02 schreef Chewie het volgende:
[..]
Gezien de ophef er over is het deze verkiezingen duidelijk wel relevant.
Waarom zou Trump anders een "persconferentie" beleggen voor het debat met zogenaamde "slachtoffers" van Bill?
Dit zijn stuk voor stuk geen argumenten, maar losse, niet onderbouwde kreten. Je lult maar wat, vanuit je voorliefde voor de Democraten.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heeft totaal geen kaas gegeten van ontiegelijk veel aspecten van de politiek, lijkt niet zo geïnteresseerd in luisteren naar mensen met kennis van zaken, rampzalig economische en financieel beleid, standaard Republikeins afbraakbeleid op vele terreinen, aartsconservatieve SC nominaties, enzovoort.
Clinton daarentegen heeft redelijke plannen voor zorg en onderwijs, een stuk minder rampzalig financieel beleid al gaat ook daarmee de staatschuld nog wel weer aanzienlijk oplopen, geen aartsconservatieve SC nominaties, gedetailleerde plannen voor investeringen in infrastructuur, enzovoort.
Nou ja iemand die opschept over aanranden lijkt me voor geen enkele functie geschiktquote:Op maandag 10 oktober 2016 12:04 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Het is niet relevant voor wie er geschikter zou zijn voor het Witte Huis. Daar kun je op grond van seksueel gedrag gewoon niks over zeggen.
Maar iemand zoals Hillary Clinton, die aanranding goedkeurt en faciliteert, wel?quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:08 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nou ja iemand die opschept over aanranden lijkt me voor geen enkele functie geschikt
Oh is dat bewezen?quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:10 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Maar iemand zoals Hillary Clinton, die aanranding goedkeurt en faciliteert, wel?
Dat noemde ze uiteraard omdat Trump er altijd prat op gaat dat daar het geld naartoe moet, maar dat er nu blijkt dat hij zelf niks betaalt.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:10 schreef Syntix het volgende:
Clinton die weer veteranen en het leger noemt bij de belasting van Trumpfuck op met je geld naar het leger en veteranen
Educatie, zorg, infrastructuur etc. daar zou dat geld heen moeten gaan.
Anyway, gewoon gelul natuurlijk. Het is slechts je onderbuik die hier spreekt.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:08 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nou ja iemand die opschept over aanranden lijkt me voor geen enkele functie geschikt
Is dit een grap?quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:12 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Anyway, gewoon gelul natuurlijk. Het is slechts je onderbuik die hier spreekt.
Dat iemand ooit een keer opgeschept heeft over aanranding zegt helemaal niets over hoe geschikt hij is voor het ambt van president.
Educatie en zorg noemde ze toch ook? Of hoorde je dat niet omdat je toen tegen je scherm aan het schreeuwen was?quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:10 schreef Syntix het volgende:
Clinton die weer veteranen en het leger noemt bij de belasting van Trumpfuck op met je geld naar het leger en veteranen
Als Amerika niet zo arrogant was geweest de laatste decennia om zogenaamd elk land te "helpen", dan hadden ze heel wat minder leger nodig gehad en dus ook minder veteranenquote:Op maandag 10 oktober 2016 12:12 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat noemde ze uiteraard omdat Trump er altijd prat op gaat dat daar het geld naartoe moet, maar dat er nu blijkt dat hij zelf niks betaalt.
Neehoor, geen grap. Ik denk dat 99 van de 100 mannen weleens opgeschept heeft over bepaalde seksuele veroveringen en/of gedragingen, die door al te simpelen van geest heel gemakkelijk als "aanranding" kunnen worden uitgelegd.quote:
Wat leef jij in een verwrongen wereldbeeld. En ook al net zo vrouwonvriendelijkquote:Op maandag 10 oktober 2016 12:18 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Neehoor, geen grap. Ik denk dat 99 van de 100 mannen weleens opgeschept heeft over bepaalde seksuele veroveringen en/of gedragingen, die door al te simpelen van geest heel gemakkelijk als "aanranding" kunnen worden uitgelegd.
Dat verhaaltje van Trump gaat natuurlijk ook helemaal niet echt over aanranding. Het gaat vooral over domme bimbo's, die zich maar al te makkelijk uit vrije wil laten bepotelen door mannen met een bepaalde status.
quote:"Unfortunately, there are too many people in power who abuse their position and disregard these simple principles and are rewarded for it. In understanding the magnitude of this situation, I choose to stand tall with self respect and use my voice to enrich, inspire and elevate the best of who we are as people."
quote:Op maandag 10 oktober 2016 11:55 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zin rivale ging niet vreemd en Bill is geen kandidaat dit keer.
En als we het over feiten hebben dan is Bill ook nog nooit veroordeeld , je zou je haast af gaan vragen hoeveel geld die vrouwen hebben gekregen van het Trump kamp om nu opeens weer de publiciteit te zoeken. Het lijkt een beetje een wanhoopsoffensief
quote:In 1998, he agreed to an $850,000 settlement with Paula Jones, an Arkansas state worker who had accused Clinton of exposing himself and making indecent propositions when Clinton was governor. The settlement included no apology or admission of guilt.
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)l.html#ixzz4Mg15zqsp
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
En als Bill Clinton zoiets gedaan zou hebben?quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:18 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Neehoor, geen grap. Ik denk dat 99 van de 100 mannen weleens opgeschept heeft over bepaalde seksuele veroveringen en/of gedragingen, die door al te simpelen van geest heel gemakkelijk als "aanranding" kunnen worden uitgelegd.
Dat verhaaltje van Trump gaat natuurlijk ook helemaal niet echt over aanranding. Het gaat vooral over domme bimbo's, die zich maar al te makkelijk uit vrije wil laten bepotelen door mannen met een bepaalde status.
Dat deed hij ook tm. intimidatie en verkrachting aan toe.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:26 schreef Ulx het volgende:
[..]
En als Bill Clinton zoiets gedaan zou hebben?
quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:10 schreef Syntix het volgende:
bad judgementquote:The State Department misplaced and lost some $6 billion due to the improper filing of contracts during the past six years, mainly during the tenure of former Secretary of State Hilary Clinton, according to a newly released Inspector General report.
Precies hetzelfde verhaal. Daarom zeg ik steeds, nu al voor de derde keer, dat gelul over al die seksuele escapades zijn totaal niet relevant voor de vraag welke van de 2 kandidaten het meest geschikt is voor het ambt van president van de VS.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:26 schreef Ulx het volgende:
[..]
En als Bill Clinton zoiets gedaan zou hebben?
Kunnen ze niet. Ze zien alleen politiek correct vs niet politiek correct.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:31 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Precies hetzelfde verhaal. Daarom zeg ik steeds, nu al voor de derde keer, dat gelul over al die seksuele escapades zijn totaal niet relevant voor de vraag welke van de 2 kandidaten het meest geschikt is voor het ambt van president van de VS.
Kom nou eens met iets zinnigs, iets dat goed onderbouwd is, dat ondubbelzinnig aantoont dat Trump totaal niet geschikt voor het Witte Huis zou zijn en Clinton juist wel. Want rot zijn ze allebei, dat is onderhand wel duidelijk.
Dit. Precies dit.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:34 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Kunnen ze niet. Ze zien alleen politiek correct vs niet politiek correct.
Ik vermoed dat, ongeacht wie het debat gewonnen heeft, dit inderdaad de narratief gaat zijn. Trump heeft dictatoriale trekjes en het is het volgende bewijs dat hij niet geschikt is de grondwet te hoeden.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:46 schreef RM-rf het volgende:
Het debat was verder gewoon een s,eerboel en kende geen inhoudelijke punten, maar een paar opmerkingen van Trump zijn imho wel degelijk gewoon inhoudelijk gevaarljk...
trumps bezeringen dat hij zou zorgen als president voor een extra stafrechterlijk onderzoek van Clinton en haar achter tralies zou brengen...
Los ervan of je vind dat Clinton bestraft moet worden wegens haar omgang met de vertrouwelijke emails (ietswaarvoor in de VS inderdaad meerdere overheidsidenaren in de gevangenis zitten) ..
maar het is wel extreem fout als een kandidaat die kort voor een eventueel presidentschap staat, denk dat de president persoonlijk mensen achter ralies kan zetten of zich ook moet gaan inmengen in strafrocessen en vervolging van pesonen, aa staan zn politieke tegenstanders...
Dat mensen als Poetin of Kim Jong-Il het doen is tot daar aan toe, ook dat het in China best normaal is... maar in een westerse rechtstat en zeker binnen het a,erikaanse systeem van scheiding der ,achten is enkel het Idee al een behoorljk grote fout
Ah we gaan weer ouderwets republikeins bagatelliserenquote:Op maandag 10 oktober 2016 12:18 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens een vrouw gezoend en betast zonder een woord te hebben gewisseldquote:Op maandag 10 oktober 2016 12:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ah we gaan weer ouderwets republikeins bagatelliseren
Mijn god wat ben jij dom, dit gaat niet over stoere veroveringspraat dit is domweg opscheppen over aanranding.
En dan die vrouwen wegzetten als domme bimbo's goh wat ben jij een idioot
Het is gewoon een culminatie van drie jaar alt-right geneuzel. Breitbart, gamergate, Yiannopoulos, geenpeil, brexit, en nu de kandidatuur van Trump. Deze topics tonen eens te meer aan dat ze volkomen in hun eigen wereldje leven, in Nederland net zo goed als in Amerika. Het enige positieve is dat de GOP inmiddels zo in schisma liggen dat ze het zelf ook eindelijk door beginnen te krijgen, als degelijke rechtse moet je zo ver mogelijk van deze realityshow opgevoede miscreanten wegblijven. Hopelijk reiken de golven van deze realisatie tot hier. Dan is alleen het VK eraan ten onder gegaan.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:30 schreef Kaas- het volgende:
Wel bijzonder hoe zelfs in Nederland mensen online met elkaar ruziën over wie er de grootste idioot is in Amerika en wie er het meest vrouwonvriendelijk is etc etc. Die hele discussie word je toch moe van.
Kloot, Hillary probeert nog presidentieel over te komen bij vrijwel iedereen. Heel PC.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:34 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Kunnen ze niet. Ze zien alleen politiek correct vs niet politiek correct.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens een vrouw gezoend en betast zonder een woord te hebben gewisseld
Is niet direct aanranding
Jij hebt vast nog nooit een vrouw spontaan "op d'r bek gepakt". Dat zou jij natuurlijk nooit doen. Nee, jij vraagt het altijd eerst netjes!quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ah we gaan weer ouderwets republikeins bagatelliseren
Mijn god wat ben jij dom, dit gaat niet over stoere veroveringspraat dit is domweg opscheppen over aanranding.
En dan die vrouwen wegzetten als domme bimbo's goh wat ben jij een idioot
Je moet dan alleen niet zeiken als je een klap voor je bek krijgt. En dat doet Trump dus wel.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:57 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Jij hebt vast nog nooit een vrouw spontaan "op d'r bek gepakt". Dat zou jij natuurlijk nooit doen. Nee, jij vraagt het altijd eerst netjes!
Man man man wat een figuren op dit forum.
Ja inderdaad wat een idioten hier die trump fanboysquote:Op maandag 10 oktober 2016 12:57 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Jij hebt vast nog nooit een vrouw spontaan "op d'r bek gepakt". Dat zou jij natuurlijk nooit doen. Nee, jij vraagt het altijd eerst netjes!
Man man man wat een figuren op dit forum.
Dat er niet expliciet om toestemming wordt gevraagd betekent niet dat er sprake is van aanrandingquote:Op maandag 10 oktober 2016 13:00 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja inderdaad wat een idioten hier die trump fanboys
Snap je überhaupt de context wel of ben je echt zo dom? Hij schept op over aanranding, hoe maakt hem dit niet minder geschikt voor welke functie dan ook?
Als ik iemand zou interviewen voor de functie van schoonmaker en die zou opscheppen over aanranding dan zou ik die ook niet aannemen ook al was hij de beste schoonmaker die er te vinden zou zijn.
Dus precies wat hij schreef: heel PC versus helemaal niet PC.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:57 schreef Ulx het volgende:
[..]
Kloot, Hillary probeert nog presidentieel over te komen bij vrijwel iedereen. Heel PC.
Trump maakt duidelijk dat hij alleen maar president wil zijn voor blanke mannen zonder opleiding. Helemaal niet PC.
Het gaat er niet om wat er eventueel daarna gebeurt is maar over hoe Trump het zegt en daarin word duidelijk dat hij gewoon opschept over aanranding.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat er niet expliciet om toestemming wordt gevraagd betekent niet dat er sprake is van aanranding
hij schept op dat hij door z'n status een vrouw direct kan zoenen en betastenquote:Op maandag 10 oktober 2016 13:03 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat er eventueel daarna gebeurt is maar over hoe Trump het zegt en daarin word duidelijk dat hij gewoon opschept over aanranding.
Voor de wet wèl.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat er niet expliciet om toestemming wordt gevraagd betekent niet dat er sprake is van aanranding
Hij schept helemaal niet op over aanranding. Dat is slechts wat de politiek-correcten ervan gemaakt hebben.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:00 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja inderdaad wat een idioten hier die trump fanboys
Snap je überhaupt de context wel of ben je echt zo dom? Hij schept op over aanranding,
Leg jij eerst maar eens uit hoe hem dit wel minder geschikt zou maken. Voor de functie van president.quote:hoe maakt hem dit niet minder geschikt voor welke functie dan ook?
Dat komt omdat je een politiek-correct rukkertje bent. Dat is jouw probleem.quote:Als ik iemand zou interviewen voor de functie van schoonmaker en die zou opscheppen over aanranding dan zou ik die ook niet aannemen ook al was hij de beste schoonmaker die er te vinden zou zijn.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij schept op dat hij door z'n status een vrouw direct kan zoenen en betasten
Ah wat een grap ben je ook, nogmaals de tip zoek eerst eens uit wat PC nu is (kijk bijvoorbeeld SP) nu maak je je alleen nog maar meer belachelijk.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:05 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Hij schept helemaal niet op over aanranding. Dat is slechts wat de politiek-correcten ervan gemaakt hebben.
Hij schept op over het zoenen en betasten van vrouwen.
[..]
Leg jij eerst maar eens uit hoe hem dit wel minder geschikt zou maken. Voor de functie van president.
[..]
Dat komt omdat je een politiek-correct rukkertje bent. Dat is jouw probleem.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:05 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Hij schept helemaal niet op over aanranding.
Hij schept op over het zoenen en betasten van vrouwen.
Ik ook hoor. Daarom houd ik me inhoudelijk een beetje koest over die tape en richt ik me voornamelijk op de gevolgen ervan.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan ben ik een aanrander en ben ik aangerand
dit geldt dan voor zo'n beetje iedereenquote:Op maandag 10 oktober 2016 13:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Daarom houd ik me inhoudelijk een beetje koest over die tape en richt ik me voornamelijk op de gevolgen ervan.
Paar pilletjes op en je randt halverwege het feest iedereen aan die in je buurt staat. Zo gaat dat.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dit geldt dan voor zo'n beetje iedereen
is toch mooi manquote:Op maandag 10 oktober 2016 13:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Paar pilletjes op en je randt halverwege het feest iedereen aan die in je buurt staat. Zo gaat dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |